Ik ben vanavond gaan dineren bij Fuego's op de Huttenheugte.
Het was er aardig druk maar de bediening had de snelheid erin zitten.
We kozen voor de vlees spies voor 2 personen om te delen.
Helaas vergeten om een foto te maken, we hadden honger
De spies kwam hier boven een schaaltje.
Op andere parken hebben we hem wel eens gehad op een hele grote spies die ze kwamen ophangen aan een houder op tafel.
Dat ziet we wat imposanter uit, de hoeveelheid vlees zal ongetwijfeld het zelfde zijn, maar deze lijkt groter dan wat we nu kregen.
Maar het was ruim voldoende.
Als dessert kozen we beide de Fuego's variant van een dame blanche, erg lekker!
We hebben prima gegeten en het was erg gezellig in het restaurant.
We zouden zeker nog eens terug gaan, maar morgen moeten we weer iets anders proberen!
[De Huttenheugte] Fuego's
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 23 keren
- Like! Gekregen: 345 keren
[De Huttenheugte] Fuego's
Aankomend: December '24: Erperheide, Januari '25: Vossemeren, Februari '25: Eemhof, Maart '25: Eemhof, Juni '25: Les Hauts de Bruyères, Les Bois aux Daims, Le Lac d'Ailette.
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren, Meerdal
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte, Kempervennen, Zandvoort, Vossemeren, Meerdal
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
- prinsheerlijk
- All-in
- Like! Gegeven!: 38 keren
- Like! Gekregen: 77 keren
Re: [De Huttenheugte] Fuego's
Menukaart Prijslijst Fuego Adventure Grill Huttenheugte 2024
- Fotos Toevoegen
-
- F01 Fuego Adventure Grill Huttenheugte.png (1.27 MiB) 85 keer bekeken
-
- F02.png (1.37 MiB) 85 keer bekeken
-
- F03.png (1.22 MiB) 85 keer bekeken
-
- F04.png (1.4 MiB) 85 keer bekeken
-
- F05.png (1.27 MiB) 85 keer bekeken
-
- F06.png (1.22 MiB) 85 keer bekeken
-
- F07.png (1.26 MiB) 85 keer bekeken
-
- F08.png (1.22 MiB) 85 keer bekeken
-
- F09.png (1.29 MiB) 85 keer bekeken
-
- F10.png (1.26 MiB) 85 keer bekeken
1990-2000: De Vossemeren (BE) jaarlijks
Voorheen: De Kempervennen / Limburgse Peel
2014: De Vossemeren (BE)
2015: 06 Het Heijderbos VIP 152
2016: 01 Port Zélande VIP 819
2017: 11 Het Heijderbos Eden VIP 645
2018: 06 Het Heijderbos Hotelapp.
2019: 06 Het Heijderbos Hotelapp. 26 ->> 18
2022: 04 Het Meerdal VIP 717
2024: 02 Limburgse Peel 120
2024: 11 Port Zélande
Gevolgd door De Kempervennen / Zandvoort / Huttenheugte
Voorheen: De Kempervennen / Limburgse Peel
2014: De Vossemeren (BE)
2015: 06 Het Heijderbos VIP 152
2016: 01 Port Zélande VIP 819
2017: 11 Het Heijderbos Eden VIP 645
2018: 06 Het Heijderbos Hotelapp.
2019: 06 Het Heijderbos Hotelapp. 26 ->> 18
2022: 04 Het Meerdal VIP 717
2024: 02 Limburgse Peel 120
2024: 11 Port Zélande
Gevolgd door De Kempervennen / Zandvoort / Huttenheugte
- -Jeroen-
- Dagbezoeker
- Like! Gegeven!: 6 keren
- Like! Gekregen: 5 keren
Re: [De Huttenheugte] Fuego's
De laatste jaren als we in de Huttenheugte zijn ontbreekt een bezoek aan restaurant Fuego's niet. Wij zijn er meestal in het naseizoen in november. Fuego's is dan open vanaf donderdag. Ik kan me voorstellen dat ze in het hoogseizoen vaker open zijn. Het is hier nog steeds gebruikelijk dat je een bakje popcorn krijgt bij binnenkomst. Ook hebben ze twee special cocktails. Vorig jaar had is een rode met aardbei meen ik mij te herinneren, waar helaas weinig smaak aan zat.. Echter deze keer hadden ze een versie met Licor cuarenta y tres (43) met een mix van gember drank, dit is echt een aanrader! Hij was heerlijk.
Vooraf had ik de carpaccio, ruim onder de ricola sla, maar dat is begrijpelijk en beter teveel dan te weinig. Als hoofdgerecht koos ik dit keer voor de spareribs, deze zie je hier ook op de foto. Deze was zeer smaakvol, al moet ik er wel bij zeggen dat hij erg in de (zwarte) marinade zat. Dit was het jaar ervoor ook zo, dus dit is de manier waarop ze deze hier klaar maken. Er zijn zoveel manieren om spareribs te bereiden, dus ook zoveel wensen. Het had wat minder "zwart" gemogen, maar heb er desondanks wel van genoten! Ik ben niet van de nagerechten, maar wat ik voorbij zag komen zag er zeer smakelijk uit.
Je kunt bij je gerechten ook nog verschillende bij-gerechten bestellen, onze ervaring is dat wanneer je een voor en hoofdgerecht neemt je daar (ruim) voldoende aan hebt. Maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. En ach, even ergens van smikkelen als je daar zin in hebt is ook wat waard ondanks dat het dan niet helemaal op gaat. Maar dat is dan weer zonde haha..
Op het moment dat ik er was (november '24) was ik nog niet actief op dit forum, al las ik al wel best wel lang mee. Ik had dan wat meer foto's genomen en hier geplaatst, maar hier moeten we het even mee doen.
Al met al zou ik zeker aanraden om hier tijdens je verblijf gezellig een hapje te gaan eten. Het personeel is echt super aardig en gemeend. Ben benieuwd wat er de komende tijd allemaal gaat veranderen in de horeca op de parken.
Vooraf had ik de carpaccio, ruim onder de ricola sla, maar dat is begrijpelijk en beter teveel dan te weinig. Als hoofdgerecht koos ik dit keer voor de spareribs, deze zie je hier ook op de foto. Deze was zeer smaakvol, al moet ik er wel bij zeggen dat hij erg in de (zwarte) marinade zat. Dit was het jaar ervoor ook zo, dus dit is de manier waarop ze deze hier klaar maken. Er zijn zoveel manieren om spareribs te bereiden, dus ook zoveel wensen. Het had wat minder "zwart" gemogen, maar heb er desondanks wel van genoten! Ik ben niet van de nagerechten, maar wat ik voorbij zag komen zag er zeer smakelijk uit.
Je kunt bij je gerechten ook nog verschillende bij-gerechten bestellen, onze ervaring is dat wanneer je een voor en hoofdgerecht neemt je daar (ruim) voldoende aan hebt. Maar dat is voor iedereen natuurlijk verschillend. En ach, even ergens van smikkelen als je daar zin in hebt is ook wat waard ondanks dat het dan niet helemaal op gaat. Maar dat is dan weer zonde haha..
Op het moment dat ik er was (november '24) was ik nog niet actief op dit forum, al las ik al wel best wel lang mee. Ik had dan wat meer foto's genomen en hier geplaatst, maar hier moeten we het even mee doen.
Al met al zou ik zeker aanraden om hier tijdens je verblijf gezellig een hapje te gaan eten. Het personeel is echt super aardig en gemeend. Ben benieuwd wat er de komende tijd allemaal gaat veranderen in de horeca op de parken.