Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Park Hochsauerland] Vragen over cottages

Joshua P
All-in
All-in

Re: [Park Hochsauerland] Park foto's & video's

Bericht door Joshua P »

mrs Marian schreef: 20 aug 2022, 14:39 Eekhoorns op Center Parcs Hochsauerland.

Januari 2022

Wat ik zelf niet wist en daardoor leuk verrast was is, dat er eekhoorns zijn op Park Hochsauerland.
Ik heb er snel een paar foto's van gemaakt. Deze zat in de boom voor onze cottage nummer 311.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hallo Marian. Hoe is het huisje bevallen. We denken om een VIP-2personen te boeken voor de zomer.
Joshua P
All-in
All-in

Re: [Park Hochsauerland] Park Foto's & Video's

Bericht door Joshua P »

Oeps.... al gevonden. Je bevindingen incl. foto's. Dank Hiervoor.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

Joshua P schreef: 11 dec 2022, 17:41 Oeps.... al gevonden. Je bevindingen incl. foto's. Dank Hiervoor.
Hihi, geen probleem en geen dank. Fijn dat je het zo snel zelf hebt gevonden. Mocht je nog meer informatie zoeken, stel gerust je vragen.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Joshua P
All-in
All-in

Bericht door Joshua P »

mrs Marian schreef: 11 dec 2022, 18:06
Joshua P schreef: 11 dec 2022, 17:41 Oeps.... al gevonden. Je bevindingen incl. foto's. Dank Hiervoor.
Hihi, geen probleem en geen dank. Fijn dat je het zo snel zelf hebt gevonden. Mocht je nog meer informatie zoeken, stel gerust je vragen.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen Marian. Ik vroeg me af. Er zijn volgens de plattegrond twee rijen van VIP-2 personen cottages. De een is waar jullie zaten naast 311 en dan is er nog een meer in de richting van het klimpark. Die huisjes bij het klimpark zullen waarschijnlijk wat meer "last" hebben van de mensen die aan het klimmen zijn. Ik zie dat je uitzicht vanuit cottage 311 best wel redelijk te noemen is. Weet je hoe het uitzicht is van de andere VIP 2 huisjes? Volgens Google Maps denk ik dat je in 311 het meest vrije uitzicht had vanwege bosjes/bomen bij de andere huisjes voor. Ik vraag dit omdat we gek zijn op uitzichten en heuvels/bergen. Kunnen we uren naar staren en genieten. Misschiein in dat geval beter een VIP-2 huisje huren in Bostalsee? Dank alvast voor je antwoord.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik duik morgen even in mijn data. Ik heb geloof ik foto's van dat 2de rijtje in de nummer 500. Je hebt daar geen last van het klimpark. Dat zit iets meer om de hoek zeg maar. Het wandelpad naar de sperltuin/klimpark loopt wel langs de achtertuinen en kunnen op de tuintjes terrassen kijken. Er zt wel een breed stukken tussen. Het is niet dat ze langs je aflopen.
Joshua P
All-in
All-in

Bericht door Joshua P »

mrs Marian schreef: 12 dec 2022, 00:16 Ik duik morgen even in mijn data. Ik heb geloof ik foto's van dat 2de rijtje in de nummer 500. Je hebt daar geen last van het klimpark. Dat zit iets meer om de hoek zeg maar. Het wandelpad naar de sperltuin/klimpark loopt wel langs de achtertuinen en kunnen op de tuintjes terrassen kijken. Er zt wel een breed stukken tussen. Het is niet dat ze langs je aflopen.
Ben benieuwd naar de foto's als je ze nog hebt. Ik geloof ook wel dat het mee valt met de "last". Ik heb ergens gelezen dat er mensen waren die het niet prettig vonden dat ze geconfronteerd werden met schreeuwende kinderen in het klimpark. Die mensen kwamen echt voor hun rust en dan kan ik het me wel voorstellen dat dit niet gewaardeerd werd. Ik dacht gezien te hebben dat er bij het rijtje met 311 geen wandelpad meer was? Ik geloof dat ik dan toch voor dat rijtje zou kiezen.
Joshua P
All-in
All-in

Bericht door Joshua P »

Zojuist helaas gezien dat alleen alle huisjes in de 500 nog te boeken zijn voor VIP 2 personen en de 308. Dat is jammer....
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Dat is jammer inderdaad. Misschien komt een ander nummer nog vrij. Ik heb de foto's nog niet kunnen vinden in de map van afgelopen januari. Ik ga morgen even kijken in de map een 2 jaar eerder.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Drone beelden Center Parcs Park Hochsauerland

Deze video kwam ik tegen en wilde hem graag met jullie delen. Mooi duidelijke beelden van de ligging van de huisje op het park. Altijd handig en makkelijk om te zien, misschien helpt het om zo een nummer te kiezen. Je ziet ook het buitenbad van de Aqua Mundo, het hotel en de natuur rond om het park.
De video is van 20 Apr 2016, neem dat wel even mee. De bomen en andere dingen kunnen nu anders zijn. Maar de huisje staan nog op de zelfde plaats.

Joshua P
All-in
All-in

Bericht door Joshua P »

Bedankt Marian. Dronebeelden geven een goede indruk. Inmiddels hebben we huisje 308 geboekt.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Een mooie ligging hoor Joshua P. Tenminste ik vind het een mooie ligging. Zelf heb ik in de 311 gezeten, heb je daar de foto's en video van gezien?
In de video zie je de 308 liggen. Het uitzicht is het zelfde al de 311. Mocht ik nog een keer gaan heeft deze hoek echt de voorkeur bij mij.

2 pers. VIP nr. 311 Foto's Park Hochsauerland (01-2022)
2 pers. VIP nr.311 Video Park Hochsauerland (01-2022)

Heel veel voorpret gewenst en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust dan hopen wij ze te kunnen beantwoorden.
Joshua P
All-in
All-in

Bericht door Joshua P »

mrs Marian schreef: 04 feb 2023, 19:16 Een mooie ligging hoor Joshua P. Tenminste ik vind het een mooie ligging. Zelf heb ik in de 311 gezeten, heb je daar de foto's en video van gezien?
In de video zie je de 308 liggen. Het uitzicht is het zelfde al de 311. Mocht ik nog een keer gaan heeft deze hoek echt de voorkeur bij mij.

2 pers. VIP nr. 311 Foto's Park Hochsauerland (01-2022)
2 pers. VIP nr.311 Video Park Hochsauerland (01-2022)

Heel veel voorpret gewenst en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust dan hopen wij ze te kunnen beantwoorden.
Zeker weten en ik had er daar ook al op gereageerd. Heb er zin in.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Park Hochsauerland] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 3)

Duppie schreef: 17 feb 2023, 21:16 En verder ben ik alvast aan het kijken voor volgend jaar om weer naar zo'n zelfde soort 2p vip cottage te gaan, even uitzoeken wat de meest voordelige datum is :lol:
Maar dan wordt het denk ik hochsauerland, daar zijn we namelijk nog nooit geweest.
Duppie ik heb hier de citaat geplaatst van je bericht uit het topic cottages De Eemhof.

Mijn ervaring is dat de 2de en 2de week van januari goedkoop zijn op Park Hochsauerland. Ook is onze ervaring dat er die weken genoeg sneeuw ligt dat we konden skieën. Omdat het een wintersport gebied is is februari vaak wel prijzig.
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

Klopt. Wij gaan altijd de tweede en derde week van januari. Samen met november de goedkoopste en rustigste periode.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Duppie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 102 keren
Like! Gekregen: 71 keren

Bericht door Duppie »

Bedankt voor de tip!
Dat zijn inderdaad de goedkoopste weken zag ik, eind februari /begin maart is ook goedkoop.
Maar als jullie zeggen dat die weken in januari rustig zijn denk ik dat ik ook liever die periode ga ;-)

Hebben jullie ervaringen met de 2p vip cottages?
Zoja, ik zag dat de tv best raar hangt in een hoekje in de huiskamer.
Kun je dan wel fatsoenlijk tv kijken vanaf het loungegedeelte? Op de foto lijkt het net alsof je een stukje van de tv niet ziet vanaf het loungegedeelte.
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Park Hochsauerland”