Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Voucher ivm omboeking/annulering Corona

Voor alle informatie & vragen rondom Corona / Covid-19 en Center Parcs.
Plaats reactie
mistymiss
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Voucher ivm omboeking/annulering Corona

Bericht door mistymiss »

Hallo,
Weet er iemand wanneer je voucher uitbetaald wordt na afloop van de termijn van 1 jaar. Wij zouden vorig jaar naar de Villages Nature gaan in september 2020, maar 1 week voor vertrek werd dit rode zone en hebben we geannuleerd. (Reisbeperkingen voor Belgen) De voucher vervalt nu op 17 september 2021 en we gaan zeker niet terug naar centerparcs.
De voucher heeft een waarde van ongeveer 900 euro.
In de voorwaarden staat wel dat ze zelf contact opnemen, maar door de vele negatieve reacties en het moeilijk bereikbaar zijn van de klantendienst, ben ik er niet gerust op.
Alvast bedankt voor de reacties.
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 214 keren
Like! Gekregen: 751 keren

Re: Terugbetaling voucher

Bericht door B767-300ER »

Je ontvangt circa een week/twee weken voor afloop van de voucher een mail met instructies. Het wordt dan binnen een week/twee weken uitbetaald. In jou geval zal je dan uiterlijk 10 september een mail moeten krijgen.

De klantendienst van CenterParcs is in mijn beleving prima bereikbaar. Afgelopen week 3x met ze gecontact over omzetting boeking, nieuwe boekingen en voorkeuren, en alle 3 de keren binnen 5 minuten iemand aan de lijn die mij prima kon helpen. Naar mijn idee dus prima bereikbaar.

In mijn omgeving al een aantal mensen gehad die de mail en hun geld gewoon netjes, zonder poespas, terug hebben ontvangen. Ook iemand die zijnn voucher verlengd heeft tegen 10 peocent extra tegoed. Geen idee of die mogelijkheid er nu ook nog steeds is.

Wacht gewoon rustig af.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 76 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 14x VM, 11x KV, 7x MD, 6x HH, 4x EH, 1x EP, 1x BS (Totaal 65)
EP (03/25(66&67)), KV (06/25(68,69&70)), HB (08/25(71, 72,73&74)), MD (11/25(75)), HB (12/25(76))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Milly

problemen met ontvangen recreatie-voucher

Bericht door Milly »

Hallo, zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het ontvangen een recreatie-voucher? Betreft een voucher met een resterend bedrag omdat de omboeking goedkoper was. Zit hier al sinds 13 februari op te wachten, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Dit stelt ons erg teleur, gaan zó graag en zó geregeld bij CenterParcs op vakantie, en altijd dik tevreden.
Net weer gebeld, en er zou een mail verstuurd zijn (waar ik geen bevestiging van kon ontvangen) met verzoek dit te regelen en contact op te nemen, ook via de mail. Iemand nog tips of ervaringen?
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 214 keren
Like! Gekregen: 751 keren

Re: problemen met ontvangen recreatie-voucher

Bericht door B767-300ER »

Milly schreef: 15 okt 2021, 18:03 Hallo, zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het ontvangen een recreatie-voucher? Betreft een voucher met een resterend bedrag omdat de omboeking goedkoper was. Zit hier al sinds 13 februari op te wachten, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Dit stelt ons erg teleur, gaan zó graag en zó geregeld bij CenterParcs op vakantie, en altijd dik tevreden.
Net weer gebeld, en er zou een mail verstuurd zijn (waar ik geen bevestiging van kon ontvangen) met verzoek dit te regelen en contact op te nemen, ook via de mail. Iemand nog tips of ervaringen?
Die had je allang moeten hebben.
In het begin van de pandemie duurde het wel tot 16 weken, maar nadien meestal een week of 2 tot 6. Vaak net na nieuwe maatregelen duurde het langer.
Even de melding laten escaleren.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 76 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 14x VM, 11x KV, 7x MD, 6x HH, 4x EH, 1x EP, 1x BS (Totaal 65)
EP (03/25(66&67)), KV (06/25(68,69&70)), HB (08/25(71, 72,73&74)), MD (11/25(75)), HB (12/25(76))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Corona/Covid-19 informatie & Vragen”