Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Kerstwensen & Nieuwjaarsgroeten

Praatje & gezelligheid of een spelletje, het kan allemaal in de Action Factory.
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Re: Kerstwensen & groeten

Bericht door B767-300ER »

mrs Marian schreef: 25 dec 2021, 23:16 Dank je wel Niels.
Man wat moeten deze dagen voor julie moeilijk zijn 💙
Een dikke knuffel van mij voor jou en je vrouwtje 😘
Deze dagen zijn zeker heel moeilijk. We doen verder ook niets.
Ze mogen van mij weer snel voorbij zijn.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Nick25
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Center Parcs] Kerst en Oud & Nieuw 2021

Bericht door Nick25 »

AMFVLOGS schreef: 25 dec 2021, 09:40 Vrolijk Kerstfeest🎄iedereen!!
In deze vlog gaan we terugblikken op 2021. We hebben er een leuke video van gemaakt met hoogte punten en bijzonderheden.
Maar we geven ook iets weg een mooie Center Parcs Goodybox🎁
Wil jij het mooie samengestelde pakket winnen, kijk dan de hele video!

vanuit oostenrijk gezellige dagen

ik heb meegedaan en zoveel gedeeld
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

🎆 Namens het hele CenterParcsForum Team wensen wij jullie een mooi & gezond 2022 toe 🥂 Happy New Year 🎆

Wij hopen jullie in 2022 met veel #CenterParcs informatie, foto's en video's te plezieren 🥰

Afbeelding
peer
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door peer »

Hier bij wensen wij heel het team en leden van Center Parcs forum een gelukkig en gezond 2022 en dat alles weer na het oude leven kan gaan binnen kort.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Het Center Parcs Forum team wenst al onze leden en bezoekers,
🎄 hele fijne kerstdagen 🎄

Afbeelding
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
BaVe01
All-in
All-in

Bericht door BaVe01 »

Ook ik wens iedereen fijne feestdagen toe en het beste voor een succesvol 2023!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: Kerstwensen & Nieuwjaarsgroeten

Afbeelding

En dan zijn we op de laatste dag van 2022 beland. Een jaar met veel gebeurtenissen.
Zo veranderde het CenterParcsForum van eigenaar, namen we afscheid van Marlou en verwelkomde we Niels bij het team.
Ook een jaar waar vreugde en verdriet dicht bij elkaar stonden. Binnen het team kregen we te maken met gezondheidsproblemen en familie verdriet.
Maar ook waren er veel mooie, leuke momenten. We mochten een aantal parken bezoeken en genoten privé van verblijven op Center Parcs.
Met het team lanceerde we het vernieuwde forum, waar het belangrijkste doel van was dat onze leden en bezoekers makkelijke de weg konden bewandelen om hun informatie te vinden en vragen te stellen. We zien het forum nog steeds groeien en daar zijn we blij en trots op.
We gaan richting de 10.000 leden!!!

Maar dit succes is niet alleen te danken aan het team. De enorme bijdrage van onze leden en bezoekers spelen een enorme rol in dit succes.
Wij willen dan ook jullie allen bedanken voor de berichten, vragen, foto's & video's die er geplaatst zijn op het forum afgelopen jaren.
En hopen dat we van 2023 een mooi CenterParcsForum jaar kunnen maken. Waar we ons best gaan doen om jullie vragen te kunnen beantwoorden, foto's & video's te plaatsen en nieuwtjes te posten.

Happy New Year !!!
Joke, Belinda, Niels, Marian
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Ralf
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 7 keren
Like! Gekregen: 47 keren
Contacteer:

Bericht door Ralf »

Joke, Belinda, Niels, Marian,

Ik wil jullie allen en natuurlijk ook alle bezoekers van Centerparcsforum een gelukkig en gezond 2023 wensen.
Ook wil ik jullie bedanken voor de fijne samenwerking tussen Centerparcsforum en www.cpcp.nl (CenterParcs Cottage Plattegronden). Hierdoor kunnen we de gasten van Centerparcs nog beter helpen met het vinden van de perfecte cottage en vakantie.

Ralf
Forumlid en eigenaar van cpcp.nl
Groetjes,
Ralf van cpcp.nl

Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 133 verblijven.
6 t/m 9 september 2p appartement Erperheide
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar
AMFVLOGS
All-in
All-in
Like! Gekregen: 63 keren
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Het jaar is weer voorbij gevlogen. Wat hebben we weer veel meegemaakt. Op naar een nieuw jaar vol nieuwe kansen en mogelijkheden. Niet achterom kijken, maar vooruit. Wij wensen iedereen een fijne jaarwisseling🥂🍾 en een gezond 2023🎆 Let goed op jezelf en op elkaar. Heb elkaar lief en blijf elkaar lief houden.
Lieve groetjes van Rogier en Chris
Bezoek ons YouTube kanaal www.youtube.com/@amfvlogsNL voor echte Center Parcs Vlogs.
cp-vippie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 126 keren
Like! Gekregen: 75 keren

Bericht door cp-vippie »

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en een goed en gezond 2023 met mooie verblijven in Centerparcs.🥂🌟😃
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

Ik wens iedereen ook graag nog eens het allerbeste voor 2023! Veel geluk, veel vriendschap, veel leuke momenten, veel liefde, een goed gezondheid en minstens 1 tripje naar Center Parcs!

3 dikke vlaamse zoenen voor jullie allemaal!
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
peer
All-in
All-in

Bericht door peer »

Hierbij wil ik (wij) iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en een gezond 2024 en veel plezier aankomend jaar op de parken van Center Parcs voor diegenen die al geboekt hebben...groetjes van Peer.....
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Lieve forumleden en gasten,

Hierbij wil ik jullie alvast een fijne jaarwisseling toewensen met alle goeds voor het nieuwe jaar.
Maak van iedere dag een feestje en op naar nieuwe Center Parcs avonturen.
simon89
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 38 keren
Like! Gekregen: 30 keren

Bericht door simon89 »

Als ik persoonlijk terugblik op 2023... ben ik heel tevreden! In 2022 heel wat parken bezocht, maar afgelopen jaar waren het er stiekem toch ook weer meer dan verwacht, haha. Met nieuwe ervaringen én nieuwe parken!

2023 gestart met een weekendje Het Heijderbos, waar ik voor het eerst een CP-escape room gespeeld heb, alsook nog eens genoten heb van het klassieke pannenkoekenhuisje! Nostalgie ten top dus :-)

Net voor de zomer was het dan vlakbij huis, naar Park De Haan. Als kind meermaals gaan zwemmen in de Aquafun, en vorig jaar ook eens op bezoek geweest in een Lakeside. Nu voor het eerst verbleven in een typische ex-Sunparks-cottage haha. En daar ook voor het eerst deelgenomen aan de bingo... en de hoofdprijs gewonnen!

In september sloten we onze pretparktrip af met een weekendje in Het Meerdal, wat voor mij een nieuw park was, met ook voor het eerst een verblijf in een VIP cottage. En voor het eerst ook 2 Center Parcs-parken op 1 dag bezocht met een rondje op Limburgse Peel! Verder ook kennis gemaakt met de nieuwe Beleefboerderij, het Klauterwoud enz. Aangenaam verrast, net als van de bingo waar ik een tweede maal de hoofdprijs won.

Enkele weken later trokken we dan met de vriendengroep naar Kempense Meren, wat misschien binnenkort ook een Center Parcs-park zal worden... Tijd zal het uitwijzen, maar daar spotte ik toch alvast de eerste elementen die naar Center Parcs verwijzen. Oja, en bovendien wederom een nieuw park ontdekt en een eerste keer bij Sunparks verbleven...

En het jaar sloten we onlangs af met een weekendje in het voor mij verre Drenthe, wederom op een nieuw park: De Huttenheugte!

Kortom, ik blik voldaan terug op 2023 met vele leuke herinneringen en verlang alvast naar 2024, waarbij al 2 verblijven reeds geboekt zijn, en ik nog 2 vouchers te verzilveren heb... 2024 belooft dus zeker een mooi jaar te worden!

Beste wensen, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Coming up: Park De Haan (sep)

2024: De Kempervennen / Het Vennenbos
2023: Het Heijderbos / Park De Haan / Het Meerdal / Kempense Meren / De Huttenheugte
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
Plaats reactie

Terug naar “Action Factory”