Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Bispinger Heide] Vernieuwingen/Renovatie, Informatie & Vragen

AMFVLOGS
All-in
All-in
Like! Gekregen: 63 keren
Contacteer:

Re: [Vernieuwingen] Center Parcs Bispinger Heide

Bericht door AMFVLOGS »

B767-300ER schreef: 16 mar 2022, 17:26 Nooit geweten dat er Vippers in de EDEN op BP waren!
Weet ook niet of er veel van zijn, maar deze kan dus ook een 12 persoons worden.
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

loulou schreef: 17 mar 2022, 10:58 De cottages op Bispinger Heide zien er mooi uit zeg van buiten en van binnen en wat gaaf zeg die buiten sauna en de douche. Niet te vergeten het bubbelbad, als wij een huisje met een bubbelbad hebben zijn we de kinderen (en mamma) een halve dag kwijt :lol:
Weer een leuke vlog Chris en Rogier, super bedankt voor het plaatsten. :azn:
Dankjewel
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

Dank je wel Rogier en Chris voor de vlog.

Ik heb een vraag, dat vaste koffieapparaat wat is dat voor een soort? Ik heb dat niet eerder gezien.

De sauna buiten vind ik wel iets hebben. Wij hadden het ook 1x op Park Hochsauerland.
Wat mij bij deze sauna opviel was de ramen. Dat heb ik ook niet eerder gezien.
Aan de ene kant vind ik het leuk zodat je het bos kan zien tijdens het gebruik van de sauna.
Maar aan de andere kant lijkt het mij ook voelen alsof je bekeken word. Voor de gene die graag bloot gaan in de sauna lijkt mij dit niet echt geweldig ;) hier in deze sauna.
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

mrs Marian schreef: 17 mar 2022, 19:34 Dank je wel Rogier en Chris voor de vlog.

Ik heb een vraag, dat vaste koffieapparaat wat is dat voor een soort? Ik heb dat niet eerder gezien.

De sauna buiten vind ik wel iets hebben. Wij hadden het ook 1x op Park Hochsauerland.
Wat mij bij deze sauna opviel was de ramen. Dat heb ik ook niet eerder gezien.
Aan de ene kant vind ik het leuk zodat je het bos kan zien tijdens het gebruik van de sauna.
Maar aan de andere kant lijkt het mij ook voelen alsof je bekeken word. Voor de gene die graag bloot gaan in de sauna lijkt mij dit niet echt geweldig ;) hier in deze sauna.
Het is best prive achterom maar zou toch maar die handdoek omhouden.

Als ik het niet mis heb is het een bonen koffieapparaat.
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

Diezelfde apparaten stonden toch ook vroeger op HB in de Eden’s?
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ja dat klopt, denk een ellende om die dingen schoon te maken
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bispinger Heide is volledig vernieuwd

Bispinger Heide, het populaire vakantiepark aan de rand van de Lüneburger Heide, staat sinds het voorjaar van 2022 in een geheel nieuw licht. Kijk uit naar tal van nieuwe binnen- en buitenactiviteiten, de eerste vernieuwde vakantiehuizen en het gloednieuwe vakantiehuis bosdieren.
Nieuwsgierig? Lees en ontdek meer!

Vakantiehuizen met een regionaal karakter
De inrichting van de gerenoveerde vakantiehuizen en hotelkamers weerspiegelt het karakter van de parkregio – enerzijds de adembenemende natuur van de Lüneburger Heide, anderzijds de rijke cultuur en geschiedenis van nabijgelegen steden als Hamburg, Bremen en Hannover . De inrichting van de Comfort cottages bestaat uit natuurlijke elementen gerelateerd aan de dieren die op de heide leven en afbeeldingen van heideplanten. De uitrusting van de premium vakantiewoningen is voornamelijk gebaseerd op natuurlijke materialen in natuurlijke vormen, terwijl de VIP vakantiewoningen weten te overtuigen met hun mix van natuurlijke en luxueuze decoratieve elementen.

Woonkamer Comfort cottage Slaapkamer Premium cottage

Afbeelding Afbeelding

Eetgedeelte in VIP cottage Wellness badkamer in VIP cottage

Afbeelding Afbeelding

Nieuw in Duitsland: het vakantiehuis met bosdieren
De woonboten en boomhutten in Bispinger Heide zijn iets bijzonders, maar voor iedereen die van bijzonder houdt wacht nu een derde type bijzonder vakantiehuis: de vier nieuwe vakantiewoningen bosdieren, een Duitse première van Center Parcs! Hier leef je met je kinderen in een dierenavonturenwereld inclusief geheime doorgangen voor de kleintjes. In elke kamer zijn verschillende diersoorten te ontdekken - van het koninkrijk van de bosvogels in de woonkamer tot de nachtelijke bosbewoners in de slaapkamer tot de amfibieën in de badkamer. Dit is niet alleen erg leuk, maar ook educatief waardevol!

Wilt u als een van de eersten de nieuwe vakantiehuizen in Bispinger Heide ervaren? Klik hier om te boeken - Ze zien je graag!

Woonkamer in het bosdierenhuisje

Afbeelding

Talloze nieuwe activiteiten voor elk weer

De nieuwe speeltuinen met dierenthema zorgen voor duizenden en duizenden uren kindergeluk. Ook de kinderboerderij is vergroot - met nog meer ruimte en beweging voor de dieren en de mogelijkheid voor bezoekers om nog dieper in de boerderijbeleving te duiken. Daarnaast is de weersonafhankelijke Action Factory inclusief de BALUBA kinderspeelwereld (met nieuwe Foam Factory en klimvulkaan), interactieve speelzone en via ferrata klimparcours volledig vernieuwd.

Geiten aaien op de kinderboerderij

Afbeelding

Nog meer glijplezier in de Aqua Mundo
Het tropische zwemparadijs Aqua Mundo heeft een bijzonder spectaculaire nieuwigheid: de Aqua Racer bandenglijbaan met interactieve elementen! Kun je bijna niet wachten? Naast deze nieuwe attractie is ook de gehele omkleed- en doucheruimte in Aqua Mundo gerenoveerd.

Aqua Racer bandenglijbaan bij Aqua Mundo

Afbeelding

Versheid voor het hart van het park

Wat mag er bij alle vernieuwingen niet ontbreken? Natuurlijk de Market Dome, het hart van elk park! In Bispinger Heide is hier de nieuwe grote Shop & Smile winkel geopend, waar je de laatste (bad)mode en leuk speelgoed kunt vinden, evenals de nieuwe Gametown met spannende racesimulators, flipperkasten, airhockey en meer voor het geheel. familie. Daarnaast is de gehele bowlingbaan opgeknapt en is LED bowling geïntroduceerd. Ook vind je in de Market Dome een nieuwe informatiebalie, waar de medewerkers je vragen graag beantwoorden.

Dat zijn echt een heleboel geweldige nieuwe functies en innovaties bij Center Parcs Bispinger Heide - ze hebben je in het begin niet al te veel beloofd, toch?
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

[Bispinger Heide] Vernieuwingen & Renovatie Informatie & Vragen.

Bericht door AMFVLOGS »

Center Parcs Bispinger Heide is nu volledig vernieuwd! Alle cottages zijn opgeknapt.
Wij hadden nog een leuke cottage tour op de plank liggen van een erg mooie vernieuwde VIP Cottage nummer 447 voor 6 Personen! Benieuwd? Kijk dan de vlog we zijn benieuwd naar jullie reactie.

thieu1989
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Bispinger Heide] Vernieuwingen/Renovatie, Informatie & Vragen

Bericht door thieu1989 »

Wij gaan in april een weekje naar Bispinger Heide en verblijven in een 6 persoons VIP cottage. Nu heb ik gelezen dat er cottages zijn die 'light' gerenoveerd zijn en cottages die volledig vernieuwd zijn (die cottages zien er dan ook daadwerkelijk uit zoals de foto's op de website). Cottages die 'light' gerenoveerd zijn schijnen geen vernieuwde keuken/deuren en nog een oud plafond te hebben. In de reactie waar ik zojuist naar linkte gaan ze er vanuit dat huisje 546 zo'n cottage is.

Op de interactieve plattegrond kun je dit ook zien. Je ziet dan bijvoorbeeld dat huisje 546 (links even klikken op het woordje cottages zodat de nummers zichtbaar worden) rood is, en huisje 261 roze. Er wordt helaas niet toegelicht wat welke kleur betekend, maar beide nummers kan ik kiezen als voorkeur in de center parcs app.

Weet iemand of dit nog steeds de situatie is? Als je namelijk de PDF plattegrond opent van Bispinger Heide dan zie je daar dat kleur verschil niet en vallen ze allemaal onder de noemer 6 persoons VIP.

Overigens vind ik het zeer apart dat Center Parcs dit niet duidelijker op de website zet, desnoods met een andere unieke code voor deze cottages. Je verwacht toch echt een cottage te krijgen zoals op de foto's en de 'light' gerenoveerde cottages zien er toch echt niet zo uit. Ik ben nu dus geneigd het achterlijke bedrag van 59 euro neer te gaan leggen om er maar zeker van te zijn dat we krijgen wat we verwachten....
B767-300ER
Beheerder
Beheerder

Verschil tussen light en volledig is klein op Bispinger Heide.

Enkel de badkamertegels op de muur en vloer is afwijkend
Evenals op het toilet. Het bad is ook iets anders. Het sanitair is hetzelfde gebleven, maar de omtimmering is wel vernieuwd. Daar zie je dus weinig van. Verder gewoon hetzelfde. In de keukens zit zover ik weet geen verschil. De oude keukens zijn allemaal verwijderd op bispinger heide Althans zover mijn kennis strekt. Plafonds zijn nergens vervangen. Niet in light en niet in volledig. Light renovatie op ene park is anders dan op andere park.

Ik heb helaas nog geen overzicht kunnen maken welk huisje welke renovatie heeft gehad.

Wil je 100 procent zeker een volledige, kijk dan op de plattegrond naar een oude 8P comfort of premium welke nu vip is geworden.

Helaas heb ik mijn lijsten waar alles op staat over de renovaties hier niet bij me. Ik ben momenteel op Heijderbos dus kan het niet nakijken, alles ligt thuis hiervan. Sorry. Dan kon ik echt alles nakijken ook wb de keuken

John (pinatorq) is onlangs op park geweest. Mosschien dat hij het weet.
Groeten, Niels

Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Thieu, hier een video van een volledig gerenoveerde 6 pers. VIP

Volledig vernieuwde VIP Cottage nummer 447 voor 6 Personen!

Ik zal Rogier even vragen of hij ook een video heeft van een light vernieuwde 6 pers. VIP. Je hoort nog van mij.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
thieu1989
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door thieu1989 »

Hoi Marian,

Dank je, het filmpje had ik inderdaad al gevonden, dat is precies de uitvoering die we hopen te krijgen. Door dat filmpje kwam ik er ook achter dat het een bestaande 8 persoons comfort was die is omgebouwd naar een 6 persoons VIP cottage (wij hebben in mei jl in Landal het Vennebos gezeten in een 8 persoons cottage met dezelfde indeling dus toen ging er een lampje branden haha). Ze hebben volgens mij een slaapkamer opgeofferd voor de ruime badkamer 👌🏻.

Ik zag hier een voorbeeld van een light gerenoveerde 4 persoons VIP (dus geen 6 persoons!): klik. Die heeft geen vernieuwde keuken en badkamer. Juist de badkamer vinden we erg mooi in het filmpje dus ik ben erg benieuwd hoe deze er dan uitziet bij een 6 persoons VIP die light is gerenoveerd 😅.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

De laptop staat nu uit. Maar ik ga even zoeken in de data of er beeldmateriaal is. AMFvlogs had het niet.
B767-300ER
Beheerder
Beheerder

Light is, is als de eerste foto van de badkamer in dat gelinkte bericht.

Het oude sanitair is behouden maar wel ontimmerd met de nieuwe look van timmerwerk welke je ook in de volldigenhebt.

De tegels zijn zoals op die foto. De vloertegel zal donker zijn.
De spiegel en achterwand zoals de foto, maar dat is in een volweig nieuwe niet anders.

Samengevat: donkere vloertegels, nagenoeg zelfde kleur wandtegels maar ander formaat, “oud” sanitair (wat is oud, rond 2012) voorzien van vollesig nieuwe betimmering zoals de volledige renovaties ook hebben.

Hier een voorbeeld. Let op. Dit is een 2P VIP met light badkamer. Bij een 6P VIP is de indeling natuurlijk anders, maar dit is de look.

viewtopic.php?p=228844#p228844
Groeten, Niels

Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Het heeft even geduurd maar ik heb informatie gevonden waar je denk wel iets mee kan thieu.

De oude plattegrond en een light en een volledig gerenoveerde badkamer.
Op de oude plattegrond zie je de oude 8 pers comfort cottages in het roze staan dat zijn nu de volledig gerenoveerde 6 pers vips.
En de vip die al vip waren die zijn dus light vernieuwd.

Volledig gerenoveerde badkamer VIP Bispinger Heide.
Afbeelding

Light gerenoveerde badkamer VIP Bispinger Heide.
Afbeelding

Oude plattegrond Bispinger Heide voor de vernieuwingen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Bispinger Heide”