Donderdag 2 juli word de nieuwe duo-racer geopend op De Eemhof, wij zijn daar bij!! Weekend van 3 juli reizen wij af naar Park De Haan. Vragen en foto verzoeken kunt u hier plaatsen.

[Ervaringen & Vragen] Park De Haan

Alle ervaringen en vragen kunnen hier in de parktopics gesteld worden. Twijfel je tussen meerdere parken? Gebruik dan het Adviesforum!
Plaats reactie
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[Ervaringen & Vragen] Park De Haan

Bericht door mrs Marian »

In dit topic kan u uw ervaringen delen en uw vragen stellen over Park De Haan.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Re: [Ervaringen & Vragen] Park De Haan

De heren van AMF zijn op dit moment op het nieuwe Park De Haan in België.
Zij maakte een leuke vlog over hun 4 pers. premium cottage waar zij op dit moment in verblijven.

Zie hier de vlog !
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Het weekend van 3 juli ben ik op Park De Haan.

Heeft u vragen en/of foto verzoekjes ? Dan hoor ik het graag en ga ik mijn best doen om deze te kunnen beantwoorden.
EBFS
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door EBFS »

Als u tijd heeft misschien eens kijken of er ergens nieuwe beplanting te vinden is op het park (bv. rond de cottages of aan de bermen bij de Lake Side cottages). Een nadeel van Park De Haan vind ik namelijk dat er overal hagen staan. Dat is niet zo typisch Center Parcs. Dus het zou kunnen dat ze ergens experimenteren met nieuwe beplanting?

Voor de rest denk ik dat alle foto's welkom zijn. Het is een nieuw park natuurlijk en daarom ook niet zo gekend. :lol:
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Langs de cottage staan inderdaad allemaal hagen, maar langs de dome is heel veel nieuwe beplanting aangebracht. Dat komt nog in een video.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

!! AQUA MUNDO IS GEOPEND !!

Hoera! Vandaag was het dan eindelijk zover! Om 11:00 heeft Woops officieel de vernieuwde Aqua Mundo geopend! Vanaf vandaag mogen de parkgasten van Center Parcs Park de Haan weer komen zwemmen. Vergeet je niet een reservering te maken via de Receptie of de Center Parcs App?

Bron : FB CP De Haan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Op 1 juli kunnen gasten van #CenterParcs De Haan (B) voor het eerst genieten van het vernieuwde subtropische zwemparadijs Aqua Mundo.
En dat is mede dankzij de afdeling Gebouwgebonden Installaties van Hellebrekers Industriële Automatisering!

Nadat het vakantiepark in 2019 werd overgenomen door Center Parcs kreeg ook het zwembad een grondige upgrade, inclusief een spectaculaire wildwaterbaan. Hellebrekers werd ingevlogen om de besturingskast voor deze attractie te leveren. Daarnaast vervingen we – met ondersteuning van Regeltechniek 2000 BV – de complete besturingskast voor de waterbehandeling van alle overige onderdelen in het zwemparadijs. Denk aan het golfslagbad, het kinder-doe-bad met speelelementen, de whirlpools en de familieglijbanen. Om het bad volgens de normen van 2020 te kunnen regelen, voerden we bovendien uitbreidingen op de meet- en regeltechniek uit.

Een mooie gedachte, dat mede met de hulp van Hellebrekers zo veel mensen straks zo veel waterpret zullen hebben in De Haan!

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Hellebrekers
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hallo, ik ben op Park De Haan.
Heb je vragen of foto verzoekjes. Stel ze gerust. Dan ga ik opzoek naar het antwoord.
Plaats reactie