Wij testte de Nieuwe wildwaterbaan op Park De Haan, zie hier de video!!

Hoe gaat Center Parcs om met Corona

Het laatste nieuws en algemene discussies over Center Parcs.
dustinhuisman
All-in
All-in

Re: Hoe gaat Center Parcs om met Corona

Bericht door dustinhuisman »

je mag in de aquamundo de kleedhokjes niet gebruiken als je gaat zwemmen, maar als je hebt gezwommen mag je dan wel de kleedhokjes gebruiken?? En is deze regel in alle cp parken in Nederland?
djidee
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door djidee »

Naar binnen is idd schoenen uit en door de zwemzaal in, naar buiten is idd via de hokjes, liefst direct door (als het warm is, kan dat ook met handdoek en al), en anders ff omkleden idd. Douches en al dat soort voorzieningen zijn niet beschikbaar.

Zo was het op Heijderbosch, hoe het op andere parken is, weet ik niet.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Ik snap het nut daarvan eerlijk gezegd niet. Waarom geen kleedhokjes voor binnen gaan maar wel na het zwemmen? Wat is er dan "besmettelijker" bij het uitkleden en aantrekken van je zwemkleding dan bij je omkleden en terug gewone kleren aandoen vraag ik me af?
Ook de douches e.d snap ik niet goed, het is toch net hygiënischer als die wel beschikbaar zijn en mensen verplicht moeten douchen voor het betreden van het zwembad?

Regels zijn regels maar ik vraag me soms toch af waar de logica er achter zit.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Ona1991 schreef:
26 jul 2020 22:50
Ik snap het nut daarvan eerlijk gezegd niet. Waarom geen kleedhokjes voor binnen gaan maar wel na het zwemmen? Wat is er dan "besmettelijker" bij het uitkleden en aantrekken van je zwemkleding dan bij je omkleden en terug gewone kleren aandoen vraag ik me af?
Ook de douches e.d snap ik niet goed, het is toch net hygiënischer als die wel beschikbaar zijn en mensen verplicht moeten douchen voor het betreden van het zwembad?

Regels zijn regels maar ik vraag me soms toch af waar de logica er achter zit.
Het nut daarvan is dat ze de hokjes maar 1 maal moeten ontsmetten vermoed ik; anders moeten ze telkens ontsmetten (dus 1 maal als er een persoon zich heeft omgekleed in badkledij en 1 maal bij terug omkleden naar gewone kledij)

Vergeet niet dat alles wat gebruikt wordt ook ontsmet moet worden
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Dat snap ik zeker, maar het niet kunnen douchen vooraf voelt voor mij persoonlijk "viezer" aan dan wanneer dat wel gewoon kan. Ook al douchen mensen bijvoorbeeld vooraf netjes in de cottage, je moet dan toch weer je kledij over je badkleding aantrekken en tegen dat je aan de aqua mundo bent heb je alweer zoveel dingen opnieuw aangeraakt en mee in contact geweest dat mijn inziens die douche al teniet gedaan wordt (je zwemspullen pakken, die misschien op de tafel of in de zetel in je cottage staan, cottage sleutel vast nemen en wegstoppen om je huisje op slot te doen, misschien met de fiets naar de dome gereden of met de e-car en daar dan weer het stuur van aangeraakt, ...).
Vind het dan persoonlijk veel netter om gewoon ter plekke eerst even te douche voor iedereen het water in gaat, maar achja.

Het zal allemaal wel z'n redenen hebben en we doen gewoon wat moet uiteraard maar ik volg de redenering erachter niet helemaal, maar dat zal misschien wel gewoon aan mij liggen. :-P
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

De dingen die jij noemt dat raken jij en je gezelschap tijdens je verblijf alleen aan - na je verblijf wordt alles terug ontsmet.

De E car
Sleutel van de cottage
De cottage zelf
....
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Het niet mogen douche heeft te maken dat het dan te druk wordt op 1 punt. Het is wel even mogelijk geweest. Maar toen hield niemand zich meer aan de anderhalve meter.. Dan maar vooraf en achteraf douche in de cottage
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

1 of andere professor had het idee om all besmette personen onder te brengen in een vakantiepark.

Hieronder kun je het artikel lezen

Afbeelding
kimpie
All-in
All-in

Bericht door kimpie »

Ik vind dit heel veel 350 personen in zo een zwembad per klok dus van 9 tot 11u bv .is dit verantwoord??? Ik vind van niet ??
JokeV
All-in
All-in

Bericht door JokeV »

kimpie schreef:
28 jul 2020 21:51
Ik vind dit heel veel 350 personen in zo een zwembad per klok dus van 9 tot 11u bv .is dit verantwoord??? Ik vind van niet ??
hoe kom je op 350? Toen wij er waren zaten er zeker geen 350 mensen per beurt
kimpie
All-in
All-in

Bericht door kimpie »

Wij hebben dit gevraagd hoeveel en kregen dit als antwoord
djidee
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door djidee »

kimpie schreef:
28 jul 2020 21:51
Heijderbosch was 180 toen wij er waren
Plaats reactie