Veel plezier op De Eemhof Kristin. Wij zien dit park best veel voorbij komen bij de mystery de laatste weken.
Zou je een paar foto's willen nemen voor het forum van jullie cottage, terras en uitzicht?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Wij zijn weer thuis van een heerlijk weekendje De Eemhof. We hebben ons prima vermaakt en de kinderen vonden het zwembad fantastisch. Zelf ben ik niet zo’n zwemmer, maar het zwembad was mooi. Wel vind ik het water fris en ik vond dat er te weinig kleedhokjes waren. Steeds lang moeten wachten. Was ook erg druk op het park, maar ja voorjaarsvakantie dus dat snap ik wel.
We hebben dit keer niet zelf gekookt, maar alle restaurants uitgeprobeerd. Dat was ook prima. Het lekkerst bij Nonna’s.
De market square vonden wij allemaal erg gezellig overkomen, kan mij voorstellen dat het in de zomer meer sfeer heeft.
We hadden een huisje aan het water en genoten van alle vogels die zich daar ophielden. Al met al een geslaagd weekend!
Bijzonder vind ik dat er tot vrij kort op de afgelopen week nog dagkaarten te krijgen waren. Ik heb er meerdere keren naar gekeken en dacht nog hoe kan dat nou.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum