Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[De Eemhof] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 8)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
tessy
Dagbezoeker
Dagbezoeker
Like! Gegeven!: 1 keer

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 8)

Bericht door tessy »

tessy schreef: 30 sep 2020, 19:58
JokeV schreef: 30 sep 2020, 19:36 Mocht het dan toch nog niet lukken dan kun je misschien het park al eens contacteren via Whats app of zo?

En geniet van je verblijf! Wij horen graag hoe het was ;-)
Bedankt voor de tip, ik heb een whatsapp bericht verstuurd
Kreeg direct reactie dat de whatsapp enkel is voor gasten die op dit moment op het park verblijven, ik moet een e-mail sturen. Gelijk gedaan
deebee7
All-in
All-in

Bericht door deebee7 »

stoute schreef: 17 mei 2020, 18:51
deebee7 schreef: 17 mei 2020, 16:39 We gaan begin november naar De Eemhof. Al vaak geweest maar nu wil ik graag eens een vernieuwde cottage. We zijn met 2 volw. en 2 kids.Eerst wou ik een 6p premium boeken omdat die zo lekker ruim zijn maar geen meer met leuk zicht aan het grotere meer (brug). Wel nog een 4p VIP vernieuwd. Nu twijfel ik tussen nr 119 (met tuin) of 116 (met vlonder). Wat vonden jullie het leukste. Denk dat m'n kids de tuin wel leuk zouden vinden alleen weet ik niet of het zicht zo leuk is vanuit nr 119.
Huisje met vlonder heeft wel een verhoofd plafond wat mogelijks het ruimtegevoel wat vergroot. Ik vind wel dat ze in de 4p VIP een erg kleine nieuwe bank hebben gezet precies?! Iemand ervaring ermee?
Wij zitten altijd in 119, het uitzicht is goed je kijkt op de klimtoren en het wandelpad daar langs. Wij hebben nog nooit in 1 met een vlonder gezeten dus kan daar geen oordeel over geven. Ik weet niet of die bank kleiner is wij gaan in september er heen, daarna kan ik er wat van zeggen 8)
Zijn jullie ondertussen al geweest? Hoe was de ervaring in deze cottage? En hoe was de broodjesservice?
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Het is 12:00 uur en dat betekent..... de opening van onze nieuwe (tijdelijke) receptie! Deze is te vinden op de vorige locatie van het Cycle Center. Wat vinden jullie er van? 😍
Afbeelding

Bron: Facebook Center Parcs De Eemhof

Het gaat hier ook om een Covid-19 maatregel. In deze ruimere receptie is het makkelijker om afstand te houden en zo is de drukte aan de info desk ook minder groot.
cp-vippie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 125 keren
Like! Gekregen: 74 keren

Bericht door cp-vippie »

Vernieuwde Vip cottage zijn erg mooi geworden. Je ziet alleen wel gauw vlekken op het lichte vloerkleed. Badkamer is weinig veranderd maar de keuken, slaapkamers en woonkamer zijn erg mooi geworden. Verder mocht ik verrassend genoeg toch gebruik maken van mijn early check in wat erg fijn was. Al met al een goed verblijf gehad. Vriendelijk personeel ook allemaal.
tessy
Dagbezoeker
Dagbezoeker
Like! Gegeven!: 1 keer

Bericht door tessy »

cp-vippie schreef: 10 okt 2020, 16:29 Vernieuwde Vip cottage zijn erg mooi geworden. Je ziet alleen wel gauw vlekken op het lichte vloerkleed. Badkamer is weinig veranderd maar de keuken, slaapkamers en woonkamer zijn erg mooi geworden. Verder mocht ik verrassend genoeg toch gebruik maken van mijn early check in wat erg fijn was. Al met al een goed verblijf gehad. Vriendelijk personeel ook allemaal.
Heb je voor de early check in contact gehad vooraf met de eemhof?
cp-vippie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 125 keren
Like! Gekregen: 74 keren

Bericht door cp-vippie »

Ja en toen zeiden ze dat het vanwege Corona was afgeschaft. Echter kwam ik om half 2 aan en mocht ik direct doorrijden naar het huisje omdat ik early check in had. Snap het zelf ook niet meer. Keer daarvoor in juni kon het niet, maar uiteindelijk ter plaatse toch gekregen.
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

cp-vippie schreef: 10 okt 2020, 16:45 Ja en toen zeiden ze dat het vanwege Corona was afgeschaft. Echter kwam ik om half 2 aan en mocht ik direct doorrijden naar het huisje omdat ik early check in had. Snap het zelf ook niet meer. Keer daarvoor in juni kon het niet, maar uiteindelijk ter plaatse toch gekregen.
Misschien was er weinig volk op het park; waren er de periode voor jullie toekwamen heel weinig cottages verhuurd
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

cp-vippie schreef: 10 okt 2020, 16:29 Vernieuwde Vip cottage zijn erg mooi geworden. Je ziet alleen wel gauw vlekken op het lichte vloerkleed. Badkamer is weinig veranderd maar de keuken, slaapkamers en woonkamer zijn erg mooi geworden. Verder mocht ik verrassend genoeg toch gebruik maken van mijn early check in wat erg fijn was. Al met al een goed verblijf gehad. Vriendelijk personeel ook allemaal.
fijn te horen dat jullie een goed verblijf hebben gehad.
Soms snap ik ook niet helemaal de keuze van de kleuren en materialen van een cottage. Maar goed dat zal de praktijk wel weer uitwijzen dat het niet altijd de beste keuze is geweest.
Dat was wel boffen zeg eerder de cottage in. Ik vermoed dat de schoonmaak al eerder klaar is geweest of de cottage was voor jullie verblijf niet verhuurd.
Niet dat het veel toe doet waarom, voor jullie was het fijn.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Ik had omgeboekt naar volgend jaar de eemhof, cottage 371,2 pers vernieuwde vip
Mijn man wil graag vissen bij het huisje.
Niet te veel bomen en struiken..
Ik was aan het twijfelen Rijtje 408-410
Rijtje 709-711
448-456 of 371
Dat hij de hengel ziet liggen vanuit het huisje, en lekker privé
Wat raden jullie me aan
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Jolanda,

Mijn man vist ook graag en heeft op De Eemhof meerdere keren gevist.
Ik raad je rijtje 709-711 en 456-458 aan.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

mrs Marian schreef: 26 nov 2020, 15:33 Hoi Jolanda,

Mijn man vist ook graag en heeft op De Eemhof meerdere keren gevist.
Ik raad je rijtje 709-711 en 456-458 aan.
Zijn daar misschien foto's van
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Ik ga ff graven in de foto's die ik heb.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Dank je wel
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Je ziet hier de 709 t/m 711. het lijkt of er een boom staat maar deze is van de bocht ervoor. Langs de kant van het water staan hier wel wat lage struikjes.
Mijn man vond dat een goede locatie omdat je daar een kom heb of zo iets. Ik heb er geen verstand van hoor!

Afbeelding

Afbeelding

De 2 pers VIP liggen hier iets verder van het water af. Maar deze kant heeft wel de minste struikjes.
Vanaf hier kan je beter in het midden vissen is mij verteld.

Afbeelding
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Staan daar de waterfietsen nog?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”