[De Eemhof] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 8)
[De Eemhof] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 8)
Welkom in Deel 8 van dit topic, deel 7 kun je hier vinden.
Laatst gewijzigd door belinda op 15 jan 2019, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- All-in
- lientje
- All-in
- Like! Gegeven!: 50 keren
- Like! Gekregen: 46 keren
Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (Deel 8)
Ja vond ik ook al vreemd ;Drens voorhand schreef: De Eemhof in België?
me2lientje schreef: Ja vond ik ook al vreemd ;D
2014 dagje eemhof, erperheide, dagje heijderbos
2013 kempervennen 2012 heijderbos, huttenheugte, meerdal, kempervennen 2011 kempervennen 2010 heijderbos, vossemeren, dagje eemhof 2009 port zelande, heijderbos 2008 meerdal 2007 eemhof etc
2013 kempervennen 2012 heijderbos, huttenheugte, meerdal, kempervennen 2011 kempervennen 2010 heijderbos, vossemeren, dagje eemhof 2009 port zelande, heijderbos 2008 meerdal 2007 eemhof etc
Topic staat nu op de goede plaats , vanaf hier weer verder over De Eemhof.
Hallo,
Vrijdag gaan we gezellig met z'n drietjes naar de Eemhof (en hond).
Ben erg benieuwd!
Ik had nog een paar vraagjes.
Ik heb begrepen dat er geen marketdome is maar een open centrum. Mag je daar wel komen met de hond? Of ook niet.
De hondentoiletten zijn die omheind?
Waar kun je mooi wandelen?
Iemand ook enig idee hoe lang het wandelen is van huisje 311 (vip 4 pers) naar marketsquare?
Ik ga sowieso een uitgebreide review na het weekend hier schrijven en foto's maken!
Vrijdag gaan we gezellig met z'n drietjes naar de Eemhof (en hond).
Ben erg benieuwd!
Ik had nog een paar vraagjes.
Ik heb begrepen dat er geen marketdome is maar een open centrum. Mag je daar wel komen met de hond? Of ook niet.
De hondentoiletten zijn die omheind?
Waar kun je mooi wandelen?
Iemand ook enig idee hoe lang het wandelen is van huisje 311 (vip 4 pers) naar marketsquare?
Ik ga sowieso een uitgebreide review na het weekend hier schrijven en foto's maken!
-
- All-in
Je mag wel met de hond naar de market square maar hij mag niet in de winkels of restaurants. Om de uitlaatplaatsen zit een hek dus binnen het hek kan de hond los, er is wel opruimplicht. De afstand van het huisje naar de market square of action factory is denk ik zo'n 8/10 minuten. Een rondje park wandelen is altijd leuk, verder kan je richting de dijk wandelen (richting de Marina). Veel plezier.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
We huurden een VIP bungalow.
Met alles er op en er aan.
Onze ervaringen?
Zeer slecht.
Het toilet: ik kon niet naar de WC zonder de deur open te laten staan omdat ik geen ruimte had om te zitten.
De douche?
Nee, daar kon ik niet onder: ik was met mijn 1,87 meter te lang voor de douche.
De koelkast? Deels kapot: het onderste deel van de deur was met tape gerepareerd.
De sauna? zaterdag aangezet en zondag eindelijk warm.
Het bubbelbad? Ja, daar kon ik met mijn knieën boven water in liggen.
Het VIP pakket: zaterdag waren de broodjes opgegeten door de eekhoorns. De reactie van de infobalie "dan had u de shopper buiten moeten zetten:. dat STAAT nergens vermeld dus betaal ik het voer voor de eekhoorn.
We hadden een klacht over de buitenverlichting en die zou zaterdag gerepareerd worden. Dus niet. Het deed het niet.
Ik betaalde ruim 340 euro voor een weekend en kreeg enkel een onderdak. Niets meer dan dat.
Al jaren gaan wij naar Landal en daar heb ik nog nooit zoveel ellende gezien als ik nu wel zag.
Uit eten bij Nonna: kant en klare meuk wat ver van italiaans af staat.
Een borrelgarnituur op vrijdag om 1600u: kan niet, de keuken is dicht.
Een sauna in je woning maar de sauna werkt niet correct.
Een gerenoveerde woning die nog niet eens half af is.
Ruim 340 euro weggegooid aan Center Parcs
Doe mij Landal dan maar: beter, vriendelijker (ik heb geen vriendelijke medewerker ontmoet op Eemhof, ze lijken allemaal tegen hun menopauze aan te zitten daar [ook de mannen]) en meer gericht op service.
Ik betaal voor een VIP en kreeg een FLOP.
Zonde van het geld: nooit weer Centerparcs.
Ik lees over afgelopen weekend exact hetzelfde van andere huurders.
Het is een zootje op Eemhof: grote delen van de restaurants zijn in verbouwing. Dat is NIET gemeld aan de mensen die geboekt hebben.
En dat betekent dat je veel dingen niet kunt omdat het domweg gesloten is.
Center Parcs?
Nooit weer als het aan mij ligt.
Met alles er op en er aan.
Onze ervaringen?
Zeer slecht.
Het toilet: ik kon niet naar de WC zonder de deur open te laten staan omdat ik geen ruimte had om te zitten.
De douche?
Nee, daar kon ik niet onder: ik was met mijn 1,87 meter te lang voor de douche.
De koelkast? Deels kapot: het onderste deel van de deur was met tape gerepareerd.
De sauna? zaterdag aangezet en zondag eindelijk warm.
Het bubbelbad? Ja, daar kon ik met mijn knieën boven water in liggen.
Het VIP pakket: zaterdag waren de broodjes opgegeten door de eekhoorns. De reactie van de infobalie "dan had u de shopper buiten moeten zetten:. dat STAAT nergens vermeld dus betaal ik het voer voor de eekhoorn.
We hadden een klacht over de buitenverlichting en die zou zaterdag gerepareerd worden. Dus niet. Het deed het niet.
Ik betaalde ruim 340 euro voor een weekend en kreeg enkel een onderdak. Niets meer dan dat.
Al jaren gaan wij naar Landal en daar heb ik nog nooit zoveel ellende gezien als ik nu wel zag.
Uit eten bij Nonna: kant en klare meuk wat ver van italiaans af staat.
Een borrelgarnituur op vrijdag om 1600u: kan niet, de keuken is dicht.
Een sauna in je woning maar de sauna werkt niet correct.
Een gerenoveerde woning die nog niet eens half af is.
Ruim 340 euro weggegooid aan Center Parcs
Doe mij Landal dan maar: beter, vriendelijker (ik heb geen vriendelijke medewerker ontmoet op Eemhof, ze lijken allemaal tegen hun menopauze aan te zitten daar [ook de mannen]) en meer gericht op service.
Ik betaal voor een VIP en kreeg een FLOP.
Zonde van het geld: nooit weer Centerparcs.
Ik lees over afgelopen weekend exact hetzelfde van andere huurders.
Het is een zootje op Eemhof: grote delen van de restaurants zijn in verbouwing. Dat is NIET gemeld aan de mensen die geboekt hebben.
En dat betekent dat je veel dingen niet kunt omdat het domweg gesloten is.
Center Parcs?
Nooit weer als het aan mij ligt.
in http://www.centerparcsforum.nl/forum/ht ... ic.php?t=5 kun je mijn ervaring lezen.
Ik ga dan ook mijn geld terugvragen.
Ik betaal voor een VIP cottage maar krijg een basic bungalow met een sauna die niet functioneert naar behoren, een douche waar ik (met een gemiddelde lengte) niet onder pas en een toilet waarvan de deur open moet als ik zit te ****** omdat ik anders klem zit tussen deur en spoelunit.
Tel daarbij op dat een deel van de faciliteiten dicht is omdat er verbouwd wordt (had dat even gemeld!!!) en dat het eten in een restaurant nu niet bepaald "smakelijk" was te noemen.
VIP betekent kennelijk Veel Inkomsten Produceren voor Center Parcs.
Echt: het is het geld niet waard.
Ik betaal voor een VIP cottage maar krijg een basic bungalow met een sauna die niet functioneert naar behoren, een douche waar ik (met een gemiddelde lengte) niet onder pas en een toilet waarvan de deur open moet als ik zit te ****** omdat ik anders klem zit tussen deur en spoelunit.
Tel daarbij op dat een deel van de faciliteiten dicht is omdat er verbouwd wordt (had dat even gemeld!!!) en dat het eten in een restaurant nu niet bepaald "smakelijk" was te noemen.
VIP betekent kennelijk Veel Inkomsten Produceren voor Center Parcs.
Echt: het is het geld niet waard.
De verbouwingen worden idd slecht gecommuniceerd. Afgelopen september zaten wij in de Huttenheugte het was dat ik van het forum had gehoord dat het market restaurant werd verbouwd maar anders had ik het niet geweten. Het wordt niet gemeld bij binnenkomst, een ander probleem is dan dat de restaurants allemaal vol zitten. Dit heb ik via de mail gemeld bij cp helaas is daar dus niets mee gedaan. De huisjes in de eemhof zijn niet groot dat klopt, wij hadden geen goede ervaringen met het personeel bij het gokken. De andere personeelsleden waren toen 3 jr geleden wel vriendelijk.
Ontdek, inspireer en geniet...
Er is helemaal niet gecommuniceerd over de verbouwingen die er waren, maar dat is het minst vervelende.biancaaaa schreef: De verbouwingen worden idd slecht gecommuniceerd. Afgelopen september zaten wij in de Huttenheugte het was dat ik van het forum had gehoord dat het market restaurant werd verbouwd maar anders had ik het niet geweten. Het wordt niet gemeld bij binnenkomst, een ander probleem is dan dat de restaurants allemaal vol zitten. Dit heb ik via de mail gemeld bij cp helaas is daar dus niets mee gedaan. De huisjes in de eemhof zijn niet groot dat klopt, wij hadden geen goede ervaringen met het personeel bij het gokken. De andere personeelsleden waren toen 3 jr geleden wel vriendelijk.
Alles opgeteld is onze conclusie: nooit weer.
Het klopt idd dat de verbouwing helemaal niet gecommuniceerd wordt.
Ontdek, inspireer en geniet...
Vandaag een klacht ingediend bij Centerparcs en daarin alle zaken benoemd.
Ik zie op Zoover overigens dat er afgelopen periode veel mensen waren die beslist niet tevreden waren over de Eemhof.
Wij hebben zaterdag de klacht gemeld bij de infobalie maar daar werd niets (inderdaad: niets) opgeschreven behalve dat de TD de buitenverlichting moest repareren. Deze deed het bij ons vertrek nog steeds niet, zal wel ergens in een lade liggen of zo.
Echt: wat een bagger.
Je betaalt een fors bedrag voor 3 dagen maar krijgt gewoon geen waar voor je geld.
Als ondernemer durf ik te stellen dat Eemhof met deze handelswijze gewoon niet lang meer te leven heeft.
(Los van het onderhoud aan de buitenzijde van de gebouwen: die zijn smerig en niet onderhouden maar het verblijf doe je aan de binnenkant
)
Wat ook opvalt is als je op dit forum iets plaatst er geen reactie van CP zelf komt trouwens, via Twitter reageren ze supersnel! Ze kunnen dus wel reageren als het moet.
Ik zie op Zoover overigens dat er afgelopen periode veel mensen waren die beslist niet tevreden waren over de Eemhof.
Wij hebben zaterdag de klacht gemeld bij de infobalie maar daar werd niets (inderdaad: niets) opgeschreven behalve dat de TD de buitenverlichting moest repareren. Deze deed het bij ons vertrek nog steeds niet, zal wel ergens in een lade liggen of zo.
Echt: wat een bagger.
Je betaalt een fors bedrag voor 3 dagen maar krijgt gewoon geen waar voor je geld.
Als ondernemer durf ik te stellen dat Eemhof met deze handelswijze gewoon niet lang meer te leven heeft.
(Los van het onderhoud aan de buitenzijde van de gebouwen: die zijn smerig en niet onderhouden maar het verblijf doe je aan de binnenkant

Wat ook opvalt is als je op dit forum iets plaatst er geen reactie van CP zelf komt trouwens, via Twitter reageren ze supersnel! Ze kunnen dus wel reageren als het moet.
- King Bowser
- All-in
Laatste keer dat ik keek, stond er in de instructieboekjes gewoon dat je de trolley moet buiten zetten i.v.m dieren die idd aan je brood kunnen snoepen hoor.
Wel heel vervelend dat de vakantie zo'n nare ervaring was. Ik ben benieuwd hoe ze hierop reageren of gereageerd hebben. Laat je het nog even weten?
Wel heel vervelend dat de vakantie zo'n nare ervaring was. Ik ben benieuwd hoe ze hierop reageren of gereageerd hebben. Laat je het nog even weten?