Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Mysteryparcs

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Gesloten
Arda

Mysteryparcs

Bericht door Arda »

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en waarschijnlijk post ik dit bericht niet op de juiste plek, maar ik ben niet zo gewend om met internetforums om te gaan...
Hopelijk kan iemand ons war advies geven. Wij zijn als kind een enkele keer in een park van centerparcs geweest en nu we zelf een gezin hebben (kind van 9, kind van 6 en tweeling van 2,5 jaar oud) willen we graag ook eens een midweek centerparcs proberen. We denken er (om financiële redenen) over om een mystery park te boeken. Mijn vragen zijn: - moeten we met onze gezinssamenstelling een 4- of een 6 persoonshuisje huren?
- zijn de standaardhuisjes 'kidsproof'? (Onze tweeling is behoorlijk ondernemend qua klimmen enzo)
- is zo'n mysteryparc überhaupt een aanrader, of kunnen we net zo goed een last minute boeking doen?
- We zijn van plan om in de laatste week van april te gaan, hoe lang van te voren kunnen we boeken?

Ik hoop dat ik via dit forum wat antwoorden kan krijgen, bedankt alvast!!
maria
All-in
All-in

Re: Mysteryparcs

Bericht door maria »

Ik zou wel een 6pers. huisje boeken want de slaapkamers zijn vaak niet ruim genoeg om twee kinderbedjes bij te zetten en met een 6 pers. heb je nog een slaapkamer extra.
De standaard huisjes zijn wel kidsproof met traphekjes enzo mocht er een trap aanwezig zijn. Wil je dat zeker weten dan boek je het beste een kindercottage maar met een mystery kan dat niet.
Maakt het jullie helemaal niet uit in welk park jullie komen want dan is een mystery natuurlijk prima anders kun je wellicht beter wachten op een last minute.
Succes met je keuze en alvast veel plezier samen bij CP. Voor de kids is het er super en dan natuurlijk ook voor papa en mama.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”