[Advies Forum] Het twijfeltopic
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 122 keren
- Like! Gekregen: 86 keren
Re: [Advies Forum] Het twijfeltopic
Wanneer wil je gaan en voor hoe lang?
Voor een weekendje zou ik naar de Erperheide gaan, anders de Haan.
Puur ook voor de omgeving, lekker de kust verkennen evt met de tram.
Zo te zien is er bij de haan ook genoeg aan kinder faciliteiten.
Vooral kijken naar jullie eigen belang, op die leeftijd is het al gauw goed hé?
Ben zelf nog nooit bij de haan geweest maar lijkt me een leuk park!
Voor een weekendje zou ik naar de Erperheide gaan, anders de Haan.
Puur ook voor de omgeving, lekker de kust verkennen evt met de tram.
Zo te zien is er bij de haan ook genoeg aan kinder faciliteiten.
Vooral kijken naar jullie eigen belang, op die leeftijd is het al gauw goed hé?
Ben zelf nog nooit bij de haan geweest maar lijkt me een leuk park!
We willen 8 dagen gaan ,ma tm ma.
Dan is er in de omgeving van de haan meer te doen ja.
Dan is er in de omgeving van de haan meer te doen ja.
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 512 keren
- Like! Gekregen: 427 keren
Hoi Riekje85,
Beide parken zijn leuk met kinderen in die leeftijd.
Plus punten zijn dat beide parken een grote baluba hebben, een grote kinderboerderij en leuke speeltuinen.
Eperheide is een compacter park met echte Center Parcs huisjes met plat dak.
De Haan heeft andere huisje met een bovenverdieping en een punt dak.
Het strand bij De Haan is heel mooi. En als je het park uitloopt loop je het bos in met leuke wandel route en natuur speeltuinen.
Heb je al eens in de forums van beide parken gekeken?
In de verschillende topics kan je veel info en beeld materiaal vinden over de huisjes en de omgeving als de activiteiten.
Ik ben op beide parken meerdere keren geweest.
Als je voor een VIP op De Haan wil gaan dan opletten met het kiezen voor een lakeside huisje. Deze zijn niet meegenomen in de laatste renovatie.
Verschil van zwembad is dat Erperheide meerdere kinderbaden heeft waaronder een water playhouse en dit zwembad voor een groot deel uit natuursteen bestaat. Wat heel mooi is om te zien.
Stel je vragen gerust, dan proberen we ze te beantwoorden.
Beide parken zijn leuk met kinderen in die leeftijd.
Plus punten zijn dat beide parken een grote baluba hebben, een grote kinderboerderij en leuke speeltuinen.
Eperheide is een compacter park met echte Center Parcs huisjes met plat dak.
De Haan heeft andere huisje met een bovenverdieping en een punt dak.
Het strand bij De Haan is heel mooi. En als je het park uitloopt loop je het bos in met leuke wandel route en natuur speeltuinen.
Heb je al eens in de forums van beide parken gekeken?
In de verschillende topics kan je veel info en beeld materiaal vinden over de huisjes en de omgeving als de activiteiten.
Ik ben op beide parken meerdere keren geweest.
Als je voor een VIP op De Haan wil gaan dan opletten met het kiezen voor een lakeside huisje. Deze zijn niet meegenomen in de laatste renovatie.
Verschil van zwembad is dat Erperheide meerdere kinderbaden heeft waaronder een water playhouse en dit zwembad voor een groot deel uit natuursteen bestaat. Wat heel mooi is om te zien.
Stel je vragen gerust, dan proberen we ze te beantwoorden.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Dit is wel grappig, als ik voor de VIP 5 pers. huisjes "Voorkeursligging & opties
Geschikt voor baby's" aanvink, (gratis) dan komen er alleen de volledig gerenoveerde huisjes tevoorschijn. Betekent dat dan ook dat we automatisch één van deze huisjes krijgen? (gratis dus, zonder er 50 euro voor te betalen).
Het is een beetje kiezen tussen twee goeden. De omgeving bij de Haan is een pré. Maar alle activiteiten en het park van Erperheide geniet de voorkeur boven die van de Haan. Restaurants bij Erperheide zijn ook wat uitgebreider evenals de marketdome en het zwemparadijs.
De omgeving van Erperheide heeft voor zover ik zie totaal niets te bieden, behalve een fietstocht??
Geschikt voor baby's" aanvink, (gratis) dan komen er alleen de volledig gerenoveerde huisjes tevoorschijn. Betekent dat dan ook dat we automatisch één van deze huisjes krijgen? (gratis dus, zonder er 50 euro voor te betalen).
Het is een beetje kiezen tussen twee goeden. De omgeving bij de Haan is een pré. Maar alle activiteiten en het park van Erperheide geniet de voorkeur boven die van de Haan. Restaurants bij Erperheide zijn ook wat uitgebreider evenals de marketdome en het zwemparadijs.
De omgeving van Erperheide heeft voor zover ik zie totaal niets te bieden, behalve een fietstocht??
- mrs Marian
- Beheerder
Ik zie geen 5 persoons VIP op Park de Haan?
Begrijp ik het goed dat het om een zomervakantie gaat?
Bij De Haan heb je echt het gevoel in buitenland te zitten en zijn er leuke plaatsje om een uitstapje naar te maken. Brugge, De Haan enz.
Op de mooie zonnige dag kan je naar het strand en er zijn fietspaden om een fietstochtje te maken.
De Market dome van Erperheide is iets kleiner als die van Park de Haan.
Wat zoek je om te gaan doen in de omgeving?
Begrijp ik het goed dat het om een zomervakantie gaat?
Bij De Haan heb je echt het gevoel in buitenland te zitten en zijn er leuke plaatsje om een uitstapje naar te maken. Brugge, De Haan enz.
Op de mooie zonnige dag kan je naar het strand en er zijn fietspaden om een fietstochtje te maken.
De Market dome van Erperheide is iets kleiner als die van Park de Haan.
Wat zoek je om te gaan doen in de omgeving?
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 5 keren
- Like! Gekregen: 21 keren
Ik vind het behoorlijk appels met peren vergelijken. Wat mij betreft kies je voor De Haan vanwege de omgeving. In de zomerperiode kan je een heerlijke vakantie hebben met enorm veel leuks in de omgeving en het buitenland-gevoel.
Erperheide is daarentegen een heel volledig en compleet original Center Parcs-park. Dat park kies ik dus wanneer ik vooral op het park wil blijven. Bovendien iets minder ver rijden.
Ik lees niets over omgeving qua wensen, dus dan zou ik voor Erperheide kiezen.
Erperheide is daarentegen een heel volledig en compleet original Center Parcs-park. Dat park kies ik dus wanneer ik vooral op het park wil blijven. Bovendien iets minder ver rijden.
Ik lees niets over omgeving qua wensen, dus dan zou ik voor Erperheide kiezen.
- B767-300ER
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 143 keren
- Like! Gekregen: 398 keren
Er zijn geen 5P VIP op de Haan en op Erperheide
Groeten, Niels
CenterParcs Historie: 70 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 59)
MD (11/24(60&61)), HH (12/24(62)),VM (01/25(63&64)), EP (03/25(65)), KV (06/25(66,67&68)), HB (08/25(69,70,71&72))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
CenterParcs Historie: 70 boekingen
Eigen Reserveringen:
21x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 59)
MD (11/24(60&61)), HH (12/24(62)),VM (01/25(63&64)), EP (03/25(65)), KV (06/25(66,67&68)), HB (08/25(69,70,71&72))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Ik bedoelde inderdaad een 4P VIP huisje.
Het is ook een beetje appels met peren daarom komen we er niet uit. Wat vinden we belangrijker, strand of alle faciliteiten op het park. We gaan niet op het strand liggen. Maar leuk overheen wandelen of fietsen in de omgeving 2 dagen vinden we wel ook leuk. Een beetje buitenland gevoel is ook wel leuk, aangezien het de zomervakantie voor ons wordt.
Voor de kids is er op de erperheide denk ik echt wel meer te doen. Maar de Haan heeft ook wel vanalles wat te doen, maar minder.
Heeft de Haan wel echt een bowling baan? Bij erperheide zie je die op de foto's, bij de Haan niet. De market dome van de Haan vonden we op de foto's ook wat ongezelliger uit zien tov de erperheide, klopt dat of is dat niet zo?
Het is ook een beetje appels met peren daarom komen we er niet uit. Wat vinden we belangrijker, strand of alle faciliteiten op het park. We gaan niet op het strand liggen. Maar leuk overheen wandelen of fietsen in de omgeving 2 dagen vinden we wel ook leuk. Een beetje buitenland gevoel is ook wel leuk, aangezien het de zomervakantie voor ons wordt.
Voor de kids is er op de erperheide denk ik echt wel meer te doen. Maar de Haan heeft ook wel vanalles wat te doen, maar minder.
Heeft de Haan wel echt een bowling baan? Bij erperheide zie je die op de foto's, bij de Haan niet. De market dome van de Haan vonden we op de foto's ook wat ongezelliger uit zien tov de erperheide, klopt dat of is dat niet zo?
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 122 keren
- Like! Gekregen: 86 keren
Ja er is echt een bowlingbaan, als je de cp app opent en uitlogt kun je alle parken bekijken en zo ook alle activiteiten/openingstijden e.d. zien
En voor de kinderen is meer dan genoeg te doen.
Je oudste was pas 3 toch?
Die is dan toch sowieso al helemaal blij met een kinderboerderij, glijbaantje en wat water en zand.
Voordeel van de haan lijkt mij ook de grote tuin bij je cottage.
Je geeft eigenlijk al aan dat je een beetje buitenland gevoel wilt hebben, dan is de haan een goede keuze lijkt mij.
Ben zelf nooit naar de haan geweest, maar wel vaker naar de Belgische kust.
Ja ik krijg daar wel echt een vakantiegevoel ;-)
Je zult de keuze toch zelf moeten maken, succes!
En voor de kinderen is meer dan genoeg te doen.
Je oudste was pas 3 toch?
Die is dan toch sowieso al helemaal blij met een kinderboerderij, glijbaantje en wat water en zand.
Voordeel van de haan lijkt mij ook de grote tuin bij je cottage.
Je geeft eigenlijk al aan dat je een beetje buitenland gevoel wilt hebben, dan is de haan een goede keuze lijkt mij.
Ben zelf nooit naar de haan geweest, maar wel vaker naar de Belgische kust.
Ja ik krijg daar wel echt een vakantiegevoel ;-)
Je zult de keuze toch zelf moeten maken, succes!
- mrs Marian
- Beheerder
Zoals je al schrijft word het kiezen tussen meer op het park jullie vermaken of meer "echt" buitenland gevoel.
Als ik zou moeten kiezen koos ik voor Park de Haan in dit geval. En zal ik in een slechter weer periode naar Erperheide gaan.
Je kinderen zijn nog klein en dan zijn die faciliteiten op Erperheide leuk maar nog leuker als de jongste 3 zal zijn.
Die kan nog maar weinig zeg maar.
De 4 persoons VIP op Park de Haan zijn totaal gerenoveerd. En zoals hierboven al gezegd word hebben ze een grote (privé) tuin wat wij heel fijn vonden. Wij waren er ook in juli.
Fietsen naar De Haan is ook leuk, terrassen en restaurants genoeg. En op het strand zijn speeltuinen.
Ook is er in het midden van het plaatsje vanalles te doen en te huur.
De market dome is iets minder tropisch maar doet niet onder bij andere parken. Er loopt een avonturen pad door heen die leuk is voor de kids. Het terras van het Market Café is groot en er is live muziek.
Bij mooi weer is er ook een buitenterras.
Het italiaans restaurant heeft ook een groot buitenterras.
Als ik zou moeten kiezen koos ik voor Park de Haan in dit geval. En zal ik in een slechter weer periode naar Erperheide gaan.
Je kinderen zijn nog klein en dan zijn die faciliteiten op Erperheide leuk maar nog leuker als de jongste 3 zal zijn.
Die kan nog maar weinig zeg maar.
De 4 persoons VIP op Park de Haan zijn totaal gerenoveerd. En zoals hierboven al gezegd word hebben ze een grote (privé) tuin wat wij heel fijn vonden. Wij waren er ook in juli.
Fietsen naar De Haan is ook leuk, terrassen en restaurants genoeg. En op het strand zijn speeltuinen.
Ook is er in het midden van het plaatsje vanalles te doen en te huur.
De market dome is iets minder tropisch maar doet niet onder bij andere parken. Er loopt een avonturen pad door heen die leuk is voor de kids. Het terras van het Market Café is groot en er is live muziek.
Bij mooi weer is er ook een buitenterras.
Het italiaans restaurant heeft ook een groot buitenterras.
Thanks.. We gaan de Haan boeken
De enige beschikbare cottage is 574. Is daar iets over te zeggen?
De enige beschikbare cottage is 574. Is daar iets over te zeggen?
Hallo!
We zijn een gezin van 2 volwassenen en een peuter van 3 en half. Vrij impulsief besloten we dat het ons leuk leek om even 2 nachtjes CP te doen, mits het een beetje betaalbaar was. Nu komen we uit bij een comfort cottage op de kempervennen of een premium 3 persoons appartement Erperheide.
De Erperheide zijn we ooit geweest en is perfect met voor een peuter, maar we twijfelen heel erg over het appartement. Is het niet te klein en vooral heel erg gehorig?
Verder over de Kempervennen: is er wel genoeg te doen voor een peuter? Alles lijkt me ingericht op wat oudere kindjes.
Ik hoor graag jullie mening en advies!
Alvast bedankt
We zijn een gezin van 2 volwassenen en een peuter van 3 en half. Vrij impulsief besloten we dat het ons leuk leek om even 2 nachtjes CP te doen, mits het een beetje betaalbaar was. Nu komen we uit bij een comfort cottage op de kempervennen of een premium 3 persoons appartement Erperheide.
De Erperheide zijn we ooit geweest en is perfect met voor een peuter, maar we twijfelen heel erg over het appartement. Is het niet te klein en vooral heel erg gehorig?
Verder over de Kempervennen: is er wel genoeg te doen voor een peuter? Alles lijkt me ingericht op wat oudere kindjes.
Ik hoor graag jullie mening en advies!
Alvast bedankt
-
- All-in
- Like! Gegeven!: 16 keren
- Like! Gekregen: 211 keren
Hallo Rene,
Het is net wat jullie willen. Voor een peuter zou ik inderdaad voorkeur geven aan de Erperheide vanwege de grote Baluba, maar op de Kempervennen is het ook leuk.
De 3 persoons appartementjes zijn inderdaad niet zo groot, maar voor 2 nachtjes prima te doen.
De 1-persoons slaapkamer is afgesloten met een deur, de 2 persoons kamer met alleen een gordijn.
Echt gehorig zijn ze niet.
Het is net wat jullie willen. Voor een peuter zou ik inderdaad voorkeur geven aan de Erperheide vanwege de grote Baluba, maar op de Kempervennen is het ook leuk.
De 3 persoons appartementjes zijn inderdaad niet zo groot, maar voor 2 nachtjes prima te doen.
De 1-persoons slaapkamer is afgesloten met een deur, de 2 persoons kamer met alleen een gordijn.
Echt gehorig zijn ze niet.
Aankomend: September '24: Zandvoort, Eemhof, Oktober '24: Vossemeren, November '24: Meerdal, Maart '25: Eemhof
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
24: Eemhof, Bispinger Heide, Les Bois-Francs, Villages Nature Paris, Zandvoort, Heijderbos, Huttenheugte
23: Eemhof, Zandvoort, Vossemeren, Erpherheide, Eemhof, Zandvoort
22: Zandvoort, Meerdal, Zandvoort
21: Eemhof, Erperheide, Heiderbos
20: Kempervennen, Vossemeren, Meerdal
- mrs Marian
- Beheerder
Als het om 2 nachtjes gaat zou mijn keuze ook naar Erperheide gaan. Net wat meer gericht op de leeftijd van jullie kind.
En door de aparte slaapkamer is het appartement denk best te doen.
Mij is geluis vd buren nooit opgevallen.
En door de aparte slaapkamer is het appartement denk best te doen.
Mij is geluis vd buren nooit opgevallen.
@Peerke @mrsMarian
Bedankt voor jullie antwoorden. Hier zijn we lekker wispelturig en gaan we waarschijnlijk toch naar Meerdal.
Voor ons net iets dichterbij, t heeft een Baluba en het is een park waar we nog niet geweest zijn.
Bedankt voor jullie antwoorden. Hier zijn we lekker wispelturig en gaan we waarschijnlijk toch naar Meerdal.
Voor ons net iets dichterbij, t heeft een Baluba en het is een park waar we nog niet geweest zijn.