Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Driebossen
All-in
All-in

Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Bericht door Driebossen »

Op advies van een collega heb ik een klacht geplaatst op de website klacht.nl. Binnen 24 uur kreeg ik daar een reactie op. Buiten dat het triest dat ze daar wel reageren en op e-mail's niet word ik uiteraard gewezen op hun voorwaarden. Ze geven verder aan dat ik ter plekke maar naar de receptie moet gaan in de hoop daar een normale prijs te mogen betalen voor de extra nacht. Blijkbaar zit daar dan verschil in...  :o

Jammer dat Center Parcs geen service verleend en bij het eerste contact zegt we pakken dit op, we regelen het. Scheelt hun en mezelf tijd en levert hun geld op. Blijkbaar kunnen ze het zich veroorloven om zo star te zijn.

Wij hebben er in ieder geval niet veel aan want ik moet mijn verlof van te voren regelen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Misschien kan je het park zelf bellen of mailen?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

Beste Ivo,

Ook al zijn wij een club van vrijwilligers hebben wij soms wat "ingangen" bij Centerparcs met dank aan mrs Bibi.
Wij doen ons uiterste best voor jou, maar het is geen garantie dat wij dit voor je kunnen oplossen.
Laatst gewijzigd door Saturnus op 01 dec 2017, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
De mooiste bungalowparken in Europa
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Svanbaar82"]
Hoi hoi,

Ik vroeg mij af hoe groot de sauna is in de 12 pers. waterfront vip appartement bij de Eemhof. Natuurlijk niet de afmetingen, maar hoeveel personen kunnen er in?
Driebossen
All-in
All-in

Bedankt voor de reactie’s.

Ik heb op de reactie die ik kreeg via klacht.nl gereageerd dat ik teleurgesteld in hun was. Ik heb ze (nogmaals) gewezen op het feit dat ze een trouwe klant nul service verlenen en zelf hiermee omzet laten liggen. Vanmiddag kreeg ik daar eindelijk een fatsoenlijke reactie op. Voor 107€ mogen wij een nacht bijboeken. Dat is naar mijn mening nog altijd ruim geprijsd voor de goedkoopste 4 persoons cottage in een laagseizoen maar ik mag nu echt niet meer zeuren. We zijn hartstikke blij dat we ons weekend naar 4 nachten kunnen verlengen.

@Bibi en Saturnus, bedankt voor jullie meedenken en zelfs de actie! Ik heb center parcs geantwoord dat ik oprecht hoop dat ze dit voorval zullen meenemen in een of andere evaluatie, immers zoals ik al eerder stelde een boekingssyteem moet klanten laten boeken niet afschrikken.

Groetjes,

Ivo
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Driebossen"]
Bedankt voor de reactie’s.

Ik heb op de reactie die ik kreeg via klacht.nl gereageerd dat ik teleurgesteld in hun was. Ik heb ze (nogmaals) gewezen op het feit dat ze een trouwe klant nul service verlenen en zelf hiermee omzet laten liggen. Vanmiddag kreeg ik daar eindelijk een fatsoenlijke reactie op. Voor 107€ mogen wij een nacht bijboeken. Dat is naar mijn mening nog altijd ruim geprijsd voor de goedkoopste 4 persoons cottage in een laagseizoen maar ik mag nu echt niet meer zeuren. We zijn hartstikke blij dat we ons weekend naar 4 nachten kunnen verlengen.

@Bibi en Saturnus, bedankt voor jullie meedenken en zelfs de actie! Ik heb center parcs geantwoord dat ik oprecht hoop dat ze dit voorval zullen meenemen in een of andere evaluatie, immers zoals ik al eerder stelde een boekingssyteem moet klanten laten boeken niet afschrikken.

Groetjes,

Ivo
[/quote]

Heel graag gedaan! Wij zijn er altijd voor onze leden!
Sirrom
All-in
All-in

Bericht door Sirrom »

Uiteindelijk toch goed gekomen maar wel heel jammer dat je er zoveel moeite hebt moeten doen, Ivo.  Super dat je deze ervaring deelde! De aanhouder wint  :)

Nog een vraagje, de hoge oorspronkelijke prijs, hoe/waar had je die vernomen? Verzinnen ze zo'n prijs gewoon uit hun duim?! >:(
Driebossen
All-in
All-in

[quote="Sirrom"]
Uiteindelijk toch goed gekomen maar wel heel jammer dat je er zoveel moeite hebt moeten doen, Ivo.  Super dat je deze ervaring deelde! De aanhouder wint  :)

Nog een vraagje, de hoge oorspronkelijke prijs, hoe/waar had je die vernomen? Verzinnen ze zo'n prijs gewoon uit hun duim?! >:(
[/quote]

Mijn vrouw heeft de eerste keer gebeld met de NL klantenservice, toen was het 300€ voor een extra nacht, daarna met de duitse klantenservice, die vroegen 265€ voor een nacht. Toen ik daarna zelf belde en melde wat de prijzen online waren voor losse boekingen kwam de NL klantenservice ook op 265€. Ik blijf het bizar vinden.

De oorspronkelijke prijs wat wij hebben betaald voor 3 dagen (4p comfort) was 169€.

Al met al, voor wie net zoals mij tegen een muur aanloopt via Klacht.nl klagen helpt dus blijkbaar mits je blijft volhouden. Voor mij werd het bijna een principe kwestie. Wel jammer dat dit nodig is. Het zou veel goodwil en in bepaalde gevallen gewoon omzet voor center parcs opleveren als ze meedenken en redelijk zijn als je de eerste keer met de klantenservice belt. 
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Saturnus"]
Geen idee, maar wij gaan dat morgen even navragen bij de Eemhof.
[/quote]

Hoop morgen je uitsluitsel te kunnen geven.
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Saturnus"]
Geen idee, maar wij gaan dat morgen even navragen bij de Eemhof.
[/quote]

Volgens de Eemhof kunnen er 6 gasten met "normaal" postuur in.
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Gezien de vermeende risico's bij het gebruik van een zonnebank is deze overal aan het verdwijnen. In NL hebben ze er nog wel wat staan, maar in Belgie zijn ze weg.
Yvette06
All-in
All-in

Bericht door Yvette06 »

Wij hebben ook wel eens gehad met ter plekke omboeken van 4 naar 6 persoons.  150 bij betalen twrwijl annuleren en opnieuw boeken goedkoper had geweest......

Wij vonden het 4 persoonshuisje aan het water te gevaarlijk voor ons erg ondernemend zoontje van toen net 1 met hele grote ruimtes op het terras.
Kon zo het water invallen
Sander_centerparcs
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Sander_centerparcs »

Ik heb een vraag. Ik zoek voor de zomervakantie een center parcs in Nederland met een buitenbad met een ligweide waar je kan zonnen. Weet iemand welke parken in Nederland dat heeft?  8)
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Even snel uit het hoofd (verbeter indien nodig)

Port Zelande
Heijderbos
Eemhof
Zandvoort
Kempervennen
Huttenheugte (dacht ik)
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Na een weekendje lommerbergen zijn we nu midweek naar centerparcs het meerdal,maar voor dat we gingen inchecken,gingen we eerst naar de limburgse peel en hebben daar eerst rondgelopen en een keuze van huisje gemaakt voor april voor een vernieuwde VIP.
Als je dan een parkboekingskorting maakt krijg je 10€ per persoon korting en geen reserveringskosten. Scheelt 49,50€
En het leuke detail was dat we een fondueset kregen!
En toen we voor het meerdal boekte kregen we een tafel BBQ
Scheelt in de portemonnee toch?
Zo boeken wij altijd!!
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”