Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Bericht door loulou »

[quote="weegschaaltje"]
Bedankt, ondertussen heb ik heel mijn mailbox uit gepluisd en alle voorbije boekingen gevonden en zelf een lijstje gemaakt van park en cottagenummer en of ik die nr leuk vond of niet, nu heb ik me plechtig voorgenomen die lijst mooi bij te houden. (ik lijd soms aan lijstjesdrang  :o  )

Vond het alleen raar dat dit niet te vinden is in mijn CP
[/quote]

Hi Weegschaaltje,

Ik heb even voor je geïnformeerd en het antwoord dat ik je kan geven is dat de servicecentrum dat wel voor je in kunnen zien. Je kan ze bereiken op 0800-0311 (NL).
Voor België kunnen de mensen bellen naar 0800-16161 (handig voor onze Belgische gasten de onze site bezoeken)

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen  :D
Groetjes,
Loulou
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

bedankt!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
RovomobaRov

Bericht door RovomobaRov »

verzichtje van 6/9/2016 van cottages met een
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Is er toevallig vandaag (dit weekend) iemand aanwezig op De Eemhof ?
Do1989
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Do1989 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Centerparcs park in Nederland of België, waar ze in het Aqua Mundo ook zonnebanken ter beschikking hebben (tegen betaling uiteraard). Voorheen stond deze apart gemeld bij de activiteiten, maar kom nu nergens meer een zonnebank tegen. Uit ervaring weet ik dat de Kempervennen er 4 heeft staan (cabine 1 en 2 nieuwe en in cabine 3 en 4 verouderde), alleen willen we weer eens een ander park aandoen. Alle (recente) informatie die jullie mij kunnen geven zijn welkom  ;D
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Do1989"]
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Centerparcs park in Nederland of België, waar ze in het Aqua Mundo ook zonnebanken ter beschikking hebben (tegen betaling uiteraard). Voorheen stond deze apart gemeld bij de activiteiten, maar kom nu nergens meer een zonnebank tegen. Uit ervaring weet ik dat de Kempervennen er 4 heeft staan (cabine 1 en 2 nieuwe en in cabine 3 en 4 verouderde), alleen willen we weer eens een ander park aandoen. Alle (recente) informatie die jullie mij kunnen geven zijn welkom  ;D
[/quote]
Beste Do,

Naar mijn idee heeft ieder Centerparcs-park bij de Aquamundo of Sauna zonnebanken ter beschikking. Zoek eerst een park waar je heen wilt gaan, dan gaan wij het nog even voor je navragen!
De mooiste bungalowparken in Europa
Do1989
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Do1989 »

Waarschijnlijk Erperheide of Vossemeren. De ene in december de andere in januari  ;)
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Do1989"]
Waarschijnlijk Erperheide of Vossemeren. De ene in december de andere in januari  ;)
[/quote]

Ik ga het even voor je uitzoeken, momentje...

Ik heb slecht nieuws voor je. Door de aangepaste wetgeving in België zijn er per deze week geen zonnebanken meer op de parken in België.
Laatst gewijzigd door Saturnus op 01 nov 2017, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
De mooiste bungalowparken in Europa
Do1989
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Do1989 »

[quote="Saturnus"]
Ik ga het even voor je uitzoeken, momentje...

Ik heb slecht nieuws voor je. Door de aangepaste wetgeving in België zijn er per deze week geen zonnebanken meer op de parken in België.
[/quote]

Bedankt voor het uitzoeken, jammer dat ze het in België niet meer aanbieden. Weet u het wellicht ook van het Heijderbos, het Meerdal of een park aan de kust?

Ik weet wel dat er op dit moment tijdelijk geen zonnebanken zijn op Port Zelande wat te maken heeft met het net geopende Waterplayhouse. In het voorjaar worden er wel weer splinternieuwe geplaatst. 
Laatst gewijzigd door Do1989 op 02 nov 2017, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Esthereijkman
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Esthereijkman »

Heeft iemand ervaring met een boeking van 2 8-persoonshuisjes op de Kempervennen of het Heijderbos, die zouden geschakeld kunnen worden. Kan dit echt alleen telefonisch en dus waarschijnlijk zonder korting? Of heeft iemand een manier om wel korting te krijgen?
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

via onze vrienden van easy bungalows? zie link hier ergens op de pagina
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
Svanbaar82

Bericht door Svanbaar82 »

Hoi hoi,

Ik vroeg mij af hoe groot de sauna is in de 12 pers. waterfront vip appartement bij de Eemhof. Natuurlijk niet de afmetingen, maar hoeveel personen kunnen er in?
Driebossen
All-in
All-in

Bericht door Driebossen »

Beste centerparcs liefhebbers,

Volgende week gaan we voor de derde keer dit jaar naar centerparcs, deze keer naar de Bostalsee. We hebben geboekt van 8-11 december vrijdag t/m maandag, omdat we graag langer willen blijven hebben we geïnformeerd om een nacht extra te boeken. Dat was mogelijk voor maar 265 euro voor een enkele nacht :o :o :o :o

Toen we op de website keken werd het nog gekker. Hetzelfde huisje gewoon boeken voor maandag t/m woensdag kost slechts 129 euro. Een hele boeking opnieuw maken van vrijdag t/m woensdag kost 315 euro... (inclusief kosten)

De klantenservice opnieuw bellen helpt niet, die geven het "advies" om maar los bij te boeken en op maandag het huis uit te moeten  :'( :o :( >:(
Ik heb een mail gestuurd naar centerparcs maar daar heb ik na 8 dagen nog geen reactie op gekregen. Ik vind dit een bijzonder slechte service. Afgelopen herfst hebben we in Les Trois Forets voor 90 een nacht extra geboekt, prima prijs.

Ik kan het niet begrijpen heo dit werkt, het huisje staat sowieso leeg, ze verdienen geld aan de boeken en wat we uitgeven in het park. Mist ze een normale prijs vragen...

Aangezien ik overal tegen een muur aanloop bij centerparcs, hun klantenservice kan niet opschalen of iets dergelijks en op mails reageren ze dus niet. Nu is mijn vraag heeft iemand tips hoe je door deze muur heen kan breken?

Groetjes,

Ivo
digiboy28
All-in
All-in

Bericht door digiboy28 »

Hoi iedereen

Iemand nog problemen met de website van Centerparcs Belgie? Laden van de pagina is enorm traag, park selecteren gaat niet, per verrichting op de website minutenlang wachten en zonder resultaat... de enorme drukte misschien? Ik zie dat op 28/11/2017 reeds alles bezet is tussen Kerst en Nieuwjaar :-\
Sirrom
All-in
All-in

Bericht door Sirrom »

Vanuit Belgie via Telenet:  centerparcs.be laadt gewoon en niet langzaam. Maar misschien hadden ze het even druk ?  Er kunnen veel technische redenen zijn waarom een website tijdelijk langzaam is.  Is het inmiddels opgelost?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”