Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
goids
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Bericht door goids »

Inderdaad, via de centerparcs app.
Ik denk ook dat je eventueel met de bonus cheques kan betalen, 5 euro per 50 euro is mooi meegenomen bij een diner...
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

Zoals hierboven al gezegd, kan je via de app de menukaarten zien.
Wij bestellen altijd bonuscheques en die kan je gebruiken bij de restaurants.  Je betaalt 50 eur en je krijgt 55.  Je mag er wel geen teveel bestellen want ze zijn enkel geldig tijdens je verblijf.
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

Als ik probeer te boeken, wordt er toch 33euro voor voorkeursligging aangerekend alhoewel dit gratis zou zijn als je 2 maanden voordien boekt.  Dit is op alle sites (zowel .be, .nl en .de).
Is dit een fout in het systeem of zou dit wijzen op het wegvallen van dit voordeel? 
Hoe lossen jullie dit op?
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

[quote="weegschaaltje"]
Heeft iemand een idee hoe lang verloren voorwerpen worden bijgehouden en of je hiervoor het park zelf moet contacteren of Cp algemeen e-mailadres?

Mijn zoon is al 3 maanden zijn knuffel kwijt, ik heb in huis al een paar keer alle kasten uitgeladen en weer ingeladen ,overal gezocht. Ook bij de oma's niets gevonden. Hij had de knuffel bij op onze vakantie in april naar Hb maar over Meerdal in mei twijfelen we dus mogelijk is "spookje" op een van deze parken verloren. 

Hij heeft drie knuffels die zijn favorietjes zijn en die hij afwisselend overal naar meezeult en ik had gehoopt dat hij wel over het verlies heen zou komen maar helaas.  Net nog traantjes, heel erg.  Vandaar dus de vraag, iemand ervaring hiermee?
[/quote]Je moet contact opnemen met het park waar het is verloren. Hoe lang ze het bewaren weet ik niet. Misschien kan je een ander exemplaar vinden? Even een oproepje doen op "knuffelkwijtsijt". Wie weet heb je geluk.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

[quote="mortagne"]
Als ik probeer te boeken, wordt er toch 33euro voor voorkeursligging aangerekend alhoewel dit gratis zou zijn als je 2 maanden voordien boekt.  Dit is op alle sites (zowel .be, .nl en .de).
Is dit een fout in het systeem of zou dit wijzen op het wegvallen van dit voordeel? 
Hoe lossen jullie dit op?
[/quote]

het is een foutje in het systeem, makkelijkst om het te vermijden is bellen om te boeken
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
Voncken

Bericht door Voncken »

Op 23-05-2017 hebben wij een vakantie geboekt bij Centerparcs De Vossemeren voor een verblijf van 19-06-2017 t/m 23-06-2017. Wegens ziekte van mijn vrouw (aantoonbaar) hebben wij de reis op tijd geannuleerd middels de aan Centerparcs betaalde annuleringsverzekering. Wat we ook doen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en er is tot op heden niets terugbetaald van de €660.50. Het boekingsnummer is: 8816539. In totaal zijn hier 19 mails over gemaakt en het dossier wordt behandelt in Spanje terwijl het gaat over een reis in België door Nederlanders die in België wonen. Gewenste Oplossing:
Bloemen aan ons adres en terugstorting van hetgeen waarvoor we de verzekering hebben afgesloten en betaald.
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Voncken"]
Op 23-05-2017 hebben wij een vakantie geboekt bij Centerparcs De Vossemeren voor een verblijf van 19-06-2017 t/m 23-06-2017. Wegens ziekte van mijn vrouw (aantoonbaar) hebben wij de reis op tijd geannuleerd middels de aan Centerparcs betaalde annuleringsverzekering. Wat we ook doen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en er is tot op heden niets terugbetaald van de €660.50. Het boekingsnummer is: 8816539. In totaal zijn hier 19 mails over gemaakt en het dossier wordt behandelt in Spanje terwijl het gaat over een reis in België door Nederlanders die in België wonen. Gewenste Oplossing:
Bloemen aan ons adres en terugstorting van hetgeen waarvoor we de verzekering hebben afgesloten en betaald.
[/quote]

Wij gaan eens kijken of wij van het forum hierin kunnen bemiddelen.
Da's geen garantie, maar wij doen ons best.
De mooiste bungalowparken in Europa
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Wij hebben in het verleden zelfs bonuscheques online gekocht en dan met die bonuscheques ter plekke dinerarrangementen geboekt. 5€ korting per 50€ op de bonuscheque en dan nog eens de korting van het dinerarrangement tov zo volle pot betalen.  ::)
Ondanks dat op de website bij die bonuscheques toch echt wel staat dat dit niet kan, is dat bij ons reeds meerdere malen wel gelukt, en daar echt niet speciaal voor hoeven aandringen of moeilijk doen hoor. Gewoon simpel bij die info restaurants stand gaan vragen om een dinerarrangement te boeken en dan beleefd gevraagd of we die met onze bonuscheques konden betalen. Ja hoor, geen probleem!
Wij hebben dat zo gedaan op Kempervennen, meerdal en Erperheide zonder enige moeite. Misschien een tip voor anderen, toch een behoorlijke besparing mee gedaan!

Nu dateert ons laatste Centerparcs verblijf wel van september 2016 dus ik kan niet garanderen dat ze hier inmiddels nog steeds zo makkelijk in zijn. Maar een nee heb je en een ja kan je krijgen denk ik dan, mag het niet dan heb je met je bonuscheques nog altijd voordeel gedaan!
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Iemand een idee hoe je eerdere boekingen kan terugvinden? Via mijncenterparcs kan je wel eerdere boekingen aanklikken, maar er staat niets in de lijst.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
BlackScorpion
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door BlackScorpion »

Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand me kan helpen of anders de contact details (mail) kan geven waar ik met mijn vraag terecht kan.

Ik heb nl. een vraag ivm de restaurants in De Vossemeren en Erperheide. Kan iemand mij aub informeren in welk vet er gebakken wordt. Dit inzake de frietjes bij Snacks en het eten (aardappelen, frietjes, groeten, ...) in de Evergreenz, Grand Café en andere. Is dit plantaardig vet of dierelijk? Dit ivm. vegetarische personen.

Alvast bedankt,
Blacky
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

Beste Blacky,

Het Centerparcsforum wil je graag volledig informeren over de vegetarische mogelijkheden op de parken.
Op alle Centerparcs-parken wordt alléén nog maar gebruik gemaakt van plantaardige oliën om te frituren.

Bij de bereiding van vleesproducten wordt gebruik gemaakt van boter vanwege de smaakbelevenis.

Je kunt altijd een dag van te voren aangeven wat jouw wensen zijn en indien mogelijk wordt dat geregeld.
De mooiste bungalowparken in Europa
BlackScorpion
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door BlackScorpion »

Hoi Saturnus,

Heel erg bedankt voor je antwoord. Ik vind het super te lezen dat de niet dierlijke voedingsmiddelen zoals frieten, aardappelen, groenten en andere in plantaardige olie gebakken worden. Dit is een echt voorbeeld voor vele restaurants! En ik kan lekker eten bij mijn volgende bezoek ☺

Bedankt,
Blacky
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

[quote="weegschaaltje"]
Iemand een idee hoe je eerdere boekingen kan terugvinden? Via mijncenterparcs kan je wel eerdere boekingen aanklikken, maar er staat niets in de lijst.
[/quote]

Hoi Weegschaaltje,

Ik weet hier niet direct een antwoord op te geven maar ik wil het wel voor je uitzoeken als je dat graag wilt :D
Groetjes,
Loulou
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Bedankt, ondertussen heb ik heel mijn mailbox uit gepluisd en alle voorbije boekingen gevonden en zelf een lijstje gemaakt van park en cottagenummer en of ik die nr leuk vond of niet, nu heb ik me plechtig voorgenomen die lijst mooi bij te houden. (ik lijd soms aan lijstjesdrang  :o  )

Vond het alleen raar dat dit niet te vinden is in mijn CP
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Vind het ook raar dat je dat zelf niet terug kunt zien. Ik heb ooit eens de friendslijn gebeld en hiernaar gevraagd, ze kunnen in de computer zien welke maand/jaar je in welk park bent geweest, maar dat was maar een bepaald aantal jaren, ze kon toen niet alles terug zien.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”