Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
saartje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9)

Bericht door saartje »

We hebben een boeking gedaan afgelopen februari met vroegboekkorting. Maar nu staat de prijs lager voor hetzelfde huisje bij last minutes. Eigenlijk klopt dat toch niet? Waarom heeft het dan nut dat je vroeg gaat boeken? Heeft iemand daar al eens over gebeld of geklaagd?
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

Bij een last minute heb je die activiteitenvouchers o.a. niet
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
saartje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door saartje »

Maar zelfs als ik dat eraf trek ligt de prijs nog 120 euro lager, dat is toch een groot verschil.
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Je kan wachten op last minute om eventueel goedkoper te boeken maar dan heb je kans dat hetgeen je wil niet in last minute komt, hangt ervan af hoeveel boekingen ze al hebben.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

[quote="saartje"]
We hebben een boeking gedaan afgelopen februari met vroegboekkorting. Maar nu staat de prijs lager voor hetzelfde huisje bij last minutes. Eigenlijk klopt dat toch niet? Waarom heeft het dan nut dat je vroeg gaat boeken? Heeft iemand daar al eens over gebeld of geklaagd?
[/quote]
Tjah dat is overal zo hoor, moet je maar eens naar vliegvakanties enzo kijken. Early boeken heeft als voordeel dat je nog volop keuze hebt uit alles en vroegboekkorting. Wacht je last minutes af dan heb je minder aanbod en moet je nemen wat er over blijft maar krijg je ook een lagere prijs voorgeschoteld daar je de "restjes" krijgt die nog niet volboekt waren + ook geen activiteitenvouchers o.i.d

Da's een keuze die je bewust maakt hé, of je boekt vroeg en bent zeker dat je hebt wat je wilt maar je betaald dan ook de prijs voor dat privilége oftewel wacht je op last minutes aan een mooi prijsje maar met de kans dat hetgeen je graag wilde boeken niet meer beschikbaar is en je dus voor wat anders moet kiezen.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Heeft iemand een idee hoe lang verloren voorwerpen worden bijgehouden en of je hiervoor het park zelf moet contacteren of Cp algemeen e-mailadres?

Mijn zoon is al 3 maanden zijn knuffel kwijt, ik heb in huis al een paar keer alle kasten uitgeladen en weer ingeladen ,overal gezocht. Ook bij de oma's niets gevonden. Hij had de knuffel bij op onze vakantie in april naar Hb maar over Meerdal in mei twijfelen we dus mogelijk is "spookje" op een van deze parken verloren. 

Hij heeft drie knuffels die zijn favorietjes zijn en die hij afwisselend overal naar meezeult en ik had gehoopt dat hij wel over het verlies heen zou komen maar helaas.  Net nog traantjes, heel erg.  Vandaar dus de vraag, iemand ervaring hiermee?
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
jolanda66
All-in
All-in

Bericht door jolanda66 »

las bij iemand dat hun vakantie wordt geannuleerd bij cp Villages nature paris, dit t/m september kan iemand dit bevestigen en hoe gaan ze dit oplossen als je bv al kaarten hebt gekocht voor disney land Paris
3xMeerdal
6x de Eifel, 5x Loohorst, 2xVennenbos, 3x Hochsauerland ,1x Bispinger heide, 2xVossemeren, 1xErperheide, 1xLac 'd Ailette, 3xPort Zelande, 3xHuttenheugte, 2xHeiderbos 1xZandvoort, 2xKempervennen, 1x Eemhof, 1x Parc Sandur, 1x Les Ardennes,
JokeV
All-in
All-in
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door JokeV »

de opening van het park is inderdaad uitgesteld tot begin september.
groetjes,

Joke

Volg het Center Parcs Forum ook op Facebook! https://www.facebook.com/Center-Parcs-Fans-Forum-101544662790174

1 x Meerdal, veel Erperheide :-) , 2x Vossemeren en 1x Heijderbos. En nog veel parken die ik wil ontdekken!
vlokje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door vlokje »

Ter volledigheid. Op 28 juli 2017 was de betreffende verjaardag, ik had dit doorgegeven bij het reserveren van Evergreenz All You Can Eat via de app, we kregen een ieder geval wèl een mondelinge felicitatie toen wij ons bij het restaurant meldden, toch ook een leuke verrassing voor mijn partner  :)
vlokje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door vlokje »

Dit was op Heijderbos
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

Beste leden,

Wij hebben deze vraag voorgelegd aan het hoofdkantoor in NL.
Zodra wij meer info hebben, laten wij dit jullie weten.
De mooiste bungalowparken in Europa
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

[quote="Saturnus"]
Beste leden,

Wij hebben deze vraag voorgelegd aan het hoofdkantoor in NL.
Zodra wij meer info hebben, laten wij dit jullie weten.
[/quote]

Vandaag hebben wij officieel te horen gekregen dat de opening van Villages nature is uitgesteld tot vrijdag 1 september 2017.

Gasten die in de periode tot en met 31 augustus reeds hebben gereserveerd worden door het klant-contact-center gebeld of gemaild.
Zij krijgen de keuze om te worden omgeboekt naar beschikbare accommodaties in de buurt, een andere datum of annulatie.

Voor vragen staat het klant-contact-center klaar op:
NL: 0800-0311
BE: 0800 16161
DE: 0221-97303018
De mooiste bungalowparken in Europa
inquirer

Bericht door inquirer »

Een vraagje van een nieuweling, voor de doorwinterde Centerparcs bezoekers:
zijn er ergens menukaarten en prijzen te vinden voor de verschillende restaurants van Centerparcs?
Online wel veel uitleg over al die mooie, leuke, lekkere restaurants, maar nergens is een menukaart, laat staan prijzen, te vinden! Kan toch niet moeilijk zijn om die te linken in .pdf?
Wij willen een weekendverblijf boeken, maar twijfelen of we al onze maaltijden er nu al bij willen nemen: de vraag is dus of er een voordeel is door ze vooraf te reserveren en zo ja: hoe veel dat voordeel dan bedraagt?
..::Jacob::..
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 2 keren
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door ..::Jacob::.. »

Voor een weekend maakt het qua prijs niet uit of je boekt of ter plekke beslist.
Dit speelt pas als je voor 4 of meer bijv. dinerbuffets boekt dan krijg je namelijk 20% korting.
Mijn advies voor een weekendje kijk lekker ter plekke heb je ook volledig vrije keus.

Met die korting zie je volgens mij alleen als je boekt, je kunt een proefboeking maken.
Bezochte parken:
NLD: De Huttenheugte 8 - Limburgse Peel 3 - Het Heijderbos 3 - De Kempervennen 1- Het Meerdal 1 - Port Zelande 1-Zandvoort 1
DUI: Park Nordseekuste 1 - Bispinger Heide 3 -Park Eifel 5 - Park Hochsauerland 6
BEL: Erperheide 1- Vossemeren 1

Aanstaande:
Meerdal okt. 2024
Sandur dec. 2024
Bostalsee mrt. 2025
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Je kan de menukaarten voor de verschillende restaurants wel vinden - ik heb ze destijds gevonden via tablet - of ze voor de pc beschikbaar zijn dat kan ik niet zeggen
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”