Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Nessake
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Bericht door Nessake »

Wij vertrekken volgende week naar de huttenheugte in een 6pers premium . Ik twijfel om een voorkeursligging te boeken ... de meeste van die huisjes liggen omtrent elkaar waarschijnlijk .
Cottage 543 kregen wij tot nu toe op papieren .
Liggen deze huisjes ver van de market dome enz . Voor ons geen probleem grote afstanden stappen maar zou dan eventueel fietsje voor dochter mee doen
Alvast bedankt
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Ongeveer 10/15m stappen
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

Ik ga een allicht wat domme vraag stellen, maar; Die wasberenopvang, kan je echt tussen die dieren lopen en eens aaien enzo zoals op de kinderboerderij, of is dat gewoon een "hok" waar je vanachter draad/glas naar ze kan kijken?
Ik vind die dieren geweldig schattig dus zou ze wel eens willen aaien maar het lijken mij van nature geen handtamme beestjes...  ::)
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

[quote="Ona1991"]
Ik ga een allicht wat domme vraag stellen, maar; Die wasberenopvang, kan je echt tussen die dieren lopen en eens aaien enzo zoals op de kinderboerderij, of is dat gewoon een "hok" waar je vanachter draad/glas naar ze kan kijken?
Ik vind die dieren geweldig schattig dus zou ze wel eens willen aaien maar het lijken mij van nature geen handtamme beestjes...  ::)
[/quote]

Nee, je kan niet tussen wasberen gaan staan. Wasberen aaien lijkt me niet verstandig want die kunnen bijten.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

[quote="Reginald40"]
Nee, je kan niet tussen wasberen gaan staan. Wasberen aaien lijkt me niet verstandig want die kunnen bijten.
[/quote]
Bedankt!
Het leek mij al zeer sterk, maar aangezien je tegenwoordig in Planckendael ook tussen de pinguïns kan rondlopen en onder het motto you never know dacht ik, toch eens vragen!  ;D
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
Nessake
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Nessake »

Heeft iemand al eens fietsen gehuurd op dit park ? Kan je er dan bv mee naar Plopsa ? Beter voordien aanvragen via app ? Of niet ? Want staat voor 3 dagen maar je kan niet kiezen op welke dag de huur dan begint ...
Nessake
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Nessake »

Oh , nog even een vraagje !
Wij zitten in een 6p premium dus cottage 543 ... hebben die huisjes airco ? Nu geven ze voor volgende week echt warm weer uit ....
Reginald40

Bericht door Reginald40 »

[quote="Nessake"]
Oh , nog even een vraagje !
Wij zitten in een 6p premium dus cottage 543 ... hebben die huisjes airco ? Nu geven ze voor volgende week echt warm weer uit ....
[/quote]

Nee, bij Center Parcs heeft een huisjes geen airco's, je kan ze op sommige parken huren maar je kan zelf ook ventilator meenemen indien hittegolf aankomt.
Astrid Peter
All-in
All-in

Bericht door Astrid Peter »

[quote="Nessake"]
Heeft iemand al eens fietsen gehuurd op dit park ? Kan je er dan bv mee naar Plopsa ? Beter voordien aanvragen via app ? Of niet ? Want staat voor 3 dagen maar je kan niet kiezen op welke dag de huur dan begint ...
[/quote]
Wij huren de fietsen altijd bij aankomst, het is maar net wat je het handigste vind natuurlijk. De verhuur is altijd een weekend of een week, als we er een weekendje zijn dan zetten wij ze zondagavond altijd terug en de sleutels door de brievenbus die daarvoor bestemd is.  Plopsa ligt letterlijk bij de ingang van de Huttenheugte aan de andere kant :D, je kan er gewoon naar toe lopen. Bij de receptie op de huttenheugte kan je toegangskaarten voor plopsa kopen met korting dacht ik zelfs!
Astrid Peter
All-in
All-in

Bericht door Astrid Peter »

Excuses, fietsenverhuur ook voor een midweek natuurlijk ;D
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Fietsen kan je ook voor enkele dagen huren. Niet perse een week/midweek of weekeinde.

Als je reserveert pakt ie inderdaad altijd de aankomstdag als eerste dag. Maar als je met je voucher 2 dagen later je fiets komt halen laten ze hem ook 2 dagen langer doorlopen is mijn ervaring.
Nessake
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Nessake »

Dank u wel voor de antwoorden . Dan vragen wij maandag al eens na voor hoe we het best fietsen huren . Eventueel eens voor een dagje .
Plopsa hebben wij een abonnement waar we ook in Coevorden mee binnen kunnen , aangezien wij niet zo ver van Plopsaland de panne wonen . Dus is nog ideaal zo ...
chriskuus
All-in
All-in

Bericht door chriskuus »

Volgende maand ga ik een weekendje naar de Huttenheugte. Wij hebben een 6 pers comfort geboekt, huisje 403. Weet iemand of dit een beetje te lopen is qua afstand naar de dome? Ik kan ook nog een voorkeursligging kiezen in zone 3, wat misschien beter is met twee kinderen.
BaVe01
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door BaVe01 »

Hastalapasta 'chriskuus',

Vanaf bungalow 403 is het ongeveer 12 minuten lopen naar de west-ingang van de Market Dome over een afstand van bijna een kilometer. Met twee kinderen in het reisgezelschap is het beter om in zone 3 te verblijven, de afstand en tijd worden met minstens een kwart korter.

Tip voor voorkeursligging: Probeer om een van de volgende bungalows te bereiken voor uitzicht op water. Bungalow 313, 314, 315, 334, 335, 338 of 339. Succes en alvast veel plezier!
Park Hochsauerland 2005, 2009, 2010, 2013, 2015. Park Eifel 2006, 2008, 2022. Park Nordseeküste 2007, 2008. Limburgse Peel 2009, 2012, 2019. De Eemhof 2010, 2011. Bispinger Heide 2012. Les Ardennes 2014. Port Zélande 2010, 2014, 2021. Het Meerdal 2016, 2019. Park Zandvoort 2017, 2020. De Huttenheugte 2018.
chriskuus
All-in
All-in

Bericht door chriskuus »

[quote="BaVe01"]
Hastalapasta 'chriskuus',

Vanaf bungalow 403 is het ongeveer 12 minuten lopen naar de west-ingang van de Market Dome over een afstand van bijna een kilometer. Met twee kinderen in het reisgezelschap is het beter om in zone 3 te verblijven, de afstand en tijd worden met minstens een kwart korter.

Tip voor voorkeursligging: Probeer om een van de volgende bungalows te bereiken voor uitzicht op water. Bungalow 313, 314, 315, 334, 335, 338 of 339. Succes en alvast veel plezier!
[/quote]

Hallo Bave,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting! De 314 is nog beschikbaar, ik denk dat ik deze dan maar boek. Zoals ik het kan zien kunnen wij dan via achter redelijk snel op weg naar de Market Dome.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”