Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
j.v.bergen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Bericht door j.v.bergen »

er is toch een speciaal iemand die over de visstand en de waterkwaliteit gaat ?
Mariëtte
All-in
All-in
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door Mariëtte »

Dat klopt, maar alle vragen lopen via het algemene e-mail adres van het park.
Vanuit daar worden ook specifieke vragen beantwoord.
Vliek
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Vliek »

Mystery huttenheugte.

We zaten afgelopen week via een Mystery op de huttenheugte.
Cottage 520

Super netjes schoon bij binnenkomst.
We hebben 2 dagen genoten van plopsaland en het zwembad.
Jammer genoeg sloeg maandag de griep dusdanig toe dat we  besloten hebben naar huis te gaan, om een huisarts te raadplegen.
Waarna griep en longontsteking werd vastgesteld bij mijn echtgenote en griep bij onze dochter.

We hebben dus eigenlijk maar 2 dagen op het park doorgebracht ipv een hele week. Erg jammer maar je voorkomt zoiets niet.

We gaan zeker voor een herhaling en zullen dan direct bij het park boeken. Om een verdere verkenning te gaan doen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

[quote="Vliek"]
Mystery huttenheugte.

We zaten afgelopen week via een Mystery op de huttenheugte.
Cottage 520

Super netjes schoon bij binnenkomst.
We hebben 2 dagen genoten van plopsaland en het zwembad.
Jammer genoeg sloeg maandag de griep dusdanig toe dat we  besloten hebben naar huis te gaan, om een huisarts te raadplegen.
Waarna griep en longontsteking werd vastgesteld bij mijn echtgenote en griep bij onze dochter.

We hebben dus eigenlijk maar 2 dagen op het park doorgebracht ipv een hele week. Erg jammer maar je voorkomt zoiets niet.

We gaan zeker voor een herhaling en zullen dan direct bij het park boeken. Om een verdere verkenning te gaan doen.
[/quote]

Wat jammer dat dit is gebeurd. Beterschap gewenst.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
astrid1970
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door astrid1970 »

we hebben net een midweek doorgebracht op de Huttenheugte in cottage 364.We hadden via mystery geboekt, dus dan is het altijd weer een verrassing. Het park zelf is erg mooi. De huisjes liggen rondom een mooi ven/meer, wat een fijne sfeer geeft. Het huisje is wat verouderd en doet krap aan. Het is duidelijk toe aan een renovatie, maar het is netjes en schoon. Ondanks dat het goed was schoongemaakt, stonk het toilet naar urine. dat zit waarschijnlijk in de voegen van de vloer en valt niet meer weg te poetsen.  Wat wij heel onhandig vonden was dat de keuken ook direct het gangetje is naar de slaapkamer en de wc en badkamer. Je moet elkaar daar dus wat onhandig passeren waarbij je ook op moet letten voor openstaande deurtjes.
Het zwembad was een succes! voor ieder wat wils en gezellig aangekleed. Het golfslagbad had goeie golven, de glijbanen bleven ook na een aantal rondes leuk en de wildwaterbaan was spannend maar veilig. Precies goed dus.  De kleedkamers en douches waren netjes en schoon.  Helaas hebben we wel een paar flinke kakkerlakken gespot, maar dat is een probleem dat in veel tropische zwembaden voorkomt. 
De plaza is gezellig, met voldoende mogelijkheden om lekker te eten of gewoon een drankje te doen.
We komen hier graag nog eens terug, maar daar wachten we even mee tot de huisjes zijn opgeknapt.  ;)
mvi
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mvi »

Kan iemand mij vertellen hoe ver het lopen is van cottage 653 naar het centrum?
En wat zijn jullie ervaringen met de 4 premiums, welke heeft een mooie ligging?
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Zone 6 is een minuutje of 8 lopen
mvi
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door mvi »

[quote="B767-300ER"]
Zone 6 is een minuutje of 8 lopen
[/quote]

Dank je wel. Het wordt onze eerste keer naar dit park, dus ik ben benieuwd.
denne007
All-in
All-in

Bericht door denne007 »

wij zijn terug thuis van een midweekje De Huttenheugte:

Cottage:
we hadden een 5-persoons premium (cottage 458).
De cottage rook heerlijk fris toen we aankwamen en was beter gepoetst dan we gewoon zijn. He blijven de klassiekers (onder het bad, in de hoekjes, binnenzijde van de keukenkastje) maar deze hebben wij snel gepoetst dus degene na ons zullen blij zijn.

Persoonlijk vond ik deze cottage wel echt premium. Apart toilet, kleine badkamer maar met de materialen van een VIP-cottage. In de keuken het 'nieuwe' type microgolfoven maar de keuken was oud (wel schadevrij). Goede stoelen aan de eettafel, de lamp boven de tafel is weg en vervangen door een inbouw-LED die krachtig genoeg is om de tafel goed te verlichten. De hoofdkussens waren wel rampzalig en de matrassen hebben ook bijna hun beste tijd gehad.

De cottage kijkt uit over een stukje van het meer naar andere cottages maar de tussenafstand is groot genoeg waardoor inkijk niet echt mogelijk is.

Ik denk niet dat hier veel aan zal verbouwd zal moeten worden, behalve een nieuwe keuken dan.

Het park
Het park lag er erg netjes bij, het was wat drukker (vakantie in België en Duitsland) maar ze waren er duidelijk op voorbereid. Ik heb voorgesteld om ter hoogte van cottage 880 een poortje in de omheining te maken die geopend kan worden met de cottagesleutel om zo sneller bij Plopsaland te raken want via de ingang was het voor ons met kinderen meer dan 30 minuten stappen.

In de velden achter zone 5 zijn grote grondwerkzaamheden bezig, ik vraag me af als  dit de uitbreiding van het park zou zijn?

Aqua mundo
Ik heb de indruk dat ze hier beperken op onderhoud, in de glijbaan zijn enkele naden hersteld maar de overige zijn nog steeds behoorlijk pijnlijk, stroomversnelling had niet zoveel kracht of vroeger.

Alles wel heel netjes, de hokjes ook mooi in orde.

Voor ons blijft dit 1 van onze favoriete parken ook al is het erg lang rijden.
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette
brandweerman
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door brandweerman »

We gaan binnenkort naar de HH, huisje 457.
Is dit een beetje een redelijke plek om te vissen?
Zo ja hoe en wat??
denne007
All-in
All-in

Bericht door denne007 »

457 is mooi dicht aan het meer, ideaal om te vissen
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette
lorenzo34
All-in
All-in

Bericht door lorenzo34 »

Iemand ervaring met 4 persoons comfort cottages rond nummer 253? We willen 3 cottages bij elkaar boeken voor september.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

Hoi lorenzo34,

Ik ben bij het rijtje cottages nrs.227-253 geweest, ook aan de terraskant.
Deze cottages zijn rustig gelegen aan een watertje.

Op de foto zie je cottages die aan de overkant van het watertje gelegen zijn.

Deze foto heb ik genomen ter hoogte van het terras van nr.243.
[img]https://www.centerparcsforum.nl/beeldba ... 0425~0.png[/img]
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

[quote="lorenzo34"]
Iemand ervaring met 4 persoons comfort cottages rond nummer 253? We willen 3 cottages bij elkaar boeken voor september.
[/quote]
prima plek. ik zat in 258 (was VIP) maar de plek was prima.
Mariëtte
All-in
All-in

Bericht door Mariëtte »

De wildwaterbaan is 3 juli 2019 buiten gebruik.

Wildwaterbaan De Huttenheugte.
[img]https://i1354.photobucket.com/albums/q6 ... jeqasm.png[/img]

Bron informatie: De Huttenheugte.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”