Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Birdieken
All-in
All-in

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)

Bericht door Birdieken »

We gaan hier verder in deel 6, deel 5 kan je hier terugvinden.

Laatste bericht uit deel 5:
joojoo schreef: We hebben inmiddels de 6 pers vip 914 toegewezen gekregen. Ik twijfel of ik dat nog moet veranderen met voorkeursligging.

Iemand ervaring met 914?

(Alvast bedankt!)
Laatst gewijzigd door Birdieken op 15 jan 2019, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
Buchii
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (deel 6)

Bericht door Buchii »

Wij hebben voor november huisje 778 toegewezen gekregen iemand ervaring hiermee?
Is dit ver van de dome of lijkt dat maar zo op de plattegrond ( wat vaak t geval is haha )
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

Wij hebben net vip-huisje 909 geboekt.  Dat ligt op het einde van een rij, maar blijkbaar wel aan de kant van een weg die langs het park loopt.  Heeft er reeds iemand ervaring met die ligging?  Is er veel last van het verkeer?  Alvast bedankt voor jullie reacties. 
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
QuuQ
All-in
All-in

Bericht door QuuQ »

[quote="Baekelandt"]
Wij hebben net vip-huisje 909 geboekt.  Dat ligt op het einde van een rij, maar blijkbaar wel aan de kant van een weg die langs het park loopt.  Heeft er reeds iemand ervaring met die ligging?  Is er veel last van het verkeer?  Alvast bedankt voor jullie reacties. 
[/quote]

Wij hebben in 901 gezeten en wij hebben er geen last van gehad. Het is ook niet echt een doorgaande weg. Er rijden meer tractors dan auto's denk ik  :P hahaha
Ieder jaar toch minimaal 2 keer in een CP te vinden :-)
2009: 1x KV 2010: 3x VM HB HH 2011: 4x MD EH HH KV 2012: 1x EH Marina 2013: 3x PZ HH KV (2 cottages) 2014: 2x EH Marina 2016: 1x MD (2 cottages)
Remigidius
All-in
All-in

Bericht door Remigidius »

Je hebt een schitterende cottage qua ligging geboekt. Het uitzicht op het meer is prachtig en het is bijzonder rustig.
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

Bedankt!  We kijken er al naar uit!
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

Hier weer ff een vraagje...
ik was het vip service verhaal al eens eerder tegen gekomen maar weet nog steeds niet of t nou blijvend was...
krijgen de kids nou wel of niet broodjes bij de broodjesservice?

en heeft iemand een tip voor vip 6 cottagenummer?

(Alvast bedankt :-)
gerritelburg
All-in
All-in

Bericht door gerritelburg »

[quote="joojoo"]
Hier weer ff een vraagje...
ik was het vip service verhaal al eens eerder tegen gekomen maar weet nog steeds niet of t nou blijvend was...
krijgen de kids nou wel of niet broodjes bij de broodjesservice?

en heeft iemand een tip voor vip 6 cottagenummer?

(Alvast bedankt :-)
[/quote]

cottagenummer: 793 is echt een aanrader
Parc Sandur(14x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Zandvoort(3x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x) De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

[quote="gerritelburg"]
cottagenummer: 793 is echt een aanrader
[/quote]

Dankjewel voor je reactie! Ik weet t! Had het er ff bij moeten zetten... die is namelijk niet meer beschikbaar. (Was te verwachten ;-)
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Halloween Pool Party 2 november 2013!

Dit jaar wordt dat weer uitgebreid gevierd met alweer de 4e Halloween Pool Party.

Griezelen, dansen en rillen op de spannende beats van een DJ. Bezoekers genieten niet alleen van het golfslagbad, het 25-meter bad, het kinder-doe-bad en de verschillende glijbanen, maar ook van een ware griezelshow! Het entertainment team van De Huttenheugte zal er net als de voorgaande jaren een spectaculaire show van maken!

In de middag zal er voor de kinderen een spelmiddag plaatsvinden vanaf 13.00 uur.

Kosten:

Volwassenen (vanaf 13 jaar) € 16,75
Kinderen (3 t/m 12 jaar) € 10,95

De Halloween Pool Party is op zaterdag 2 november van 19.00 – 22.30 uur.

Bron: dagjecenterparcs.nl
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Shuffle Percussion 9 november!

De Shuffle Percussion Group is een eigenwijze en eigentijdse en energieke slagwerkgroep die zich profileert door slagwerk in een “Shuffliaans” jasje te verpakken. De 14 slagwerkers staan geheel onder artistieke leiding van John Sonderen. John heeft na zijn succesvolle opleiding aan het conservatorium te Arnhem, deze drumband geheel nieuw leven ingeblazen door allerlei randen van het slagwerkcultuur op te zoeken en sindsdien veel successen geboekt.

Naast al het slagwerkgeweld met swingende grooves en vette trommels, wordt de show door het spelen met live elektronica en filmbeelden in een hypermodern vorm gegoten. De danscrew met passende choreografieën zal van het podium afspatten en u zal versteld staan van het 5-koppige combo die diverse muziekstukken zal ondersteunen. Kortom kom allemaal en geniet!

De show ''slapstick!'' begint op zaterdag 9 november om 21.00 uur in de Action Factory.

Kijk voor een impressie op

Bron: dagjecenterparcs.nl
meissiexx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door meissiexx »

eindelijk ik heb vandaag een weekendje huttenheugte geboekt.
voor 2 personen een vip huisje nummer 235 wat er op mijn e ticket staat.

maar mijn vraag is. omdat erbij staat cottage nummer kan veranderd worden maar gebeurd dit vaak?( staat onderaan de pagina aangegeven in kleine letters wat het sterretje betekend).

en weten jullie of dit lang lopen is na de market dome?
(jullie zouden mij erg helpen dan weet ik namelijk of dit huisje wel bij ons past).

en onbijt zat toch bij dit huisje in bij de vips omdat ik bij arrangementen zag dat je onbijt kon bij boeken
meissiexx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door meissiexx »

owh ja en nog een vraagje wat is echt een aanrader om te gaan eten in de market dome?

want 2 jaar geleden zijn wij op kempervennen geweest in volgends mij een grill achtig restaurant maar dat was echt niet te eten.
maar waren wel veel geld kwijt
macotilu-NL
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door macotilu-NL »

[quote="meissiexx"]
eindelijk ik heb vandaag een weekendje huttenheugte geboekt.
voor 2 personen een vip huisje nummer 235 wat er op mijn e ticket staat.

maar mijn vraag is. omdat erbij staat cottage nummer kan veranderd worden maar gebeurd dit vaak?( staat onderaan de pagina aangegeven in kleine letters wat het sterretje betekend).

en weten jullie of dit lang lopen is na de market dome?
(jullie zouden mij erg helpen dan weet ik namelijk of dit huisje wel bij ons past).

en onbijt zat toch bij dit huisje in bij de vips omdat ik bij arrangementen zag dat je onbijt kon bij boeken
[/quote]

Cottage 235 ligt niet ver van de market dome, ik schat nog geen 5 minuutjes lopen. Het wijzigen van een bungalownummer is ons nog nooit gebeurd, maar ik heb gelezen op het forum dat het wel een voorkomt. Vaak denk ik niet want dat zou logistiek ook niet handig zijn en erg veel werk... In ieder geval een fijn verblijf!
Annelies1
All-in
All-in

Bericht door Annelies1 »

Zojuist een boeking gemaakt voor HH een 6 pers. VIP nummer 924. Heeft iemand hier ervaring mee? Er staan op het forum wel foto's van 925 maar niet met het uitzicht op het meer, heb je van daaruit een mooi uitzicht en een mooie tuin? Alvast bedankt !!
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”