Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
maria
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)

Bericht door maria »

Bostalsee vinden wij echt een aanrader. Het zwembad is niet heel groot maar heeft wel 4 leuke glijbanen, 2 waterplayhouses en een heel mooi groot buitenbad. Ook de marketdome is gezellig met binnen een leuk speeltoestel. De cottages zijn erg mooi en veel beter dan die op de NL parken en dan de oude cottages van Hochsauerland vinden wij. Prachtige omgeving ook.
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Prachtig park met hele leuke Aqua Mundo! Het is niet zo groot, maar wij waren er in het hoogseizoen en toen was ook ht bad niet vol hoor!
Zoals Maria al zegt: 3 leuke glijbanen voor je grotere kids, een Waterplayhouse voor die van 7,4 en 2 en eventueel nog een peuterbadje voor die van 2!
Supermooie huisjes. Echt een aanrader
wonders2
All-in
All-in

Bericht door wonders2 »

Heel erg bedankt. 
Het is bostalsee geworden gisterenavond geboekt. Ben zo benieuwd we zijn paar jaar terug park eifel geweest (mystery park toen) vonden we tegen vallen maar zwembad was prop vol en niet center parcs waardig. 

Maar jullie reacties mede de doorslag gegeven voor bostalsee .. Bedankt
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Goede keuze, denk ik! Wanneer ga je? Alvast veel plezier!
SuusPooh
All-in
All-in

Bericht door SuusPooh »

Wij gaan volgende week naar Bostalsee.
Is er in de omgeving van het park misschien ook een Outlet Shopping Center aanwezig?
4x Het Meerdal, 3x De Huttenheugte, 2x Het Heijderbos, 1x Kempervennen, 1x Erperheide, 1x Bispinger Heide, 1x Bostalsee, 3x De Eemhof, 1x Port Zelande, 1x De Vossemeren, uitstapje naar Landal de Lommerbergen, binnenkort weer de Huttenheugte
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

[quote="SuusPooh"]
Wij gaan volgende week naar Bostalsee.
Is er in de omgeving van het park misschien ook een Outlet Shopping Center aanwezig?
[/quote]

Omdat dit park mijn interesse heeft voor een keer in de toekomst ben ik ook aan het kijken voor mogelijkheden in de omtrek. Een outlet centre zit niet in de buurt. Bij Stutgart wel. Is ver volgens mij. Wel zijn er volgens googke maps gewone schopping centre dichtbij. Genaamd Globus. Plaatsje heet Sint Wendel. Daar is ook een Mac Donalds. Mijn tip zoek in google maps naar wat je zoekt.
Ik ben zeer benieuwd of er daar dorpjes of stadjes zijn waar je naar toe kan, van die mooie echte duitse zeg maar.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
SuusPooh
All-in
All-in

Bericht door SuusPooh »

[quote="mrs Bibi"]
Omdat dit park mijn interesse heeft voor een keer in de toekomst ben ik ook aan het kijken voor mogelijkheden in de omtrek. Een outlet centre zit niet in de buurt. Bij Stutgart wel. Is ver volgens mij. Wel zijn er volgens googke maps gewone schopping centre dichtbij. Genaamd Globus. Plaatsje heet Sint Wendel. Daar is ook een Mac Donalds. Mijn tip zoek in google maps naar wat je zoekt.
Ik ben zeer benieuwd of er daar dorpjes of stadjes zijn waar je naar toe kan, van die mooie echte duitse zeg maar.
[/quote]

Bedankt voor je reactie, kan ik wel wat mee  :)
Dan gaan we daar even een kijkje nemen, is dicht in de buurt.
Verder blijven wij meerendeels op het park, maar schijnen wel stadjes te zijn.
Trier lees ik veel op het forum, verder zou ik het niet weten
4x Het Meerdal, 3x De Huttenheugte, 2x Het Heijderbos, 1x Kempervennen, 1x Erperheide, 1x Bispinger Heide, 1x Bostalsee, 3x De Eemhof, 1x Port Zelande, 1x De Vossemeren, uitstapje naar Landal de Lommerbergen, binnenkort weer de Huttenheugte
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Idar Oberstein is ook erg leuk. Vlakbij en het edelsteencentrum van Europa. Ook de moeite waard. Je kunt de edelsteenmijn bezoeken, ook een aanrader.
ilonkavdberg

Bericht door ilonkavdberg »

Hallo,

Ik heb zojuist geboekt naar center parcs bostalsee voor komende zomer.
We hebben gekozen voor huisje 445 met 2 kleine kinderen.
Weet iemand of dit een goede keuze is en heeft iemand misschien een foto?
Hebben we hier een beetje een tuintje met privacy? En heb je hier zicht op het meer?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Ilonka van den Berg
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Wij hebben in cottage 444,die zit vast aan nummer 445, verbleven en qua afstand lopen tot de centrumvoorzieningen is de ligging ideaal. Je tuintje heeft niet echt veel privacy want de hele weg die erachter langs loopt kijkt op je tuin.
Wij hadden nauwelijks zicht op het meer.
Het is wel een erg leuk park in een mooie omgeving en vanalles te doen op en rond het meer.
Edith
All-in
All-in

Bericht door Edith »

[quote="ilonkavdberg"]
Hallo,

Ik heb zojuist geboekt naar center parcs bostalsee voor komende zomer.
We hebben gekozen voor huisje 445 met 2 kleine kinderen.
Weet iemand of dit een goede keuze is en heeft iemand misschien een foto?
Hebben we hier een beetje een tuintje met privacy? En heb je hier zicht op het meer?
Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Ilonka van den Berg
[/quote]

Hallo..Wij hebben 2 keer in deze cottage gezeten..1 keer in februari 2014 en afgelopen zomer. Zeer zeker geen slechte keuze wat ligging betreft en ook de cottage zelf is prima. Ik heb een aantal foto's dus als je mij evt. je emailadres geeft kan ik die sturen. Wat betreft privacy die is in heel het park beperkt door de lage begroeiing maar het pad dat aan de achterkant loopt ligt niet direct aan je tuin ..er zit nogal een aantal meters tussen en het is geen druk pad..alleen eigenlijk voor de bewoners die daar verblijven. Een heel fijn park waar wij zeker nog wel terug gaan.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="maria"]
Wij hebben in cottage 444,die zit vast aan nummer 445, verbleven en qua afstand lopen tot de centrumvoorzieningen is de ligging ideaal. Je tuintje heeft niet echt veel privacy want de hele weg die erachter langs loopt kijkt op je tuin.
Wij hadden nauwelijks zicht op het meer.
Het is wel een erg leuk park in een mooie omgeving en vanalles te doen op en rond het meer.
[/quote]

In zone 4 heb je enkel op de onderste rij zicht op het meer, en dan nog niet bij alle cottages, sommige kijken op hoge beplanting.

445 zit met ramen woonkamer/keuken en terras volledig open naar ietwat lager gelegen straat erachter, geen privacy. Afstand naar md inderdaag super, halve straatlengte te voet en je bent aan md gekomen. Straatjes zijn licht hellend, maar geen overdreven zware hellingen.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

zomervakantie 2017 geboekt, was dit jaar moeilijker kiezen dan ooit.

Keuze tussen onze 2 favoriete cp parken Bostalsee en lac d'ailette was het moeilijkste. Maar bij lac waren de favoriete cottagenummers al geboekt ((nu al!).

Daarna stevig getwijfeld tussen 6p premium, 4p vip en 6p vip. Ons favorietje 466 was al weg, maar in dezelfde straat andere vip genomen, waarvan ik weet dat er met Pasen steeds zicht op stukje van het meer was, hopelijk in de zomer niet verborgen achter beplanting.

Onze favoriete 6p vip was nog vrij, maar hoe mooi zone 5 ook is, de ligging van onderste rij zone 4 tov md is gewoon fantastisch. en 350 euro prijsverschil voor mooier uitzicht en 1 slaapkamer meer toch wat overdreven (want zijn maar met 4).

6p premium 456 heerlijke cottage en vlak naast md, toppertje. Maar rekening houdende met gratis wifi, dagelijkse broodjes, geen barbecue, geen sauna, geen playstation/speelkamer, ... de voordeeltjes van de 4p vip in rekening gebracht is er amper prijsverschil tussen beide.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Ccmel, welke cottage hebben jullie nu geboekt op Bostalsee.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="maria"]
Ccmel, welke cottage hebben jullie nu geboekt op Bostalsee.
[/quote]

472 ligt ook wat hoger en vorige jaren niet teveel beplanting achteraan richting meer
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”