Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
icq_ikke
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)

Bericht door icq_ikke »

Wij hebben in bostlsee het ontbijtlakens genomen, en het was idd voor de hele week dat we er waren. Kijk even naar de prijs, is het per persoon wat je moet aanduiden? Of zijn het echt dagen dat je kan kiezen?
Ik vind het geweldig eigenlijk, heel veel afwisseling. Ik heb de laatste dag enkele flesjes water en fruitsap ingevroren en dat samen ingepakt met de rest van het eten. We hadden nog heel veel over. de eerste dag heel veel, daarna ietsje minder. 'S middagshaalde ik een paar sandwichen ofzo bij en hadden we ook gegeten. De laatste dag was er bv veel fruit en gekoelde drank bij, ideaal om een picknick van te maken
Heijderbos juni 2008 Kempervenne aug 2009 Lac d'aillette aug 2010 aug 2019 Vossemeren dec 2010 aug 2013 juli 2020 Feb 2021 Bisbingerheide aug 2011 Meerdal aug 2012 juli 2016 Les Trois Forrets aug 2014 Erperheide febr 2015 juli 2021 Bostalsee juli 2015 De Haan okt 2020
funkylady35
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door funkylady35 »

Bedankt voor je reactie!

Fijn om te horen dat het ontbijt goed bevallen is!

Het lijkt ons ook heerlijk, maar vinden het ook leuk om bijvoorbeeld 2 dagen in de Market Dome te ontbijten. Heb net nog even gekeken en als ik het selecteer voor 3 dagen dan komt het op 31,50 voor 2 volwassenen en 15 euro voor 1 kind.

Maar omdat ik overal zie alleen voor het volledige verblijf ga ik twijfelen...!
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

Anders eens naar het park zelf bellen? Het eten in de marketdome is ook heel goed hoor. Wij zijn elke avond in het marketrestaurant gaan eten. Het was er veel te warm om zelf te koken.
Het was niet te vergelijken met het albron eten hier.
Ik was blij dat we het wel gedaan hebben, maar ik kan natuurlijk niet vergelijken met het ontbijt in het marketrestaurant, enkel met het heerlijke avondeten.
Heijderbos juni 2008 Kempervenne aug 2009 Lac d'aillette aug 2010 aug 2019 Vossemeren dec 2010 aug 2013 juli 2020 Feb 2021 Bisbingerheide aug 2011 Meerdal aug 2012 juli 2016 Les Trois Forrets aug 2014 Erperheide febr 2015 juli 2021 Bostalsee juli 2015 De Haan okt 2020
funkylady35
Dagbezoeker
Dagbezoeker

[quote="funkylady35"]
Bedankt voor je reactie!

Fijn om te horen dat het ontbijt goed bevallen is!

Het lijkt ons ook heerlijk, maar vinden het ook leuk om bijvoorbeeld 2 dagen in de Market Dome te ontbijten. Heb net nog even gekeken en als ik het selecteer voor 3 dagen dan komt het op 31,50 voor 2 volwassenen en 15 euro voor 1 kind.

(ik bedoel 31,50 per volwassene voor 3 dagen uiteraard)
Maar omdat ik overal zie alleen voor het volledige verblijf ga ik twijfelen...!
[/quote]
funkylady35
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Oke bedankt, ga ik dat vanmiddag even doen! Hoop dat ze Engels praten want mijn Duits is niet zo best haha.
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

Redelijk goed, toen wij er waren verstonden ze redelijk goed Duits aan het onthaal. Maar ze spraken het niet. Voor mij werkte het heel goed
Linda-Bart
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Linda-Bart »

Net terug van een midweekje Bostalsee. Heerlijk genoten. Echt een heel tof park. Wij zaten in huisje 332, de tien persoons vip. Al snel bleek dat de 184 trappen naar de cottage teveel gingen zijn voor oma die mee was ;) Dus hebben we een golfwagentje gehuurd. De cottage lag prachtig met heerlijk uitzicht over het meer. Het ontbijtbuffet en avondbuffet waren super. En de service echt top. Mijn zoon moet glutenvrij eten en dat was geen probleem. Op de italiaanse avond vroeg men zelfs welke pizza hij wilde. Hij kreeg telkens een rondleiding van de kok met wat hij mocht en niet en daarna vroeg deze zijn wensen. Echt prachtig, ook elke ochtend vers gebakken glutenvrije broodjes. De broodjes die werden geleverd waren echt teveel 25 broodjes voor tien personen, na zo een heerlijk ontbijtbuffet :)
de eerste avond deden we de mini golf binnen, was heel tof aangekleed. De tweede avond bowling. Jammer dat de bar al vroeg toe was. We hebben ook de familiezoektocht gedaan, met ons beetje duits best moeilijk. Maar wel heel leuk ineen gezet. de boottocht op het meer was heerlijk. het adventure parcour super, en de laser battle ook. de wandeling rond het meer is zeven kilometer. Ook de moeite om te doen. Wij gaan zeker terug. Enige minpuntje... Naast ons waren ze de bungalow aan het herplakken. Om kwart voor zeven wakker worden door het geschuur van de werkmannen mmmm. maar allee hadden we weer wat meer tijd om te genieten.
Erperheide 3x, Limburgse peel 1x, Meerdal 1x, Eifel 5x, Eemhof 1x, Port zealande 1x, Bostalsee 1x
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

O, dat klinkt goed! Wij gaan over 2 weken.....kan niet wachten!
evamieke2004
All-in
All-in

Bericht door evamieke2004 »

Wij zijn gisteren naar Bostalsee geweest, als Tagesausflucht, eigenlijk als prospectie omdat we min of meer gepland hadden een week te boeken tijdens allerheiligenverlof (begin november 2016). We waren op weekend in onze Belgische Ardennen en zijn dus verder gereden tot daar.Het was prachtig weer en het meer lag er schitterend bij, alsook de huisjes tegen de helling, echt prachtig in het zonnetje. Bij het cycle center stond een bord waarop stond dat er  jammer genoeg geen e-cars  meer beschikbaar zijn tem maandag, en het was pas maandag... Het zwembad is mooi, heel mooi, maar klein, en best geschikt voor kleinere kinderen tot een jaar of 10. Het waterplayhouse vond ik leuk maar wederom klein, zeker in vergelijking met het enige andere waterplayhouse dat we kennen, dat van legoland  Denemarken. Aangezien onze kinderen al pubers zijn, en snel uitgekeken zouden zijn op het zwembad en er begin november geen buitenwateractiviteiten mogelijk zijn, hebben we besloten dat het geen Bostalsee wordt voor ons in november. Onze dochter van 12 vond het ook genoeg geweest na een paar uurtjes in de AM. We kijken dus verder naar een andere cp bestemming. Bispingerheide heide wellicht, hebben we goede ervaringen mee, of park hochsauerland, dat we kennen van eendagsuitstapje. We zien wel!
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Vond ze ook de3 glijbanen niet zo leuk? Hochsauerland heeft  dan niet zoveel meer te bieden........Daar ook een snelle glijbaan en een black hole.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Onze meiden van 11 en 13 vermaken zich prima in het zwembad van Bostalsee en ik vind het park prachtig met de ligging aan het meer en de moderne huisjes en de omgeving leent zich ook om fijn te wandelen of leuke stadjes te bezoeken zoals Idar Oberstein. Hochsauerland is ook mooi maar persoonlijk vinden wij de huisjes daar aan renovatie toe en daarom gaan wij er niet meer naar toe.
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Kan ik me voorstellen, Maria! Wij zijn dus afgelopen weken eerst een week naar Hocsauerland en toen een week naar Bostalsee gegaan en ik was blij dat we niet andersom hadden gedaan ;)
Overigens in beide parken super naar ons zin gehad hoor! MAar wij laten Hochsauerland nu waarschijnlijk ook tot alle cottages gerenoveerd zijn. Het park an sich is super!
evamieke2004
All-in
All-in

Bericht door evamieke2004 »

Als ik het zo hoor van jullie, Maria en Namise, kunnen we best ook Hochsauerland zo laten. Een oud huisje vind ik maar niets voor zo een bedrag.
Mijn dochter vond de glijbanen in Bostalsee idd heel leuk.Geen aanschuiven, genoeg banden en dan 3 verschillende. In de meeste linkse kwamen twee kinderen met een dubbele band eruit, terwijl ik dacht dat alleen de rode voor banden was, blijkbaar dus niet...
Ik denk alleen dat Bostalsee idealer is in de zomer dan in de herfstvakantie en dat dan het zwembad misschien wel heel vol zit???De omgeving kennen we goed , we zijn al vele keren daar geweest, meestal in  een Gästehaus of Pension, maar ook al in Hambachtal. OOit was  Trier mijn eerste kampeervakantie zonder ouders. Het is er idd prachtig en Bostalsee is bovendien prachtig gelegen op de helling. Mijn man wil ook liefst naar Duitsland want dat vindt hij pas echt vakantie, terwijl ik eigenlijk liever naar Nederland of naar Frankrijk ga .
NaMiSe
All-in
All-in

Bericht door NaMiSe »

Ik ken zelf Bispingerheide nog niet, die staat nog op mijn lijstje! Maar ik zou idd Hochsauerland even laten, tenzij je een VIP ofzo kan nemen.
wonders2
All-in
All-in

Bericht door wonders2 »

Wij zitten in dubio wel of niet dit park te boeken. Gaan met 4 kinderen van 10, 7 (bijna 8), 4 en 2 jaar oud.
Zwembad heb ik het idee is niet heel groot vergeleken met de parken in nederland zal het snel vol zitten?

Of toch maar voor hochsauerland gaan of eventueel Bispinger heide... Iemand tips?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”