[Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)
- mrs Marian
- Beheerder
- Like! Gegeven!: 965 keren
- Like! Gekregen: 723 keren
[Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)
In dit nieuwe topic kan u al u ervaringen en vragen kwijt over het park Bostalsee.
Eerdere berichten over de bouw van dit park kunt u Hier vinden.
Eerdere berichten over de bouw van dit park kunt u Hier vinden.
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 26 jun 2013, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
- mrs Marian
- Beheerder
Re: [Ervaringen & Vragen] Park Bostalsee (Deel 1)
[quote="flatbewoonster"]
wordt het laatste gedeelte nog hierheen geplaatst? of moet ik mijn berichten knippen en plakken? lijkt mij wel duidelijker..
[/quote]
( Bericht geciteerd )
wordt het laatste gedeelte nog hierheen geplaatst? of moet ik mijn berichten knippen en plakken? lijkt mij wel duidelijker..
[/quote]
( Bericht geciteerd )
- mrs Marian
- Beheerder
[quote="flatbewoonster"]
Moet zeggen dat later bleek dat er vaak wel mensen zijn die ook nederlans spreken in elk geval ze kunnen het verstaan. Ws spreken we zelf zo goed duits.. toch nog :) haha... dat ze het niet door hadden dat we buitenlandesr waren. Onze dochter vond het wel lastig dat ze nooit wat kon verstaan, ook met de orry en friensshow niet, tot ze iets zei van, wat zeg je nou.. toen hadden ze zoiets, heee nederlanders in de zaal.
Moet zeggen dat we halverwege tijdens de show kwamen binnen vallen...
De show en parade waren super!! de allereerste keer, maar geweldig.
En in het zwembad... ik heb foto's, fenomenaal is dat bad, drie grote glijbanen, twee met banden, 1 zonder, de rode is een mooie brede, de groene een donkere spannende en de gele een gezellige leuke met dieren :)
dan nog het golfslagbad met waterval :) wow!! twee grote bubbelbaden :) een groot watergedoe voor de wat grotere kinderen met wel vijf of zes verschillende glijbanen, en weet ik het hoeveel water sproeiers, water overloopjes die je uit kan verzetten, omdraaien ed. ALleen de groene matten zijn wat glad, dus niet daaroverheen lopen als volwassenen, voor de kinderen is het erg prettig dat deze er liggen bij het uiteinde van de glijbanen.
Dan nog het peuter/babybadje, ook fantastisch veel ruimte, veel waterdingetjes, los waterspeelgoed!! een zandbak! leuke grappige waterspuiten die je kon draaien :) ook kleine grappige babyglijbaantjes en sproeiertjes ed... speelmogelijkheden in overvloed.
Ook een enorme ruimte aan zitplaatsen!
De zwemvesten zijn super, in vergelijk met de nederlandse parken, mooie gele, die je goed aansluitend kan maken! top investering. Idem met de kluisjes, grote en kleine. keus genoeg in overvloed!
Ow, vergeet helemaal eht bubbelbad met stroomversnelling, bubbelplaatsen ed!
We wisten niet waar we het eerst moesten zijn en waar we later heen moesten gaan, er is zo enorm veel te doen!
De douches zijn ook zelf te stellen in koud, warmer of warm! fijn!!
en nu de rest nog.. we zijn laaiend enthousiast, alleen moeten we wel wennen aan de heuvels en trappen, zijn we niet gewend in ons platte nederland. Maar met de kleine kids die we telkens moesten dragen zijn we dus niet meer bij huisje 444 geweest.
Er was op het feestterein aan de andere kant van het meer wel een feest gaande.. ik weet niet of het een normaal gangbaar feestterrein is waar vaak feesten zijn, anders zou je dat nog kunnen uitzoeken voor je gaat!
Ons huisje was een grote verrassing, super fijne bedden! ze waren opgemaakt... Ondanks het korte weeekend..(akelige school) zeeeer voldaan!! en super ervaring rijker!!
ik wil wel eerst duidelijkhied over het feit wel fo geen foto's voor 1 juli mogen... zag dat nergens.... als iemand daar duidelijkheid over wel geven.. graag.. eerder post ik niet.
[/quote]
Moet zeggen dat later bleek dat er vaak wel mensen zijn die ook nederlans spreken in elk geval ze kunnen het verstaan. Ws spreken we zelf zo goed duits.. toch nog :) haha... dat ze het niet door hadden dat we buitenlandesr waren. Onze dochter vond het wel lastig dat ze nooit wat kon verstaan, ook met de orry en friensshow niet, tot ze iets zei van, wat zeg je nou.. toen hadden ze zoiets, heee nederlanders in de zaal.
Moet zeggen dat we halverwege tijdens de show kwamen binnen vallen...
De show en parade waren super!! de allereerste keer, maar geweldig.
En in het zwembad... ik heb foto's, fenomenaal is dat bad, drie grote glijbanen, twee met banden, 1 zonder, de rode is een mooie brede, de groene een donkere spannende en de gele een gezellige leuke met dieren :)
dan nog het golfslagbad met waterval :) wow!! twee grote bubbelbaden :) een groot watergedoe voor de wat grotere kinderen met wel vijf of zes verschillende glijbanen, en weet ik het hoeveel water sproeiers, water overloopjes die je uit kan verzetten, omdraaien ed. ALleen de groene matten zijn wat glad, dus niet daaroverheen lopen als volwassenen, voor de kinderen is het erg prettig dat deze er liggen bij het uiteinde van de glijbanen.
Dan nog het peuter/babybadje, ook fantastisch veel ruimte, veel waterdingetjes, los waterspeelgoed!! een zandbak! leuke grappige waterspuiten die je kon draaien :) ook kleine grappige babyglijbaantjes en sproeiertjes ed... speelmogelijkheden in overvloed.
Ook een enorme ruimte aan zitplaatsen!
De zwemvesten zijn super, in vergelijk met de nederlandse parken, mooie gele, die je goed aansluitend kan maken! top investering. Idem met de kluisjes, grote en kleine. keus genoeg in overvloed!
Ow, vergeet helemaal eht bubbelbad met stroomversnelling, bubbelplaatsen ed!
We wisten niet waar we het eerst moesten zijn en waar we later heen moesten gaan, er is zo enorm veel te doen!
De douches zijn ook zelf te stellen in koud, warmer of warm! fijn!!
en nu de rest nog.. we zijn laaiend enthousiast, alleen moeten we wel wennen aan de heuvels en trappen, zijn we niet gewend in ons platte nederland. Maar met de kleine kids die we telkens moesten dragen zijn we dus niet meer bij huisje 444 geweest.
Er was op het feestterein aan de andere kant van het meer wel een feest gaande.. ik weet niet of het een normaal gangbaar feestterrein is waar vaak feesten zijn, anders zou je dat nog kunnen uitzoeken voor je gaat!
Ons huisje was een grote verrassing, super fijne bedden! ze waren opgemaakt... Ondanks het korte weeekend..(akelige school) zeeeer voldaan!! en super ervaring rijker!!
ik wil wel eerst duidelijkhied over het feit wel fo geen foto's voor 1 juli mogen... zag dat nergens.... als iemand daar duidelijkheid over wel geven.. graag.. eerder post ik niet.
[/quote]
Laatst gewijzigd door mrs Marian op 26 jun 2013, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- mrs Marian
- Beheerder
[quote="flatbewoonster"]
ze zijn er idd!! zien er leuk uit.. wij gebruikeng ewoon de bene wagen! ook goed voor al die lekkere snack en vreet dingen daar in die market restaurant!
zag zelf de thema's amerikaans, italiaans en nog 1, maar die weet ik niet meer. Fijn personeel ook daar!
Was in de hele opsomming nog vergeten te melden hoe tof het huisje is, met vaatwasser, magnetron/grill/over, mooie kookplaat, keramisch, afzuigkap, broodrooster, en niet te vergeten de thermostaatkraan in de prachtige ruime douche! gelukkig geen inpandige! ramen die lekker wijd open kunnen... fijne verduisterende gordijnen, ook handig als je thuis rolluiken gewend bent.... En... in het huisje een box, een echte, niet een raar aftands kinderbedje, maar een houten box die je kan opzetten, een prachtig uitkapledikantje die heerlijk slaapt volgens onze zoon, een kinderstoel, fijn wasrekje, ook neit een gek stom ding zoals port zelande had, maar mooie klapding.
Mooie platte tv! duidelijk beeld! ow, we hebben ook nog de bezemkast zoals we die noemden, een ruime ruimte, andere dan waar de box instaat, daar staan dus bezemdingen, netjes geordend aan de muur en een stofzuiger. Oh.. en daar is dus ook nog wel ruimte voor eigen zooi en meuk zoals tig paar schoenen die mn man altijd meeneemt en kinderschoenen, laarsjes, tassen en andere zooi...
Moet ik nog verder jubelen! De speeltuintjes waren zeeeer goedgekeurd door de kids.. en de kinderboerderij was tof, de rest van de dieren kwamen deze dag volgens mij, wij hebben genoten van verschillende soorten geiten in een prachtige stal.
de midgetgolf binnen was ook tof, of had ik dat al gezegd... ik kan blijven praten over dit park. We hebben veel centerparcs gehad, maar zo compleet en mooi als deze hebben we net gehad.
Zelf liepen we eraltijd tegen aan dat deuren piepen in huisjes, veize vloeren en banken, maar dat is dus nu niet aan de orde, ook geen klapperende deuren door de rubbers.. tis gewoon tof!
Je gaat er geen spijt van krijgen denk ik.
De hokjes zijn gewoon de kleine kleedhokjes, gaat prima! wel super handige kledinghangers met netjes erbij... super voor makkelijk weghangen in kluisje! goede investering!
de grote van het zwembad.. ik denk dat de hoeveelheid mensen zich wel versmeerd over het hele bad... er zijn zoveel dingen te doen dat je denk ik de mensen niet terug vind tussen alle dingen! tis gewoon tof! :)
Volgens mij heb ik nu wel alles gehad... :)
[/quote]
(Bericht geciteerd)
ze zijn er idd!! zien er leuk uit.. wij gebruikeng ewoon de bene wagen! ook goed voor al die lekkere snack en vreet dingen daar in die market restaurant!
zag zelf de thema's amerikaans, italiaans en nog 1, maar die weet ik niet meer. Fijn personeel ook daar!
Was in de hele opsomming nog vergeten te melden hoe tof het huisje is, met vaatwasser, magnetron/grill/over, mooie kookplaat, keramisch, afzuigkap, broodrooster, en niet te vergeten de thermostaatkraan in de prachtige ruime douche! gelukkig geen inpandige! ramen die lekker wijd open kunnen... fijne verduisterende gordijnen, ook handig als je thuis rolluiken gewend bent.... En... in het huisje een box, een echte, niet een raar aftands kinderbedje, maar een houten box die je kan opzetten, een prachtig uitkapledikantje die heerlijk slaapt volgens onze zoon, een kinderstoel, fijn wasrekje, ook neit een gek stom ding zoals port zelande had, maar mooie klapding.
Mooie platte tv! duidelijk beeld! ow, we hebben ook nog de bezemkast zoals we die noemden, een ruime ruimte, andere dan waar de box instaat, daar staan dus bezemdingen, netjes geordend aan de muur en een stofzuiger. Oh.. en daar is dus ook nog wel ruimte voor eigen zooi en meuk zoals tig paar schoenen die mn man altijd meeneemt en kinderschoenen, laarsjes, tassen en andere zooi...
Moet ik nog verder jubelen! De speeltuintjes waren zeeeer goedgekeurd door de kids.. en de kinderboerderij was tof, de rest van de dieren kwamen deze dag volgens mij, wij hebben genoten van verschillende soorten geiten in een prachtige stal.
de midgetgolf binnen was ook tof, of had ik dat al gezegd... ik kan blijven praten over dit park. We hebben veel centerparcs gehad, maar zo compleet en mooi als deze hebben we net gehad.
Zelf liepen we eraltijd tegen aan dat deuren piepen in huisjes, veize vloeren en banken, maar dat is dus nu niet aan de orde, ook geen klapperende deuren door de rubbers.. tis gewoon tof!
Je gaat er geen spijt van krijgen denk ik.
De hokjes zijn gewoon de kleine kleedhokjes, gaat prima! wel super handige kledinghangers met netjes erbij... super voor makkelijk weghangen in kluisje! goede investering!
de grote van het zwembad.. ik denk dat de hoeveelheid mensen zich wel versmeerd over het hele bad... er zijn zoveel dingen te doen dat je denk ik de mensen niet terug vind tussen alle dingen! tis gewoon tof! :)
Volgens mij heb ik nu wel alles gehad... :)
[/quote]
(Bericht geciteerd)
Morgen de foto's van Bostalsee???
Dan is het 1 juli.
Dan is het 1 juli.
Wij gaan morgen, jippie !!!
Ben alleen bang dat ik geen foto's kan plaatsen, zal het toch nog eens uitzoeken, beloof niets, maar ik doe mijn best.
doeiii
Ben alleen bang dat ik geen foto's kan plaatsen, zal het toch nog eens uitzoeken, beloof niets, maar ik doe mijn best.
doeiii
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL
mbv mijnalbum.nl dus ik ga mijn best doen komende week !!!
- mrs Marian
- Beheerder
Fijne vakantie. Kijk uit naar de foto's.

Van 21 juni tot en met 24 juni was ik namens Center Parcs Forum te gast bij het test weekend op Park Bostalsee. Het was een unieke ervaring om op dit splinternieuwe park te verblijven. Ik heb ontzettend genoten en door middel van de volgende review wil ik mijn ervaring met jullie delen.
De aankomst
Door de prachtige omgeving zijn we al helemaal in vakantie stemming als we rond acht uur s'avonds aankomen op het park. De aankomstweg gaat in een boog om het park heen waardoor we af en toe al een glimp van de cottages opvangen voor we het parkeerterrein oprijden. Aangezien we bij de portier te horen krijgen dat de e-ticket incheck niet open is, parkeren we de auto en gaan we eerst naar de receptie die in de Market Dome aanwezig is. Via een tijdelijk voetpad staan we binnen een minuut al voor het indrukwekkende Centrum. Bij de receptie worden we vriendelijk geholpen en krijgen we behalve ons aankomstmapje en sleutels, ook een soort enquette mee, met het verzoek om alle punten na te lopen en bij vertrek weer af te geven. Na een kort rondje door het centrum gaan we met de auto naar onze zes persoons comfort cottage.

De Cottage
We parkeren om uit te te laden op een kleine inham naast een rijtje cottages. Wij hebben meteen de eerste cottage op de hoek. Van buiten ziet de cottage er netjes uit, het toeganspaadje is keurig aangelegd en er is volop groen aangeplant. We komen binnen in een ruime hal met meteen rechts de trap omhoog en links een badkamer met toilet en douche. Ook de bergkast met kinderstoel, wasrekje en kluisje bevind zich in de hal. Vanuit de hal kom je in de open keuken met grote eettafel, de keuken is mooi licht van kleur en heeft een vaatwasser en magnetron met crisp functie. De keuken inventaris is meer dan compleet en de koelkast is ruim genoeg. In de keuken zitten twee openslaande deuren naar het terras toe. De deuren kunnen ook op kantelstand gezet worden, ideaal dus.
In de woonkamer een rotanbank, met stoel, salontafel en een t.v. meubel met een lcd televisie erop. De gekleurde gordijnen en kussens in combinatie met de lichte muren zorgen voor een sfeervol geheel.
Verder op de beneden verdieping een twee persoons slaapkamer met boxspring bedden en een kledingkast. Als extra hadden we opgemaakte bedden en een handdoekenpakket per persoon.
De bovenverdieping heeft een traphekje op de overloop, de badkamer met toilet en ligbad ligt hier recht tegenover. De twee slaapkamers hebben beide een boxspringbed en kastruimte. Op een slaapkamer staat in een nisje het houten babybed. Op alle kamers kunnen de ramen zowel volledig open als gekanteld gezet worden.

De Aqua Mundo
Zaterdagochtend na het ontbijt gaan we meteen maar op pad naar de Aqua Mundo. We lopen door de poortjes langs een lange wand met spiegels en fohns, hier staan ook twee boxen en een commode. Verderop hangen de haakjes voor kleding. Deze haakjes hebben een netje onderaan voor bijvoorbeeld je sokken en mobieltje ofzo. De kleedhokjes zijn ruim genoeg en we zien een flink aantal ouder en kind kleedhokjes en ook een aantal kleedhokjesvoor minder validen. De kluisjes werken met een euro muntstuk en zijn er in vier verschillende maten. Op diverse wanden staan afbeeldingen van een soort landkaarten.
Langs de toiletten en douches lopen we de Aqua Mundo in en zijn meteen onder de indruk. Het is voor ons idee helemaal af, zowel de stenen als het groen met de speelse details tussendoor. Het hele bad is voorzien van een sfeervolle aankleding en de indeling is verrassend.

We lopen even rond en zien rechts het golfslagbad met erlangs een mooi pad richting het Aqua Café, dat in een hoekje zit. Vanaf het bijbehorende terras kun je langs de andere kant van het golfslagbad lopen. Hier bevinden zich twee bubbelbaden en aan de rechterkant iets verderop is een aparte ruimte met de drie glijbanen. Via een flinke trap omhoog kun je naar de gele glijbaan waar je zonder band vanaf kunt. Een verdieping hoger kun je naar de groene of rode glijbaan die met een een of twee persoons band gebruikt mogen worden. Het zegt genoeg denk ik, als ik zeg dat we hier het eerste uur niet meer vandaan zijn gekomen. Naast de glijbaanruimte ligt het Water Play House, een kleurrijk bouwwerk met verschillende glijbanen en bovenin een schoepenrad wat langzaam vol loopt met water en regelmatig voor een hoop gegil zorgt op het moment dat hij al draaiende leegkiept. Zowel mijn man als mijn vier jarige dochter hebben zich hier prima vermaakt.
Het peuterspeelbad ziet er ook al zo kleurrijk uit met waterspuitende dieren een kleine glijbaan en gekleurde trechters. Ook is er een zandbakgedeelte in gemaakt. Rondom dit bad ook weer voldoende zitplaatsen en een aantal boxen en kinderstoelen te vinden.
Hiernaast is de ingang naar het buitenzwembad, dit heeft een speelse vorm met achteraan een bubbelbank. Verder is er een ruime ligweide en een terras zodat er met warm weer volop gezond kan worden.

De Natuur op het park
Na het zwemmen was het tijd voor een fietstochtje over het park, De fietsen hadden we van huis meegenomen omdat we graag het park wilden verkennnen. Het park ligt op een heuvel en dit is goed te merken tijdens het fietsen. Het uitzicht op het meer komt steeds tevoorschijn in de verschillende zones. Alles is nu al mooi groen en er is ook volop aangeplant dus dit beloofd wat voor over een paar jaar, We konden nog niet het hele park door in verband met de bouw van overige zones maar we hebben een goede indruk gekregen. Er is bij zone een tot en met drie een uit hout gemaakt avonturenparcours aangelegd zo recht de heuvel op omhoog. Ook de diverse speeltuinen zijn vooral van houten materialen gemaakt. Tegenover de kinderboerderij ligt een wat grotere speeltuin met uitzicht op het meer. De kinderboerderij bestaat uit een aantal houten stallen, deze was nog niet in gebruik tijdens ons verblijf.

Vanaf hier kom je langs het outdoor klimparcours wat in het bos ligt en door naar de outdoor golfbaan die langs het meer ligt. Zo kom je aan de voorkant van het centrum uit waar ook de Outdoor Sport Arena en de Kids Club liggen. Iets verder ligt aan de rechterkant het Cycle Center (tijdens ons verblijf nog afgesloten) en de Outdoor Info Desk waar tevens de opgang naar het strand en de watersport is. Hier kun je in het seizoen onder andere eilken, waterfietsen en een bootje huren. Als je zin hebt in een fikse wandeling dan kun je vanaf hier rond het meer naar de tegenover liggende stuwdam lopen.

De Market Dome
De bouw doet ons aan Les Trois Forêts denken door de strakke lijnen met het dak in glooiende vormen. Aan de voorzijde ligt een heerlijk groot en luxe uitstralend terras met fantastisch uitzicht op het meer. Binnengekomen door de draaideur loop je langs de receptie en zwembad ingang aan je linkerhand en het zeer grote Market Café met podium aan je rechterhand. Dit heeft drie gedeeltes namelijk het binnen terras een loungegedeelte bij de bar en een wat strakker ingericht zitgedeelte bij de open keuken.

De bocht om en je staat bij het Market Restaurant waar je zowel in de ochtend als in de avond van een heerlijk Buffet kunt genieten. De aankleding is ook hier helemaal af, met tropische dieren aan de wand , mooie planten en sfeervolle verlichting. Hiervandaan kun je de indoor speeltuin zien die vooral uit hout bestaat maar ook leuke lichteffecten heeft die je zelf kunt aan en uit zetten.
Het rondje verder lopend kom je bij de super markt waar ook de boulangerie een afdeling heeft. Het assortiment ziet er goed uit, veel vers fruit en groente en ook een uitgebreid non food aanbod is aanwezig.
Hiernaast de entree naar de ruimte met de Bowling banen en House of Games automaten. Zaterdagavond hebben wij hier een uurtje gebowled en genoten van de heerlijke nieuwe banen met wisselende kleurverlichting. Ook een potje air-hockey en een poging om een mooie knuffel te winnen mochten niet ontbreken natuurlijk.

Dan kom je bij de Birdie Golf een indoor midget golf volledig in vogel thema. Bij de ingang twee grote voillieres en alle banen en de vloer zijn volledig bekleed met grastapijt. Boven je hoofd hangen verschillende vogelkooien en ook op de muren is het thema vogels doorgevoerd. Zondag middag hebben we hier midget golf gespeeld, het is een leuke maar best moeilijke baan alleen remt het tapijt de bal iets af soms.

Als laatste loop je dan langs de Snack Corner waar de toonbank vrij klein is naar mijn mening. Zitplaatsen ogen wel voldoende en het aanbod is goed. Wij hebben hier Zondag avond met vijf personen gegeten en vonden het smakelijk en de bediening was vlot.
De restaurants
Zoals eerder aangegeven waren we over de Snack Corner tevreden, we hadden een aantal soorten hamburgermenu en deze waren goed belegd en ook de salade erop was vers. Bij het kindermenu een leuke verrassing gekregen en een softijsje toe genomen. Zaterdagavond hebben we in het Market Café gegeten, hier kun je van de pizza en pasta kaart gebruik maken of van de Market Café kaart. We hadden een pizza , tapas, salade en twee menu's en alles smaakte iedereen prima. De bedienig was vriendelijk en toen wij na het eten van tafeltje wilden wisselen was dit geen probleem. Maandag ochtend hebben wij nog met drie personen ontbeten in het Market restaurant. Het buffet was zeer uitgebreid met voldoende keuze en werd steeds aangevuld.

Entertainment
Op Zaterdagavond was er een uur live entertainment, dit bestond uit een vrouwelijk duo die diverse nummers zongen. Je kon duidelijk merken dat dit de eerste keer was maar ze deden het leuk en er werden twee bingo tickets verloot die per toeval allebei naar ons toe gingen. We hebben echt gezellig gezeten met een drankje erbij. Zondag middag ben ik met mijn dochter naar de Kids Bingo gegaan, die werd gehouden door Orry en Bing. De kinderen zaten er helemaal in en mijn dochter won een mooie rugtas dus een geslaagde middag. Zondag avond zijn we met drie personen naar de Crazy Bingo gegaan (twee al vertrokken) waar maar vier tafels mee speelden. Dat werd door dezelfde dames gehouden als op Zaterdag avond, maar nu waren ze al stukken zelfverzekerder en deden het super leuk. We hebben allemaal op het podium gestaan tijdens de spelletjes, en voor ons viel er twee keer Bingo. De kleurencombinatie viel maar op één kaart dus werd er geen finale spel gespeeld hierdoor. Wij hebben net als de andere drie tafels een super gezellige avond gehad, zowel door de dames op het podium als door de overige gasten.

Personeel
Natuurlijk was het goed te merken dat alles nieuw was voor het personeel. Maar ze deden super goed hun best, waren vriendelijk en oprecht blij dat we er waren. De bediening op het terras was iets afwachtend vonden wij. Zeker tijdens de Bingo bijvoorbeeld had er wel een extra rondje drinken geserveerd kunen worden. In het zwembad was er voldoende toezicht en bij de receptie werd je vriendelijk en geduldig te woord gestaan.
Algemene indruk
Mooi park, super mooie omgeving en een prachtig meer. Het centrum en de Aqua Mundo zijn al helemaal af en stralen een bijzonder aangename sfeer uit. Het park zelf is mooi van opbouw en de cottages voldoen prima. Nog niet alles was af tijdens ons verblijf, dit stoorde ons niet maar het beeld
is nog niet geheel compleet hierdoor. Een cijfer geven vind ik lastig maar als ik er van uit ga dat de laatste puntjes op de i gezet worden dan kom ik op een 8,5 uit voor nu.

Ik hoop dat de ervaring zo goed is overgebracht, vragen zijn altijd welkom en de overige foto's zullen in het Fotoboek geplaatst worden.
Hier zijn de foto's te zien van de cottage.
Laatst gewijzigd door belinda op 01 jul 2013, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanmiddag vanaf 12 uur mogen de reviews en foto´s online. Voor nu alvast een klein tipje van de sluier:

Park Bostalsee vanaf de stuwdam aan de overkant van het meer.

Park Bostalsee vanaf de stuwdam aan de overkant van het meer.
Laten de gordijnen op de slaapkamers het zonlicht door of val het nog mee ?
'06:KV; '07:EP,VM; '09:EP,PZ; '10:EP; '11:EP; '12:LTF; '13:PZ, BOST,lAC D'AILETTE; '14:VM,LTF;
gepland '15: 04/ MD, 06/LBF
gepland '15: 04/ MD, 06/LBF
Heel toffe review belinda. Nu ben ik nog meer jaloers, zeker na het zien van de foto's (want die kon ik niet bekijken op mijn werk). Echt supertof, ik ga toch ook eens moeten gaan!
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
Wat leuk, de eerste echte review met foto's, super, danke sehr ;D
Ik ben nog meer benieuwd naar de foto's van de Aqua Mundo en ook van de Market Dome binnenin. Was de MD niet erg klein? Verhoudt het park zich een beetje met Park Hochsauerland?
Ik ben nog meer benieuwd naar de foto's van de Aqua Mundo en ook van de Market Dome binnenin. Was de MD niet erg klein? Verhoudt het park zich een beetje met Park Hochsauerland?
-
Mooie review, precies zoals ik het nu ook zie.
De gordijnen zijn niet verduisterend, comfort cottage, maar wel heel donker.
Nu nog gratis internet omdat het park nog in aanbouw is. Volgens de receptie is dat morgen over, anders gaan we het weekkaartje wel terugbrengen.
Later meer.
De gordijnen zijn niet verduisterend, comfort cottage, maar wel heel donker.
Nu nog gratis internet omdat het park nog in aanbouw is. Volgens de receptie is dat morgen over, anders gaan we het weekkaartje wel terugbrengen.
Later meer.