Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Welke CP tic/verslaving heb jij?

Praatje & gezelligheid of een spelletje, het kan allemaal in de Action Factory.
Eveliefje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 7 keren
Like! Gekregen: 5 keren

Re: Welke CP tic/verslaving heb jij?

Bericht door Eveliefje »

Ik wil altijd de show zien! En een goede plek bemachtigen dus dat betekent al vroeg aanwezig zijn.
Groetjes, Evelien
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

Leuk, de shows willen zien en er dan ook vroeg naar toe gaan voor een goede plek te bemachtigen. "vroeger" deden wij dat ook, maar wij vinden de shows niet altijd even leuk en goed meer dat wij het vaak ook overslaan. Vinden jullie de shows wel nog zo leuk tegenwoordig?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Eveliefje
All-in
All-in

Bericht door Eveliefje »

Nou deze die nu is heb ik nog niet gezien....en ja ik vind het altijd leuk en ook de verschillen tussen de parken hoe ze het aanpakken. Ik weet niet ik vind het gewoon gezellig! Als we een week gaan wil ik het liefst ook 2x en dan beoordelen wie het beter deed enzo. :lol: meestal dan wel verschillende entertainers.
Groetjes, Evelien
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

De gezelligheid en drukte vind ik heerlijk. De shows zelf vind ik verschrikkelijk. En dat met name in het niveau van de uitvoering. Het oogt zo amateuristisch. Kijk nog liever naar Orry en Whoops kidsdisco.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
Eveliefje
All-in
All-in

Bericht door Eveliefje »

B767-300ER schreef: 23 mar 2023, 21:14 De gezelligheid en drukte vind ik heerlijk. De shows zelf vind ik verschrikkelijk. En dat met name in het niveau van de uitvoering. Het oogt zo amateuristisch. Kijk nog liever naar Orry en Whoops kidsdisco.
Hahaha verder niet veel interesse in het entertainment hoor. Kids zijn te groot voor Orry en Whoops inmiddels maar ik vind ze altijd wel leuk om ze voorbij te zien gaan. Alleen de kinderbingo maar ook de grote bingo vind ik echt verschrikkelijk zo weinig prijzen en meestal tig mensen tegelijk bingo. Ook met die kleine kids...nee dan erger ik me altijd een beetje.
Groetjes, Evelien
B767-300ER
Beheerder
Beheerder

Dat heb ik hetzelfde met de crazy bingo en family quiz.
Groeten, Niels

Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
samTOCh
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 1 keer

Bericht door samTOCh »

Wist niet goed waar ik het moest posten dus zet ik het maar hier 😀 ik ben denk ik 'verslaafd' aan Centerparcs zelf..ga er al van toen ik een baby was (zal eens zoeken achter foto's) en ben denk ik tot mijn 27 ofzo minstens 1 a 2 keer per jaar er geweest. Nu ben ik er 35 en voor het eerst weer geweest in 6 jaar fzo denk ik en het voelt net alsof er weer een 'oude vlam' is aangewakkerd 😆.

Ken zelfs nog steeds het oude Pepeteve lied vanbuiten 😂 vroeger had ik een hele bak vol souveniers, maar die is bij de verhuis achter gebleven denk ik, heb enkel nog een oude koffietas van CP.

Ben nog maar een paar dagen weer thuis en heb al elke dag zitten kijken naar foto's, video's en vlogs om het gevoel te hebben dat ik toch nog daar ben 😆. Nu dat ik een gezin heb is het niet meer zo evident als vroeger om een vakantie te boeken wanneer ik wil, maar ga toch wat vaker proberen m'n vriendin te overtuigen nu 😀 weet enkel niet of de 'liefde voor CP' bij haar zo groot is als bij mij, MAAR het zijn wel mooie herrinneringen om met je gezin te maken..
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

Misschien dat je Center Parcs tic nu pas echt gaat beginnen ;) In ieder geval hadden je ouders die blijkbaar ook al toen je nog thuis woonde.
Jullie hebben heel wat veranderingen meegemaakt in die jaren bij center Parcs. Hadden je ouders misschien een tic wat er vast mee ging naar een park?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Eveliefje
All-in
All-in

Bericht door Eveliefje »

Zo leuk SamTOCh ik vind de herinneringen ook zo mooi, heb het van huis uit ook meegekregen maar ben met mijn eigen gezin nog veel vaker geweest. Maar ik zou ook gerust met zijn tweeen gaan maar denk ook niet dat mijn man daar echt voor in is…jammer ik zou anders echt wel nog veeeeeel vaker willen gaan nu de kids ouder worden en we ook zonder ze weg kunnen.

Maar met een jong gezin moet jouw vriendin er toch ook de voordelen van zien!
Groetjes, Evelien
samTOCh
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 1 keer

Bericht door samTOCh »

mrs Marian schreef: 02 apr 2023, 18:26 Misschien dat je Center Parcs tic nu pas echt gaat beginnen ;) In ieder geval hadden je ouders die blijkbaar ook al toen je nog thuis woonde.
Jullie hebben heel wat veranderingen meegemaakt in die jaren bij center Parcs. Hadden je ouders misschien een tic wat er vast mee ging naar een park?
Goh, dat zou ik ze eens moeten vragen! Het grappige is dat ze onlangs zelf nog eens geweest zijn samen met m'n nonkel en tante na zovele jaren, mijn vader wordt er nu 63 en hij gaat nog steeds met evenveel plezier en enthousiasme van de wildwaterbaan 😆 zou ook echt graag wel eens met heel de familie gaan in de toekomst, lijkt me echt leuk..
Duppie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 102 keren
Like! Gekregen: 71 keren

Bericht door Duppie »

@eveliefje
Wellicht kun je je man overtuigen met de luxe 2p vip cottages?
Ik vond cp ook altijd echt iets voor alleen gezinnen (slaat eigenlijk nergens op, weet ik) maar ik kwam toch een keer terecht bij de 2p vip cottage omdat ik op zoek was naar een overnachting met luxe 2p bubbelbad.
En aangezien je in de winter dan bij cp vaak net zo duur uit bent voor 3 nachten als in een hotel voor 1 nacht, hebben we dat toch gedaan.
Inmiddels zijn we 2 x met zijn tweeën gegaan en in voor januari 2024 weer geboekt.
We zijn van plan om dat ieder jaar te doen, tot nu lukt dat aardig :lol:
B767-300ER
Beheerder
Beheerder

Wij pakken in januari ook altijd een 2-4 P vipper. Voor de prijs hoef je het zeker in die periode niet te laten.
Groeten, Niels

Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
Eveliefje
All-in
All-in

Bericht door Eveliefje »

Dat is zeker waar met zijn 2en kan je in het laagseizoen voor een veel vriendelijker prijs. Nou ja we gaan eerst nu met zijn 4en en dan voorlopig even niet ivm andere vakantie plannen. Maar misschien toch eens een keer met zijn tweetjes proberen op een later moment tussendoor ofzo. Als verassing :-P

Vorig jaar naar gran canaria voor het eerst na jaren weer samen geweest een weekje dus misschien de lat te hoog gelegd hahaha.
Groetjes, Evelien
B767-300ER
Beheerder
Beheerder

Gran Canaria (en Tenerife) komen wij ook vaak.
Heel ander soort vakantie. Sinds corona hebben wij niet meer gevlogen.
Groeten, Niels

Eigen Reserveringen:
Overige verblijven:
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Mijn kinderen krijgen nu ook een Centerparcs tic :lol: en daar waar mijn man vroeger zei: "ik ga geen 2x per jaar meer hoor." Zegt hij nu dat dagjes te gaan zwemmen of is te gaan kijken op een ander park bij ons volgend verblijf :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Action Factory”