Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Welke CP tic/verslaving heb jij?

Praatje & gezelligheid of een spelletje, het kan allemaal in de Action Factory.
Ccmel
All-in
All-in

Re: Welke CP tic/verslaving heb jij?

Bericht door Ccmel »

ijsje schreef: Wij zijn allemaal liefhebbers, maar ik vroeg me af: zijn er bepaalde dingen die jouw tot een echte CP freak maakt?

Om maar iets op te biechten: ik loop via google maps (de foto's) al heel het park af vanaf mijn bank thuis. Geeft het gevoel dat je toch even bent?  ;D
Zo leuk! Wist niet eens dat dit kon. Interessant als je een eerste keer in nieuw park wil boeken.

Zelf ga ik op vakantie ter plaatse 's ochtends vroeg en in de loop van de dag altijd uurtje gaan rondzwerven in het park, plattegrond en balpen in de hand, en schrijf op welke huisjes het mooi gelegen zijn en welke te vermijden. Kan dar intens van genieten, onze hond ook :) bij latere boekingen kwamen die notities altijd hoe van pas, want je weet vak niet meer welk uitzicht de huisjes achteraan hadden, hoever van MD en zwembad, hoeveel inkijk, welke zetels. Op vrijdag of mandag tussen 11u en 13u is het vaak interessant om lege huisjes te bekijken qua comfort en zetels, poetsvrouwen vinden het niet erg als je eens kolt "gluren".
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Dat vind ik nu een heel toffe tip. Dat rondlopen en opschrijven welke huisjes je graag een volgende keer wil boeken, heel goed gevonden!
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
annerie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door annerie »

Als familie of vrienden naar cp gaan, zijn mijn vragen standaard: welk park?als dat nog niet verteld is. en; welk huisje (nr)?
om dan thuis meteen achter de pc te kruipen en de plek te bekijken.  ;D
Yopper
All-in
All-in

Bericht door Yopper »

Als wij aankomen voordat we in het huisje kunnen, gaan we eerst het buffet reserveren (de tijden wanneer we willen eten in het Market Restaurant). Wij gaan meestal bij een midweek de eerste dag om 17.00 uur eten en daarna gelijk zwemmen, de andere dagen gaan we rond 15.00 uur zwemmen en rond 18.00 uur eten. Als we naar het huisje gaan ga ik als eerste naar binnen en maak foto's van alle kamers, voordat alle bagage en troep er staat. Dan alles uitladen, opruimen, bedden opmaken, internet uitproberen en even naar huis bellen. Dan even lekker zitten en een kopje thee drinken. Iedere ochtend rond 10.00 uur ontbijtbuffet, dan even winkeltjes kijken en dan iets doen (wandelen, winkelen buiten het park, ergens heen, etc.). Om 15.00 uur zwemmen, daarna eten, rond 20.00 uur weer naar het huisje en lekker bankhangen.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP
Ritsrats
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Ritsrats »

Ik maak tot vervelends toe foto’s en filmpjes en maak er dan hele websites van als we weer terug zijn. Ik heb nu laatst weer wat aangemaakt, want de Huttenheugte staat weer op het program binnenkort :D

modbreak: link verwees naar algemene website
Laatst gewijzigd door Ritsrats op 07 jan 2015, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Ritsrats schreef: Ik maak tot vervelends toe foto’s en filmpjes en maak er dan hele websites van als we weer terug zijn. Ik heb nu laatst hier weer wat aangemaakt, want de Huttenheugte staat weer op het program binnenkort :D
Oh leuk! Zijn die van de vorige parken prive of mogen we ze ook zien?
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Ralf
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 7 keren
Like! Gekregen: 47 keren
Contacteer:

Bericht door Ralf »

Ik ga dit topic weer eens nieuw leven inblazen.

Mijn tic is dat ik al op 120 verblijven op Centerparcs zit. Ik ben helemaal fan van de original parken. Ik ben 1 keer op Port Zelande geweest maar ik mis daar het Centerparcs gevoel. De manier van hoe de original parken zijn gemaakt in de Bakema stijl (architect van Piet Derksens Sporthuis Centrum) vind ik geweldig. Ik houd ook echt van een lekker kleine knusse cottage. Die nieuwe grote cottages trekken mij niet zo. Ze zijn overigens echt super mooi maar geef mij maar een lekker kleine knusse 2 of 4 persoons cottages.

Ik ben nu op de Huttenheugte in een 2 persoons premium cottage. Dit is mijn 10e verblijf in dit jaar. 6 keer Erperheide, 2 keer Huttenheugte en 2 keer Vossemeren.

Je zou dus wel kunnen zeggen dat mijn tic Centerparcs is.

Wat is jullie Centerparcs tic?
Groetjes,
Ralf van cpcp.nl

Frequent bezoeker van Centerparcs.
Zit inmiddels op 133 verblijven.
6 t/m 9 september 2p appartement Erperheide
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Hoi Ralf wat leuk dat je dit topic weer tot leven brengt.
Jij hebt een behoorlijke CenterParcs tic hihi whow zeg al 120x keer geweest!
Kom je er dan al van jongs af aan misschien?

Heb ik een tic? In mijn ogen niet maar in die van mijn man en kinderen wel hihihi.
Ik heb de tik om eten te fotograferen op CenterParcs. hihi voordat iemand een hap neemt word er al standaard gevraagd en ben je klaar hihi

Wat ik ook altijd doe is kijken waar ik eventueel zou willen zitten als ik de volgende keer terug ga.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Ralf schreef: 28 dec 2022, 10:00 Ik ga dit topic weer eens nieuw leven inblazen.

Mijn tic is dat ik al op 120 verblijven op Centerparcs zit. Ik ben helemaal fan van de original parken. Ik ben 1 keer op Port Zelande geweest maar ik mis daar het Centerparcs gevoel. De manier van hoe de original parken zijn gemaakt in de Bakema stijl (architect van Piet Derksens Sporthuis Centrum) vind ik geweldig. Ik houd ook echt van een lekker kleine knusse cottage. Die nieuwe grote cottages trekken mij niet zo. Ze zijn overigens echt super mooi maar geef mij maar een lekker kleine knusse 2 of 4 persoons cottages.

Ik ben nu op de Huttenheugte in een 2 persoons premium cottage. Dit is mijn 10e verblijf in dit jaar. 6 keer Erperheide, 2 keer Huttenheugte en 2 keer Vossemeren.

Je zou dus wel kunnen zeggen dat mijn tic Centerparcs is.

Wat is jullie Centerparcs tic?
120, dat is enorm.
Mijn tic is ook om altijd alle cottagenummers te fotograferen waar ik ooit heb overnacht. Ik doe dat alleen bij CP en bij Lommerbergen/Vennenbos (die tellen, voor mij, toch nog mee ..). Ik deed dit al voor het digitale tijdperk, heb er inmiddels ook wel een stuk of 100 denk ik.
AMFVLOGS
All-in
All-in
Like! Gekregen: 63 keren
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

wat is een cp tic, denk dat we die ook wel hebben en breid elke keer de souvenirs uit. ik ga nooit kijken waar ik wil verblijven maar maak altijd foto's en filmpje van het huisje. Dat deden we al van het begin en nu gaan de filmpjes online en foto's soms. hoe vaak we zijn geweest ja ik weet nog in 2012 moest ik op podium komen kreeg een goeden envelop en bloemen en wijn was het 5o ste verblijf, nu hoevaak geen idee. moet het eens navragen.
Bezoek ons YouTube kanaal www.youtube.com/@amfvlogsNL voor echte Center Parcs Vlogs.
simon89
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 38 keren
Like! Gekregen: 30 keren

Bericht door simon89 »

Goh, enige tic die ik heb is dat ik steeds naga wat ik zou veranderen of verbeteren op een park... :)
Coming up: Park De Haan (sep)

2024: De Kempervennen / Het Vennenbos
2023: Het Heijderbos / Park De Haan / Het Meerdal / Kempense Meren / De Huttenheugte
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

Enige tic die ik heb is dat ik van elke cottage wil weten wat de afwijking tov standaard is.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Ik heb de tic door even elke avond in het bad te gaan liggen met een goed boek en de radio aan.
Een momentje voor jezelf
B767-300ER
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 97 keren
Like! Gekregen: 280 keren

Bericht door B767-300ER »

Dat wordt je keuze wel kleiner, veel baden zijn inmiddels verdwenen.
Groeten, Niels

CenterParcs Historie: 66 boekingen
Eigen Reserveringen:
17x HB, 12x VM, 11x KV, 5x HH 4x EH, 4x MD, 1x EP, 1x BS (Totaal 55)
HB (08/24(56)), VM (09/24(57)), MD (11/24(58)), VM (01/25(59))
Overige verblijven:
2x HB, 2x HH, 2x MD, 1x KV, EH, LB, VB, PZ, BH (Totaal 11)
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

Dat vind ik wel erg jammer, daarom boeken we meestal een VIP huisje omdat ze daar nog wel zijn :oops:.
Plaats reactie

Terug naar “Action Factory”