Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 5)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Thielkinga
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 5)

Bericht door Thielkinga »

Niemand?  :-\
CP vakanties: 11-12 ZV, 12-03 MD, 12-05 HH, 12-08 HB, 12-09 MD, 13-03 MD, 13-09 Marina Eemhof, 13-10 PZ, 13-12 HB, 14-06 HH, 15-06 VM, 15-08 KV, 16-03 MD, 16-09 PZ, 16-11 HH, 17-03 EH, 17-05 HS, 17-12 PS.
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

Ik kan je niet echt helpen ( heb hier 1 x geweesd) ik weet wel dat je een voorkeursligging kan aangeven in de boeking en dat je daar kan aangeven als je aan het water wil zitten ( is gratis als friend)
Schaapje82
All-in
All-in

Bericht door Schaapje82 »

Ik kan tegenwoordig niks meer vinden op de site van Center Parcs zelf, dus dan maar naar de grote kennisbank op het centerparcsforum. ;)
Ik wil in sept een midweekje naar CP Belgie. Gezien ik laatst in april net de nieuwe Nonna's in Het Meerdal misliep, probeer ik uit te zoeken welke van de Belgische parken al Nonna's (en het liefst ook Fuego) heeft. Ik kan op de site nergens meer een kopje 'restaurants' vinden (overal waar je heen klikt, kun je wel meteen boeken, tot het opdringerige aan toe vind ik persoonlijk). Weet iemand toevallig waar Nonna's en Fuego al gerealiseerd zijn?

Thanks,
Linda
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

[quote="Schaapje82"]
Ik kan tegenwoordig niks meer vinden op de site van Center Parcs zelf, dus dan maar naar de grote kennisbank op het centerparcsforum. ;)
Ik wil in sept een midweekje naar CP Belgie. Gezien ik laatst in april net de nieuwe Nonna's in Het Meerdal misliep, probeer ik uit te zoeken welke van de Belgische parken al Nonna's (en het liefst ook Fuego) heeft. Ik kan op de site nergens meer een kopje 'restaurants' vinden (overal waar je heen klikt, kun je wel meteen boeken, tot het opdringerige aan toe vind ik persoonlijk). Weet iemand toevallig waar Nonna's en Fuego al gerealiseerd zijn?

Thanks,
Linda
[/quote]

Nonna's is in december 2013 al geopend op de Vossemeren, moest even zoeken op de facebook van de Vossemeren maar ik heb het gevonden

Welkom in het huis van Nonna! Hier proeft men de sfeer van het Italiaanse zuiden. De vrouw des huizes, Nonna, laat haar gasten smelten met haar Italiaanse charmes en bereidt met liefde haar traditionele Italiaanse gerechten: van verse, op houtvuur gebakken, pizza’s tot zelfbereide pasta’s. Weer of geen weer … bij Nonna is het altijd genieten.
Het Nonna's Family Pizza é Pasta restaurant opent op 9 december haar deuren.

Bron Facebook Vossemeren
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

en fuego heb je in erperheide  ;)
stoute
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door stoute »

Op de Vossemeren heb je allebei de restaurants
Groeten Nicole
Schaapje82
All-in
All-in

Bericht door Schaapje82 »

Dan wordt het de Vossemeren. Ben ik ook alweer een tijdje niet geweest, dus wel weer eens leuk voor de verandering.
Dank allen.
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."
Laurie.
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Laurie. »

Wij willen graag in november naar de vossemeren in een 2p VIP,
maar nu vraag ik me af hoe ver het lopen is naar de market dome vanuit zone 2 of 9?
weet iemand dit? & heeft er toevallig nog iemand recente foto's van deze Vips? ::)
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

de Vips 982 tot 988 is iets minder dan 5 minuten lopen, denk dat de andere in zone 9 en in zone 2 rond de 10/15 minuten lopen is, afhankelijk hoe snel jullie lopen  ;)
elke.steps
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door elke.steps »

Wij vertrekken binnenkort voor een midweek naar de Vossemeren, cottage 810.
Iemand hier ervaring mee?
Foto's zijn ook altijd welkom!
otter

Bericht door otter »

Hallo,

Ik vraag me af op iemand foto's heeft van 6 persoons premium cottage 638?
Is dit een cottage met een (aardig) vernieuwd interieur?  Wij hebben afgelopen weekend in een premium gezeten met een oud interieur met o.a een hele slechte bank en matras.  :o  Ik heb rugklachten en dan is een week heel erg lang als ik niet fatsoenlijk kan zitten en slapen.

Alvast bedankt!
jukkie
All-in
All-in

Bericht door jukkie »

Goedemorgen,

En ja hoor van 194 nachtjes slapen naar nog maar vijf nachtjes slapen en dan mogen we lekker gaan ontspannen in de vossemeren.
Nu heb ik zo de vooruitzichten eens bekeken en dat ziet er niet slecht uit dus als ik aan 25 plus denk dan denk ik gelijk gezellig bbqen, maar zijn die aanwezig bij een premium huisje? Ik kan er op de site niks van ontdekken. Ik weet dat je bbq pakketten kunt kopen in de foodstore, maar sorry dat ik het zeg, maar die zijn best aan de dure kant, maar daar zal dan wel een bbq bij zitten indien niet aanwezig in het huisje..
Ook heb ik iets gelezen dat er binnenkort de mogelijkheid bestaat om een paard te mogen verzorgen zou die mogelijkheid er al zijn?
alvast bedankt voor jullie reactie's
stoute
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door stoute »

Er is geen bbq aanwezig. We hebben er 1 bij de action gekocht voor 10 euro en meegenomen. Die pakketten zijn idd duur, 5 minuten vanaf het park zit je bij de Jumbo in NL, daar kochten wij het vlees enz. Volgens mij kan je geen paard verzorgen daar.
Groeten Nicole
jukkie
All-in
All-in

Bericht door jukkie »

[quote="stoute"]
Er is geen bbq aanwezig. We hebben er 1 bij de action gekocht voor 10 euro en meegenomen. Die pakketten zijn idd duur, 5 minuten vanaf het park zit je bij de Jumbo in NL, daar kochten wij het vlees enz. Volgens mij kan je geen paard verzorgen daar.
[/quote]

Bedankt voor uw reactie
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Op Erperheide heb je binnenkort cottages waar je een pony kan verzorgen, zijn beperkt aantal cottages

href=" 1 mei 2015</a></blockquote></div></div>

Hierbij link(als die werkt) van facebookpagina CP de Erperheide
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”