Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 5)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
tania
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 5)

Bericht door tania »

Iemand ervaring met cottage 603 vossemeren
mamapascale
All-in
All-in

Bericht door mamapascale »

Wij zaten destijds in 7 zone. Kan je dus niet helpen.
Via de kaart lijk jij wel dichter bij te zitten als wij destijds
Vonden het nog tamelijk ver lopen namelijk van ons huisje naar de marketdome
stoute
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door stoute »

Wij hebben vorige zomer in 607 gezeten, dat is in het zelfde rijtje. Wat wil je weten.
Groeten Nicole
tania
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door tania »

of het een toffe ligging heeft, niet tever van Market Dome en of de inrichting nieuw of oud is?
ALvast bedankt,
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

Je zit aan t meer waar je gewoon in kan lopen en zwemmen. Wij hadden een 4 persoons premium en die was mooi en schoon. Hoe huisje 603 is weet ik niet. Je hebt alleen een heel klein zitplaatsje en dan daarna liep t al schuin af naar het meer en t stond helemaal vol met bomen dus geen zon als je voor je huisje zat. Wij gingen gewoon met de tuinstoelen en bedden aan t meer zitten. Het is tussen de 5 en 10 minuten lopen naar de plaza via de brug.
Groeten Nicole
tania
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door tania »

Bedankt voor de info Nicole

Bedoel je dat huisje 603 ook geen plaats heeft in de tuin om te zitten?
Ik ga met een babytje van 10 maand en wil toch niet te veel moeten sleuren met stoelen en tafel als ik buiten wil zitten
stoute
All-in
All-in

Bericht door stoute »

Volgens mij had dat huisje ook alleen maar een stenen stukje om te zitten en dan bomen maar durf t niet met zekerheid te zeggen, sorry.
Groeten Nicole
tania
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door tania »

iemand tips kwa nummer voor cottage premium 6 personen.  Ik heb 603 geboekt maar nu lees ik overal dat deze oubillig is en dit zint me niet zo best .....
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Net via easybungalows geboekt voor 4 pers. comfort nr 556, hopelijk ligt die beetje gunstig qua bomen en zon? iemand ervaring met deze cottage
lennartb
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door lennartb »

[quote="tania"]
iemand tips kwa nummer voor cottage premium 6 personen.  Ik heb 603 geboekt maar nu lees ik overal dat deze oubillig is en dit zint me niet zo best .....
[/quote]

Grappig dat je dat gevoel krijgt... het is zo :-) Wij zaten 3 weken geleden in 931 en na 2 nachten (omdat het stonk als een gek) in 339. In beide gevallen 6 pers premium en in beide gevallen oubollige huisjes. Bij de eerste (los van de enorme stinkende schimmel uit de koelkast) kon je de vaatwasser er ook met 1 hand uithalen en bij de 2e had de vaatwasser zijn beste tijd gehad en werkte enkel wanneer je het filter er uithaalde. Verder gewoon oud. Scheuren in de stoelen (blijkbaar normaal want beide hadden het).

Persoonlijk had ik het niet verwacht. 3 keer naar VM geweest (daarvoor 3 jaar geleden) maar ik vond het geheel minder "luxe" dan voorgaande keren.
lennartb
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door lennartb »

Oh ja, kan hem niet meer bewerken maar in 339 hadden we last van mieren... 3 lokdoosjes in de keuken :-) Had geen zin meer om te klagen.
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Heb 4 pers. comfort geboekt nr 702 is het geworden, weet iemand of de houten bank in de tussentijd al is vervangen door de wickerbank? Deze echt voor het uitzicht genomen
fred_33jr
All-in
All-in

Bericht door fred_33jr »

Wij hebben ook 6-premium geboekt maar na veel reacties over de staat hiervan gezocht op nummer. Nu hebben we een 6 premium die dienst heeft gedaan als pilotcottage, volgens mij 864. Zag er op foto's best goed uit. Ik ga het eind mei zien
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

[quote="fred_33jr"]
Wij hebben ook 6-premium geboekt maar na veel reacties over de staat hiervan gezocht op nummer. Nu hebben we een 6 premium die dienst heeft gedaan als pilotcottage, volgens mij 864. Zag er op foto's best goed uit. Ik ga het eind mei zien
[/quote]

Die is erg mooi hebben we vorig jaar februari ingezeten.
Thielkinga
All-in
All-in

Bericht door Thielkinga »

Willen in juni naar Vossemeren. Denk aan een 4 VIP. Iemand tips voor een ligging? Zit te denken aan het water maar dan aan het grote of kleine meer? Tips?
CP vakanties: 11-12 ZV, 12-03 MD, 12-05 HH, 12-08 HB, 12-09 MD, 13-03 MD, 13-09 Marina Eemhof, 13-10 PZ, 13-12 HB, 14-06 HH, 15-06 VM, 15-08 KV, 16-03 MD, 16-09 PZ, 16-11 HH, 17-03 EH, 17-05 HS, 17-12 PS.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”