Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Jol@nd@
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="Maantje"]
Wij zijn tot nu toe overal goed geholpen! Een keer huisje gehad met een lek bubbelbad in hoog seizoen en ze hadden alleen een vip huisje ver der weg. Zijn toen daar geplaatst. Ook is bij de kempervennen ooit brand uitgebroken in het tussen dak doordat de lucht afvoer van de open haart lek was. Toen is snachts nog de manager geweest en zijn we over geplaatst. En hebben we een gratis weekend aangeboden gekregen ecgter kregen we in dat gratis weekend te horen dat mijn moeder haar vader dood gevonden was. Aan gegeven waarom we al weg gingen mijn moeder toen zelf nog gedaan. Kregen we thuis een cadeau bon voor cp omdat ze het zo erg voor ons vonden. Dat noem ik service!!

Ook ooit een vies huisje op het meerdal dat netjes verholpen was. Alleen op de erpeheiden een paar jaar terug een gewoon ranzig huisje en verouderd je kon poetsen maar werkte niet omdat het zo muf was. Daar werd heel lacherig over gedaan door de gene wie er over ging. Hij zij dat het hun style is!!!
[/quote]

Op het meerdal komen ze je vlug helpen,we hadden in mei een huisje,en in het hok/kast waar de cv ketel en stofzuiger enz staat,stonk ontzettend,kwamen meteen naar het huisje even met een bus van HG gespoten,maar omdat ze een nieuwe ketel hadden geplaatst had dat iets gelekt en ja op vloerbekleding stinkt dat,maar de dag erna was het ook weg...zijn heel erg vriendelijk op Meerdal,in oktober gaan we weer,ben af aan het tellen,
Maar dat is bij jullie ook mooi opgelost,ondanks die tegenslagen!
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Wij zijn al 5 keer naar het Meerdal geweest. Op dit park kan je echt tot rust komen, het personeel,is supervriendelijk.
Wij waren er ook toen er wateroverlast was. Op 20 juli is er daar een wolkbreuk geweest, echt niet normaal. Van chaos hebben wij niets gemerkt. Het water stroomde langs alle kanten binnen in de aqua mundo, de market dome stond onder water. We merkten dat er heel veel onderhoudspersoneel rondreed op het park met bouwdrogers, nieuwe tapijten, nieuwe matrassen, ....
De comforthuisjes zijn echt wel klein, oud en gedateerd. Als je voor een midweek gaat is dat niet zo erg. Wij waren er nu voor 10 dagen en dan heb je het wel gehad in dit type huisje. (Als je een comforthuisje in Meerdal vergelijkt met een comfort in hochsauerland, dan is er een immens verschil )
De schoonmaak vind ik echt wel het grootste probleem in het Meerdal. (En nee, ik,ben geen muggenzifter) De vloer was zwart, overal plakten er doodgemepte muggen aan deuren, etensresten aan dampkamp, in alle hoeken spinnenwebjes, gordijnen die zwart zien van de schimmel ..... Ik heb er wat foto's van gemaakt. Wij  hebben er nog maar 1 maal een proper huisje gehad. Als ik zie dat de schoonmaaksters in 20 minuten een huisje gekuist hebben, dan is het normaal  dat de huisjes niet proper zijn. Moesten ze wat meer tijd krijgen, dan zouden de huisjes ongetwijfeld wat beter gepoetst worden. We waren vorig jaar in hochsauerland en daar kwam een externe firma poetsen. De ramen werden vanbinnen en van buiten gekuist, het tuinmeubiliar werd helemaal afgewassen. Ze waren met twee man bijna een uur per huisje bezig, maar de huisjes waren daar dan ook wel kraaknet.
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 50 keren
Like! Gekregen: 46 keren

Bericht door lientje »

Je hebt toch echt wel die tijd nodig om schoon te maken, in 2010 zaten wij een keer in Limburgse Peel(toen Sunparks) en daar waren er ook 2 schoonmakers bezig, misschien een idee om dat op de CP parken ook in te voeren en de taken afwisselen, blijft het voor de schoonmaakploeg ook leuk
klarinet
All-in
All-in

Bericht door klarinet »

Wij waren pas op de HH daar waren de spiegels nog zo vuil dat je er in kon schrijven
hebben we ook gedaan toen we weg gingen , hebben er VIES ingezet
voor de rest was het huisje redelij, schoon, ze krijgen gewoon te weinig tijd om iets extra's te doen zoals ramen en spiegels, en zeker de tuinmeubelen te doen
zijn er denk im zelf een beetje debet aan want wd willen haast allemasl early chec inn
12x meerdal 7x hutteheugte 2 x eemhof 2 x port zelande
4 x vennebos 5 x limburgse peel 1 x de eifel 1 x erperheide 6 x kempervennen
Johnny
All-in
All-in

Bericht door Johnny »

Niet alleen het early check-in, maar ook zeer veel mensen zitten er een week maar ruimen gedurende de week niets op, want ja ze hebben er immers voor betaald. (2 x gehoord van bezoekers op het terras) en toevallig 2 keer de maandagavond, men vond het een zooi, maar gingen zelf niet doen, aangezien ze ervoor hebben betaald.

Het huisje laat ik persoonlijk zelf altijd netjes achter overal gestofzuigd, en de rest laten we ook schoon achter, zitten eigenlijk vrij weinig in het huisje, ontbijt en avond eten, de rest van de dag zijn we toch bezig, ook 's avonds zitten we zelden in het huisje, stil zitten kan ik namelijk thuis ook.
Port zelande - april 2008, Vossemeren - juni 2010, Meerdal - mei 2011, Erperheijde - september 2013, Meerdal - juli 2014, Port Zelande februari 2015, Heijderbos juli 2015
Pien
All-in
All-in

Bericht door Pien »

Heb met mijn vraag over de schoonmaak wel wat op gang gebracht zie ik terwijl dit topic eigenlijk over het Meerdal hoort te gaan. Toch nog even mijn ervaringen. Op de KV,EH en HH geweest. Over het algemeen redelijk schoon, konden het er mee doen maar niet zoals het hoort te zijn. Ook in meerdere Landalparken geweest en daar altijd wel alles keurig. Het kan dus wel. Vind wel dat de verantwoordelijkheid niet alleen bij de schoonmaak ligt maar ook hoe de gasten zelf het huisje achter laten. Kan best begrip op brengen voor hier en daar een spinrag maar vuil beddengoed en plakkerige tafels en vloeren vind ik niet acceptabel.
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Tja mensen zijn op vakantie en hebben geen zin om te poetsen. Ik ruim ook alleen de ergste rommel op en verder niets.
Stofzuigen doe ik al bijna nooit als ik op vakantie ben. Ik laat het huisje echt niet schoon achter. Ik betaal voor de
eindschoonmaak dus waarom zou ik? Ik laat geen zooitje achter maar ik ga niet schoonmaken voor ik naar huis ga.
Ik doe alleen wat moet zoals de bedden afhalen en de vaat.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Maar ik moet zeggen,oke je betaalt voor het schoonmaken,maar sommige mensen laten het ook verschrikkelijk achter,dan denk ik bij mijn eigen,is dat bij hun thuis dan ook zo????
Zoals luiers onder bedden,maandverbandjes,gewoon de ranzige dingen...
De schoonmakers moeten dat ook zien!
Maar de mensen kunnen zelf ook even opruimen,wat ze vies maken,je zet toch thuis ook geen vieze pan in de kast?
kellydie
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door kellydie »

Hoi beste leden.

In september gaan wij voor het eerst naar het Meerdal. We logeren in een 6 pers. Premium cottage. Namelijk cottage 351.
Iemand ervaring met cottage 351? Is het ver wandelen naar de market dome?

Veel groetjes!
Johnny
All-in
All-in

Bericht door Johnny »

[quote="kellydie"]
Hoi beste leden.

In september gaan wij voor het eerst naar het Meerdal. We logeren in een 6 pers. Premium cottage. Namelijk cottage 351.
Iemand ervaring met cottage 351? Is het ver wandelen naar de market dome?

Veel groetjes!
[/quote]

Tussen de 5 a 10 minuutjes, zat dit jaar zelf in 808, en dat is echt een eitje, 5 a 10. 
Port zelande - april 2008, Vossemeren - juni 2010, Meerdal - mei 2011, Erperheijde - september 2013, Meerdal - juli 2014, Port Zelande februari 2015, Heijderbos juli 2015
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Dit deel is vol , we gaan verder in deel 8 deel 8 vind je hier
Laatst gewijzigd door belinda op 02 sep 2014, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”