Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Jol@nd@
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Bericht door Jol@nd@ »

Wat ben ik blij dat ik geen hekel aan afwassen heb,haha,zou zelf thuis ook geen afwasmachine willen!
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Dank jullie wel alvast!

Het is een reis van 1,43 uur rijden dus even kijken word het niet vandaar ook mijn vraag om fotootjes van de huisjes.

Grappig om te zien waarom de een juist dit en de ander juist dat kiest. ;D

Wij zitten normaal ook in een comfort huisje puur om de financieen, maar wou ons dit jaar eens verwennen met een saunaatje en een bubbelbad. Maar die 200 euro kan net het zakgeld wezen wat je uitgeeft. Vind het een erg moeilijke keuze om te maken. Opgemaakte bedden is lekker maar slaap liever onder mijn eigen spulletjes(dus zou alleen voor schoonmama en vriend wezen),handdoeken is ook fijn maar droog liever met mijn eigen doeken af. Broodjes is wel fijn maar de rest moet je of nog halen of zelf meenemen. Hebben ze geen comfort met een bubbelbad en sauna haha. 8)

Wij hebben ook geen afwasmachine, in het huisje wast meestal mn schoonmoeder af. We eten ook meestal in het huisje zelf. Ik kook dan. Dus is wel eerlijk verdeeld haha. ook zitten we meestal alleen savonds in het huisje en een filmavond. En we hebben honden mee dus een super klein huisje zou ik ook niet verkiezen. Maar ik wil ook wel een beetje fijn op een bank kunnen hangen. Dus als iemand fotootjes van 278 zou hebben mijn dank is groot! Of tips voor de ena grootste of grootste comfort?met fijne bank,zonder stapelbed :-X
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
Maantje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Maantje »

Hallo,

wij gaan in januari met heel de familie in een 8 persoons primium huisje. nu gaat mijn kindje, dan ruim 2 maanden ook mee. 

zijn er in het zwembad voldoende maxicosi`s? en weet iemand hoe ver het van de 9 zone lopen is naar het huisje, we komen namelijk of in de 3 zone om de hoek van de md of in de 9 zone de uithoek van het park terecht.

opzich vinden we de 9 zone ook niet erg aangezien het er een stuk rustiger uit zie, maar met een kleine baby en 2 oude vrouwen bij, de overgroot oma met haar zus.  wil je niet te ver moeten lopen. we wachten af tot we het op onze e ticket zien zodat we altijd nog vorkeurs kunnen aangeven.  weet iemand ook waar je fotos van de  8 persoons primium huisjes kan vinden.
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Foto's van de 8p premium in de 300 serie staan in het Fotoboek.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

[quote="Maantje"]
Hallo,

wij gaan in januari met heel de familie in een 8 persoons primium huisje. nu gaat mijn kindje, dan ruim 2 maanden ook mee. 

zijn er in het zwembad voldoende maxicosi`s? en weet iemand hoe ver het van de 9 zone lopen is naar het huisje, we komen namelijk of in de 3 zone om de hoek van de md of in de 9 zone de uithoek van het park terecht.

opzich vinden we de 9 zone ook niet erg aangezien het er een stuk rustiger uit zie, maar met een kleine baby en 2 oude vrouwen bij, de overgroot oma met haar zus.  wil je niet te ver moeten lopen. we wachten af tot we het op onze e ticket zien zodat we altijd nog vorkeurs kunnen aangeven.  weet iemand ook waar je fotos van de  8 persoons primium huisjes kan vinden.
[/quote]

Je kan toch een voorkeur aangeven bij je boeking? aangezien er 1 topping is voor voorkeursligging, weet natuurlijk niet hoe je geboekt hebt maar anders zou ik alsnog bellen en lekker dicht bij de market dome boeken, vanaf zone 9 is het toch gauw 15 à 20 minuten lopen, afhankelijk van de persoon.
Johnny
All-in
All-in

Bericht door Johnny »

Zone 8 is echt maar 5 minuutjes lopen stelt helemaal niks voor, heb er 2 weken geleden gezetten, en het was echt de moeite. langs het water op ben je er makkelijk in 5 minuten.   
Port zelande - april 2008, Vossemeren - juni 2010, Meerdal - mei 2011, Erperheijde - september 2013, Meerdal - juli 2014, Port Zelande februari 2015, Heijderbos juli 2015
Pien
All-in
All-in

Bericht door Pien »

Hebben voor in oktober midweek Meerdal geboekt. Neem de reacties op sites als bv Zoover altijd met een korrel zout maar zie dat het Meerdal daar nu toch wel behoorlijk de grond in wordt geboord. Zijn de huisjes echt zo achterstallig onderhouden, ook de op de site van CP vernieuwde huisjes? Wie is hier recent nog geweest en kan me vertellen of de reviews kloppen?
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="Pien"]
Hebben voor in oktober midweek Meerdal geboekt. Neem de reacties op sites als bv Zoover altijd met een korrel zout maar zie dat het Meerdal daar nu toch wel behoorlijk de grond in wordt geboord. Zijn de huisjes echt zo achterstallig onderhouden, ook de op de site van CP vernieuwde huisjes? Wie is hier recent nog geweest en kan me vertellen of de reviews kloppen?
[/quote]

Wij zijn er in mei geweest,op het eilandje in een comfort,het was er schoon,een hoekbank,stond een senseo en koffiezetapparaat,bedden lagen goed,dus wij hadden niks te klagen! Ik vind als het maar schoon is,een VIP of premium is ook niet altijd schoon!
Wij gaan in ieder geval weer een weekend in oktober,ook weer op het eilandje!
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Ik vind het bij Zoover jammer dat je geen reactie bij sommige mensen kan plaatsen, ik vind het Meerdal een mooi park, hebben 1x in een 6 pers. comfort gezeten, de aankleding was ouderwets maar dat wisten we van te voren al en voor de rest zat de bank toch wel goed en de bedden lagen voor de rest ook goed, hebben in 6 pers. premium gezeten die was ook top en al paar keer in vip gezeten en daar ook niks over te klagen, sommige mensen verwachten volgens mij alles in nieuw staat helaas zijn er mensen die niet zo netjes zijn, qua schoonmaak mag er wel veel veranderen maar dat heeft vaak te maken met de tijd die de schoonmaakploeg krijgt, wil je een huisje die echt spic en span is mogen ze er toch zeker wel 1,5 uur minimaal voor uit trekken
Johnny
All-in
All-in

Bericht door Johnny »

Het ligt er ook een beetje aan om je zelf menselijk bent of niet, toen wij aankwam 21 Juli, was er de dag ervoor zoveel regen gevallen dat alle huisjes eerst moesten worden gecontroleerd op waterschade, gevolg chaos bij de receptie, heel veel mensen klagen, maar ik snap dat niet, laat ze eerst die huisjes goed inspecteren, want als ze toch de sleutel van het huisje hadden afgegeven en er is waterschade loopt men alsnog te klagen, het is in de ogen van sommige mensen ook nooit goed.

Ons huisje 808 had geen waterschade, toen wij om kwart over 3 aankwamen ''eerder konden we niet inchecken we zouden eigenlijk al om 1 uur erin mogen'' was er nog een schoonmaker bezig. nadat wij binnen kwamen zag ik meteen 3 spinnen in de hoek boven de deur zitten, en wat rommel op de slaapkamer.

Samen met mijn vrouw even de stofzuiger gepakt weg gehaald, wees menselijk in dat soort situaties, die schoonmaakploeg had het al druk zat. de werkdruk verhogen door nog meer gaan klagen, maakt het er voor die mensen ook niet leuker op.

TIP voor wat plezier, neem een walki talki mee, wij hadden er 1 bij ons voor de fun als we het water op zouden gaan, of als we terug zouden gaan naar het huisje, beetje communiceren hoort er immers bij.. wij konden bijna alles meeluisteren wat er via de portofoons werd besproken, en hun konden ons ook horen. ;D ;D

Toen we eenmaal van de toren af zouden springen vroeg mijn kleinste of ik de walki talki bij me had, de dame van de zip wire, vroeg hoelang we er al waren, en schoot in de lach '' dus jullie zijn het die het gespreksonderwerp zijn in de kantine'' we kwamen zelf niet meer bij, en erg vonden ze het niet.
We konden alles meeluisteren:

1. Gasten die uit de wildwaterbaan werden gezet.
2. Mensen met een wespensteek.
3. Iemand die onwel was geworden. '' hier waren wij in de buurt bij een van de huisjes en aangezien mijn vrouw en ik beide BHV hebben konden we hulp bieden.''
4. Personeel te kort in de supermarkt waren niet bepaald vrolijk aangezien ze met zijn 2 waren.
5. Massagestoel in de Aqua mundo waarvan de rugleuning kapot was.

We hebben een uitstekende vakantie gehad, en zoals altijd aan zeer veel activiteiten deelgenomen.
Evergreenz restaurant is redelijk aan de prijs voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt.
Port zelande - april 2008, Vossemeren - juni 2010, Meerdal - mei 2011, Erperheijde - september 2013, Meerdal - juli 2014, Port Zelande februari 2015, Heijderbos juli 2015
Maantje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Maantje »

[quote="lientje"]
Je kan toch een voorkeur aangeven bij je boeking? aangezien er 1 topping is voor voorkeursligging, weet natuurlijk niet hoe je geboekt hebt maar anders zou ik alsnog bellen en lekker dicht bij de market dome boeken, vanaf zone 9 is het toch gauw 15 à 20 minuten lopen, afhankelijk van de persoon.
[/quote]

hebben we nu ook gedaan zitten nu in de 306, ideaal met een overgroot oma en baby van 2 maanden.

ik kijk nooit naar reacties van zoover, veel mensen klagen als ze thuis zijn, of omdat het weer slecht was of omdat het eten 1 x niet smaakte, mijn moeder heeft jaren in de bungalow schoonmaak gezeten als rayon leider en geloof me, soms klagen mensen om te klagen en is alles spik en span verzinnen ze nog wel iets! daar naast als je naar cp gaat en het aangeeft word het altijd opgelost!
isabel
All-in
All-in

Bericht door isabel »

Dat dacht ik ook altijd dat als iets niet oke is in het huisje dat het dan altijd opgelost wordt als je het meldt.
2 jaar geleden zaten wij in een 4 pers. comfort via een mystery en was het huisje vies bij aankomst. Dit gemeld
en na de 2e ''schoonmaak'' waarbij ze alleen even een natte zwabber door de badkamer en wc hadden gehaald en het
glas een paar meter verderop lag was het nog niet goed. De vieze bank en alle dode insecten overal waren zeker onzichtbaar
voor de schoonmaakster. Nou, dan heb je toch echt een bril nodig hoor.
Bij het melden van de klacht bij de receptie moest de mevrouw achter de balie eerst even aan haar baas vragen of er wel
extra schoongemaakt mocht worden want het was een mystery boeking!
Uiteindelijk hebben we zelf de zooi opgeruimd. Belachelijk!
Laatst gewijzigd door isabel op 07 aug 2014, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

[quote="Johnny"]
TIP voor wat plezier, neem een walki talki mee, wij hadden er 1 bij ons voor de fun als we het water op zouden gaan, of als we terug zouden gaan naar het huisje, beetje communiceren hoort er immers bij.. wij konden bijna alles meeluisteren wat er via de portofoons werd besproken, en hun konden ons ook horen. ;D ;D
[/quote]

Haha dat moet wel grappig geweest zijn!
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
Moon
All-in
All-in

Bericht door Moon »

Sja wij horen tot het vaste meubilair van Het meerdal  ;D ;D Nooit echt wat te klagen gehad wat betreft huisje.  Veel in comfort gezeten maar ook eens een premium gehad , een zespersoons met vier slaapkamers, echt heerlijk, aan het meer. Heel schoon en dichtbij de schaatsbaan en market dome.  Qua entertainment gaat het wel hard achteruit maar dat is overal helaas zo maar verder prima park hoor.
Maantje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Maantje »

Wij zijn tot nu toe overal goed geholpen! Een keer huisje gehad met een lek bubbelbad in hoog seizoen en ze hadden alleen een vip huisje ver der weg. Zijn toen daar geplaatst. Ook is bij de kempervennen ooit brand uitgebroken in het tussen dak doordat de lucht afvoer van de open haart lek was. Toen is snachts nog de manager geweest en zijn we over geplaatst. En hebben we een gratis weekend aangeboden gekregen ecgter kregen we in dat gratis weekend te horen dat mijn moeder haar vader dood gevonden was. Aan gegeven waarom we al weg gingen mijn moeder toen zelf nog gedaan. Kregen we thuis een cadeau bon voor cp omdat ze het zo erg voor ons vonden. Dat noem ik service!!

Ook ooit een vies huisje op het meerdal dat netjes verholpen was. Alleen op de erpeheiden een paar jaar terug een gewoon ranzig huisje en verouderd je kon poetsen maar werkte niet omdat het zo muf was. Daar werd heel lacherig over gedaan door de gene wie er over ging. Hij zij dat het hun style is!!!
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”