Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
roanjoma
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Bericht door roanjoma »

Wij gaan binnenkort naar het Meerdal. Wat is jullie ervaring met evergreenz?
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Wij hebben in februari 2x bij evergreenz gegeten in de Vossemeren en is goed bevallen, maar ik vond buffet wat hiervoor was net zo goed alleen de uitstraling is nu mooier
roanjoma
All-in
All-in

Bericht door roanjoma »

[quote="lientje"]
Wij hebben in februari 2x bij evergreenz gegeten in de Vossemeren en is goed bevallen, maar ik vond buffet wat hiervoor was net zo goed alleen de uitstraling is nu mooier
[/quote]

Bedankt voor de informatie lientje. Heb nog even een vraag. Kun je ook buiten zitten bij de evergreenz.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="roanjoma"]
Bedankt voor de informatie lientje. Heb nog even een vraag. Kun je ook buiten zitten bij de evergreenz.
[/quote]

Ja er is volgens mij wel een terras
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="lientje"]
[/quote]
Evergreenz is er nog niet zo lang,
Wij waren van 30 mei tot 2 juni er.
Toen waren ze nog aan het verbouwen,
Nu hebben wij daar en op de huttenheugte een 3 gangenmenu bij pancakes genuttigd voor 14,95 per persoon,wat heerlijk was,nu is pancakes er niet meer,maar kun je dat ook bij evergreens eten of kan dat niet meer.
En wat is er nu in de plaats gekomen van pancakes??????
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="jol@nd@"]
Evergreenz is er nog niet zo lang,
Wij waren van 30 mei tot 2 juni er.
Toen waren ze nog aan het verbouwen,
Nu hebben wij daar en op de huttenheugte een 3 gangenmenu bij pancakes genuttigd voor 14,95 per persoon,wat heerlijk was,nu is pancakes er niet meer,maar kun je dat ook bij evergreens eten of kan dat niet meer.
En wat is er nu in de plaats gekomen van pancakes??????
[/quote]

Stom dat ze die pancakes wegdoen, net zo'n leuke formule van centerparcs. In erperheide kon je 3x per week 2 uur lang a volonte pannekoeken eten in evergreenz, maar geen leuke aparte locatie pancakes restaurant meer, zoals in Huttenheugte was of in Heijderbos nog is.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

In huttenheugte is het wel nog,want dat zijn we vorige week geweest...
was heel gezellig,maar ben benieuwd,wat er nu is op het meerdal ipv pancakes
en of die formule er nog is maar dan in evergreenz
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Je kunt nu pannenkoeken eten in Evergreenz maar de vorige keer in Vossemeren waren er alleen de standaard pannenkoeken met alle versierselen voor de kids(of volwassenen  ;D)
bobsel
All-in
All-in

Bericht door bobsel »

Net een mid-weekje Meerdal gehad.
We zaten in een 5 pers comfort cottage (MD035) nummer 629 (helaas geen fotos gemaakt).
Het huisje was gedateerd, kan eigenlijk net niet meer, was wel schoon maar net allemaal op het randje.

Ligging van het huisje was ok als je kleine kinderen hebt. Speeltuintje tegenover en binnen 5 min in de MD.
Nadeel is wel dat je aan de horeca toeleverancier zijde zit, die gaat open om 7:30u en dan kan er dus wel eens een vrachtwagen voorbij komen rond die tijd. Maar met kleine kinderen ben je dan vaak al wakker  ;)

AquaMundo is eigenlijk ook voldoende op het Meerdal, het is er schoon en door de opzet in meerdere ruimtes voelt het nooit echt druk. Je mist nog wel 1 glijbaan, en de wildwaterbaan had net wat langer mogen zijn.

Het nieuwe Evergreenz ziet er fris uit (net een paar weken open) en het eten is er ook voldoende, niet echt om over naar huis te schrijven maar voldoende. Als je het volle pond moet betalen (26 eur volwassen, 10 eur kinderen) dan vind ik het teveel maar met een arrangementje (kinderen eten gratis bijvoorbeeld) is het wel te doen. En inderdaad, in de evergreenz staat er een pannekoeken carrousel waar je elke dag pannekoeken kan pakken.

Kortom het is allemaal voldoende in het meerdal maar nergens springt het echt uit, nou ja, toch wel 1 ding. Het personeel! Iedereen is super vriendelijk en behulpzaam!
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Wij zitten nu in het Meerdal voor 10 dagen. Onze kids komen dolgraag naar dit park en ik vind het persoonlijk ook een mooie omgeving waar heel wat te beleven valt.
We logeren steeds in een comforthuisje en die zijn inderdaad heel dringend aan opfrissing toe. Ze komen hier toch wel wat achter in vergelijking met veel andere parken.
De schoonmaak is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Overal spinnenwebben in de hoeken, tussen het keukenblokje en de frigo durf ik echt niet teveel kijken, de dampkamp, de vloer. Ik vraag me echt af hoeveel keer per jaar die vloeren hier water zien. Als de kinderen van hun kamer naar de zetel rennen, dan zijn hun voeten echt zwart en smerig. We zitten hier nog maar enkele dagen. Ik vraag me af of ik eens zou vragen of ze hier de vloer eens willen komen dweilen.
Evergreenz is niet echt overdreven waw. We zijn er zondagmorgen gaan ontbijten en er was echt niet veel keuze en variatie. Gelukkig moesten de kids niet betalen.
Het personeel blinkt wel uit in vriendelijkheid.
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Ik lees dat de comfort huisjes eigenlijk niet te doen zijn?

Wij zitten te twijfelen tussen comfort 278 of vip 814.
Maar daar zit best wel prijs verschil in EN krijg je daar nou wel zo veel voor terug?
Wij hebben nooit een vip gehad dus ik weet het niet. ::)

Iemand die van beiden wat fotootjes heeft of wil trekken?(had 815 wel gezien)

En weten jullie raad? Ben echt een pietlut(lees zeurkous!) er moet overal rekening mee gehouden worden :-[
Maar voor bijna 200 euro verschil wil ik wel een goede keuze maken natuurlijk hihi.

Het is pas voor in april maar wil binnenkort wel gaan boeken met de toppings en al er bij.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
klarinet
All-in
All-in

Bericht door klarinet »

Als ik je een tip mag geven ga een dagje op een wisseldag kijken en vraag of je in de huisjes mag kijken
wij boeken al jaren comforthuisjes op het meerdal , maar je krijg gewoon voor wat je betaald
de vip en de premium zijn gewoon een stuk duurder , terwijl daar ook al weer op word beknibbeld , bv bij de premium geen handdoeken meer
12x meerdal 7x hutteheugte 2 x eemhof 2 x port zelande
4 x vennebos 5 x limburgse peel 1 x de eifel 1 x erperheide 6 x kempervennen
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Wij lagen op het eilandje in 600 serie,in een comfort034 en ik heb niks te klagen gehad,we zitten dan ook niet een hele dag in het huisje,daar beknibbelen wij op zodoende dat we vaker per jaar kunnen gaan,en in oktober ook weer op het eilandje een huisje hebben,klein maar knus!
Schoonmaak kan altijd beter ook als je premium of VIP hebt,maar wij zijn nu eenmaal niet veeleisend,als we maar een goed bed hebben en de bank zat ook goed,en we in bad of douche kunnen....
lientje
All-in
All-in

Bericht door lientje »

Als jullie nooit in het huisje verblijven zou ik voor een comfort gaan, wij gaan bijna altijd naar de vip aangezien ik mijn ouders meeneem en mijn moeder kan niet zwemmen dus die vertoefd veel in het huisje en ze zijn al op leeftijd en is een aparte douche fijner dan alleen een bad.
Wij hebben in de 824 en 820 gezeten en gaan volgend jaar weer naar de 820 toe dus helaas geen ervaring met 814.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="desireew"]
Ik lees dat de comfort huisjes eigenlijk niet te doen zijn?

Wij zitten te twijfelen tussen comfort 278 of vip 814.
Maar daar zit best wel prijs verschil in EN krijg je daar nou wel zo veel voor terug?
Wij hebben nooit een vip gehad dus ik weet het niet. ::)

Iemand die van beiden wat fotootjes heeft of wil trekken?(had 815 wel gezien)

En weten jullie raad? Ben echt een pietlut(lees zeurkous!) er moet overal rekening mee gehouden worden :-[
Maar voor bijna 200 euro verschil wil ik wel een goede keuze maken natuurlijk hihi.

Het is pas voor in april maar wil binnenkort wel gaan boeken met de toppings en al er bij.
[/quote]

Wij hebben graag elke dag wifi, en geven bij zelf halen van ontbijt vaak meer uit aan extraatjes dan echt nodig in de foodstore. Verder liggen de vips veelal op de mooiste plekjes in het park (niet altijd), vinden wij de handdoeken en opgemaakte bedden leuk, en het bubbelbad/vaatwas/opgemaakte bedden/dolce gusto/barbecue/haardroger/... ook zeer fijn. Maar een premium heeft ook veel van die voordeeltjes.
Een mooi en toch dichtbij gelegen verzorgde comfort zou ik wel verkiezen boven een ver van md gelegen vip. Moet zeggen dat we de keren dat we een comfort hadden echt geen minder leuke vakantie hadden, dan de keren in premium en vip. Maar geen vaatwas blijft voor ons het grootste nadeel en van en afknapper aan een comfort. Wij eten zelden buitenshuis en dan verlies je toch veel leuke vakantietijd tijd aan met tegenzin staan afwassen  ;)
Van Meerdal wel al op forum foto's gezien van ontzettend oude comforts, terwijl de premiums en vips net zeer mooi gerenoveerd zijn.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”