Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Jol@nd@
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 7)

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="desireew"]
Dank jullie wel!

Goed om te weten dat 620 en 622 het hem niet word,en ik had al zon vermoeden dat het niet echt rustig was.

Had gelezen hier dat als je op het eilandje zat het erg gehorig was van de provenciale weg die er achter liep. Klopt dit ook of is dat per persoon en huisje verschillend?

En had gelezen dat zone 2,3 en 4 met de lichtroze huisjes een nieuwe bank had. Geloof
een stukje van meerdal rick.
[/quote]
je hoort iets de weg,maar wij vonden het niet storend,en zoals ik al eerder zei volgens mij hebben,de md34 alleen die nieuwe hoekbanken...
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

MD032 heeft ook nieuwe hoekbanken hoor, al een hele tijd.  Wij zitten graag in 260, op een hoek, toch aan het water, geen geluid van de straat en dicht bij de market dome. Je kan te voet en met de fiets door een klein weggetje bij cottage 212.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="mortagne"]
MD032 heeft ook nieuwe hoekbanken hoor, al een hele tijd.  Wij zitten graag in 260, op een hoek, toch aan het water, geen geluid van de straat en dicht bij de market dome. Je kan te voet en met de fiets door een klein weggetje bij cottage 212.
[/quote]
Dat wist ik niet van die nieuwe banken,ik vind de keukens zo leuk van de 034 met de doorkijk...en wij hadden geen last van het verkeer,in ieder geval niet hinderlijk,maar iedereen zijn eigen smaak en keuze...
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

@mortagne: heeft u ook heel toevallig foto's van huisje 260?
Kan je daar in de lente zo op het bord van je over buren kijken?

@jolanda, dat klopt helemaal! Daarom vind ik de keuze ook zo moeilijk hihi. Moet even kijken in een topic verder op welke van de groene dan geen stapelbed heeft.

Keuzes keuzes.... :o
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="desireew"]

@jolanda, dat klopt helemaal! Daarom vind ik de keuze ook zo moeilijk hihi. Moet even kijken in een topic verder op welke van de groene dan geen stapelbed heeft.

[/quote]

Als ik mij niet vergis is bungalow 636, 681,682, geen stapelbed,en die andere aan het grote meer zou ik even naar het park bellen,die weet ik niet,misschien andere hier op het forum,is wel mooier een bungalow aan het grote meer.als je 681 is wel mooie ligging maar iedereen komt langs want daar is het bruggetje,en je hoort iets verkeer.......maar het ligt er aan wat je zelf wilt!
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Voorheen keek ik altijd in het fotoboek onder historie Meerdal, stond een oude plattegrond van Meerdal en kon je precies zien welke huisjes groter waren dan de ander, helaas zie ik de plattegrond er niet meer op staan maar kan aan mijn besturingssysteem liggen of anders misschien degene een berichtje sturen o ze de plattegrond er weer op wil zetten
Romy
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Romy »

Wij zaten afgelopen weekend in 643. Vlakbij de parkeerplaatsen, het marketdome en het meer. In het huisje is een open keuken en een hoekbank (ik weet  niet wat voor soort hoekbank). Wij hebben geen last gehad van het verkeer. Deze cottage had 2 normalen bedden en geen stapelbed.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="Romy"]
Wij zaten afgelopen weekend in 643. Vlakbij de parkeerplaatsen, het marketdome en het meer. In het huisje is een open keuken en een hoekbank (ik weet  niet wat voor soort hoekbank). Wij hebben geen last gehad van het verkeer. Deze cottage had 2 normalen bedden en geen stapelbed.
[/quote]

Ja sommige zijn met stapelbed en er zijn ook zonder,wij zaten paar weken terug in 681 en dat was bij het bruggetje en de parkeerplaats,je hoorde daar het verkeer wel,omdat je dan eigenlijk op het eind van het park ligt,maar was niet zo storend,najaar zitten we in 646.... Zicht op het grote meer,lijkt me ook heel leuk....
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

In het topic "details van de cottages" kun je zien welke nummers wel of niet een stapelbed hebben.
Muisje007
All-in
All-in

Bericht door Muisje007 »

In dat topic staat aangegeven dat sommige huisjes een zitkuil hebben maar het callcenter geeft aan dat die nummers geen zitkuil hebben. Dus dat schema klopt niet helemaal?

Ik las dat hier iemand aangaf niet huisje 620 en 624 wil aanraden ivm drukte verkeer.
Ik heb 624 geboekt , ik mag toch hopen dat het reuze meevalt ? We gaan over 2 weken.
Moet ik omboeken?

En hoe zien die huisjes uit van binnen? Geen hal begreep ik ?
Waar moet ik de buggy dan kwijt
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Bepaalde hebben een halletje, andere niet. Ik vind het ook handiger dat er een halletje is. Schoenen, buggy's en kinderfietsjes kunnen dan daar geplaatst worden.
bobsel
All-in
All-in

Bericht door bobsel »

Weet iemand het volgende
- een meerdagse pas voor Toverland kost als ik die op CP meerdal aanschaf? (voor een midweek)
- en wat kost een losse dagkaart voor Toverland als ik die op CP meerdal aanschaf? (is die uberhaupt op meerdal te koop?)

ik zie op de Toverland.nl site dat online een losse dagkaart 22 euro voor volwassene en 15 euro voor kinderen (tussen 90 en 120 cm)
en vroeg me dus af of het goedkoper was een dagkaart op het CP aan te schaffen
fl@@r
All-in
All-in

Bericht door fl@@r »

[quote="bobsel"]
Weet iemand het volgende
- een meerdagse pas voor Toverland kost als ik die op CP meerdal aanschaf? (voor een midweek)
- en wat kost een losse dagkaart voor Toverland als ik die op CP meerdal aanschaf? (is die uberhaupt op meerdal te koop?)

ik zie op de Toverland.nl site dat online een losse dagkaart 22 euro voor volwassene en 15 euro voor kinderen (tussen 90 en 120 cm)
en vroeg me dus af of het goedkoper was een dagkaart op het CP aan te schaffen
[/quote]

Een meerdaagse kaart voor volwassenen is 29.50 voor een midweek. Volgens mij is de toegangsprijs het zelfde op het park.
We zijn we vorig jaar geweest,  ik vond het een super leuk park !
voor jong en oud is er genoeg te doen, heel overzichtelijk en schoon park.
zeker de moeite waard !
semulidoti
All-in
All-in

Bericht door semulidoti »

Ik hoop dat 617 geen stapelbed heeft, want wij logeren in deze cottage binnenkort.
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

[quote="desireew"]

[/quote]

Je ziet inderdaad de huisjes aan de overkant van het water, maar er is nog een goeie afstand.  Binnenkijken in de huisje kan je niet direct.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”