Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
gabobby

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Bericht door gabobby »

Wij hebben onze boeking via Easybungalow gedaan, echt een aanrader!! :)
Baekelandt
All-in
All-in

Bericht door Baekelandt »

Wie kan er me wat info geven over cottage 459?  Ligging, schaduw, zon, ... Hebben dit geboekt voor de herfstvakantie.  Zou er iemand foto's hebben?

Bedankt op voorhand.
Jaarlijks een 4-tal keer naar Center Parcs met het gezin of de familie!
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Iemand op Heijderbos al eens een Escape Room gedaan?  Wij gaan volgend voorjaar en het lijkt me zo leuk voor de kids.  Wat ik vooral wil weten is of je enkel met je gezin in de Escape Room zit of samen met andere mensen (want dat lijkt me maar niks).
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
Wilco
All-in
All-in

Bericht door Wilco »

[quote="weegschaaltje"]
Iemand op Heijderbos al eens een Escape Room gedaan?  Wij gaan volgend voorjaar en het lijkt me zo leuk voor de kids.  Wat ik vooral wil weten is of je enkel met je gezin in de Escape Room zit of samen met andere mensen (want dat lijkt me maar niks).
[/quote]

Jazeker, begin november hebben wij de escaperoom gedaan. Is erg leuk, er mogen maximaal 6 personen in, ik zou aan raden om met minimaal 4 personen te gaan want je hebt wel wat opdrachten die je moet doen en dan is het fijn om met wat mensen te zijn. Volgens mij ga je altijd met je "eigen" groepje.
weegschaaltje
All-in
All-in

[quote="Wilco"]
Jazeker, begin november hebben wij de escaperoom gedaan. Is erg leuk, er mogen maximaal 6 personen in, ik zou aan raden om met minimaal 4 personen te gaan want je hebt wel wat opdrachten die je moet doen en dan is het fijn om met wat mensen te zijn. Volgens mij ga je altijd met je "eigen" groepje.
[/quote]

Bedankt voor de info, we zijn met 5 dus dat komt helemaal goed.  Kan je deze op voorhand reserveren (staat niet tussen bij te boeken activiteiten) want we gaan in de Belgische paasvakantie dus het zal druk zijn op het park
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

wij hebben het zelfde probleem vaste erperheide plakkers  ;D
hoe waas het op heijderbos tevreden of liever erperheide ?
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

[quote="verena"]
wij hebben het zelfde probleem vaste erperheide plakkers  ;D
hoe waas het op heijderbos tevreden of liever erperheide ?
[/quote] was dus een reactie op iemand maar is niet goed gegaan  :-\ 
verena
All-in
All-in

Bericht door verena »

[quote="robenanna"]

** Hebben inmiddels gekozen voor 831 op Heijderbos. Zal laten weten hoe het was en foto's sturen tzt. Duurt nog wel even, pas volgend jaar ;-)  ;)
[/quote] reactie hierop dus hoe was de ervaring ?
Roy
All-in
All-in

Bericht door Roy »

Wij zijn van plan om in de week van 6 maart een midweek naar Het Heijderbos te gaan. Heeft iemand tips voor een mooi (gelegen) 4 persoons VIP Eden cottage?

640, 641 en 642 zijn bijvoorbeeld al weg. Zou 643 een goede keuze zijn? Of is er een vergelijkbare 'normale' 4 persoons VIP welke een mooiere ligging heeft en qua cottage net zo mooi is?

Alvast bedankt!
De Huttenheugte: 24 juni t/m 04 juli
Het Meerdal: 04 juli t/m 08 juli
keulen
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door keulen »

Is er bij heijderbos een waserette
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Volgens mij wel, maar ik zou voor de zekerheid bellen met het park.
manon1985
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door manon1985 »

Wij willen met ons gezin in een 4 pers. vip huisje.
Nu hebben wij twee kleine kinderen ( 3 jaar en dan 10 maand).
Is het mogelijk om op een slaapkamer een camping bedje neer te zetten?
weegschaaltje
All-in
All-in

Ja hoor, er is er zelfs eentje aanwezig (campingbedje of boxbed)
sinds 2012:
Annelotte15
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Annelotte15 »

Jeetje zojuist aangekomen op heijderbos, we zijn 2x naar de Huttenheugte geweest, we waren oude cottage's gewend. Maar hier hebben we een kindercottage 4 persoons. En ik vind het eerlijk gezegd lichtelijk teleurstellend. We weten Centerparcs is deels verouderd, en de huisjes zijn niet zoals landal. Maar toch... ik vind het eerlijk gezegd oude meuk! Vergane glorie om het zo maat plat gezegd te hebben.

Het ruikt er zelfs muf, de koelkast doet het niet. Ze hebben midden in de woonkamer een noodkoelkast neer gezet. Het voelt haast als kamperen.

De kinderkamers bij de kasten allemaal achterstallig onderhoud, maar ook echt ouderdom. De badkamer vind ik ook echt oud..
Vlekken in de banken etc.

Nu vraag ik me af. Hebben we gewoon pech of zijn alle premium kinderen cottages zo?

Oja en ik hen nog een vraag, zou je eten kunnen laten bezorgen op een Centerparcs park bijvoorbeeld via thuisbezorgd.nl?
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="Annelotte15"]
Jeetje zojuist aangekomen op heijderbos, we zijn 2x naar de Huttenheugte geweest, we waren oude cottage's gewend. Maar hier hebben we een kindercottage 4 persoons. En ik vind het eerlijk gezegd lichtelijk teleurstellend. We weten Centerparcs is deels verouderd, en de huisjes zijn niet zoals landal. Maar toch... ik vind het eerlijk gezegd oude meuk! Vergane glorie om het zo maat plat gezegd te hebben.

Het ruikt er zelfs muf, de koelkast doet het niet. Ze hebben midden in de woonkamer een noodkoelkast neer gezet. Het voelt haast als kamperen.

De kinderkamers bij de kasten allemaal achterstallig onderhoud, maar ook echt ouderdom. De badkamer vind ik ook echt oud..
Vlekken in de banken etc.

Nu vraag ik me af. Hebben we gewoon pech of zijn alle premium kinderen cottages zo?

Oja en ik hen nog een vraag, zou je eten kunnen laten bezorgen op een Centerparcs park bijvoorbeeld via thuisbezorgd.nl?
[/quote]

Dag Annelotte, zou toch echt bij receptie gaan aandringen op een andere cottage. Best via proefboeking nakijken welke cottages momenteel beschikbaar zijn en enkele voorkeursnummers noteren. In zone 100 naast cycle center keek ik eens binnen in een 4p premium (een gewone premium dus) en die had toch een nieuwe wickerhoekbank en zag er leuk en volgens mij ook vernieuwd uit. Dacht nummer 102 ofzo. En vlakbij ingang md.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”