Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Ou-Tannu
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 2 keren

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Bericht door Ou-Tannu »

[quote="mrs Bibi"]
- je kan inchecken vanaf 10.00 uur in de ochtend en die dag al gebruik maken van de facciliteiten op het park. Vanaf 15.00 uur mag je in je appartement.

- je krijgt vouchers voor het ontbijt, die geef je af bij de evergreenz als he gaat ontbijten. Is zeg masr je betalingsmiddel.

- Bedlinnen zit erbij, je heb opgemaakte bedden bij aankomst.

- handdoeken ligt voor ieder een grote en kleine. Iedere dag krijg je nieuwe mids je ze op de grond legt in je gangetje.

- ze komen iedere dag even op je kamer, dit dus om de handoeken te verschonen en toiletpapiet aan te vullen en het vuilnis mee te nemen. Je kan een kasrt neerhangen als je niet wil dat ze binnen komen. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee, ze zijn nog geen 5 minuten binnen.
[/quote]

ah okee :-) stel dat ik wel een kaart neer hang, kan ik dan zelf nog bv ergens handdoeken ophalen? en ik neem aan dat ze tussen bepaalde tijden komen ? zo ja enig idee hoelaat? :-)

verder alvast bedankt voor de informatie zover

Daar heb ik geen ervaring mee. De dames komen bepaalde uren, dat ligt weer aan welke dag het is en hoe druk. Hun hebben een eigen opslag ruimte waar alles ligt. Daar kan niet iedereen in om schone handoeken te pakken. Ik kan je hier dus geen antwoord opgeve.
Laatst gewijzigd door Ou-Tannu op 17 jan 2016, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
onbekende jaartallen: HH, EH, PZ,
HB: '16
VM: '17,'18,'19,'23
KV: '23
Westlander

Bericht door Westlander »

Weten jullie of er in het Heijderbos ook VIP huisjes zijn met tussendeur zodat je gezellig met 8 mensen in twee 4 persoonhuisjes kan?
kokobeertje
Dagbezoeker
Dagbezoeker
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door kokobeertje »

Vip Eden hebben een tussen wand die volgens mij open kan.
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Dat klopt maar volgens mij alleen fussed de 6pers. VIP eden om er zo een 12 pers. van te maken.
ynnck
All-in
All-in

Bericht door ynnck »

Op het Heijderbos bestaan de 8 pers VIP Eden ook uit twee 4-pers. met een tussenwand die opengeschoven is.
Helena
All-in
All-in

Bericht door Helena »

[quote="Ou-Tannu"]
ah okee :-) stel dat ik wel een kaart neer hang, kan ik dan zelf nog bv ergens handdoeken ophalen? en ik neem aan dat ze tussen bepaalde tijden komen ? zo ja enig idee hoelaat? :-)

Als je een kaart aan de deur hangt dat je niet gestoord wilt worden dan leggen ze schone handdoeken en toiletpapier voor de deur!
3x Heijderbos- 2x Eemhof- 2x Meerdal- 1x Kempervennen- 1x Hochsauerland- 1x Vossemeren
Ou-Tannu
All-in
All-in

Bericht door Ou-Tannu »

[quote="Helena"]
[quote="Ou-Tannu"]

Als je een kaart aan de deur hangt dat je niet gestoord wilt worden dan leggen ze schone handdoeken en toiletpapier voor de deur!
[/quote]

Oh kijk! daar is het antwoord. helemaal TOP! :)

nog 2 dagen.. en nu al inpak stress.....

gelukkig wel een lijstje gemaakt.. kan ik makkelijk afstrepen :-)
Ou-Tannu
All-in
All-in

Bericht door Ou-Tannu »

Algemeen
Rit naar het park liep voorspoedig alleen vlak bij het park liet de navigatie ons even in de steek, en helaas stonden bij die kruising nog net geen bordjes…
Verder was de oprijlaan van het park netjes, wel wat “modderig” maar dat zal ook aan de tijd van het jaar liggen.
Inchecken met de E-ticket ging best aardig we waren aan de vroege kant (+- 11u), de dame begroete ons erg vrolijk en enthausiast! Goed begin.. door naar de receptie, voor de sleutel en de overige zaken. Met 5 min stonden we weer buiten, en zijn we op een verkennings rondje gegaan in de market dome. Wachtende tot het 15u was..

Eerste Indruk
“modderige” wegen / paden. Snap wel dat het ondoenlijk is om het allemaal spik en span te houden zeker in deze periode van het jaar. Onderhoud zag er op het eerste zicht goed uit..

Cottage
HB282 / 32.
Allereerste indruk hier ook prima, als je toch zoekt zal je altijd wel iets vinden,
Grootste hekelpunten:
Brandblusser die in Juli 2015 herkeurd had moeten worden.
Douchen was ondoenlijk, de thermostaat kraan zn temperatuur klopte van geen kant, veel te heet..
Her en der misschien even iets kritischer kijken met schoonmaken op minder voor de hand liggende plaatsen.
Verder prima service van de dames van de hotel service, altijd vrolijk!

Market Dome
Mooie MD,  veel groen, veel water partijtjes, wel op sommige plekken wat aan de krappe kant voor alles wat er in moet passen,, maar even een stukje bij bouwen is ook niet het meest makkelijke natuurlijk ;)
Ontbijt buffet bij de Evergreenz was heerlijk, de broodjes hamburger en friet van de Snacks vonden we helaas een aanfluiting, verder hebben we in de cottage gegeten.

Aqua Mundo
Je mag met recht zeggen dat dit wel de wildste wildwaterbaan is die ze hebben geloof ik..
Ook de blauwe glijbaan is wel een aanrader, helaas is was die wel vrij druk. De family glijbaan / piste gaat lekker hard, het nadeel is wel dat je bij de wildwaterbaan in komt,
De watertemperatuur vonden we wat aan de frisse kant, volgens het bord zou het 30 graden moeten  zijn.. geen idee of dat helemaal klopte.. het bubbelbad zou 36 moeten zijn en dat was die ook wel denk ik.

Parc Specialiteiten
Koraalbad prima te bezoeken, alleen jammer dat je tegenwoordig geen gratis duikbrilletjes meer kan krijgen, ( was vroeger.. jaren jaren jaren geleden wel zo?)
Jungle dome ook nog even gedaan, hmm tja voor volwassenden is dat toch al iets minder spannend denk ik.
Entertainment
Geen gebruik van gemaakt eigenlijk, wel langs gelopen en in een snelle blik zag het er goed bezocht uit, en van prima kwaliteit

Activiteiten
Geen gebruik van gemaakt.

Natuur
Tja winterperiode.. ziet het er allemaal een beetje “futloos” uit maar absoluut niet  verwilderd of niet onderhouden. Verder weinig buiten geweest.

Omgeving

Nvt.

Eindoordeel
7,5
Omdat er helaas toch vind ik op veiligheid een paar steekjes gevallen zijn.
marthijn
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door marthijn »

heeft er iemand goede foto's van af het terras van huisje 608 naar het water toe genomen?

alvast bedankt.
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Als ik morgen naar de jungel dome ga zal ik proberen wat foto's te maken van 608
DJ Peter
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Ik heb nog foto's van de achterkant van 608 van afgelopen september, stuur je mailadres maar in een pbtje dan stuur ik je de foto's.
Ontdek, inspireer en geniet...
marthijn
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door marthijn »

Beide alvast bedankt.

groet,

Marthijn
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Hoi Marthijn,

als het goed is heb je de foto's ontvangen.
Ontdek, inspireer en geniet...
NicoleM1980
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door NicoleM1980 »

Mijn zoon wil met zijn kinderfeestje graag een dagje zwemmen bij Heijderbos. Weet iemand of er toevallig nog ergens een actie is voor korting? In december was er 50% korting, maar die kan ik niet meer vinden.

Alvast hartelijk dank :)
maria
All-in
All-in

Bericht door maria »

Als je na 16.00 uur komt, geloof ik, dan is het voor de helft van de prijs.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”