Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Gouwtje
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos (deel 6)

Bericht door Gouwtje »

Hallo allemaal,

Wij willen misschien in januari naar HB. in een 4pers vip.
Nu lees ik op het forum oude berichten over een 4pers vip EXTRA waarin ook een solarium (zonnebank) zit?
Heeft iemand ervaring hiermee of dit nog steeds zo is?
Iemand foto's of plattegrond van deze soort huisjes. (Vroeger 8pers? had ik gelezen)
Planning: 2016 HB 4P VIP
Bezocht: 2014 LTF 4p VIP, 2013 HH 2p PRE, 2012 KV 8p PRE, 2012 EH 2p VIP, 2012 KV 8p PRE, 2012 HB 2p VIP, 2011 VM 6p PRE, 2011 MD 6p PRE, 2010 KV 6p PRE, 2009 VM 8p PRE, 2007 HB 8p PRE, 2006 VB 5p
dustinhuisman
All-in
All-in

Bericht door dustinhuisman »

Volgens mij bestaat de vip extra niet meer
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...
Gouwtje
All-in
All-in

Bericht door Gouwtje »

[quote="dustinhuisman"]
Volgens mij bestaat de vip extra niet meer
[/quote]

Bedankt voor u antwoord.
Ik denk het ook niet.. helaas.
Waar in namelijk naar op zoek ben is een huisje met een douche ipv (en) bad.
Dan kom je denk ik al meteen op een VIP uit. Of zijn er nog huisjes die wel een douche hebben?
We willen met ze 4en gaan mag ook 6pers worden.  (Park ; HB,KV,MD,VM)
Planning: 2016 HB 4P VIP
Bezocht: 2014 LTF 4p VIP, 2013 HH 2p PRE, 2012 KV 8p PRE, 2012 EH 2p VIP, 2012 KV 8p PRE, 2012 HB 2p VIP, 2011 VM 6p PRE, 2011 MD 6p PRE, 2010 KV 6p PRE, 2009 VM 8p PRE, 2007 HB 8p PRE, 2006 VB 5p
dustinhuisman
All-in
All-in

Bericht door dustinhuisman »

De eden premiums hebben geloof apart bad en apart een douche
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...
petr@
All-in
All-in

Bericht door petr@ »

Ik heb eens vip extra gezeten 101. Die was geweldig, maar das nu een gewone vip geworden volgens mij.
Bij 4 persoons vip heb je 1 badkamer met (bubbel) bad en 1 badkamer met regendouche.
petr@
All-in
All-in

Bericht door petr@ »

[quote="weegschaaltje"]
Leuke review, dank je.

Als je iets essentieels als een snijplank mist, gewoon gaan vragen op de receptie, krijg je zo een nieuwe. Ik had vorig jaar op Kempervennen geen snijmes en geen schaar, kreeg ik direct mee.
[/quote]

Ja ik moet eerst weer even kijken waar ik de gehele inventaris kan vinden.
Nu wist ik niet of het er ook al weer vast in hoorde.
Zelf dus snijplank, groentemesjes en kaasschaaf gekocht :)
niels89
Dagbezoeker
Dagbezoeker
Like! Gekregen: 3 keren

Bericht door niels89 »

Vorige week voor de derde keer naar Het Heijderbos geweest (eerder al in 1998 en 2007). De Acqua Mundo viel mij een beetje tegen. Leek mij bv. veel kleiner dan die in De Vossemeren waar ik vorig jaar naartoe ben geweest. Dacht ook dat er vroeger meer dan één glijbaan was?

Rest van het park vond ik wel goed. Toch kies ik de volgende keer wellicht voor De Kempervennen of opnieuw De Vossemeren.

PS: Die verificatiecontrole hier is een drama.
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 11 keren

Bericht door fred_33jr »

Hoi Niels,

Jammer dat je mindere ervaring hebt met de AM. Het klopt dat er vroeger een tweede glijbaan was, deze is lang geleden verwijderd.
Ik denk ook dat dit zwembad met voorrang vernieuwd mag worden met nieuwe attracties.
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

De kaketoe bij het Heijderbos schijnt gestolen te zijn helaas, dit vertelde de medewerker die de dieren eten gaf.
Ontdek, inspireer en geniet...
Roy
All-in
All-in

Bericht door Roy »

Wij willen in maart volgend jaar wellicht een vakantie op Het Heijderbos boeken. Zijn de 4 persoons Premium en 4 persoons VIP cottages allemaal gerenoveerd (met nieuwe badkamer, keuken en andere bijkomende zaken)?

En heeft er iemand een tip voor een specifieke cottage voor zowel de 4 persoons Premium cottages als de 4 persoons VIP cottages? Bij voorkeur dus gerenoveerd en dichtbij de Market Dome.

Alvast bedankt!
De Huttenheugte: 24 juni t/m 04 juli
Het Meerdal: 04 juli t/m 08 juli
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

Wil je echt een VIP dan zou ik kijken naar een vip eden huisje. Die zijn prachtig.
Ontdek, inspireer en geniet...
ijsje
All-in
All-in

Bericht door ijsje »

Wij hebben in 2014 in een vip 4 persoons cottage gezeten. Ze zien er erg goed uit, ook zeer ruim. Je zou bijna kunnen zeggen dat je er ook met 6 personen in kan. Ondanks dit alles, hebben we toch een voorkeur voor de 4 persoons vip op het Meerdal. Die is kleiner, maar het park spreekt ons meer aan.
En de teller staat op......51 boekingen (Huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Limburgse Peel, Les Bois Francs, en eerder nog bij de voormalig sporthuis centrumparken Berkenhorst, Vennenbos en Lommerbergen)
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="Roy"]
Wij willen in maart volgend jaar wellicht een vakantie op Het Heijderbos boeken. Zijn de 4 persoons Premium en 4 persoons VIP cottages allemaal gerenoveerd (met nieuwe badkamer, keuken en andere bijkomende zaken)?

En heeft er iemand een tip voor een specifieke cottage voor zowel de 4 persoons Premium cottages als de 4 persoons VIP cottages? Bij voorkeur dus gerenoveerd en dichtbij de Market Dome.

Alvast bedankt!
[/quote]

de cottages vooraan in de 100-reeks liggen rustig en toch zeer dichtbij de hoofdingang van de marketdome, van 100 tot 108 dacht ik. Er zijn daar zowel vips als premiums, en ze zijn allen al vernieuwd geweest. Met wicker hoekbanken enzo.

de andere ingang van de md is achter pancakes; je ziet die ingang amper liggen. Aan pancakes zijn er rechtover de speeltuin ook cottages.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Ou-Tannu
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 2 keren

Bericht door Ou-Tannu »

eind van de maand ook even een weekendje heijderbos doen..

alleen heb ik nog wel enkele vragen, waar ik nog zo geen antwoord op kan vinden ( of ze wel heel gedateerd zijn... )

- kan je pas om 15:00u inchecken? of al eerder en pas later de sleutel ophalen? gezien je wel van de overige faciliteiten gebruik kan maken die gehele dag. het gaat om appartement HB282...

- Ontbijt, dit zit er bij in (Hotelappartement Premium) maar hoe gaat dit verder in zijn werk? moet je iets laten zien bij de evergreenz? of is gewoon je naam voldoende etc?

- bedlinnen, is dit nou wel of niet inbegrepen? gezien het in de omschrijving als te reserveren extra's staat.. echter bij inbegrepen service staat weer: "Opgemaakte bedden bij aankomst". huh?
tevens heb ik ook nog even een "nieuwe" reservering gestart.. maar daar krijg je ook niet de keuze voor bedlinnen? of ik ben gewoon heel heel erg scheel?

- handdoek pakket. krijg je per persoon 1 badhandoek en 1 gewone voor het gehele verblijf? of kan je omdat het "premium" is gewoon voor elke dag een set krijgen?

- Dagelijkse schoonmaak / bed opmaken, wat moet ik me hier bij voorstellen? en kan je dit ook weigeren? vind het namelijk geen prettig idee dat er anderen in de kamer zijn als we er zelf niet zijn :-)
onbekende jaartallen: HH, EH, PZ,
HB: '16
VM: '17,'18,'19,'23
KV: '23
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 965 keren
Like! Gekregen: 723 keren

Bericht door mrs Marian »

[quote="Ou-Tannu"]
eind van de maand ook even een weekendje heijderbos doen..

alleen heb ik nog wel enkele vragen, waar ik nog zo geen antwoord op kan vinden ( of ze wel heel gedateerd zijn... )

- kan je pas om 15:00u inchecken? of al eerder en pas later de sleutel ophalen? gezien je wel van de overige faciliteiten gebruik kan maken die gehele dag. het gaat om appartement HB282...

- Ontbijt, dit zit er bij in (Hotelappartement Premium) maar hoe gaat dit verder in zijn werk? moet je iets laten zien bij de evergreenz? of is gewoon je naam voldoende etc?

- bedlinnen, is dit nou wel of niet inbegrepen? gezien het in de omschrijving als te reserveren extra's staat.. echter bij inbegrepen service staat weer: "Opgemaakte bedden bij aankomst". huh?
tevens heb ik ook nog even een "nieuwe" reservering gestart.. maar daar krijg je ook niet de keuze voor bedlinnen? of ik ben gewoon heel heel erg scheel?

- handdoek pakket. krijg je per persoon 1 badhandoek en 1 gewone voor het gehele verblijf? of kan je omdat het "premium" is gewoon voor elke dag een set krijgen?

- Dagelijkse schoonmaak / bed opmaken, wat moet ik me hier bij voorstellen? en kan je dit ook weigeren? vind het namelijk geen prettig idee dat er anderen in de kamer zijn als we er zelf niet zijn :-)
[/quote]

- je kan inchecken vanaf 10.00 uur in de ochtend en die dag al gebruik maken van de facciliteiten op het park. Vanaf 15.00 uur mag je in je appartement.

- je krijgt vouchers voor het ontbijt, die geef je af bij de evergreenz als he gaat ontbijten. Is zeg masr je betalingsmiddel.

- Bedlinnen zit erbij, je heb opgemaakte bedden bij aankomst.

- handdoeken ligt voor ieder een grote en kleine. Iedere dag krijg je nieuwe mids je ze op de grond legt in je gangetje.

- ze komen iedere dag even op je kamer, dit dus om de handoeken te verschonen en toiletpapiet aan te vullen en het vuilnis mee te nemen. Je kan een kasrt neerhangen als je niet wil dat ze binnen komen. Ik heb er persoonlijk geen probleem mee, ze zijn nog geen 5 minuten binnen.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”