Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Nieuws en weetjes over Landal Parken

Berichten van Landal Greenparks die gesloten zijn. Zijn in het archief opgenomen
Huub
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: Nieuws en weetjes over Landal Parken

Bericht door Huub »

Voor kertsmis al in de bus mogen ontvangen!
Zoals al een aantal jaren krijgen wij die automatisch in de bus.
Zelfs 1 week voor verspreiding krijg ik een e-mail, met de aankondiging wanneer deze op de mat valt.
Aanbieding van korting € 100,--  + de reguliere korting ( kinder / of 55+ / of 2e week 50% etc.) in de zomer is helaas maar voor 1 week.
Daan42

Bericht door Daan42 »

Direct na kerst (maar liefst) twee exemplaren ontvangen! Weinig vernieuwend op de prijzen na.......valt me op dat Landal erg veel 'eenvoudige' comfortbungalows in haar aanbod blijft houden! Vraag me af wie er nog in een huisje zonder vaatwasmachine wil verblijven, ook al is het maar een weekend! En wat me ook opvalt is dat men op het ene park GRATIS (WiFi) internet aanbiedt en dat je hiervoor op het andere park moet betalen. Echt belachelijk dat men voor deze (inmiddels) 'nuts'voorziening extra geld durft te vragen........gewoon overal GRATIS aanbieden geachte directie, waarom hiervoor een drempel opwerpen!?!?
Daan42

Bericht door Daan42 »

Wat een zegen toch dat "Twitter" bestaat  ;D
Cecil
All-in
All-in

Bericht door Cecil »

Inderdaad belachelijk dat je bij Landal nu op sommige parken moet betalen voor internet. Ik dacht dat dit op elk park gratis was, of is dit nu weer veranderd?

Ik heb de brochure nog steeds niet ontvangen, hopelijk krijg ik em vandaag in de bus. Ook al kun je alle parken op internet bekijken en opzoeken, ik vind het nog steeds leuk om in een brochure te bladeren.
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Cecil schreef: Inderdaad belachelijk dat je bij Landal nu op sommige parken moet betalen voor internet. Ik dacht dat dit op elk park gratis was, of is dit nu weer veranderd?

Ik heb de brochure nog steeds niet ontvangen, hopelijk krijg ik em vandaag in de bus. Ook al kun je alle parken op internet bekijken en opzoeken, ik vind het nog steeds leuk om in een brochure te bladeren.
Beste Daan,

Ik vind het heerlijk om voor de rust op vakantie te gaan en wij zijn van die mensen die echt een weekendje zonder afwasmachine kunnen!! De eenvoudige bungalows van bijv het Vennenbos zijn prima!
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Het is bij Landal zo dat elk park een KPN-hotspot heeft(of over gehele park). Als je dan kpn klant ben van internet jaa dan is het gratis. Sommige parken hebben gewoon gratis wifi, dit is vanuit park geregeld meestal de parken die ook meer op zakelijke markten zitten.

En alle eigendoms parken van landal hebben landal info-net daar mee kan je internetten op de tv, of via je eigen laptop met een lan-kabel.

Dusja het is meer waar zijn de parken op gericht(plubliek) en de parken zijn niet van landal zelf.
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
max

Bericht door max »

bij de orginele parken van landal zit het internet standaard erbij, deze geven het door via de tv, kan je laptop aanpluggen met een kabel, neem wel de juiste mee, anders betaal je je ook nog eens een tientje :P
dani

Bericht door dani »

Niet overal ..op het Land van Bartje moest je KPN hotspot kaarten kopen en op het vennebos lag het hele internet afgelopen maand eruit wegens een grote storing.
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

Maar Land van Bartje is niet een eigendomspark.
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Cecil
All-in
All-in

Bericht door Cecil »

Ik heb 29 dec. een landal brochure aangevraagd, en nog steeds niet ontvangen, terwijl ik een e-mail ter bevestiging heb gehad dat die binnen 5 werkdagen zou worden verstuurd....

Nou ik ga maar weer een nieuwe aanvragen.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Dat had ik ook, heeft bij mij ook een paar dagen langer geduurd voordat de brochure werd bezorgd.
Cecil
All-in
All-in

Bericht door Cecil »

Oh nou dan wacht ik nog even af de komende week. En als ik em dan nog niet heb, vraag ik wel weer een nieuwe aan.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Ik heb de brochure dus ook ontvangen en heb hem daarstraks bekeken. Moet zeggen dat de informatie over de parken hier en daar wat als beperkt overkomt, maar daar staat tegenover dat er in vergelijking met de Center Parcs-brochure wel duidelijkere en uitgebreidere uitleg over de bungalows en prijzen geplaatst is. Verder een dikke brochure, maar dan heb je het natuurlijk ook over ruim 65 parken. :D
Mart
All-in
All-in

Bericht door Mart »

Vandaag via de website van het Eindhovens Dagblad:

Landal investeert fors meer geld in (luxe) huisjes

EINDHOVEN - Landal Greenparks, 47 vakantieparken in Nederland, gaat twee keer zoveel investeren in (luxe) huisjes als wat het de afgelopen drie à vier jaar investeerde.

De komende jaren worden jaarlijks twee à drie nieuwe parken geopend, bestaande parken worden uitgebreid met grotere huizen met meer luxe. Voor vakantiepark Het Vennenbos in Hapert, en vakantiepark Duc de Brabant in Diessen zijn er geen uitbreidingsplannen. Deze zijn enkele jaren geleden al aangepakt.

Directeur Thomas Heerkens wil niet zeggen hoeveel geld Landal gaat investeren. Hij wil wel kwijt dat 'het gaat om grote bedragen.' Het geld gaat naar luxe. Heerkens: "We gaan investeren in een verbetering van het comfortniveau van de huisjes." Hiermee doelt hij op een luxere badkamer, keuken en/of interieur.

Landal, dat marktleider in ons land is, wil er met het flink opschroeven van het investeringsbudget voor zorgen dat het klaar is voor de toekomst.
Historie: Eemhof (3x), Kempervennen (3x), Meerdal (3x), Park Zandvoort (2x), Heijderbos (2x), Erperheide (1x), Port Zelande (1x), Loohorst (2x), Heilbachsee (3x)
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

Heel goed wat landal doet, maar ik zou graag zien dat het Vennenbos ook luxere bungalows kan krijgen...Het is nu allemaal op comfortniveau.
Gesloten

Terug naar “Landal Greenparks archief”