Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Nieuws en weetjes over Landal Parken

Berichten van Landal Greenparks die gesloten zijn. Zijn in het archief opgenomen
Jbroeders
All-in
All-in

Re: Nieuws en weetjes over Landal Parken

Bericht door Jbroeders »

Ik vind dat er wel een zenuwmuziekje onder zit (en ik weet dat het uit kan!), maar dat pingeltje voegt voor mij niets toe.
dani

Bericht door dani »

Van mij krijgt Landal klantenservice een ijskoude douche..

Dat noemt zich een klantvriendelijk bedrijf.
Vandaag ben ik gebeld nav mijn mail betreffende de prijzen op een van de Landal parken.
Ik had hier een mail over gestuurd om te vragen of men zich wellicht vergist had bij het maken van de prijzen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer onprettig te woord ben gestaan ...bijna op het onbeschofte af.
Men liet mij niet uitpraten en de prijzen die ik doorgaf klopten niet met wat zij kon zien op het scherm en dat terwijl de genoemde prijzen gewoon op de site staan.
Zéér onprettig en ik heb er een nare bijsmaak  aan overgehouden.

De prijzen...kijk maar even mee ..of ligt dit nu werkelijk aan mij.

1 zespersoons huisje op een park kost in exact dezelfde periode:

weekend (3 dagen)    € 359,=
verlengd weekend (5 dagen)     €349,=

korte week (6 dagen) €695,=

week (7 dagen )          €820,=

Boek je een weekend en een midweek , dus samen ook 1 week dan betaal je € 359,= en € 319,=   totaal € 678,=

Dan klopt er toch ergens iets niet helemaal?  
Laatst gewijzigd door dani op 09 dec 2010, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Byanca, ik snap je rekenvoorbeeld niet helemaal?

Neemt niet weg dat ze je gewoon netjes te woord moeten staan! Werd je gebeld door het betreffende park of door het hoofdkantoor?

Misschien kun je een klacht indienen over de manier waarop je te woord gestaan bent; voor een bedrijf dat zich als Klantvriendelijk profileert zou het ze sieren als ze actie ondernemen!
dani

Bericht door dani »

Ik heb zelf in deze periode geboekt voor dit park maar ben eerlijk gezegd nog steeds een beetje van de kaart over hoe ik te woord werd gestaan vandaag... :-\
Het is dat ik netjes ben opgevoed en niet snel boos wordt aan de telefoon en ik wilde de hoorn niet op de haak gooien...

Het was iemand van de klantenservice waar ik een mail naartoe had gestuurd.
Men heeft nu wegens de kerst de verblijfsduren aangepast.
Ik vind het nl. nogal vreemd dat je nu voor 5 dagen nog minder betaald als voor 3 dagen...voor een los weekend en midweek (samen dus een week) betaal je zelfs 140 euro minder dan voor een week. ???

Voor 1 dag extra...( 6 dagen ipv 5) betaal je zelfs €346,= meer !!

Dan klopt het toch gewoon niet?

Dit is dus even een waarschuwing voor mensen die nog willen gaan boeken bij landal met de kerstdagen...PAS OP !
Reken alles even goed na..vooral bij aanbiedingen.
Laatst gewijzigd door dani op 09 dec 2010, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Ok, nu is het me duidelijk :).

Dat gegoochel met prijzen vind ik sowieso al niet klantvriendelijk, net als bij CP wordt het nu zo ondoorzichtig als wat. Bedankt voor je waarschuwing!
dani

Bericht door dani »

Graag gedaan...wellicht had iemand plannen om nog te gaan boeken...

Ik heb zlef dit weekend in september gewoon via de site kunnen boeken voor maar €179,= .
Nu vraagt men dus doodleuk het dubbele en doet of het een aanbieding is.
Ik hou dus ook niet zo van dat gegoochel met prijzen.

Men stemde dit soms af op het vraag en aanbod gebeuren.
Ja hoor..10 euro minder vragen voor 2 dagen langer en vervolgens €346,= meer voor één dag langer vind ik niet veel meer te maken hebben met vraag en aanbod. :D
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

De Landal directie terug op de werkvloer! Bekijk het zondag om 12.20 uur bij RTL7.

Bron: Landal Twitter
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

#Landal genomineerd voor 'kidsvakantie aanbieder van het jaar"

Bron: Twitter Landal-directeur Bas Hoogland
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Landal directie terug naar de werkvloer

Bas Hoogland, commercieel directeur bij Landal GreenParks, is zondag 12 december te zien in een aflevering van ‘Terug op de werkvloer’ bij RTL 7.

Een weekend lang is hij gevolgd op Landal Hoog Vaals tijdens z’n werkzaamheden in het restaurant, de technische dienst, zwembad en huishouding.

Hoogland: “Erg leuk en leerzaam om te doen. Binnen ons bedrijf is het ook een regel dat iedereen die op kantoor werkt één dag per jaar meewerkt op een park. Goed voor wederzijds begrip en inlevingsvermogen. Maar dit was wel heel speciaal om op meerdere afdelingen een kijkje achter de schermen te nemen, helemaal omdat er een camera meedraaide.

De hele uitzending ‘Terug op de werkvloer’ wordt uitgezonden op zondag 12 december a.s. om 12.20 uur bij RTL 7, direct na Business Class.

Bron en preview-filmpje: Landal.nl
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Ik ga zeker kijken zondag, wij waren het weekend dat het werd opgenomen in Landal Hoog Vaals dus wie weet is er nog wel een familielid in beeld ;).
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

Nieuwe accommodaties Aelderholt

Voor wie na de zomer met familie of vrienden een gezellig weekend wil organiseren is er goed nieuws. Landal Aelderholt wordt deze zomer uitgebreid met 30 nieuwe bungalows. Zo komen er bungalows voor 8, 10, 12, 16 en 24 personen. De bungalows zijn voorzien van alle luxe en comfort, waaronder een sauna en solarium. De 24-persoonsbungalow heeft zelfs een eigen hofje, waar gezamenlijk gebarbecued kan worden.

Reserveren
Wij adviseren u snel te reserveren. Deze grote bungalows zijn zeer populair en worden ver van te voren geboekt. Kijk bij de accommodatie van uw keuze voor meer informatie.

Type 8EC 8-persoons Eco-bungalow
Type 10EL1    10-persoonsbungalow - extra luxe
Type 12EL 12-persoonsbungalow - extra luxe
Type 16EL 16-persoonsbungalow - extra luxe
Type 24EL 24-persoonsbungalow - extra luxe

Meer nieuws
Het indoorspeelparadijs is qua omvang verdubbeld. Het 1400 m² grote overdekte speelgedeelte is uitgebreid met nog meer faciliteiten voor de kids. Zo is het indoorspeelparadijs voorzien van o.a. een Soft Play Area, reuze glijbanen, een reuze Lego hoek en Power Tower. Ook het zwembad wordt uitgebreid met een 60 meter lange glijbaan, deze zal 1 juli klaar zijn voor gebruik.

terug
marloes
All-in
All-in

Bericht door marloes »

Stel, je wilt als kind dolgraag op zomerkamp, maar met je ouders mee is toch ook erg gezellig. Of je wilt als ouders met het gezin op stap, maar ook wel eens rust en tijd voor elkaar hebben. Landal Stroombroek in Braamt (Gelderland) en het ernaast gelegen Summer Camp Holland  hebben de handen ineen geslagen en bieden deze zomer een aantrekkelijke vakantie-combinatie. Met het hele gezin genieten van een heerlijk verblijf in een van de bungalows van Landal Stroombroek, waarbij de kinderen zich overdag vermaken in een van de vele zomerkampen van Summer Camps en de ouders genieten van rust, natuur, wellness en elkaar.

Summer Camps biedt een zeer grote variatie aan zomerkampen voor kinderen van
8 t/m 24 jaar. Voor jonge avonturiers die van actie, avontuur en fun houden en het cool vinden om te wakeboarden, een GPS tocht te maken of te klimmen en abseilen, is er een Adventure Camp. Voor dierenliefhebbers is er een Animal Ranger Camp met o.a. een expeditie naar Burgers Zoo, een kanotocht en bezoek aan een struisvogelfarm. Maar er is ook een Musical Camp, Beauty & Fashion Camp, Fun Camp, Wakeboard Camp, Top Kok Camp, te veel om op te noemen.
bron: http://www.landal.nl/template3.aspx?cp= ... ws&id=7362

Wat vinden jullie van dit concept? Ik vind het wel origineel bedacht. Ik denk dat het vooral geschikt is voor kinderen die wel graag op kamp zouden willen, maar het nog net niet helemaal durven. En voor ouders die wat extra tijd voor zichzelf willen, maar hun kind niet helemaal willen missen op vakantie.
markske912
All-in
All-in

Bericht door markske912 »

ik vind het goed bedacht.

Kinderen kunnen toch op kamp en met hun ouders op vakantie.
Jbroeders
All-in
All-in

Bericht door Jbroeders »

Heel erg leuk, verenigt twee vakantiewensen in één.
Sweety1984
All-in
All-in

Bericht door Sweety1984 »

Heel erg leuk. Hebben de kids een leuke vakantie. En de ouders rust.
Gesloten

Terug naar “Landal Greenparks archief”