Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Le Lac d'Ailette] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)

kookboy
All-in
All-in

Re: [Le Lac d'Ailette] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)

Bericht door kookboy »

Ik was er net na de verbouwing van vier of vijf jaar terug, maar aan de keukenkasten hadden ze toen al niets gedaan. Dus dat is niet nieuw. Ik zou het aangeven want dan krijg je waarschijnlijk een nieuw huisje…
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 339 keren
Like! Gekregen: 317 keren

Bericht door mrs Marian »

Neeee dit kan echt niet!! Wat ziet dit er verschrikkelijk uit.
Heb je het gemeld op het park? En is er een oplossing aangeboden?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Annick1905
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Annick1905 »

Ik zie al jullie reacties nu pas 🫢
Nee niet direct gemeld aan de balie.

Alleen die afwerking is echt verschrikkelijk hè.
Ga er zeker nog een melding van maken.
We zitten net buiten het seizoen.
Want de volle mep had ik er echt niet voor gegeven.
sealynx
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door sealynx »

Ik stond op het punt dit park te boeken voor de herfstvakantie. De prijzen zijn heel aantrekkelijk. Maar na veel reviews gelezen te hebben op Zoover, Tripadvisor, TUI en Google hebben we er toch maar vanaf gezien. Eigenlijk wordt alleen het zwembad gezien als positief punt. Verder veel kapot in de huisjes, vaak niet goed schoongemaakt, onverwijderbare vlekken op bedden en banken en bovendien onvriendelijk en onverschillig personeel. Dit waren allemaal reviews van het afgelopen half jaar en het zijn er echt veel. Ander park in Frankrijk (Bois Francs) scoort iets beter, maar niet veel.

Heeft iemand van jullie ook recente ervaringen met dit park? Zijn de reviews voor jullie herkenbaar, of zouden jullie er toch voor gaan?
kookboy
All-in
All-in

Bericht door kookboy »

Nou de huisjes hebben een poging gehad tot een vernieuwing toen ik er een aantal jaar terug was. Dus likje verf hier en daar en huisjes zien er wel beter uit ten opzichte van de oude toen. Maar je ziet wel dat de huisjes op de Franse manier geüpdatet zijn. Dus nieuw aanrechtblad over de oude geplakt enzo. Hoe het de afgelopen drie jaar is zou ik niet weten.
Karenva
All-in
All-in

Bericht door Karenva »

Iemand een idee hoe het is gesteld met de restaurants op het domein?
Iemand nog recente foto's van een 4 persoons premium?
kookboy
All-in
All-in

Bericht door kookboy »

In heb er zelf geen gebruik van gemaakt mede dat er in de omgeving leuke tentjes zijn en voor de kids de bekende grote merken fast food ketens. Ik ben er geweest voor de verbouwing van de marketdome (want ik geloof dat ze na mijn vakantie zouden gaan verbouwen). Dus hoe het nu is kan ik niet zeggen. Ik heb wel foto’s van een 6p premium niet van een 4p premium
Domi
All-in
All-in
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door Domi »

Hoi,
Heeft er iemand ervaring met huisje 708? (Premium 4p)? We zijn in 2018 in Lac d'Ailette geweest en vonden het toen super. Maar tegenwoordig lees ik eerder negatieve dingen.

groetjes,
Dominique
BE: 1x Vossemeren, 1x De Haan, 1x Les Ardennes
NL: 1x Port Zélande, 2x Heijderbos, 1x Meerdal, 2x De Eemhof
DU: 1x Eifel, 1x Hochsauerland, 1x Bostalsee
FR: 2x Lac d'Aillette
kookboy
All-in
All-in

Bericht door kookboy »

Wij zaten destijds in huisje 725. Is omdat het een klein stukje lopen is vanaf het centrum wel met kleine kinderen aanpoten. Maar voor de rest goed te doen.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Helaas heb ik zelf geen ervaring met le lac d' ailette. Ik kan je dan ook geen antwoord geven.

Wat mij wel opgevallen is dat er zeer tegenstrijdige ervaringen worden gepost. Hiet op het forum zijn de veelal positief. Maar op zoover weer niet.
Misschien komt dat omdat men vajer geneigd sneller een negatief bericht te plaatsen dan een postitief.
En de personen die hier op het forum een positief bericht plaatsen vaak al veel informatie hebben gezien en gelezen hier op het forum dat ze weten wat ze kunnen verwachten en valt het dan niet tegen.

Misschien dat er nog iemand je vraag kan beantwoorden🤞
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

mrs Marian schreef: 18 mar 2023, 15:30 Helaas heb ik zelf geen ervaring met le lac d' ailette. Ik kan je dan ook geen antwoord geven.

Wat mij wel opgevallen is dat er zeer tegenstrijdige ervaringen worden gepost. Hiet op het forum zijn de veelal positief. Maar op zoover weer niet.
Misschien komt dat omdat men vajer geneigd sneller een negatief bericht te plaatsen dan een postitief.
En de personen die hier op het forum een positief bericht plaatsen vaak al veel informatie hebben gezien en gelezen hier op het forum dat ze weten wat ze kunnen verwachten en valt het dan niet tegen.

Misschien dat er nog iemand je vraag kan beantwoorden🤞
Onze buren bij bij LLA geweest en waren echt teleurgesteld. Ik heb de foto's gezien, het is toch de beroemde Franse slag. Het park is in opzet prachtig, het onderhoud is echter slecht en houtje touwtje. Kapotte deuren, een oven die niet in de keuken paste allemaal erg vreemd om te zien. Ze maken een mooi park maar laten het dan gewoon liggen. Ik lees ook Zoover en kijk hier veel maar ik neig, na het zien van foto's en horen van verhalen toch naar Zoover, mn omdat de buren absoluut geen klagende types zijn.
Rsnn

Bericht door Rsnn »

Hoi, wij denken er aan om in juni een weekje naar dit park te gaan, maar ik lees veel verschillende ervaringen over de huisjes.. Wat zijn jullie ervaringen met de Premium Lakeside cottage (4 persoons)?
Ik ben ook benieuwd of dat we in deze periode lekker buiten kunnen zitten (mocht het natuurlijk goed weer zijn) of dat je juist rondom het meer veel last hebt van muggen? Dan kunnen we misschien juist weer beter een huisje kiezen wat niet aan het meer ligt..

Hebben jullie ook nog leuke tips voor uitstapjes / activiteiten in de omgeving? 😊
kookboy
All-in
All-in

Bericht door kookboy »

Rsnn schreef: 25 mei 2023, 16:02 Hoi, wij denken er aan om in juni een weekje naar dit park te gaan, maar ik lees veel verschillende ervaringen over de huisjes.. Wat zijn jullie ervaringen met de Premium Lakeside cottage (4 persoons)?
Ik ben ook benieuwd of dat we in deze periode lekker buiten kunnen zitten (mocht het natuurlijk goed weer zijn) of dat je juist rondom het meer veel last hebt van muggen? Dan kunnen we misschien juist weer beter een huisje kiezen wat niet aan het meer ligt..

Hebben jullie ook nog leuke tips voor uitstapjes / activiteiten in de omgeving? 😊
Toen wij een aantal jaar geleden er waren was het meer en de bijbehorende slootjes (vaartjes) bij de huisjes nagenoeg leeg door de enorme hitte. Het was toen 42 graden. We hadden daardoor toen veel last van vliegen en muggen maar normaal is dat niet zo erg denk ik als de vaartjes gevuld zijn.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Hoi Rsnn, welkom op het Center Parcs Forum. Zelf heb ik geen ervaringen met Le Lac d'Ailette helaas. Ik denk dat je in de zomer bijna overal wel muggen kan verwachten. Maar aan het water denk wel meers als niet aan het water. Wat we in buitenland weleens zien is dat er gespoten word tegen de muggen. Maar of dit ook het geval is daar weet ik helaas ook niet. Ik hoop dat er meer reacties komen die je beter kunnen helpen dan ik.
Stephaniedec

Bericht door Stephaniedec »

Hoi,
Ik ben hier een hele tijd niet geweest. Mijn kinderen zijn groter en we hebben een hele tijd niet naar centerparcs geweest. Ik heb echter wel de microbe doorgegeven en nu is mijn jongste zoon (20j) met een aantal vrienden naar Le Lac d’Ailette vertrokken. Ze zijn net aangekomen en hebben onderweg diepvriespizza gekocht. Nu merken ze dat ze alleen een magnetron hebben en geen combi-oven zoals wij gewoon waren. Kan dit kloppen, of kijken die jongens niet goed? 😁 als mama wil ik graag helpen maar zit een paar honderd kilometer verder natuurlijk
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Le Lac d'Ailette”