[Le Lac d'Ailette] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)
-
- All-in
- Contacteer:
[Le Lac d'Ailette] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)
Een nieuw deel van het ervaringen- en vragentopic van Le Lac d'Ailette. Hier kun je terecht met al je nieuwtjes, vakantiereviews en vragen over dit Franse park. :)
Laatst gewijzigd door Jeroen op 18 dec 2018, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [Ervaringen & Vragen] Le Lac d'Ailette (deel 2)
Iemand ervaringen met huisje 485?
Volgende week gaan we eindelijk weer eens een weekje naar CP.
Ik heb op de plattegrond gekeken voor de ligging van dit huisje.
Echter ik kan moeilijk inschatten hoever dit nu is van het zwembad e.d.
Misschien andere ervaringen vanuit zone 4?
-
- Dagbezoeker
Hoi allen,
We boekten gisteren een vakantie in Lac d'Ailette voor april 2013. Ja, we zijn er vroeg bij.
Nu kreeg ik via een kennis die in Epernay (Frankrijk) woont te horen dat we dat niet moeten doen omdat er daar zoveel problemen zijn.
Dat had zij toch vernomen van leveranciers van het park.
Nu had ik zelf ook al wel hier en daar gelezen dat het onderhoud te wensen overlaat maar in andere topics lees ik dan weer vrij positieve verhalen.
We zouden na 2 jaar Les 3 forets nog eens terugwillen naar Lac d'Ailette omdat ze daar toch wel heel wat meer attracties hebben in de AM maar ik wil ook niet naar een verloederd vakantiepark op vakantie.
Daarom mijn vraag.
Kloppen al die verhalen wel?
Alvast bedankt voor jullie reactie!!
We boekten gisteren een vakantie in Lac d'Ailette voor april 2013. Ja, we zijn er vroeg bij.
Nu kreeg ik via een kennis die in Epernay (Frankrijk) woont te horen dat we dat niet moeten doen omdat er daar zoveel problemen zijn.
Dat had zij toch vernomen van leveranciers van het park.
Nu had ik zelf ook al wel hier en daar gelezen dat het onderhoud te wensen overlaat maar in andere topics lees ik dan weer vrij positieve verhalen.
We zouden na 2 jaar Les 3 forets nog eens terugwillen naar Lac d'Ailette omdat ze daar toch wel heel wat meer attracties hebben in de AM maar ik wil ook niet naar een verloederd vakantiepark op vakantie.
Daarom mijn vraag.
Kloppen al die verhalen wel?
Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Mega-fan van Centerparcs!
Ten eerste ben ik nieuwschierig naar die Spookverhalen ??? ???
Wij zijn hier vorig jaar met pasen nog geweest maar niets van gemerkt. Hebben een geweldige vakantie gehad. Huisje voldeed aan alle eisen, was niets kapot. MD en AM waren dik in orde. Ook de activiteiten waren ok. En wat betreft de leveranciers; wat voor problemen zij hebben hoef niet gelijk gerelateerd te zijn aan vakantie op het park. Denk dat je eerst moet weten wat voor verhalen er precies de ronde doen.
Wij zijn hier vorig jaar met pasen nog geweest maar niets van gemerkt. Hebben een geweldige vakantie gehad. Huisje voldeed aan alle eisen, was niets kapot. MD en AM waren dik in orde. Ook de activiteiten waren ok. En wat betreft de leveranciers; wat voor problemen zij hebben hoef niet gelijk gerelateerd te zijn aan vakantie op het park. Denk dat je eerst moet weten wat voor verhalen er precies de ronde doen.
2012 Les Hauts de Bruyeres / Mystery Duitsland
2011 Le Lac D'Ailette (aansluitend 4dg disney) 2010 Vossemeren / Les Trois Fôrets.
2011 Le Lac D'Ailette (aansluitend 4dg disney) 2010 Vossemeren / Les Trois Fôrets.
Wij hebben in huisje 544 gezeten (vorig jaar in de zomer). Vanaf ons huisje was het te voet 10 à 15 minuten wandelen naar de MD, met de fiets een dikke 5 minuten. Er zitten wel wat heuvels, maar die zijn goed te doen in vergelijking met de heuvels om naar de cottages in zone 1 of 6 te gaan.fu schreef: Iemand ervaringen met huisje 485?
Vlakbij jullie huisje heb je een mooie speeltuin voor de kinderen en je kan hele mooie foto's nemen aan het brugje daar.
Veel plezier alvast!
---{ Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away }---
Afgelopen februari ook een prima vakantie gehad hoor!
Gewoon lekker op verheugen, "spookverhalen" op internet komen helaas vaker voor dan goede verhalen.
Gewoon lekker op verheugen, "spookverhalen" op internet komen helaas vaker voor dan goede verhalen.
Laatst gewijzigd door Tom... op 02 feb 2019, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- Dagbezoeker
Volgens de verhalen zou er veel defect zijn, ook in het zwembad. Ik heb zo wel eens een gruwelfilmpje gezien .. avan iemand die er in de winter op vakantie was geweest maar al in 2009 of 2010 en daar kon je zien dat er veel stuk was. Maar als jullie zeggen dat het terug in orde ks ben ik gerust.
-
- Dagbezoeker
hmmm, als ik de verhalen van Lac d'Ailette lees op zoover.nl dan krijg ik toch weer schrik....
Wij zijn er vorig jaar zomer geweest, en is prima bevallen. Natuurlijk kun je overal wel iets vinden, en als je dan 10 dingetjes aan elkaar zet in een filmpje lijkt het erger dan het is.
Op zoover zetten mensen vooral hun minpunten neer, maar dat is vaak zo als je iemand vraagt hoe zijn vakantie was dan zeggen ze :goed , maar.....en dan komen de minpunten.
Je kunt een vakantie zo leuk of slecht maken als je zelf wilt, ga je naar die ene glijbaan kijken die dicht is, of naar die 7 die open zijn?
Op zoover zetten mensen vooral hun minpunten neer, maar dat is vaak zo als je iemand vraagt hoe zijn vakantie was dan zeggen ze :goed , maar.....en dan komen de minpunten.
Je kunt een vakantie zo leuk of slecht maken als je zelf wilt, ga je naar die ene glijbaan kijken die dicht is, of naar die 7 die open zijn?
Wij zijn afgelopen zomer geweest naar dit park en hebben er echt van genoten!
Onze review.
Er waren af en toe glijbanen gesloten, en ik vond de trap om naar de hoogste glijbanen te gaan een beetje vies, maar buiten dat is het zwembad wel mooi en leuk om in te vertoeven!
Onze review.
Er waren af en toe glijbanen gesloten, en ik vond de trap om naar de hoogste glijbanen te gaan een beetje vies, maar buiten dat is het zwembad wel mooi en leuk om in te vertoeven!
Laatst gewijzigd door Veerletje op 13 jul 2012, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
---{ Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away }---
- jeroom
- All-in
- Contacteer:
Die site staat bekend om zijn gruwelverhalen - ook van andere CP trouwensSandrake78 schreef: hmmm, als ik de verhalen van Lac d'Ailette lees op zoover.nl dan krijg ik toch weer schrik....
Hi
Hier ook geweest in de zomer van 2011,
En wij hadden en lekkend riool naast het huisje, en dat probleem is nog steeds.
Kennis van ons zijn onlangs in de zelfde zonnen geweest.
Ik vond het zwembad erg smerig van de alg aanslag op de tegels in het zwembad zelf.
Er hangt een naren lucht bij de hang brug, maar dat komt van een plant die bloeien, op zoover staat er dan gelijk dat het stink.
De glijbanen zijn vaak dicht, zo genaamd stuk.
Helaas als park niet vol zit of op rustige tijden sluiten ze sommige banen.
Dit om personeels kosten te besparen.
In de Fransen wetgeving staat dat elk bad ze eigen badmeester moet hebben en ze hebben hier nog al wat kleinen badjes.
Dus vandaar dat sommige banen vaak dicht zijn, er zijn er zoveel dat je er wat mij niet echt last van heb.
Veel buiten verlichting is stuk naast het strand tijdens ons verblijf.
Het park is gebouwd en moet een bepaalde omzet halen en winst maken voor de investeerders in de cottages.
Er word dus beperkt onderhouden, alles draait om zo veel mogelijk winst en hoe meer winst hoe beter dat is voor de investeerders.
Die vervolgens weer flink geld uit geven voor weer een nieuw park.
Zo gaat het nu eenmaal in de zaken wereld, het draait allemaal om geld geld geld en wij gasten zijn al lang niet meer belangrijk, al proberen ze dat wel zo voor te laten komen.
Maar dit is overal en niet alleen bij CP.
Vroeger was CP en Efteling en nu een Walibi
Verder als je er heen wil, gewoon lekker gaan!!!!
Het is op elk park wel wat, en je kan gewoon pech hebben door net een verkeerde cottage te treffen.
Er zijn kritische mensen zat hier op het forum, en als je de zelfde cottage als hun boekt moet het bijna wel goed komen!
Alles toch beter als nu met je tentje op de camping in de regen.
Hier ook geweest in de zomer van 2011,
En wij hadden en lekkend riool naast het huisje, en dat probleem is nog steeds.
Kennis van ons zijn onlangs in de zelfde zonnen geweest.
Ik vond het zwembad erg smerig van de alg aanslag op de tegels in het zwembad zelf.
Er hangt een naren lucht bij de hang brug, maar dat komt van een plant die bloeien, op zoover staat er dan gelijk dat het stink.
De glijbanen zijn vaak dicht, zo genaamd stuk.
Helaas als park niet vol zit of op rustige tijden sluiten ze sommige banen.
Dit om personeels kosten te besparen.
In de Fransen wetgeving staat dat elk bad ze eigen badmeester moet hebben en ze hebben hier nog al wat kleinen badjes.
Dus vandaar dat sommige banen vaak dicht zijn, er zijn er zoveel dat je er wat mij niet echt last van heb.
Veel buiten verlichting is stuk naast het strand tijdens ons verblijf.
Het park is gebouwd en moet een bepaalde omzet halen en winst maken voor de investeerders in de cottages.
Er word dus beperkt onderhouden, alles draait om zo veel mogelijk winst en hoe meer winst hoe beter dat is voor de investeerders.
Die vervolgens weer flink geld uit geven voor weer een nieuw park.
Zo gaat het nu eenmaal in de zaken wereld, het draait allemaal om geld geld geld en wij gasten zijn al lang niet meer belangrijk, al proberen ze dat wel zo voor te laten komen.
Maar dit is overal en niet alleen bij CP.
Vroeger was CP en Efteling en nu een Walibi
Verder als je er heen wil, gewoon lekker gaan!!!!
Het is op elk park wel wat, en je kan gewoon pech hebben door net een verkeerde cottage te treffen.
Er zijn kritische mensen zat hier op het forum, en als je de zelfde cottage als hun boekt moet het bijna wel goed komen!
Alles toch beter als nu met je tentje op de camping in de regen.
DJ Peter
ben ik het ook wel mee eens. Je gaat zelf snel een mening krijgen over wat je leest. Hier weet ik (bijna) zeker dat alles waar is, want waarom zullen we iets onjuist vermelden. Zo ben ik in juli 2010 naar LTF geweest en tijdens mijn verblijf iedere keer wat gepost over mijn ervaringen. Dit heeft waarschijnlijk een anderr weer geholpen. Afgelopen weekend ben ik bij KV geweest en het huisje (org comf) heeft mij enorm terleurgesteld. Hoognodig aan renovatie/vervanging toe, en ook dat las ik hier op het Forum.
Dus centerparcsforum.nl en alle leden ga zo door. TOP !!!!!
Dus centerparcsforum.nl en alle leden ga zo door. TOP !!!!!
Hi
485 is 2min verder als 544 de afstanden wennen snel daar.
Je kunt ook een fiets huren, je heeft voor deze cottage niet de beruchten bergen op als je via het stand gaat.
485 is 2min verder als 544 de afstanden wennen snel daar.
Je kunt ook een fiets huren, je heeft voor deze cottage niet de beruchten bergen op als je via het stand gaat.
DJ Peter
hebben vorig jaar ion 437 gezeten. Zeer prettig. Met de huurfietsen waren we zo bij de MD/AM. gewoon de route langs het strand en heuvels of iets dergelijks. Goed te doen.