Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Bispinger Heide] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)

belinda
Administratief Medewerker

[Bispinger Heide] Informatie, Vragen & Ervaringen (Deel 2)

Bericht door belinda »

welkom in deel 2 deel 1 vind u hier

Edit: topictitel aangepast (N)
Laatst gewijzigd door belinda op 15 jan 2019, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
belinda

Re: [Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide (deel 2)

Bericht door belinda »

Mekkie schreef: En ik ga ;D!!!

Nog een paar weken en dan doe ik de boodschappen hier live. Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(laatste berichten uit deel 1)
Laatst gewijzigd door belinda op 14 jun 2012, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
belinda

Bericht door belinda »

mrs Bibi schreef: Zou je willen kijken of de produkten te vergelijken zijn met NL en BE?

Laatst gewijzigd door belinda op 14 jun 2012, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
belinda

Bericht door belinda »

Heerlijk zeg Mekkie, naar dit geweldige park. Wil ook snel weer eens terug, zijn er met ons trouwen voor het laatst geweest dat is al weer 4 jaar geleden :)
Mekkie

Bericht door Mekkie »

belinda schreef:

Ja, dat zal ik voor je doen!
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Nieuwe supermarkt:

Foto’s niet meer beschikbaar

New Backery is processing - 6 days to go

New Kids play corner -- still some work todo the coming 6 days

Nieuwe horecagelegenheid: het Bispinger Brauhaus

Bron: Directeur Center Parcs België & Duitsland
Laatst gewijzigd door Jeroen op 06 feb 2019, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Le Petit Moulin

Foto niet meer beschikbaar

Bispinger Brauhaus

Foto niet meer beschikbaar

De volgende verbouwing is bij Snacks & Salads.

Bron informatie en foto's: Directeur Center Parcs België & Duitsland
Laatst gewijzigd door Jeroen op 06 feb 2019, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Yvonne79
All-in
All-in

Bericht door Yvonne79 »

zo daar ben ik weer. Terug van een weekje bispinger heide.

De nieuwe bakker en het brauhaus waren al open. De delimarkt (waar je kant en klaar gerechten kunt afhalen) was twee dagen open en toen dicht. nieuwe opening 20 juli stond er op een bordje. De snackbar was het weekend nog open en daarna begonnen ze de verbouwing. Er staat een snackwagen buiten de MD.

We hadden een original comfort cottage en die was in mijn beleving groter dan de cottages in NL. Goed gepoetst maar toch na een dag of 2 komt die typische CP geur zoals ik die noem weer bovendrijven.

We zijn 3 x naar het ontbijtbuffet geweest. Ik had via mijn cp geboekt en daar waren kinderen gratis. Ik zag echter overal hangen dat kinderen 20% korting kregen en dus niet helemaal gratis waren als je daar ter plekke zou reserveren. Ontbijtbuffet was goed verzorgd.

Zijn ook 3 keer naar het avondbuffet geweest. Laatste x waren veel dingen al op en werden niet meer bijgevuld.

Van de friendsvoordelen en de toppings zijn we gaan waterfietsen, midgetgolven en bowlen.

de kinderen vonden het bungee trampoline springen erg leuk (6,50 per kind per keer).

1 middag zijn we in het pannenkoekenhuisje gaan eten. Gezellig en lekker.

Hebben ook een paar keer in de AM friet gegeten. Beetje karige kaart vond ik.

De AM vonden de kinderen wel super. Vooral de wildwaterbaan.

Voor ons was het incl baustelle onderweg en 2 korte stops 5,5 uur rijden. vond het wel leuk voor een keer maar zou er niet naar terug gaan.

Een groot minpunt vond ik toch wel het overwegend onvriendelijke personeel. Bij de supermarkt bv kon er geen goedemorgen vanaf en we spreken toch een aardig woordje Duits. Cassiere zat gewoon met collega te praten en stak haar hand uit om het geld in ontvangst te nemen.

Bij de AM kreeg ik te weinig wisselgeld terug. Mevrouw bleef volhouden dat ik met 5 euro had betaald terwijl ik zeker wist dat het er 10 waren en ik 5 euro te weinig terugkreeg. Na een hoop gezucht werd de kas geteld (zouden ze dat hier ook doen? Kan het me niet voorstellen) en bleek er idd 5 euro teveel in te zitten. Niks geen verontschuldiging oid.

Meer mensen die dit onvriendelijke herkennen?
Mekkie

Bericht door Mekkie »

Hoi Yvonne 79,

Bedankt voor je review.

Zo te lezen heb je het goed naar je zin gehad, wel jammer dat je er niet meer heen gaat.
Maar ja, smaken verschillen.

Ik heb nooit echt gemerkt dat daar onvriendelijk personeel is. Ja, er zit weleens een onvriendelijk iemand tussen.

Door jou review weet ik nu meteen hoe het met de verbouwingen staat. Ik ga dan maar een patatje buiten halen :D.
Eendje
All-in
All-in

Bericht door Eendje »

Ik ben ook een weekje naar Bispinger Heide geweest (met mn vriend). We zaten in een 2p vip.. prima, goed schoon en goed ruim! De badkamer was erg ruim, misschien een beetje té voor 2 personen ;) We zaten dichtbij de MD; huisje 433. We zijn er vooral op uit geweest; de dierentuin in Hamburg, en Wildparken Schwarze Berge en Lüneburger Heide zijn erg mooi en leuk! We zijn ook naar het Weltvogelpark en het 'Verrückte Haus' geweest.. ook een bezoekje waard! Ik wilde er nog aan toevoegen dat wijzelf het personeel erg vriendelijk en gastvrij vonden! Vooral in het restaurant Il Giardino.. (ook erg lekker eten trouwens, en vers!) Ik ben ook nog 2 maal naar de Nature & Spa geweest voor een rugmassage + voetbad (toppings) en later nog voor een 'floating' (zoutwaterbad). De dames waren erg vriendelijk en deden betere en goedkopere aanbevelingen of tips hoe ik mijn toppings het beste kon besteden!
Maar goed... je kan ook de wat minder goed gehumeurde personeelsleden treffen haha...
Het live entertainment was ook erg goed, de papegaaien grappig en natuurlijk ook de eenden.. heel belangrijk!!! ;) zijn er voldoende..
Kortom; prima park! Wij hebben het in 4 uur gereden overigens, vanaf Nijmegen via Hengelo, Osnabrück en Hannover... op de terugweg gingen we bovenlangs (via Bremen) en deden er toen 5,5 uur over... i.v.m. file en veel baustelles, en een raar wegennet daar :p
Geweest in CP:
NL: 3x de Eemhof, 2x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x Meerdal, 1x Port Zélande, 2x Zandvoort
BE: 1x Vossemeren
DU: 1x Bispinger Heide, 2x Hochsauerland
FR: 1x Trois Forêts
Yvonne79
All-in
All-in

Bericht door Yvonne79 »

Hihihi grappig. Wij zijn juist op de heenweg die weg naar Bremen gereden en idd de baustelles tegengekomen en terug leidde de tomtom ons langs osnabruck richting dortmund. Die laatste route beviel ons veel beter!
Eendje
All-in
All-in

Bericht door Eendje »

Oh hihi, die route kende ik niet... wat een mogelijkheden... ;) Ik vond die via Hannover wel mooi, heb je wat heuvellandschap etc :D
Geweest in CP:
NL: 3x de Eemhof, 2x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x Meerdal, 1x Port Zélande, 2x Zandvoort
Mekkie

Bericht door Mekkie »

Wij gingen via Bremen, een aantal bauwstelle waar je maar 80km mocht, gelukkig bleef alles wel rijden. En op de stukken waar geen snelheidslimiet is, hebben we even lekker doorgeknald naar 180/200 km. We waren er binnen 5 uurtjes.
Eendje
All-in
All-in

Bericht door Eendje »

Oooh haha! Ja ik vond het wat raar daar, we werden van de snelweg afgestuurd om ruim een uur in de middle of nowhere te rijden.. waar een grooooooooote file stond i.v.m. baustelle... zo raar.
Geweest in CP:
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Bedankt voor jullie interessante reviews! :) Apart dat de ervaring met de vriendelijkheid van het personeel zo uiteenlopend is. Waarschijnlijk heeft Yvonne79 gewoon net de 'verkeerde' medewerkers getroffen, natuurlijk wel jammer dat zij zich zo tegen de parkgasten hebben gedragen. Fijn dat we na de review van Eendje zeker weten dat er toch ook uiterst vriendelijke en behulpzame mensen werken. :)
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Bispinger Heide”