Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Jol@nd@
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Bericht door Jol@nd@ »

We hebben op het laatste moment ipv 638 nu 324 voor morgen gekregen iemand er al eens geweest..
Een foto misschien ervan????
Cindyvp
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Cindyvp »

[quote="jol@nd@"]
We hebben op het laatste moment ipv 638 nu 324 voor morgen gekregen iemand er al eens geweest..
Een foto misschien ervan????
[/quote]

De 325 staat zeker in mijn photobucket ertussen, kan me herinneren dat ik die van alle zijden heb gefotografeerd wegens goed gelegen hoekcottage. de 324 zal vast ook hier en daar op die foto's staan.
De link naar de photobucket staat hier bij topic foto's cottages erperheide.
jill1234
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jill1234 »

Weet iemand hoelang het lopen is van huisje 709 naar de Aqua Mundo? 10 minuten vind ik niet erg namelijk en dat kan voor een ander alweer lang zijn natuurlijk.

Is het verder een leuk zwembad voor 5 en 7 jaar? Ben erg benieuwd!
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="jill1234"]
Weet iemand hoelang het lopen is van huisje 709 naar de Aqua Mundo? 10 minuten vind ik niet erg namelijk en dat kan voor een ander alweer lang zijn natuurlijk.

Is het verder een leuk zwembad voor 5 en 7 jaar? Ben erg benieuwd!

[/quote]

Zal inderdaad zoiets van een 10 min van de ingang aan voorzijde md zijn. Baluba klein stukje verder. Op streetview kan je van aan die ingang meevolgen tot aan je huisje, de weg nemen die voorbij cycle center en het meer passeert.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Mijn ervaring met erperheide.

Aankomst

Een heel hartelijk welkom bij de e-ticket incheck,kregen een welkomstkoffertje met allerlei leuke en lekker dingen er in.
We gingen de parkeerplaats op,en gingen van daaruit richting MD De entree zag er gezellig uit,Veel groen,beplanting,je zat echt in het bos.
even door de MD gelopen en omdat we de hond bij ons hadden,hebben we even een beetje het park verkend..

Cottage 324

Rond 14.45 liepen naar de cottage,achter de kinderboerderij op 5 minuten afstand van alle faciliteiten,dus dat was al een pluspunt.
We zijn toen ons huisje ingegaan,en het eerste wat ik dacht,wat gezellig en goed schoongemaakt,fris!slaapkamers goed,ligging goed,alleen qua zon wat minder,want die heb je bijna niet.voor 4 personen goed te doen,kinderstoeltje in kast gezet,om meer ruimte te hebben naast het 1persoonsbed. Badkamer ook ruim.schuifdeur in slaapkamer,wat ook wel handig is.genoeg kastruimte.
hoekbankstel zat wel goed,lcd tv scherm...en er zat alles in wat je nodig hebt,geen vaatwasser maar die hebben we thuis ook niet!
-minpuntje,wij hadden als enigste wat we zagen geen ligstoelen
-water smaakt soms erg vies
-rond 20.30 vielen de zenders weg van rtl

Aqua mundo

heel mooi zwembad,leuke snelle wildwaterbaan,savonds nog leuker en gezelliger,water golfslagbad niet te warm,niet zo een indringende chloorlucht,en niet zo benauwd als je het zwembad binnenstapt,alleen opletten met inlopen bij zwembad,kan glad zijn.bij douchegrot,genoeg kleedhokjes,geld voor kluisjes kreeg je ook terug,genoeg zitplaatsen,was ook niet heel druk,leuke baden solarium goede matrasjes,niet zoals andere parken een ligbedje,grote glijbaan iets minder,kleine glijbaan erg snel.vond alle baden mooi...en goed toezicht...
-minpunt pas op met overgang van het golfslagbad,naar het andere bad,trap slecht
-als je snel van de wildwaterbaan afkomt oppassen want je vliegt bijna tegen de rotswand of trappen.
-pluspunt is wel toen mijn tante meeging,mocht ze door de keuken met de rollator,om kort bij het zwembad te zitten,erg behulpzaam.

Market Dome
De market dome vonden we ook geweldig,mooie beplanting,vele restaurantjes en leuke winkels.leuke terrassen.Alleen na mijn idee ging de todays niet zo goed,is goed dat we niet gereserveerd hadden,want er zat niemand.daar in tegen was het bij fuego heel druk.
minpuntje vond ik bij snacks niet veel keus

en dan heb je nog op het park dat de mensen zelf menen dat ze vip zijn,na een rode kaart op de auto te hebben gekregen,lieten ze de auto nog staan!

Vond het een zeer geslaagde vakantie,vond mijn tante en gezin ook,zeker de moeite waard om terug te keren..
Maar dit was ook mijn mening andere kunnen daar weer anders tegen kijken!
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

had dit nog erbij willen plaatsen.
op laatste dag nog gaan uiteten,jammer dat alleen snacks en grand cafe open waren.dus was de keuze
snel gemaakt...jammer dat bij het stoofpotje de frietjes er niet bij zaten,dis kwam je nog prijzig uit.De mannen hadden hamburgermenu waar wel de frieten bij zaten...bij snacks alleen keuze uit frikandel Hamburger,kipnuggets en kaassoufle,jammer! voor de rest een mooi park voor groot en klein veel te beleven!
Laatst gewijzigd door Jol@nd@ op 31 mar 2014, 04:25, 1 keer totaal gewijzigd.
JeroenG79
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door JeroenG79 »

Wie weet welke soorten pizza's er te bestellen zijn en wat de prijzen zijn? Kan ik nergens op de site of de app vinden!
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="JeroenG79"]
Wie weet welke soorten pizza's er te bestellen zijn en wat de prijzen zijn? Kan ik nergens op de site of de app vinden!
[/quote]
Er zijn heel veel soorten pizza en de prijzen beginnen vanaf 10,50 ongeveer,zijn wel lekker groot!
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Mooi review Jolanda.
Ik vind het echt heel raar dat er geen friet bij een vlees gerecht word geserveerd. En dat je dat nog apart moet betalen.
Is toch in geen 1 restaurant als je gaat eten!!!
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

ja 3,75 voor een puntzakje friet :(
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Ik vind dit echt niet kunnen.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="mrs Bibi"]
Ik vind dit echt niet kunnen.

[/quote]
ik ook niet,maar er was niet veel keuze!
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Wat wel vreemd is , is dat in de menu krant staat 14,95 incl. friet ?
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="belinda"]
Wat wel vreemd is , is dat in de menu krant staat 14,95 incl. friet ?
[/quote]

Dat was in het grand cafe,en idd als je een hamburger pakt zitten frieten bij,14,50,maar de rest niet..
portzelande
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door portzelande »

Hmm, ze willen dus echt niet dat mensen blijven eten.
Center Parcs is mijn verleden, heden en toekomst
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”