Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
santalyd
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Bericht door santalyd »

Bedankt voor je reactie! We zaten te twijfelen tussen 2 of 5 persoons inderdaad. Maar willen comfort arrangement erbij boeken en dan moet je bij 5 persoons voor alle bedden betalen. Totale verschil wordt voor ons zo'n 80 euro, maar we hebben vanmorgen besloten dat we dat het toch maar waard vinden  ;D
We zijn wel eens in een 2 persoons geweest en het is inderdaad klein. We kiezen toch voor de aparte slaapkamer en ruimere hal/woonkamer. Jouw reactie gaf de doorslag  ;)
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="santalyd"]
Bedankt voor je reactie! We zaten te twijfelen tussen 2 of 5 persoons inderdaad. Maar willen comfort arrangement erbij boeken en dan moet je bij 5 persoons voor alle bedden betalen. Totale verschil wordt voor ons zo'n 80 euro, maar we hebben vanmorgen besloten dat we dat het toch maar waard vinden  ;D
We zijn wel eens in een 2 persoons geweest en het is inderdaad klein. We kiezen toch voor de aparte slaapkamer en ruimere hal/woonkamer. Jouw reactie gaf de doorslag  ;)
[/quote]

Leuk om te horen! Fijn dat we elkaar kunnen helpen op dit forum :) :)
Veel plezier op Erperheide !
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Ha Santalyd,

Je ben al geholpen dag ik zo te zien zag, je kan ook een 3 pers cottage nemen, maar dan blijft de badkamer/wc erg krap.
Via 1 of andere actie geen recht op toppings, dan is de voorkeur gratis?

Als je voor 5 pers kiest zou ik voor de 4 pers kiezen, aparte wc en deze zijn ruimer.
De 4pers. in de 500 serie zijn ook al voorzien van nieuw bankstel.

Ik heb hier een plattegrond liggen van de  2 en 3 pers cottage' s met de nummers er bij, misschien kan iemand die online zetten, er word best vaak naar gevraagd hier.

413 - 414 - 417 begaande grond / 432 met Turks stoombad, meerprijs € 40,- met zeer ruimen badkamer op de 3de etage - 443 boven / 445 - 446 - 447 - 448 - 449 - 451 - 470 - 472 begaande grond

Ik zag dat ze het blok van 665 helemaal aan het opknappen waren, gaat het alleen om een verf beurt of worden deze ook omgetoverd tot 5 pers luxe of eindelijk nieuwe gordijnen en verf in de 5 pers comf. of ....???
DJ Peter
balance

Bericht door balance »

Mag je op dit park bij aankomst/inchecken de auto even naar het huisje rijden om je koffers uit te laden?
Yopper
All-in
All-in

Bericht door Yopper »

Dat mag bij alle parken. Na het uitladen moet je de auto dan op een parkeerplaats zetten.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP
jill1234
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jill1234 »

Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en vroeg me af of iemand bekend is met huisje 709 op Erperheide. We gaan van 5 tot 9 mei
We gaan met 2 jongens van 5 en 7 en ik heb heel lang getwijfeld welk park ik moest boeken. Hoop een goede keuze te hebben gemaakt!
Wij waren altijd Landal gangers en hebben nog weinig ervaring met centerparcs (alleen Port Zelande 1x en Les Trois Forets 1x)
Nu de jongens ouders worden geven ze toch de voorkeur aan de zwembaden van Centerparcs, dus ik ben erg benieuwd!
Laatst gewijzigd door jill1234 op 26 mar 2014, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="jill1234"]
Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en vroeg me af of iemand bekend is met huisje 709 op Erperheide. We gaan van 5 tot 9 mei
We gaan met 2 jongens van 5 en 7 en ik heb heel lang getwijfeld welk park ik moest boeken. Hoop een goede keuze te hebben gemaakt!
Wij waren altijd Landal gangers en hebben nog weinig ervaring met centerparcs (alleen Port Zelande 1x en Les Trois Forets 1x)
Nu de jongens ouders worden geven ze toch de voorkeur aan de zwembaden van Centerparcs, dus ik ben erg benieuwd!
[/quote]

Hopelijk krijgen jullie geen verkeerd beeld van dit superleuke park, door de ligging van jullie huisje. 709 ligt in bosrijke omgeving, maar echt in een uithoek, toch eventjes stappen naar Baluba, zwembad, supermarkt, kinderboerderij, speeltuinen, kidsclub. Tenzij jullie fietsen meenemen? Las hier vandaag op forum dat dezelfde cottages als die van jullie, maar in beter gelegen zone 5, nieuwe bankstellen hebben. Is daar niks meer vrij voor jullie?
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
jill1234
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jill1234 »

Hoi, ik had inderdaad op de plattegrond gezien dat het in een uithoek ligt, maar ik heb geboekt via felicitas met 50% korting (betaal nu 277 voor een midweek in de meivakantie) en ik kreeg dit huisje toegewezen. Weet niet of ik dat nog kan wijzigen.
Weten jullie welke comfort huisjes (4 pers.) al gerestyled zijn? Dan zou ik kunnen bellen..
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

Een vraagje,vrijdag gaan we tot zondagavond naar erperheide,kun je de sleutel ergens deponeren of moet je die aan de receptie inleveren,en als we vrijdag aankomen is er ook een terras ergens buiten waar je wat kunt drinken omdat wij nl ons hondje bij hebben??
Dywe
All-in
All-in

Bericht door Dywe »

Ja de sleutel kan in een brievenbus bij de slagbomen. Of je wat buiten kan drinken weet ik niet, wij waren er in januari. Dat is altijd wel een nadeel, dat je op de aankomdag nergens naar binnen mag met je hond. Wij gaan daarom altijd laat, zodat we vrijwel meteen naar het huisje toe kunnen. Maar ideaal is het niet.
Jol@nd@
All-in
All-in

Bericht door Jol@nd@ »

[quote="Dywe"]
Ja de sleutel kan in een brievenbus bij de slagbomen. Of je wat buiten kan drinken weet ik niet, wij waren er in januari. Dat is altijd wel een nadeel, dat je op de aankomdag nergens naar binnen mag met je hond. Wij gaan daarom altijd laat, zodat we vrijwel meteen naar het huisje toe kunnen. Maar ideaal is het niet.
[/quote]

Bedankt! het scheelt we zijn rond 14 uur daar!
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="jill1234"]
Hoi, ik had inderdaad op de plattegrond gezien dat het in een uithoek ligt, maar ik heb geboekt via felicitas met 50% korting (betaal nu 277 voor een midweek in de meivakantie) en ik kreeg dit huisje toegewezen. Weet niet of ik dat nog kan wijzigen.
Weten jullie welke comfort huisjes (4 pers.) al gerestyled zijn? Dan zou ik kunnen bellen..
[/quote]

Wij waren zeer tevreden over 5p comfort nr 326 en willen volgend verblijf liefst vooraan in zone 100 zitten, maar vermoed dat je enkel naar 4p kan switchen? Zou echt wel zone 5 aanraden ipv zone 7, je betaalt dan 33€ voorkeursligging, maar scheelt toch wel qua afstand. Zeker met jullie jongste kindje stuk handiger qua ligging naar zwembad en baluba.
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

[quote="jol@nd@"]
Een vraagje,vrijdag gaan we tot zondagavond naar erperheide,kun je de sleutel ergens deponeren of moet je die aan de receptie inleveren,en als we vrijdag aankomen is er ook een terras ergens buiten waar je wat kunt drinken omdat wij nl ons hondje bij hebben??
[/quote]

Je kunt bij het terras van de baluba wat eten en drinken.
Meest staan de nood deuren open bij het terras zo hoef je niet met je zwem kaart naar binnen om iets te halen.
Bij slecht weer kun je de hond daar ook in de hal leggen.
Ook is er een knellen net voor de receptie, niet mij voorkeur maar sommige honden hebben daar geen moeite mee.
DJ Peter
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

[quote="jill1234"]
Hoi,
[/quote]

Ik heb een keer in 711 gezeten.
Afstand is prima te doen,vergelen andere parken is de ep kwa afstanden maar heel klein.
Verder vind ik wel leuk lopen als je via de fietsen verhuur loopt, langs het meertje.
DJ Peter
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="djpeter"]
Ik heb een keer in 711 gezeten.
Afstand is prima te doen,vergelen andere parken is de ep kwa afstanden maar heel klein.
Verder vind ik wel leuk lopen als je via de fietsen verhuur loopt, langs het meertje.

[/quote]

Wij in de 722 op Erperheide en belevenis t.o.v. onze andere verblijven in zone 3 was ook leuk, maar toch net iets anders. Onze kids zijn 4j en 8j en het is echt wel intenser, gemakkelijker en vooral super leuk als je vlot heen en weer kan gaan tussen kinderboerderij, ponyrijden, speeltuinen, baluba, je cottage, eventjes binnenwippen in supermarkt of om vers brood, zwemmen, naar kidsclub, ...

De wandeling langs bospad naast het meertje en cyclecenter idd wel mooie wandeling, gebruikten wij ook vanuit 722 en onlangs nog tijdens weekendje met onze hond afgewandeld.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”