Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
crooltje
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 6)

Bericht door crooltje »

[quote="VPCINDY"]
Toch wel beetje stappen, je moet het meer rond, kindje van 3 jaar zal zeker buggy nodig hebben. Groot meer erachter zeer mooi, maar weet niet of jullie er zicht op hebben. Waar op plan 463 stazt, daar is kruispuntje met dichts bijzijnde ingang MD (hoofdingang vooraan).
Is er in jullie periode geen vip meer vrij vooraan in de 100-reeks? Prachtig zicht op kleiner meertje achteraan, bijna geen inkijk en lekker dicht bij Zwembad, MD en Baluba.
[/quote]

Ik heb net even gebeld, maar in onze periode zitten alle vip huisjes helemaal vol.
Maar op zich is het niet erg, weet nu dat een buggy wel heel handig van pas gaat komen...
Ik had er voor gekozen om met de prenatalkorting te boeken en zonder voorkeursligging dus ik wist dat er een kans was dat we niet al te dichtbij alles zouden komen zitten.
Hopen dat het weer mee gaat zitten, dan komt het helemaal goed!
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Ha,

Hier berichtje live vanaf de EP.
Net even lekker wezen bingo spelen , helaas net naast de hoofdprijs. :-\
Wat ik toch al even wil posten voordat ik thuis ben, we zijn nu 2 dagen hier van de 14 dagen.

Is het onbeschofte  personeel wat er tussen loopt!
Zowel bij de receptie als in de super markt en voornamelijk in het Market Café.
Allereerst kom je in je huisje, en blijken de bedden niet opgemaakt te zijn.(2de keer), terwijl je een comfort pakket hebt.
Dit kan gebeuren, dit netjes gemeld en ze zouden het doorgeven, helaas om half 6 nog niemand, dus weer gemeld en toen is het later wel opgepakt.
Toen beseften we ons dat er ook een doucheschuim en een keukenpakket bij hoort te zitten, dus wij weer naar de receptie en toen werd er ontkent dat wij een comfort pakket hadden, pas na een tijdje kregen we gelijk, en toen kregen we alle spullen mee, maar geen excuses.

Lang wachten bij het market cafe, terwijl er 4 tafels bezet zijn, borden die pas na een uur afgeruimd worden, en als je dan wordt geholpen, dan loopt er een meisje naar je toe en die vraagt: Ja wat is er.
Volgens mij hoort dit te zijn: Kan ik u misschien helpen.
Bestel ik een schnitzel vraag die mevrouw wilt u er friet of brood bij doe maar friet, moet je hier apart voor betalen komen we helaas pas bij afrekenen achter, dit netjes aangegeven , zegt dat meisje: sja mijn collega die jullie geholpen heeft is al naar huis dus ik kan niks doen u moet toch echt de friet betalen, omdat dit een principe kwestie voor me is ben ik naar haar collega's gelopen, en die hebben hun baas gebeld, deze vond ook dat wij de frieten moesten betalen, mijn mening is dat de medewerkster dan niet had moeten zeggen dat het erbij zit. kom je op een prijs van bijna € 20,- voor een mini schnitzel uit de frituur met een paar blaadjes sla voor € 15,- en dan komt de friet er nog bij.
Dit gaat nergens meer over!

We gaan al jaren naar centerparcs, en geven ruim 100 euro per dag hier uit, maar de medewerkers die hier tegenwoordig aangenomen worden, zijn absoluut geen horeca mensen, niet van vriendelijkeheid gehoord, en lopen zeer chagerijnig rond.

Ook nog iets positief vertellen, gister bij de Fuego wezen eten, redelijk aan de prijs € 29,95 maar dan wel heerlijk gegeten en me buikje meer als vol, daar wel zeer vriendelijk personeel.

We gaan nog even lekker 11 dagen genieten en kijken maar een beetje om de botte personeels leden om, er zijn er gelukkig genoeg die wel hun best doen!

Mocht er nog iemand vragen hebben over het park, dan lees ik het wel.

Gr vanaf de Erperheide
DJ Peter
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

Zozo lekker zeg, 2 weken naar de Erperheide! :) Jammer van de nu al slechte ervaringen met het personeel. Hopelijk zijn het uitzonderingen, want dat soort reacties kunnen echt niet en zijn verre van professioneel. Fijne vakantie nog, en geniet van het mooie weer!
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

Nog veel plezier daar voor die 2 weken. Ik vermoed dat, omdat het vakantie is in België, ze een deel jobstudenten hebben aangenomen. En ja, die weten dikwijls niets van vriendelijk zijn of dat ze moeten vermelden dat de friet apart te betalen is. Spijtig, ik hoop voor jullie dat het deze week beter is, dan is het in België geen vakantie meer  :)
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Veel plezier nog, wij zitten ook te kijken of we hier na toe gaan. Is het zwembad eigenlijk wel een beetje begaanbaar voor wat oudere mensen? Mijn ouders gaan ook mee met vakantie en mijn vader gaat ook altijd zwemmen maar weet niet of er veel obstakels zijn?
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

Ik heb zonet geboekt voor weekje Erperheide, vip huisje 109 is het geworden nog 221 dagen te gaan ;D
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

DJPeter, jij heb gelijk in mijn ogen, wij hebben de laast keer ook gegeten in het Market Cafe en daar werd ons ook gevraagd of we brood of friet wilde en dit is een keuze niet een bij betaling. dit stond er op het menu, Geserveerd met brood of frites en mayonaise.
Sorry maar dit zou ik dus niet accepteren en er nog op terug komen.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
manjh

park Erperheide

Bericht door manjh »

Heel mooi park, met de nadruk op natuur. Het was geweldig om te zien hoe zoveel mensen als het ware verdwijnen in de natuurlijke omgeving. Zelfs de cottages beginnen er "natuurlijk" uit te zien.

Punt van kritiek: ik had ergens gelezen dat Wifi access met een topping kon worden gekocht, maar dat bleek dus niet waar te zijn. Daarmee werden de toppings voor ons volstrekt waardeloos, omdat vrijwel alle aktiviteiten op kinderen gericht zijn. We hadden twee fietsen kunnen huren, maar we hadden onze eigen fietsen meegenomen omdat we dachten die toppings te kunnen gebruiken voor Wifi.
Kortom: we gingen aan het eind van het verblijf weer naar huis met vier ongebruikte toppings...

Edit: topics samengevoegd - birdieken
Laatst gewijzigd door manjh op 16 mar 2014, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Je kunt toch bingo kaarten halen voor de toppings, met een beetje geluk met een auto vol met prijzen naar huis. Ik helaas met niets :-(
Wat ik wel heel leuk vind aan de bingo op dit park, dat die kleuren van de eindronden niet op volgorde hoeven te staan. Deze rond wordt uitgespeeld door middel van een goed fout spel, helaas de laatste vraag had ik fout :-(

Ikzelf ben gelukkig niet al teveel stug/dom personeel meer tegen gekomen, na mijn eerste paar dagen. Deze paar kunnen het toch verpesten voor de rest, vooral de mensen van hogerhand en de job werkers. Job werker kan ik nog wel vergeven, maar als je zo nodig een stropdas wil dragen, kun je toch ook wel vriendelijk zijn. Als je toch 2 weken op een park zit en elke avond in de market enz. En dan nog geen goede dag vanaf kan.
Zit je nog even lekker met wat mensen te kletsen na de bingo. Komen ze zeggen: ja we gaan sluiten, het is te duur om open te blijven. Hier blijf ik me groen en geel aan ergeren, gezeur om rendabel uren. Als elk café alleen deze uren open zou gaan wordt het een saaie bedoeling.

Dus mensen ik stel voor: we gaan tussen 9 en 11 naar de supermarkt, 12 en 13 eten, 13 tot 17 uur kunnen we zwemmen, van 17 tot 19 mogen we weer eten en dan tot slot mogen we met ze alleen van 19 tot 22 naar de Bingo/show enz. om vervolgens met ze alleen de volgende dag op hun tijden weer deel te nemen aan de activiteiten enz.
Sorry moest het even kwijt.

Verder een prima en heerlijke vakantie gehad, blijft het toch een mooi zwembad op de Erperheide :-)

Nog 1 kleine puntje, alles is wel weer flink duurder geworden, bingo kost nu 10 euro, waterfietsen 10 euro, en vooral het eten.
Evergreenz was in december beter als ooit, maar nu duurder 27 euro en weer vervallen in het oude Albron voer.
Fuego, nog steeds lekker en steeds goed aan de prijs, maar ook hier geen zalm meer en meer goedkopere vlees soorten. Lantarens om mee te nemen naar je tafel waren allemaal stuk, de bekende verval treed al snel in, heel jammer.  
Voor de kaart in het Market café, denk dat alles met 1 a 2 euro is verhoogd, en let op alles is nu zonder friet! Hiervoor betaal je apart nu 3,75 waar mee een maaltijd op 19,50 komt. Plus punt nu dat deze gehele kaart nu ook s' avonds kunt bestellen.

1 juni verwachten wij onze eerste kleine, vanaf dan gaan we Center Parcs denk van een heel andere kant ervaren.

Edit: leesbaarheid verhoogd - birdieken
Laatst gewijzigd door djpeter op 23 mar 2014, 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
DJ Peter
portzelande
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door portzelande »

Albron, wanneer bedankt CP hen eens voor bewezen diensten? Alles zo belachelijk duur en de kwaliteit is dan niet eens erg goed. Ook jammer dat er nu al dingen stuk zijn in de vernieuwde restaurants.
Center Parcs is mijn verleden, heden en toekomst
rokoe
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door rokoe »

Tja, overal, maar zeker op de Erperheide is het qua eten simpel. Je kunt veel goedkoper en veel lekkerder eten vlak buiten het park. In het geval van de Erperheide is dat bijvoorbeeld zo in het Koffiehoekje (letterlijk om de hoek van het park)... Ik snap niet zo dat de meeste Center Parcs gasten op het park blijven om te eten.
fred_33jr
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door fred_33jr »

M'n de 5-vogelparken stimuleren je niet om van het park af te gaan. Dat je zoveel mogelijk op het park blijft. Mensen gaan dus sneller eten in de parken. Het is ook zo dat iedereen andere eisen stelt, waar de een tevreden is met een schnitzel wil de ander wat exclusiever. CP kiest dan toch voor de gemene deler.
rokoe
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door rokoe »

Ik denk niet dat je dit stimuleert door het eten duurder en tegelijkertijd minder goed te maken, buffetten minder uitgebreid te maken en dat soort acties. Blijkbaar kunnen ze dat maken. Zelf ging ik vroeger ook voor het eten naar een CenterParcs park omdat ik vond dat dat erbij hoorde. Nu ga ik voor het zwembad (en voor mijn dochter voor de Baluba) maar voor het eten vind ik dat er veel betere alternatieven zijn. En dat vind ik jammer.
santalyd
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door santalyd »

Op het forum vond ik een mooie lijst van de 2-persoons cottagenummers:

•2 pers. Appartement comfort EP082

405 - 406 - 407 - 408 - 409  -411 - 412 - 413 - 414 - 415 - 417 - 418 - 419 - 420 - 421 - 422 - 424 - 425 - 426 - 427 - 428 - 429 - 430 - 431 - 432 - 443 - 444 - 445 - 446 - 447 - 448 - 449 - 450 - 451 - 455 - 456 - 457 - 458 - 459 - 460 - 461 - 462 - 463 - 464 - 466 - 467 - 468 - 469 - 470 - 472 - 473 - 474 - 475 - 476 - 477 - 478 - 479 - 480 - 501 - 502 - 505  -506  -507 - 508 - 509 - 510 - 511

Hier staat alleen niet bij welke op de begane grond liggen en welke niet..
Nu willen we dit weekend naar Erperheide en zijn de volgende nummers nog vrij (van vrij-di):

413 - 414 - 417 - 432 - 443 - 445 - 446 - 447 - 448 - 449 - 451 - 470 - 472

We willen in ieder geval op de begane grond, want we nemen de kleine mee dus dat is makkelijker met kinderwagen e.d.  Om diezelfde reden hoeven we ook geen terras boven/aan het water, 'tuintje' is sowieso handiger (lees: veiliger).
Vandaar dat we met voorkeur willen boeken. Aangezien we dan 33 euro kwijt zijn voor voorkeur begane grond, kunnen we net zo goed een specifiek nummer kiezen. Weet toevallig iemand welk appartement op de begane grond ligt en een aanrader voor ons kan zijn? Leuk terras/tuintje en niet allemaal mensen erlangs oid. Ik heb wel wat op het forum gespeurd, maar de meeste genoemde nummers zijn of niet meer beschikbaar of op verdieping. Wellicht dat iemand nog andere kennis heeft  :) Alvast bedankt!
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="santalyd"]
Op het forum vond ik een mooie lijst van de 2-persoons cottagenummers:

•2 pers. Appartement comfort EP082

405 - 406 - 407 - 408 - 409  -411 - 412 - 413 - 414 - 415 - 417 - 418 - 419 - 420 - 421 - 422 - 424 - 425 - 426 - 427 - 428 - 429 - 430 - 431 - 432 - 443 - 444 - 445 - 446 - 447 - 448 - 449 - 450 - 451 - 455 - 456 - 457 - 458 - 459 - 460 - 461 - 462 - 463 - 464 - 466 - 467 - 468 - 469 - 470 - 472 - 473 - 474 - 475 - 476 - 477 - 478 - 479 - 480 - 501 - 502 - 505  -506  -507 - 508 - 509 - 510 - 511

Hier staat alleen niet bij welke op de begane grond liggen en welke niet..
Nu willen we dit weekend naar Erperheide en zijn de volgende nummers nog vrij (van vrij-di):

413 - 414 - 417 - 432 - 443 - 445 - 446 - 447 - 448 - 449 - 451 - 470 - 472

We willen in ieder geval op de begane grond, want we nemen de kleine mee dus dat is makkelijker met kinderwagen e.d.  Om diezelfde reden hoeven we ook geen terras boven/aan het water, 'tuintje' is sowieso handiger (lees: veiliger).
Vandaar dat we met voorkeur willen boeken. Aangezien we dan 33 euro kwijt zijn voor voorkeur begane grond, kunnen we net zo goed een specifiek nummer kiezen. Weet toevallig iemand welk appartement op de begane grond ligt en een aanrader voor ons kan zijn? Leuk terras/tuintje en niet allemaal mensen erlangs oid. Ik heb wel wat op het forum gespeurd, maar de meeste genoemde nummers zijn of niet meer beschikbaar of op verdieping. Wellicht dat iemand nog andere kennis heeft  :) Alvast bedankt!
[/quote]

Hebben jullie eventueel een cottage overwogen? Met de prenatal code 4766 op centerparcs.nl scheelt het 75€ met een 2p app 250€ ipv 175€) maar als je voorkeursligging niet neemt, is het prijsverschil amper 40€.
Op centerparcs.be is het waanzinnige woensdag vandaag, maar link werkte nog niet zopas.
Bungalowrace op .nl eindigt vandaag, maar had kuren, sprong steeds op gewone boeking.

Met een kindje is op Erperheide een huisje met terras en wat gras (hebben ze allemaal) veel zaliger dan een krap appartement? Met een kinderbedje en kinderwagen erbij staat dat daar volledig vol. Vraag me trouwens af of je op Erperheide kindermeubilair kan krijgen op de appartementen. Ik deed zopas eens een proefboeking, en kon geen baby aanduiden.
De 4p comfort huisjes liggen wel veel verder van md dan de meeste 5p comfort huisjes en in de acties worden die vaak gelijkgesteld qua prijs.
Als je niet aan water wil zitten, kies je best voor achterzijde marketdome en aan kinderboerderij, maar daar leken me de gelijkvloersapp op Erperheide toch vrij donker en meestal gelegen aan straatzijde. Maar kan fout zijn, we huurden zelf nooit een app, ken ze dus enkel van voorbij te wandelen.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”