Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] Port Zelande (Deel 4)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
stoute
All-in
All-in
Like! Gekregen: 2 keren

Re: [Ervaringen & Vragen] Port Zélande (deel 4)

Bericht door stoute »

Dat papiertje van de schoonmaak lag bij ons op de eettafel, en t doosje met de spons enz stond op t aanrecht. Misschien vergeten door de drukte. Ff vragen bij de receptie of zo.
Groeten Nicole
flatbewoonster
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 1 keer
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door flatbewoonster »

Het was idd vergeten. Het hoort normaal aanwezig te zijn. Er piept een deur hier dus dat wil ik even noteren.. kan die gesmeerd worden voor de volgende bewoners.

Btw.. nog een vraag. Vanavond ging de wildwaterbaan en turbotunnen om half acht dicht. Is dit altijd zo? Of vanwege het weer?
loulou
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 62 keren
Like! Gekregen: 70 keren

Bericht door loulou »

flatbewoonster schreef: Het was idd vergeten. Het hoort normaal aanwezig te zijn. Er piept een deur hier dus dat wil ik even noteren.. kan die gesmeerd worden voor de volgende bewoners.

Btw.. nog een vraag. Vanavond ging de wildwaterbaan en turbotunnen om half acht dicht. Is dit altijd zo? Of vanwege het weer?
Goedemorgen flatbewoonster,

Voor problemen in de cottage, kan je altijd naar de receptie/ Action Factory lopen, zodat zij verdere stappen kunnen ondernemen. Betreft de sluiting van de wildwaterbaan en de turbotunnel, wanneer het onweert, worden de buitenbaden en de banen (zoals o.a. de wildwaterbaan) inderdaad uit veiligheidsoverwegingen gesloten.

Ik hoop hiermee antwoord te hebben gegeven op je vraag.
Groetjes,
Loulou
flatbewoonster
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 1 keer
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door flatbewoonster »

Een piepende deur overleef ik wel hoor deze dagen. Maar voor volgende bewoners is het wel fijn als het niet piept. Ik noteer dingen als dat altijd op dat formulier..

Oh het was dus ivm onweer enzo. Dat wist ik verder niet dat dit zo was. Zo leer ik ook weer wat. We gingen er toch al uit.. en idd veiligheid voor alles!
gerritelburg
All-in
All-in

Bericht door gerritelburg »

Meld anders je klacht in de Whatsapp, incl jullie cottagenummer.
Dit heb ik de vorige x ook gedaan met een lamp
Parc Sandur(14x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Zandvoort(3x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x) De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

Was even aan het kijken wat voor dinerformules ik kan bijboeken voor onze volgende Port Zélande vakantie (die pas deze winter is  ;D).  Zie ik dat ik een formule kan boeken met 1x Evergreenz en 1x The Grill.  Even naar de CP-site om te kijken wat voor iets The Grill is, want dat zei met niets (dacht eigenlijk dat er op PZ een Mexicaans restaurant zat).  Op de site staat dat dit restaurant zou gesloten zijn tot 18 mei.  Dit lijkt me oude info, of zijn ze dit werkelijk nog aan het ombouwen of zo?  Want ik kan het wel boeken  :-\
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

@Weegschaaltje, er is een Grill, ik heb net een navraag gestuurd naar Port Zélande. Zodra ik antwoord heb hoort u van mij.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Zojuist het antwoord al gekregen: Onze grill is gewoon geopend, meestal zo’n 3 avonden per week.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
weegschaaltje
All-in
All-in

Bericht door weegschaaltje »

mrs Bibi schreef: Zojuist het antwoord al gekregen: Onze grill is gewoon geopend, meestal zo’n 3 avonden per week.
Bedankt Mrs. Bibi!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 9 x Vossemeren * 7 x Kempervennen * 4 x Eemhof * 7 x P. Zélande * 4 x Sandur * 2 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x L. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 2 x Lommerb. * 1 x De Haan * 1 x Mooi Zutendaal * 1 x Eau Heure * 4xroompot
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Geheel onverwacht ben ik op weekend geweest naar Port Zelande.
We kwamen aan omstreeks 21u, dus van de eerste dag heb ik niet veel meer gehad.
Wij verbleven in een 4 persoons comfort cottage

De 2de dag zijn we gaan onder andere gaan zwemmen.
Het waterplayhouse is heel leuk ( zelfs voor volwassenen ).
De turbo tunnel is ook altijd leuk om te doen, maar naar mijn mening liggen er op sommige tijdstippen te weinig banden.

Mede dankzij het goeie weer zijn we tevens op zaterdag een fietstocht gaan maken langs de dijk en ook wat op het strand gaan wandelen.
Jammer dat de paviljoenen al dicht waren maar het is dan ook al halfweg oktober. Er zijn er wel een paar open maar die konden we niet bereiken per fiets als we wilden blijven langs de dijk; daardoor zijn we ook niet geweest.

Op zaterdagavond hebben we meegedaan aan de “Crazy Game Time” (voorheen Crazy Bingo), en op het eind van de avond hadden we nog beide handen vrij (wij hadden dus wederom niets gewonnen).

Op zondag hadden we een luierdag voorzien. We zijn wel wezen golfen maar voor de rest niet veel gedaan.

Helaas was het weekend op maandag weeral voorbij dus moesten we weer huiswaarts keren.
maartje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [CP] Cottages in Port Zélande

Bericht door maartje »

ik ben aan het kijken om te boeken en de kerstvakantie. 

zouden huisje nemen van 6personen premium omdat de 8pers niet geboekt kunnen worden.

maar welke zijn vernieuwd en toch mooie ligging , hoeveel badkamers hebben deze en is er ook nog sauna in de vernieuwde 6 personen.
maria
All-in
All-in

Re: Re: [CP] Cottages in Port Zélande

Bericht door maria »

De mooiste 6 pers. Liggen in zone 2 of zone 8. Volgens mij hebben de 6 pers. premium geen sauna en er is 1 badkamer.
maartje
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door maartje »

maria schreef: De mooiste 6 pers. Liggen in zone 2 of zone 8. Volgens mij hebben de 6 pers. premium geen sauna en er is 1 badkamer.

ok bedankt,  in zone 8 liggen er wel geen premiums op plan te zien, zijn allemaal vips 6 personen. 
Helena
All-in
All-in

Bericht door Helena »

Wij hebben een 4 persoons comfort geboekt van 12 tot en met 16 november. Wij hebben huisje 463 toegewezen gekregen. Heeft iemand ervaringen/foto's van deze cottage?
We twijfelen om met voorkeurskosten huisje 678 te kiezen omdat deze aan het water ligt.
Welke zouden jullie aanraden? Alvast bedankt  voor de reactie :D
3x Heijderbos- 2x Eemhof- 2x Meerdal- 1x Kempervennen- 1x Hochsauerland- 1x Vossemeren
Tom...
All-in
All-in

Bericht door Tom... »

Nou, 463 is een heel ander cottage type dan 678. 463 ligt "los" en heeft een heel andere indeling, is meer een echte cottage. 678 is onderdeel van zo'n groot gebouw en dat betekent minder lichtinval, meer geluidsoverlast van links/ rechts/ boven/ achter je en echt aan het water, ligt die ook niet.

Hoewel ik zone 4 aan de buitenkant niet echt sfeervol vind, zou ik zelf niet meer switchen. Je ligt daar prachtig in het "bos" en ik denk dat dit type cottage mooier is dan die andere. Hele fijne vakantie gewenst!
-
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”