Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (deel 5)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
ngs92
All-in
All-in

[Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (deel 5)

Bericht door ngs92 »

En verder met deel 5!

Deel 4 kan je hier vinden:

http://www.centerparcsforum.nl/forum/in ... c=2795.570

[quote="mrs Bibi"]
Fijn dat je een leuke dag heb gehad.
Wat was er zoal te eten bij het americanbuffet?

Zou ik je foto's mogen plaatsen bij het topic marketbuffet?
[/quote]

[quote="woops"]
Plaats maar hoor.
Wat was er te eten?
Even denken hoor, echt veel.
Toetjes: je kan het niet bedenken of het was er tot gebak toe!  ;D
Salade`s van alle soorten en ook rauwkost
Friet, aardappelen, groente`s ja echt veel.
Taco`s ofzoiets, broodje hamburger, biefstuk, vlees en vis.
Echt veel.

[/quote]
Laatst gewijzigd door ngs92 op 14 aug 2012, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Marciman1
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Re: [Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (deel 5)

Bericht door Marciman1 »

hallo,

weet iemand of de 4 persoons premium cottages gerenoveerd zijn.
Want op de site staat een foto van een hele mooie cottage, maar als ik bij foto's van de cottage kijk zie ik mindere. Dus ik dacht misschien zijn ze gerenoveerd.

gr Marc
(even iets anders het zou wel leuk zijn als er een app van centerparcsforum zou komen voor op de smartphone)[
Laatst gewijzigd door Marciman1 op 31 okt 2011, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
2008: De Eemhof, Hochsauerland
2009: Port Zelande, Sandur,Heijderbos 2010: Erperheide, Vossemeren 2011: Port Zelande, Les trois forets, Hochsauerland
cp-vippie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 125 keren
Like! Gekregen: 74 keren

Bericht door cp-vippie »

Ik zelf vind het American buffet thema het lekkerst van alle thema's. American Buffet is meestal altijd op vrijdag en op maandag in het market buffet restaurant.
Imanieke
All-in
All-in

Bericht door Imanieke »

Wij gaan eind januari naar de Kempervennen voor een midweekje , hebben een prem. Eden 4 pers. cottage geboekt... Ik ben nu al benieuwd. Wordt voor ons kindje meteen ook de eerste kennismaking met centerparcs :)...
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

afgelopen februari zijn we een dagje gaan zwemmen bij de kempervennen. vandaag kregen we van de kempervennen een gratis zwembadkaartje, kei leuk en daar gaan we gebruikt van maken natuurlijk kan ik meteen foto's maken van ons huisje dat we voor volgend jaar geboekt hebben. leuke actie haha
Ontdek, inspireer en geniet...
cp-vippie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 125 keren
Like! Gekregen: 74 keren

Bericht door cp-vippie »

[quote="Imanieke"]
Wij gaan eind januari naar de Kempervennen voor een midweekje , hebben een prem. Eden 4 pers. cottage geboekt... Ik ben nu al benieuwd. Wordt voor ons kindje meteen ook de eerste kennismaking met centerparcs :)...
[/quote]

Oh leuk ik kan je het babyzwemmen erg aanraden dat is echt ontzettend leuk. En een eden cottage is erg mooi en comfortabel ik weet zeker dat het jullie goed zal bevallen.
Imanieke
All-in
All-in

Bericht door Imanieke »

[quote="cp-vippie"]
Oh leuk ik kan je het babyzwemmen erg aanraden dat is echt ontzettend leuk. En een eden cottage is erg mooi en comfortabel ik weet zeker dat het jullie goed zal bevallen.
[/quote]

Ooh ja babyzwemmen, ik was al vergeten dat dat kon :), dat ga ik zeker weten doen lijkt me echt fijn :)... Ik ben heel benieuwd naar de Eden cottage, was het al maar januari :D...
Marciman1
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Marciman1 »

hallo,

weet iemand of de 4 persoons premium cottages gerenoveerd zijn.
Want op de site staat een foto van een hele mooie cottage, maar als ik bij foto's van de cottage kijk zie ik mindere. Dus ik dacht misschien zijn ze gerenoveerd.

gr Marc
(even iets anders het zou wel leuk zijn als er een app van centerparcsforum zou komen voor op de smartphone)[
2008: De Eemhof, Hochsauerland
2009: Port Zelande, Sandur,Heijderbos 2010: Erperheide, Vossemeren 2011: Port Zelande, Les trois forets, Hochsauerland
Mirjamsel
All-in
All-in

Bericht door Mirjamsel »

Vandaag heeft mijn vriend als verrassing een weekendje Kempervennen geboekt :) Nu zijn we een jaar geleden een weekje naar de Kempervennen geweest en toen hebben we de hele week zelf gekookt. Nu wil ik hem trakteren op een avondje uit eten. Alleen is hij redelijk kritisch (zelf kok) en ben ik vegetariër.. Is er hier in de Kempervennen zelf iets lekkers voor ons allebei of moet ik dan buiten het park gaan zoeken?
Jnneke.x
All-in
All-in

Bericht door Jnneke.x »

Ben heel benieuwd naar de 2 pers vip cottages, maar ik zie net dat we naast een 10 pers premium zitten. Hoop niet dat dit te veel overlast geeft als er daadwerkelijk een grote drukke groep zit. Dit hebben we een keer op landal gehad en dat is echt niet relaxed.
Jnneke.x
All-in
All-in

Bericht door Jnneke.x »

[quote="Jnneke.x"]
Ben heel benieuwd naar de 2 pers vip cottages, maar ik zie net dat we naast een 10 pers premium zitten. Hoop niet dat dit te veel overlast geeft als er daadwerkelijk een grote drukke groep zit. Dit hebben we een keer op landal gehad en dat is echt niet relaxed.
[/quote]
Máár ben wel heel benieuwd naar de cottages! Heb nog nooit in zone drie gezeten haha
ngs92
All-in
All-in

Bericht door ngs92 »

[quote="Mirjamsel"]
Vandaag heeft mijn vriend als verrassing een weekendje Kempervennen geboekt :)
[/quote]

Wat een leuke verrassing zeg! Alvast een fijn verblijf! Over het etentje kan ik je helaas niks vertellen, maar zijn genoeg mensen hier denk het wel. :)
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
Mirjamsel
All-in
All-in

Bericht door Mirjamsel »

Het is zeker een leuke verrassing! Heb er ook mega veel zin in en ik heb een weekendje er tussenuit ook echt hard nodig. Bedankt! En dan hoop ik dat iemand mij iets kan vertellen over het eten. Anders wordt het gewoon een pizzaatje denk ik, haha :)
belinda
Administratief Medewerker
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Mirjamsel, bij het restaurant zijn er ook wel vegatarische gerechten op de kaart en kun je ook altijd aangeven bij reservering dat er 1 vegetarisch menu gegeten gaat worden.
Het buffet vind ik niet zo heel bijzonder, prima te eten maar niet echt apart en andere sfeer natuurlijk.
Pizza en pasta kun je ook lekker eten , ook vegetarisch.

Niet ver van het park in het centrum kun je ook gezellig eten bij een plein met meerdere restaurantjes en wat leuke eetcafeetjes.
Veerletje
All-in
All-in

Bericht door Veerletje »

[quote="belinda"]
Niet ver van het park in het centrum kun je ook gezellig eten bij een plein met meerdere restaurantjes en wat leuke eetcafeetjes.
[/quote]

Dat is leuk om te weten voor als we in februari gaan! Is dat dan in Westerhoeven zelf?
---{ Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away }---
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”