Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Woburn Forest] Park foto's & video's

Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

Voor alle foto's van Woburn Forest van Center Parcs UK. :)
Jeroen
All-in
All-in
Contacteer:

Re: [CP UK] Woburn Forest

Bericht door Jeroen »

Het nieuwe park

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron impressies: Center Parcs UK
Laatst gewijzigd door Jeroen op 21 okt 2012, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Afbeelding
Nog 1 jaar te gaan!

Bron: FrankAMDaemen
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Afbeelding
Cottage.

Afbeelding
Binnenkant cottage.

Afbeelding

Bron: Facebook.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
Lizze
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door Lizze »

Net terug, heel mooi park, supermooie huisjes, onze slaapkamer zag eruit als een hotelkamer, standaard gedekte bedden, met extra kussens en sierkussens en een sprei, heel mooi, we kregen zelfs verse handdoeken halverwege de week, ook douche en badgel aanwezig, ook bij de douches vh zembad, heel leuk zwembad , ook voor tieners , heel vriendelijk personeel, heel veel xtra activiteiten maar die zijn heel duur!
xcarinex
All-in
All-in

Bericht door xcarinex »

Lizze schreef: Net terug, heel mooi park, supermooie huisjes, onze slaapkamer zag eruit als een hotelkamer, standaard gedekte bedden, met extra kussens en sierkussens en een sprei, heel mooi, we kregen zelfs verse handdoeken halverwege de week, ook douche en badgel aanwezig, ook bij de douches vh zembad, heel leuk zwembad , ook voor tieners , heel vriendelijk personeel, heel veel xtra activiteiten maar die zijn heel duur!
Op de site ziet er ook heel mooi uit, blij te lezen dat jullie het zo ook ervaren hebben.
2004 Vossemeren
2006 Vossemeren
2006 Erperheide
2007 Kempervennen
2008 Vossemeren
2009 Erperheide
2011 De Eemhof
2011 Les trois forêts
2013 Le Lac d'Ailette
2014 Kempervennen
JR.VOY
Contacteer:

Bericht door JR.VOY »

Thank you very much.
AMFVLOGS
All-in
All-in
Like! Gekregen: 81 keren
Contacteer:

Re: [Woburn Forest] Park foto's & video's

Bericht door AMFVLOGS »

Ons avontuur in op Center Parcs UK gaat van start!! Al sinds januari waren de voorbereidingen begonnen en nu is het eindelijk zover en we nemen jullie mee op avontuur! In dit deel nemen we je mee van Sunparks Oostduinkerke helemaal naar Center Parcs Woburn Forest . We gaan met de auto op de trein en in 35 minuten zijn we dan in England. Benieuwd kijk dan de vlog helemaal!

Bezoek ons YouTube kanaal www.youtube.com/@amfvlogsNL voor echte Center Parcs Vlogs.
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ons avontuur in op Center Parcs UK gaat van start!! Al sinds januari waren de voorbereidingen begonnen en nu is het eindelijk zover en we nemen jullie mee op avontuur! In dit deel nemen we je mee over the village square van Center Parcs Woburn Forest. Maar je krijgt ook ons onderkomen te zien wat er prachtig uit ziet en met een leuke verrassing! Benieuwd kijk dan de vlog helemaal!

Bezoek ons YouTube kanaal www.youtube.com/@amfvlogsNL voor echte Center Parcs Vlogs.
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 959 keren
Like! Gekregen: 714 keren

Bericht door mrs Marian »

Hoi Rogier en Chris, Dank je wel weer voor het plaatsen van de 2 video's hier boven. Ik heb ze beide achter elkaar gekeken. Wat bijzonder en spannend de treinreis door de tunnel van Frankrijk naar Engeland. Een mooie en snelle oplossing als je niet van varen of vliegen houd.
Geloof dat Chris het best spannend vond?
De Engelse douane is behoorlijk streng, dat heb ik ook gehad toen ik afgelopen december met het vliegtuig naar London ging.
Ik begreep dat je uit de auto mag op de trein maar wat kan je dan gaan doen? Even de benen strekken ofzo?
Man man dat links rijden is toch een dingentje hoor! Lijkt mij best lastig.

Wat een vriendelijke ontvangst op het park, en wat een mega parkeerplaats. Hoeveel accommodaties zijn er op het park eigenlijk weten jullie dat?

Erg leuk om de oude versie van Center Parcs te zien met het oude bord en de naam plaza.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van de plaza vind. De souvenirtjes in de shop zijn weg cute, vooral het beertje boven op de stelling.

Mooi appartement, met een ruime keuken zeg. Dat verraste mij best wel. Ik had meer een kitchenette verwacht.
Hoe lagen de bedden? En wat voor zenders waren er daar rop de t.v. ?
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ja de tunnel was even een dingetjes die douane ook haha maar we hebben het gered en dat links rijden is niet ingewikkeld op al die rotondes na. En die zijn er in diverse maten van een stip tot mega groot haha.
In de trein is enkel een toilet beschikbaar waar je naartoe kan maar het is 35 minuten en zo voorbij.

Parkeer plaats mega maar dat komt nog in een andere vlog en opladen van je elektrische auto die plek kan je reserveren, maar het zijn er veel. Er zijn denk ik 1000 accommodaties

De namen daar zijn nog gebleven van vroeger maar je hebt ook parken met een Plaza en The Plaza en een Village Square extra erbij gebouwd haha
Apartment was top hyper modern en van alle gemakken voorzien. Dat hadden we goed uitgekozen. Bedden sliepen heerlijk echte hotelbedden, maar hoeveel zenders dat weet ik niet we hadden er maar 1 opstaan steeds hihi Maar dacht alles Engelstalig
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ons avontuur in op Center Parcs UK is begonnen!! De voorbereidingen waren meer dan een half jaar en nu is het eindelijk zover en we nemen jullie mee op avontuur! In dit deel nemen we je mee vanaf The Plaza door het Sports Cafe met de snelste route naar The Village Square van Center Parcs Woburn Forest. Het wordt weer net zo leuk als altijd in dit eerste deel! Benieuwd? Kijk dan de vlog helemaal!

AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ons avontuur in op Center Parcs UK is begonnen!! De voorbereidingen waren meer dan een half jaar en nu is het eindelijk zover en we nemen jullie mee op avontuur! In dit deel nemen we je mee over de Village Square en gaan de Leisure Bowl van Center Parcs Woburn Forest naar binnen! Het wordt weer net zo leuk als altijd in dit tweede deel! Benieuwd? Kijk dan de vlog helemaal!

mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 959 keren
Like! Gekregen: 714 keren

Bericht door mrs Marian »

Ook de 2 bovenste video's gezien. Dank je voor het delen hiervan op het forum Rogier en Chris.

Wat een diversiteit heeft dit park zeg! Een plaza en een Village square.

Ik vind de plaza beetje sterriel overkomen. Ik mis daar de beplanting en de speelse indeling.

In de sporthal is te zien dat de Engelse volop activiteiten doen tijdens een verblijf. De footbiljart of hoe het ook heet is erg leuk. Volgens mij is dat ook op Het Meerdal maar dan buiten ipv binnen.

Leuke souveniers in de winkel!! Het grootste beertje vind ik de leukste van de 2 die jullie hebben gekocht.

Heb ik het goed dat er aardig wat trapjes en paadjes met hoogte verschil in de village square lopen?
De vele terrassen zijn wel fijn en je zit er ook gezellig denk ik zo.
Was het happy our dat de prijs van 2 cocktails goedkoper was dan 1?

De cottages doen mij denken aan die van Park Allgäu!
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
AMFVLOGS
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door AMFVLOGS »

Ja the Plaza is echt op sport gericht planten vindt je daar niet. Het is sporten, biljarten en daarna wat lekkers eten en drinken. En dat is daar meer dan prima.

Er zijn veel hoogte verschillen. Maar er is rekening gehouden met de mindervalide mensen. Slingerpaden of lift en bijna alle deuren van de faciliteiten gaan automatisch open en dicht. Je kan overal zitten en door de 2 grote locaties voelt het nooit druk aan.

De huisjes lijken erop maar hier is steen en hout gecombineerd.

De cocktail is per 2 altijd goedkoper dan 1 hihi. Scheelt toch weer wat.
Plaats reactie

Terug naar “[Center Parcs] Woburn Forest”