Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
ngs92
All-in
All-in

[Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6)

Bericht door ngs92 »

En weer een deel verder.
Laatst gewijzigd door ngs92 op 18 nov 2012, 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.
24-08-2012/14-09-2012 Landal Het Land van Bartje.
biancaaaa
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6)

Bericht door biancaaaa »

hoi miss bibi

wat bedoel je met je reactie dat je een verzoekje had ingediend?
Ontdek, inspireer en geniet...
timothy
All-in
All-in

Bericht door timothy »

Over de gokhal, deze is zover ik weet niet van de Eemhof, maar van een aparte ondernemer. Wel een vaag verhaal zeg. Hopelijk is verder het park wel goed bevallen (buiten de gokhal om dan).
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

de gokhal is idd niet van centerparcs maar van allcrea volgens mij schrijf je het anders daarom kregen we ook te horen dat een klacht indienen geen zin heeft omdat ze niet van cp zijn
jeroom
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door jeroom »

Ik vind het raar dat men niet zomaar mag binnenlopen in de gokhal.
Jullie hebben het toch over die spellen met fruitautomaten naast de speelhal bij de AF ?
Toen ik er in sept. 2010 was kon ik er zomaar rondlopen zonder dat iemand iets zei.
Wat niet mocht was de spelers lastig vallen want dan werd je uiteraard eruit gezet
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

[quote="biancaaaa"]
hoi miss bibi

wat bedoel je met je reactie dat je een verzoekje had ingediend?

[/quote]

Dat ik je dan had gevraagd of je voor mij even bij 2 cottage's zou willen gaan kijken. Maar helaas je bent al terug. Pech voor mij  ;)
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

hey miss bibi

ik heb alleen foto's gemaakt van huisje 691 omdat wij daar volgend jaar in willen zitten ik weet niet of je daar iets aan hebt? ook foto's van binnenin het huisje mocht van de schoonmaker en van 114 waar wij in zaten heb ik foto's
Menno.
All-in
All-in

Bericht door Menno. »

Alle foto's zijn natuurlijk van harte welkom! :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[quote="biancaaaa"]
hey miss bibi

ik heb alleen foto's gemaakt van huisje 691 omdat wij daar volgend jaar in willen zitten ik weet niet of je daar iets aan hebt? ook foto's van binnenin het huisje mocht van de schoonmaker en van 114 waar wij in zaten heb ik foto's
[/quote]

O alle foto's zijn welkom, mag ik ze dan op het forum plaatsen van je?
Stuur mij maar een pb dan mail ik mij adres even voor de foto's door te sturen.
Van dat gedeelte Eemhof zijn geen foto's dus zijn we erg blij mee.
Helaas is het niet waar ik bedoelde.
xcarinex
All-in
All-in

Bericht door xcarinex »

[quote="biancaaaa"]
hey miss bibi

[/quote]

Hoever staan de werken aan de haven? Zijn daar de apartementen en de suites af ????
Wij gaan er de eerste week van november naartoe en hoop dat ze daar niet te hard meer aan 't werken zijn dan.
2004 Vossemeren
2006 Vossemeren
2006 Erperheide
2007 Kempervennen
2008 Vossemeren
2009 Erperheide
2011 De Eemhof
2011 Les trois forêts
2013 Le Lac d'Ailette
2014 Kempervennen
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

de appartementen zijn klaar op wat kleine werkzaamheden na, soms missen er aan de buitenkant nog een paar stenen. de haven zelf is bekleed met steen aan de zijkant en het water zit er al in alleen de steigers moeten nog gemaakt worden. verder ligt de stoep er al en waren ze vorige week bezig met de parkeerplaatsen die er ook al bijna in zijn geheel lagen. er zaten al mensen in de appartementen ik weet niet of ze aan het inrichten waren of er echt ook al sliepen. zag er heel goed uit bibi zet voor mij de foto's op het forum zal ook foto's naar haar toesturen van de haven dan kan je het zien.
biancaaaa
All-in
All-in

Bericht door biancaaaa »

aankomende zaterdag is het weer super opkikkerdag bij de eemhof, wij hebben deze dag vorige week zaterdag meegemaakt. het is dan erg druk op het park maar geweldig om te zien. bij ons waren er allerlei ferrari's, lamborgini enz aanwezig, ook trikes, een koets met paarden, pony's, helicopters, amerikaanse vrachtwagens, politie auto's + motors, brandweer enz enz. je mag als gast alles bekijken en er zijn bekende nederlanders te spotten, bij ons waren jeroen van de boom met leonie aanwezig, olaf mol, rob geus enz. geweldig leuk om mee te maken.
belinda
Administratief Medewerker

Bericht door belinda »

Ik had al ergens verteld dat we dit jaar met kerst geen zin hebben in verplichte familie dingen dus lekker naar cp willen. Nu willen we wel in de buurt zitten voor als er iemand langs wil komen ofzo, dus denken we na over de eemhof. Met kerst hebben we alleen lincy dus dacht ik opeens dat we wel een 2 persoons vip konden nemen daar, volgens mij zijn die lekker ruim zodat er nog wel visite in past maar ook lekker luxe om een beetje te genieten. Cottage 103 en 104 zijn nog vrij onder andere, die locatie ziet er goed uit volgens mij, heeft iemand een idee of dit klopt of nog een andere tip?
(2 persoons mag met 40% korting, dus dat maakt het wel aantrekkelijk maar een 4 persoons zou ook kunnen natuurlijk)
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[quote="belinda"]
Ik had al ergens verteld dat we dit jaar met kerst geen zin hebben in verplichte familie dingen dus lekker naar cp willen. Nu willen we wel in de buurt zitten voor als er iemand langs wil komen ofzo, dus denken we na over de eemhof. Met kerst hebben we alleen lincy dus dacht ik opeens dat we wel een 2 persoons vip konden nemen daar, volgens mij zijn die lekker ruim zodat er nog wel visite in past maar ook lekker luxe om een beetje te genieten. Cottage 103 en 104 zijn nog vrij onder andere, die locatie ziet er goed uit volgens mij, heeft iemand een idee of dit klopt of nog een andere tip?
(2 persoons mag met 40% korting, dus dat maakt het wel aantrekkelijk maar een 4 persoons zou ook kunnen natuurlijk)
[/quote]

Ik vind ze niet zo heel mooi liggen.
Het is maar een klein slootje er achter. En in de winter is het kaal daar.
Ik zou eerder voor de 521 - 456 - 457 - 449 - 448 gaan.Je heb wel gelijk van de 2 pers lekker ruim en luxe.
belinda

Bericht door belinda »

Oke, van die nummers is er nog 1 vrij. Op het forum zag ik foto´s van de 973, die is heel erg mooi, zijn alle 2 persoons vips zo of zijn er verschillen?
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”