Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (deel 5)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (deel 5)

Bericht door AliceMaartenJake »

Jammer dat het huisje zo vuil was. Zelf vind maak ik het huisje altijd goed schoondan gaan vriend en zoon naar de eendjes.
In feb voor het eerst naar hb!
Saturnus
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Saturnus »

Heb even zitten zoeken, maar deze vraag kwam ik nog niet tegen.
Ik krijg klachten van gasten die op het park hebben verbleven, dat op het terrein van het park GSM-ontvangst (en data al helemaal niet) bijna onmogelijk is en dat GSM's daardoor overschakelen op een duitse provider (roamingskosten!).
Verblijf was in oktober dit jaar. Weet iemand of dit een structureel probleem is, of dat er een storing was in 1 van de omliggende masten?
De mooiste bungalowparken in Europa
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

Ik had het afgelopen verblijf in augustus ook heel slecht netwerk ontvangst, en 3G ontvangst was ook zeer slecht op sommige plaatsen. Ik denk dat het een structureel probleem is, en dat er eigenlijk een mast bijgebouwd moet worden voor een goed ontvangst.
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Wij hadden afgelopen mei nergens last van. Misschien is het maar net welke provider je hebt?
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
sjorstukker2
All-in
All-in

Bericht door sjorstukker2 »

Review midweek 19 t/m 23 augustus 6 persoons comfort 351

Aankomst
Via een mystery boeking voor 4 personen zijn we hier terecht gekomen. Om kwart over 3 kwamen we aan op het park, dus mooi op tijd. We konden met het e-ticket zo doorrijden naar ons huisje, waar je langs de rand van het park rijdt. Het is wel een wat minder mooie route omdat je langs alle parkeerplaatsen rijdt, daarom ben ik ook blij dat dit het enige park is wat niet autovrij is.

Cottage
De 6 persoons comfort cottage ligt mooi in het groen en is best ruim voor 4 personen. Wat als eerste opvalt is dat er nog een oude houten bankstel staat, dus wel jammer dat ze hier nog geen nieuwe hoekbanken hebben geplaatst. Maar verder ziet het huisje er prima uit, je moet er gewoon niet teveel van verwachten. Gelukkig hoefde er niemand in het stapelbed, dus die kamer konden we gebruiken als opslag. Op een enkele schimmelplek en spinnenrag na is er prima schoongemaakt. Al zouden de schoonmaaksters echt meer tijd moeten krijgen, want het kan nog veel schoner. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de Market dome, wat wel een mooie route is langs het meer. Er staat trouwens ook nog een oude tv, waar de beeldkwaliteit echt slecht van is. Dus over het algemeen is dit huisje prima, maar hoognodig toe aan een flinke opknap beurt. Een nieuwe bank en tv zouden al erg helpen, en als ze dan ook nog eens grondig schoonmaken kan het er weer goed mee door, al zou ik natuurlijk liever een algehele renovatie zien. Wifi ontvangst in de cottage is trouwens zeer slecht, er was in één slaapkamer maar een klein beetje ontvangst. Na dit gemeld te hebben zeiden ze dat ze hier niks aan konden doen, omdat kpn over de plaatsing van de wifi kastjes gaat. Ze hebben het wel genoteerd.

Aqua Mundo
Ik vind deze aqua mundo erg mooi, met een mooie loopbrug over het golfslagbad. De lange glijbaan gaat lekker snel en de kleine glijbaan is ook leuk. De koepel is kleiner dan bijvoorbeeld die van de Eemhof, maar er is een groot stuk bijgebouwd waar het 25 meterbad, stroomversnelling en wildwaterbaan in liggen. De kleine glijbaan komt uit in het buitenbad, waar je trouwens ook gewoon zonder glijbaan kan komen. ;) De wildwaterbaan is erg leuk, je gaat een stuk via buiten, waarna je via de grot naar binnen gaat, en dan is het laatste stuk één grote afdaling. In de Kempervennen is deze in spiegelbeeld gekopieerd. Het park zat trouwens aardig vol, maar in het zwembad vond ik het altijd nog wel mee vallen met de drukte.

Market dome
De market dome ziet er heel mooi en netjes uit. We hebben geen gebruik gemaakt van de restaurants, want we hebben telkens thuis gegeten. Al zien de restaurants er na de renovatie weer als nieuw uit, dus daar ligt het niet aan. Supermarkt heeft een redelijk uitgebreid assortiment, opvallend is dat je hier niet zelf de broodjes kan pakken, maar dat dit voor je wordt gedaan. Is wel een service die veel tijd kost.

Overig
We zijn nog even bij de wasberen geweest, wat zijn dit leuke beestjes! De hele kinderboerderij ziet er verzorgd uit, en de verzorger vertelde enthousiast over alle beesten. We hebben 1 dag ook nog skelters gehuurd, is altijd leuk om het park mee te verkennen. Hier zag je wel dat het druk was, want bijna alle skelters/fietsen waren verhuurd. Ook zijn we een paar keer naar de action factory geweest waar het vooral 's avonds bij de show erg druk was.

Het park is echt heel mooi, en je zou niet zeggen dat het er al ruim 40 jaar ligt! De comforts verdienen wel een opknap beurt, maar verder voldoet dit park heel goed, en we zullen er dan ook vast nog wel eens terug komen! :)
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'
Vervloet
All-in
All-in

Bericht door Vervloet »

Leuke review!
Wij zaten in juli in een 4 persoons comfort met wel een nieuwe tv maar die beeldkwaliteit was ook niet wat het moest zijn hoor  :)
AlCapone
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door AlCapone »

[quote="Saturnus"]
Heb even zitten zoeken, maar deze vraag kwam ik nog niet tegen.
Ik krijg klachten van gasten die op het park hebben verbleven, dat op het terrein van het park GSM-ontvangst (en data al helemaal niet) bijna onmogelijk is en dat GSM's daardoor overschakelen op een duitse provider (roamingskosten!).
Verblijf was in oktober dit jaar. Weet iemand of dit een structureel probleem is, of dat er een storing was in 1 van de omliggende masten?
[/quote]

Het T-mobile netwerk heeft op de Huttenheugte net als in vele andere plekken in Nederland slechte dekking, KPN en Vodafone hebben een mast op of vlak bij het park staan en dus wel goed bereik en 3G.
armiva
All-in
All-in

Bericht door armiva »

Ik heb t-mobile. Maar ik had een prima ontvangst.
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Ik heb ook t-mobilemaar niet het beste ontvangst.
jeroenh
All-in
All-in

Bericht door jeroenh »

Met een Tmobile en een Vodafone abonnement mooi kunnen testen en inderdaad Tmobile sprong snel over naar een Duitse provider. Vodafone had perfecte ontvangst.
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

Hallo! Ff een vraagje..  wij gaan in november een midweekje in een vip 6 pers cottage. Ik wil graag zo dichtbij mogelijk ivm opa plus 2 peuters ;-) bij het market dome (wie niet?) Maar wil ook graag uitzicht op t meertje. Ken de plattegrond na al die jaren uit mijn hoofd maar dit gedeelte zijn wij nog nooit geweest. En de begroeiing is in t echt vast anders dan op de plattegrond.

Kan iemand mij een tip over een cottagenummer geven?

Ps niet alle 6 vips hebben zo'n donkere keuken. volgens mij? De een lijkt wat luxer als de ander volgens de fotos?

Wat is nou t mooiste vip 6 pers cottage? (Op de 793 na ;-)

alvast bedankt!!
Groetjes jo
AliceMaartenJake
All-in
All-in

De 700 serie ligt sowieso niet echt dichtbij dome.
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

[quote="AliceMaartenJake"]
De 700 serie ligt sowieso niet echt dichtbij dome.
[/quote]

maar de 6 pers vips liggen toch in de 900 series?
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Er ligt er maar ééntje in de 700 serie, de rest in de 900 serie. Als het alleen gaat om dichtbij te zitten kan je dat zelf op de plattegrond zien wat voor jou het beste is.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
joojoo
All-in
All-in

Bericht door joojoo »

[quote="cinderella"]
Er ligt er maar ééntje in de 700 serie, de rest in de 900 serie. Als het alleen gaat om dichtbij te zitten kan je dat zelf op de plattegrond zien wat voor jou het beste is.
[/quote]

bedankt maar dat weet ik. Ik boek altijd aan de hand van de plattegrond. Maar was benieuwd hoe het met omgeving van cottages was. Misschien dat iemand uit ervaring een mooi huisje weet. Over t algemeen vind ik ze allemaal redelijk dichtbij hoor.
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”