Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (deel 5)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
Vincent
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (deel 5)

Bericht door Vincent »

[quote="Vervloet"]
Weet iemand tot hoe laat de snack corner en de winkel open is op een vrijdag?
[/quote]

Tip: Center Parcs heeft een app gemaakt met al deze informatie, misschien leuk om eens te bekijken. Dus heb je een Mobiel Apple apparaat (iPhone, iPod touch of iPad) dan kun je de app downloaden. Volgens mij is de app er zelfs voor Android, maar dat weet ik niet zeker.
will i am
All-in
All-in

Bericht door will i am »

[quote="Vincent"]
Tip: Center Parcs heeft een app gemaakt met al deze informatie, misschien leuk om eens te bekijken. Dus heb je een Mobiel Apple apparaat (iPhone, iPod touch of iPad) dan kun je de app downloaden. Volgens mij is de app er zelfs voor Android, maar dat weet ik niet zeker.
[/quote]
Ja die app bestaat  voor Android ik heb tablet van Samsung die met Android werkt
'06:KV; '07:EP,VM; '09:EP,PZ; '10:EP; '11:EP; '12:LTF; '13:PZ, BOST,lAC D'AILETTE; '14:VM,LTF;
gepland '15: 04/ MD, 06/LBF
Annie24
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 2 keren
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door Annie24 »

Winkel tot 20 uur, snacks tot 21 uur staat hier in het boekje
Annie24
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 2 keren
Like! Gekregen: 1 keer

Bericht door Annie24 »

Afgelopen vrijdag aangekomen met voor het eerst een early check in. We waren er rond 14 uur maar kregen bij aankomst te horen dat de huisjes in zone 8 wateroverlast hadden door de hevige regenval. Dus van huisje 874 (4pers comfort) overgezet naar huisje 313 (6pers comfort) en netjes een bon voor koffie met gebak. Helaas nog een uur moeten wachten omdat het huisje nog niet schoon was, maar wel netjes opgelost zo vinden wij.
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Bericht door AliceMaartenJake »

De app is ook voor samsung ik heb die app namelijk ook gewoon op mijn samsung advance.
In feb voor het eerst naar hb!
Birdieken
All-in
All-in

Bericht door Birdieken »

[quote="Annie24"]
Afgelopen vrijdag aangekomen met voor het eerst een early check in. We waren er rond 14 uur maar kregen bij aankomst te horen dat de huisjes in zone 8 wateroverlast hadden door de hevige regenval. Dus van huisje 874 (4pers comfort) overgezet naar huisje 313 (6pers comfort) en netjes een bon voor koffie met gebak. Helaas nog een uur moeten wachten omdat het huisje nog niet schoon was, maar wel netjes opgelost zo vinden wij.
[/quote]

Dat vind ik nu wel een mooie oplossing. Iets wat ze helemaal niet kunnen voorzien (wateroverlast), maar (bijna) direct een oplossing, een upgrade (misschien toevallig, omdat ze niets anders meer overhadden) en een compensatie. Mooi toch  :)
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren
Vervloet
All-in
All-in

Bericht door Vervloet »

[quote="armiva"]
De snacks zijn open tot 21 uur en de supermarkt tot 20.00 uur.
(De Jumbo in Coevorden is open tot 21 uur. In Coevorden de 2e rotonde rechts en dan staat het wel aangegeven.)
[/quote]

Dank je wel!  We zijn al eens naar die winkels geweest en hebben de gps zowiezo bij  :)
Vervloet
All-in
All-in

Bericht door Vervloet »

[quote="will i am"]
Ja die app bestaat  voor Android ik heb tablet van Samsung die met Android werkt
[/quote]

Aaah, goeie tip, dank je wel allemaal!
Wist niet dat het voor een tablet ook ging want al die andere dingen hebben wij niet  :)
armiva
All-in
All-in

Bericht door armiva »

Inderdaag was er donderdag een wolkbreuk.En veel bungalows hadden wateroverlast.
Komt waarschijnlijk ook doordat de raampjes in de badkamer openstonden. (dak). Als je niet in de bungalow was, stroomde het water naar binnen.
Wij waren gelukkig net in de bungalow, zagen opeens water onder de douchedeur door komen, dus snel het raampje dicht. Het zwembad was in de middag en de avond ook dicht ivm wateroverlast (klinkt wat vreemd) maar de ruimte waar de pompen staan, stond blank en de pompen deden het niet meer. De ramen in de koepels van het zwembad en het centrum stonden ook open en gingen heel langzaam dicht, waardoor er in het centrum ook plassen water stond.
Er zijn mensen donderdagavond nog weggegaan, omdat ze wateroverlast hadden in de bungalow.
Bij het inleveren van de sleutel kregen we een brief, dat het overmacht was.
AliceMaartenJake
All-in
All-in

Bericht door AliceMaartenJake »

Vind het netjes opgelost. Het weer kun je niet sturen.
In feb voor het eerst naar hb!
Annelies1
All-in
All-in

Bericht door Annelies1 »

Binnen 9 dagen een weekje naar HH !! Wij tellen af, en hopelijk gaat het lekker weer worden !! Voor ons de eerste keer HH, en wij zijn fervente center parcs bezoekers, vooral Kempervennen al heel vaak bezocht, dus nu een "nieuw" park voor ons dat maakt het wachten nog extra spannend !!
toetie81
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door toetie81 »

Hier vertrekken we ook over 9 dgn naar de huttenheugte. Nu hebben we wel early check in, maar we zouden ook graag in de ochtend al willen zwemmen. Heeft iemand enig idee of dat kan?
cinderella
All-in
All-in

Bericht door cinderella »

Je kan gewoon inchecken bij de receptie, je krijgt dan je zwemkaartjes. Waarschijnlijk moet je dan om 13.00 uur even terug om je sleutel te halen, (je krijgt een label mee met nr van cottage en die wissel je om voor je sleutel)
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
toetie81
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door toetie81 »

[quote="cinderella"]
Je kan gewoon inchecken bij de receptie, je krijgt dan je zwemkaartjes. Waarschijnlijk moet je dan om 13.00 uur even terug om je sleutel te halen, (je krijgt een label mee met nr van cottage en die wissel je om voor je sleutel)
[/quote]

Super bedankt voor je reactie!
wendy424
All-in
All-in

Bericht door wendy424 »

wij zijn van 24-6 tot 1-7 in de huttenheugte geweest, hierbij mijn revieuw

aankomst
Wij kwamen rond half 1 aan op het park en toen bleek dat onze early check-in niet goed was gegaan, ik had dit al verwacht omdat ik mijn boeking telefonisch had aangepast en de mevrouw aan de lijn die wist niet zo goed wat ze aan het doen was. Evengoed mochten we gelijk met de auto het park in om te kijken of de cottage al klaar was maar dit was niet het geval, na een uurtje konden we er evengoed in, dus toch nog wel een beetje early check in, bij aankomst kregen we ook de welkomstkoffer.

cottage
wij zaten in VIP cottage nr 336, deze cottage lag heel mooi aan het meer waar geen voorbijgangers kwamen. De cottage zag er super mooi uit en was ook goed schoongemaakt.
Huiskamer: zag er heel mooi uit, alles was nieuw ook de keuken. De bank zat goed alleen hadden alle kussens een afwijking naar links waardoor je steeds tussen de kussens zat.
badkamer: deze was helemaal geweldig, sauna hebben we veelvuldig gebruikt van gemaakt, de regendouche had ik heel wat van verwacht maar vind ik eigenlijk niets, komt te weinig water uit om je haar mee uit te spoelen.
slaapkamer: deze was mooi maar vond ik wel heel krap, onze matrassen waren helemaal doorgezakt en na de eerste dag hebben we hier melding van gemaakt, binnen een uur kregen we nieuwe matrassen, maar het blijven zachte matrassen wat ik niet fijn vind, maar ja dat is ieder voor zicht

Aqua mundo
Zag er goed uit, alleen wat ik jammer vond was dat het 25 meter bad 2 dagen afgesloten was omdat er kinderen aan het zwemlessen waren, dit vind ik toch wel heel raar in een vakantiepark, hierdoor konden wij geen gebruik maken van de stroomversnelling en ook geen baantjes zwemmen, iets wat ik wel altijd graag doe. De wildwaterbaan was leuk maar niet spectaculair, alleen het stukje om het bad uit te komen daar was een sterke stroming. Wel hadden we de mazzel dat het heel rustig was op het park, waardoor het zwembad ook lekker rustig was, alleen op enkele dagen waren er wat schoolklassen.

Market dome
Market dome was mooi en daar zijn we ook heel vaak geweest om wat te eten/drinken. De service hier vond ik heel goed.
grand cafe: Hier hebben we meerdere malen wat gegeten en gedronken, alles smaakte heerlijk. Op een gegeven moment had ik een wafel met ijs besteld en mijn vriend een cappucino, hij kreeg zijn cappucino meteen en na een kwartier was mijn wafel er nog niet en kwam de bediende naar mij toe, ze gaf aan dat mijn bonnetje niet goed was doorgekomen dat het daarom zo lang duurde, ze gaf mijn vriend een gratis cappucino zodat we evengoed nog samen konden eten/drinken, dit vond ik wel een hele goede service.

market restaurant: hier hebben wij 2 keer buffet gegeten, en was lekker maar het geld niet waard. Op dinsdag kwamen wij rond zes uur aan en waren er al heel veel pannen leeg die niet bijgevuld werden, de toetjes werden wel constant bijgevuld. Op zondag hebben wij er ook nog gegeten en stond er een boot met eten extra en was alles wat uitgebreider, alles werd constant goed bijgevuld en is het ons een stuk beter bevallen alleen kwam ons drinken pas dat we met het toetje bezig waren dat was een beetje jammer, toch blijf ik 25 euro per persoon veel vinden, voor hetgene je krijgt. Ik snap ook niet dat je doordeweeks en in het weekend evenveel betaalt terwijl je doordeweeks veel minder krijgt.

aqua cafe: Hier hebben wij maar 1 keer een tosti gegeten, die was lekker en goed warm, kan hier voor de rest niet veel over vertellen.

Snacks: Hier hebben we 2 keer wat gegeten en dit was allebei de keren perfect, alles was snel klaar en vers.

Kortom, ik vind dat Albron op dit park goed zn werk doet, alles smaakt goed, alleen de prijs zou wel iets lager mogen.

Park
Wat mij als eerste opviel is dat dit park niet autovrij is, aan de ene kant wel lekker als je boodschappen hebt gehaald, maar aan de andere kant vond ik het heel erg storend dat je niet rustig kon lopen omdat je steeds gepasseerd werd door auto's.
De natuur op het park zag er goed uit, toen wij er waren werd bij ons in de zone ook alles gesnoeid en uitstekende takken weggehaald, kortom wordt goed bijgehouden.

Conclusie:
Ik vond het een leuk park, maar als ik het vergelijk met andere parken vond ik het allemaal iets minder, maar dat is waarschijnlijk ook de reden waarom dit een 4 vogeltjes park is. We hebben ons super goed vermaakt, en het huisje is goed bevallen, dus misschien komen we hier nog eens terug.
2011 Erperheide
2013 Huttenheugte
2016 Kempervennen
2017 Eemhof
2019 Huttenheugte 2x
2020 Meerdal
2021 Vossemeren
2021 Erperheide
2022 Kempervennen
2022 Bispinger Heide
2022 Kempervennen
Gesloten