Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

[Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 4)

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
mamanadientje
All-in
All-in

Re: [Ervaringen & Vragen] De Vossemeren (deel 4)

Bericht door mamanadientje »

Zit huisje 458 echt vlak naast het MD? dus niet dat de ingang aan de andere kant zit??
2011/2016:Limburgs peel 2012:Heijderbos 2006/2013/2016:Eemhof 2013: Kempervennen
2013/2015:Vossemeren 2013/2014/2015 Meerdal,2012/2014:Heijderbos 2014/2016:Erperheide 2014:Portzelande 2017: "Geboekt" Huttenheugde (mei) Eemhof (september)...
annemie
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 1 keer

Bericht door annemie »

[quote="mrs Bibi"]
Bedankt voor je review.
Wij gaan ook over een poosje. Zit ook te denken om te gaan buffetten.
Wat was er zoal aan keuze bij het bourgondisch buffet?
[/quote]

oehhhh ff m`n hersens pijnigen.
2 soepies. deze ronde erwtensoep en bospaddenstoelen.
Verder sla, tomaat, allerlei soorten rauwkost en salades, gevulde tomaatje met garnaaltjes, en nog stukkies vis,.
Om te beginnen altijd frietjes, dan aardappelschotel in roomsaus, aardappels met spekjes, zuurkoolstamppot, witlofblaadjes, spruitjes met spekjes,
vispotje ( eentje met zalm gezien en eentje met allemaal stukjes vis en mosselen in heerlijke saus), boeuff bourgione mmm echt lekkerrr, braadstuk, gegrilde worstjes en varkenslapjes ( vlgs mij ook iets met spek, ) Souvvlaki ( kan over zijn geweest van gisterenavond.
lekker ijs met versieringen, vlaai, vanille donuts, chocomuffins, diverse baverois, cakejes, vers fruit, roomsoezen.
Voor de kids is dan nog `n apart buffet met  o.a. frietjes, nuggets, frikadellekes, appelmoes
Tja, en nog veel meer van vanalles en nogwat.  Het is ook bij benadering. `n volgende keer zijn er misschien ook weer andere
dingen, dus het was hartstikke lekker en we laten ons een volgende keer weer verrassen met de dingen die er dan zijn.
In ieder geval Guten Appentiet
Groetjes Annemie
EEN dag niet gelachen is EEN dag niet geleefd
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 345 keren
Like! Gekregen: 321 keren

Bericht door mrs Marian »

[quote="annemie"]
oehhhh ff m`n hersens pijnigen.
2 soepies. deze ronde erwtensoep en bospaddenstoelen.
Verder sla, tomaat, allerlei soorten rauwkost en salades, gevulde tomaatje met garnaaltjes, en nog stukkies vis,.
Om te beginnen altijd frietjes, dan aardappelschotel in roomsaus, aardappels met spekjes, zuurkoolstamppot, witlofblaadjes, spruitjes met spekjes,
vispotje ( eentje met zalm gezien en eentje met allemaal stukjes vis en mosselen in heerlijke saus), boeuff bourgione mmm echt lekkerrr, braadstuk, gegrilde worstjes en varkenslapjes ( vlgs mij ook iets met spek, ) Souvvlaki ( kan over zijn geweest van gisterenavond.
lekker ijs met versieringen, vlaai, vanille donuts, chocomuffins, diverse baverois, cakejes, vers fruit, roomsoezen.
Voor de kids is dan nog `n apart buffet met  o.a. frietjes, nuggets, frikadellekes, appelmoes
Tja, en nog veel meer van vanalles en nogwat.  Het is ook bij benadering. `n volgende keer zijn er misschien ook weer andere
dingen, dus het was hartstikke lekker en we laten ons een volgende keer weer verrassen met de dingen die er dan zijn.
In ieder geval Guten Appentiet
Groetjes Annemie

[/quote]

Idd heel veel keuze. Klinkt ook erg smakelijk.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
michel-natas
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door michel-natas »

Zo weer terug van een heerlijk weekje vossemeren.
We zaten in een 2vip 987. Lekker kort bij het centrum.

Vrijdag aangekomen om 1300u en via e-ticket direct naar het huisje, welke weer zeer schoon en compleet was. Savonds lekker gegeten in het market restaurant; american buffet.
De zaterdag in the grill gegeten, was goed enkel mijn rib-eye smaakte naar grill waardoor ik weinig van het vlees proefde. De zondag een lekker limburgs stoofpotje gegeten op het market terrace met aansluitend crazy bingo en 3 prijzen mee naar huis genomen. 8)

Slechts enkel op maandag gezwommen ivm de drukte. Er waren veel fransen op het park waardoor het zwembad erg druk was. Het is verder een fantastisch zwembad!

De rest van de week nog pannekoeken gegeten (2 zelfs want het was erg lekker), bij de snacks en nog 2x gebarbequed.

Tijdens het goede weer lekker op het terras een belgisch biertje gedronken en donderdag over het meer gevaren met een fluisterbootje. Het was even zelfs 28graden!

Kortom weer een heerlijke week gehad. We komen zeker weer terug.
2009 Lac d"ailette 626, Heijderbos A09
2010 Kempervennen 587, Huttenheugte 819, Eemhof 933
2011 Heijderbos 116, LTF 564
2012 Vossemeren 986, 231, Meerdal 414, 663,
2013 Heijderbos 811, Erperheide 253, Eemhof 933, Vossemeren 987, 548
2014 Erperheide
michel-natas
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door michel-natas »

[quote="mamanadientje"]
Zit huisje 458 echt vlak naast het MD? dus niet dat de ingang aan de andere kant zit??
[/quote]

Zit bij de achter ingang kortbij de discovery bay
2009 Lac d"ailette 626, Heijderbos A09
2010 Kempervennen 587, Huttenheugte 819, Eemhof 933
2011 Heijderbos 116, LTF 564
2012 Vossemeren 986, 231, Meerdal 414, 663,
2013 Heijderbos 811, Erperheide 253, Eemhof 933, Vossemeren 987, 548
2014 Erperheide
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

nog 100 dagen en we mogen naar de Vossemeren vertrekken,heerlijk.
we hebben cottage 535, kan iemand me daar wat foto's van bezorgen? hoe ligt het huisje? ben dan 7,5 maand zwanger. is dat te voet goed  te doen? zie me nu niet echt op een fiets zitten met zo een buik  :)

hoe is het grill restaurant op vossemeren? we wilden mss 2X in het market en 1X in de gril gaan eten.

hoe zit juist met de actie kids eat for free? (als we moeten betalen voor hun eten, krijgen ze niets  ;) ) geldt die actie alleen voor het market restaurant? enn enkel als je op voorhand het eten boekt?

kan niet wachten om te vertrekken  :)
Heijderbos juni 2008 Kempervenne aug 2009 Lac d'aillette aug 2010 aug 2019 Vossemeren dec 2010 aug 2013 juli 2020 Feb 2021 Bisbingerheide aug 2011 Meerdal aug 2012 juli 2016 Les Trois Forrets aug 2014 Erperheide febr 2015 juli 2021 Bostalsee juli 2015 De Haan okt 2020
mamanadientje
All-in
All-in

Bericht door mamanadientje »

Hallo,

Wij zijn net een weekje terug van vossenmeren cottage 458.
Precies naast het Marketdome/Discoverybay! Ideaal, met de kinderen de hele dag
over en weer lopen als ze wat wouden doen.
Het huisje zag er erg netjes uit, nieuw bankstel en 3vd4 matrassen waren volgens mij vernieuwde matrassen (wat harder en steviger).
Badkamer/slaapkamers/keuken was allemaal meer dan prima, dus waren dik te vreden.

Vond het park zelf voor met de kinderen geweldig, genoeg te doen en aan alles was gedacht voor kinderen.
Het zwembad was prima, maar was zeker niet de mooiste/uitgebreidste die ik heb gezien.
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de vossemeren door de mysterybooking.

De actie kids eten gratis had ik ook voor gebeld (wij gaan in aug. een midweekje met de kids naar vip huisje in meerdal)  Hun gaven aan dat het dus dat het alleen voor market restaurand was (lopend buffet idee) en dit moet je dus vooraf boeken anders geld het niet meer.
Wij vonden dit jammer, want wij gingen vooraf ervan uit dat dit overal geldig was (grill ect) maar helaas.

De grill in vossemeren hebben wij niet uitgeprobeerd, wel in de eemhof en daar vonden we de porties erg klein voor het vele geld wat we ervoor betaalde.
Wij liepen wel langs de grill bij de vossemeren en dat zag er vanaf een afstandje goed uit en rook heerlijk ;-) hahahah.

Nummer 535 is ongeveer 10 minuten lopen naar het market dome.
2011/2016:Limburgs peel 2012:Heijderbos 2006/2013/2016:Eemhof 2013: Kempervennen
2013/2015:Vossemeren 2013/2014/2015 Meerdal,2012/2014:Heijderbos 2014/2016:Erperheide 2014:Portzelande 2017: "Geboekt" Huttenheugde (mei) Eemhof (september)...
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Duurt niet lang meer en dan ga ik naar de vossemeren.
Ik kan maar geen beslissing nemen of we nu een arrangement willen boeken ja of nee.

Zit te twijfelen tussen 3 opties.

1 gewoon los gaan uiteten 1x market 1x grill en zelf bakplaten.
2 arrangement 1x market 1x grill en zelf bakplaten.
3 arrangement 1x market 1x grill en 1x bakplaat aan cottage.

Wat mij doet twijfelen is: Doe ik er voordeel aan om het nu vooraf te boeken?
Mag ik bij de grill alles van de kaart kiezen of is er een beperking kwa keuze?
En wat krijg je bij de bakplaat geleverd, wat voor vlees enz?

Heeft iemand hier antwoord op?
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

wij zijn 3 jaar geleden met sinterklaas een weekend geweest en hadden steengril geboekt voor de aankomstdag.
we hebben dit later op andere parken (bisbingerheide en meerdal) ook gedaan, maar eerlijk gezegd was het in vossemeren VOOR ONS het beste meegevallen. de volgende dag hebben we een heel klein beetje vlees bijgehaald en er nog een 2de keer van gegeten. maar wat zat r in??  het waren de schotels die klaar staan in de winkel zelf.  en het was vrij veel. er zaten een beetje worstjes, varkenslapje, gemarineerde vleesreepjes,iets kippigs ook vast. maar heel juist kan ik het niet zeggen.  een aparte schotel met groentjes, ananas - champignons - paprika - sla (de rest ontgaat me), dessert voor iedereen, 1 stokbrood voor ons en voor elk kind een zacht broodje, voor de kids elk een huzarenslaatje, wat 2 vd 3 heel lekker vonden. 1tje walgt jammer genoeg van sauzen. een kleurplaat en potloden vr de kids, een kinderei of zoiets voor elk kind, een sapje voor elk kind (een soort vruchtenlimonade zonder prik denk ik, heb de kans niet gekregen het te kunnen proeven). looksaus - lookboter - een kruidenpotje met vversch. soorten kruiden.  heel fijn voor de aankomstdag.
een kombinatiepakket op voorhand boeken voor je eten is wel effectief goedkoper.
hoe het in het gril restaurant zit weet ik niet,ben allen in lac d'aillette in de gril gaan eten. daar op voorhand thuis voor geboekt. hier kon je kiezen, ofwel de vaste menu ofwel een korting van ongeveer 23 euro per persoon. wij hebben toen de vaste menu  gekozen en jammer  genoeg viel dat toen verschrikkkelijk tegen. we hebben daarna nooit meer een gril geprobeerd. dit kan ook aan frankrijk liggen natuurlllijk.
we twijfelen nu een beetje om mss de grill nog eens te proberen. maar we vragen ons idd ook af wat de vooorwaarden zijn als je in vossemeren e grill op voorhand boekt.
ik hoop dat ik je een beetje verder geholpen heb.
wij vertrekken binnen 85d naar vossemeren, huisje 535. kan je dan daar eens gaan kijken voor ons? hoe ligt het? is het te voet te doen? heb geen zin om fietsen te huren ga dan een 'dikkke' 7maanden zwanger zijn, en zie me dan niet meer op een fiets zitten.
Heijderbos juni 2008 Kempervenne aug 2009 Lac d'aillette aug 2010 aug 2019 Vossemeren dec 2010 aug 2013 juli 2020 Feb 2021 Bisbingerheide aug 2011 Meerdal aug 2012 juli 2016 Les Trois Forrets aug 2014 Erperheide febr 2015 juli 2021 Bostalsee juli 2015 De Haan okt 2020
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

Bedankt voor het antwoorden.
Ik ga voor je kijken.
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

heb even nagevraagd bij de collega's van albron.

Als je van te voren de grill hebt geboekt, krijg je een vast menu. Je kan echter ook à la carte eten en het verschil bijbetalen.

Het vleesassortiment bij een tablecooking: shoarmavlees, hamburgers, slavinken, varkenslapjes, kip. (250gr vlees per persoon)
Voorts zit er nog groentjes, sauzen, brood en dessert bij.

Van te voren boeken geeft altijd voordeel:
bijv. 1x buffet, 1x table cooking: € 43,50/volw in arra
  1x buffet € 24,95 + 1x table cooking € 22,50 totaal = € 47,45 los geboekt

Als je voor een aantal personen moet boeken kan het verschil aardig oplopen.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

[quote="icq_ikke"]
wij vertrekken binnen 85d naar vossemeren, huisje 535. kan je dan daar eens gaan kijken voor ons? hoe ligt het? is het te voet te doen? heb geen zin om fietsen te huren ga dan een 'dikkke' 7maanden zwanger zijn, en zie me dan niet meer op een fiets zitten.
[/quote]
535 zit een kleine 10 minuten wandelen (op een rustig tempo) tot aan de market dome. Je kan natuurlijk ook altijd een golfkarretje huren  ;) Reserveer het tijdig via 0032/11548200
bieke34
All-in
All-in

Bericht door bieke34 »

cpvm weet jij toevallig of ik op voorhand een bowlingbaan kan huren met mijn toppings.
wij gaan 1 juli naar de vossemeren maar mijn zoon wil graag bowlen en boeken deze altijd op voorhand.
echter afgelopen jaar bij meerdal was dit niet meer mogelijk en moest ik gewoon betalen omdat ik deze van te voren geboekt had
icq_ikke
All-in
All-in

Bericht door icq_ikke »

bedankt voor het snelle antwoord. di wandelig is dan goed te doen. een golfcarretje is me te duur, die 10 min wandelen, als dat niet meer lukt ....  ;)
wel blij te horen dat mijn geheugen me niet te fel in de steek gelaten heeft
cpvm
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door cpvm »

[quote="bieke34"]
cpvm weet jij toevallig of ik op voorhand een bowlingbaan kan huren met mijn toppings.
wij gaan 1 juli naar de vossemeren maar mijn zoon wil graag bowlen en boeken deze altijd op voorhand.
echter afgelopen jaar bij meerdal was dit niet meer mogelijk en moest ik gewoon betalen omdat ik deze van te voren geboekt had
[/quote]
Geen probleem, een 10tal dagen voor aankomst even bellen en dan komt dat zeker in orde. Veel plezier alvast!
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”