Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Center Parcs Friends-programma

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Re: Center Parcs Friends-programma

Bericht door mrs Marian »

In dit nieuwe topic kun je foto's zien en plaatsen van de friends cadeaus.

http://www.centerparcsforum.nl/forum/ht ... ic.php?t=3
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

De aangepaste friendsvoordelen vind je op de site (onderaan rechts kan je friendsvoordelen aanklikken) en daar zie je dat inderdaad de activiteiten wegvallen en hetgeen TO schreef in de plaats komt.

@jesdo:  de krant was er al niet meer voor de verandering, denk ik. 
@linnim: goed dat je geboekt hebt. Ik geloofde ook niet echt dat de 2 activiteiten ging blijven. 
Wij kunnen helaas nog niet boeken omdat we nog geen zicht hebben op onze werkroosters, anders had ik ook zeker geboekt.  Alles wordt steeds minder.
Hans33
All-in
All-in
Contacteer:

Bericht door Hans33 »

R.I.P. Friendsvoordelen

Wat jammer dat CP de vaste klanten niet blijft waarderen. Er blijft alleen nog maar de Early Check in over. De kortingen levert CP ook geld op want ze zullen nog genoeg winst maken in de winkels. De aanbiedingen per post kregen wij nu ook al.
Erperheide 9x, Het Meerdal 7x, Kempervennen 5X, Vossenmeren 7x, Heijderbos 4x, Hoog Sauerland 4x, Huttenheugte 5x, Limburgse Peel 6X, Bispingen 2x, Eemhof 2x, PZ 1x, Park Eifel 1X, Zandvoort 1x .
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

*ActiviteitenCadeau: Tot 3 activiteiten t.w.v. €30 en daarbovenop gratis Voorkeursligging t.w.v. €33

Ze hebben het nu over activiteiten korting twv 30 euro...dus dat is best veel minder dan normaal lijkt me?
Ik vraag mij eigen af of je dit bij alles kan inzetten.
Wij zijn  net terug van de Erperheide en waar we voorheen 2 toppings voor 1 fiets per week nodig hadden waren  het er nu 3. En voor een uur bowlen waar voorheen 1 topping voor was, was nu 2.

Dus we worden in mijn ogen weer behoorlijk gekort.
Meer aan toppings per activiteit betalen. En ook nog een 2 friends activiteiten weg en de krant niet meer.

Dat word echt overwegen hoe ik voortaan ga boeken.
Nu hadden we nog de oude regeling omdat ik voor 1 november had geboekt.
djpeter
All-in
All-in

Bericht door djpeter »

Op het Meerdal moest je voor deel dingen nu dubbelen toppings betalen, waar je voorheen maar 1 topping nodig had.
Op de EP was een bingokaart of kids activiteit nog 1 topping, waar op het MD 2 toppings werden gerekend.

Dus ook voor te toppings krijg je al minder in 2016.
DJ Peter
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

[quote="mrs Bibi"]
Ik vraag mij eigen af of je dit bij alles kan inzetten.
Wij zijn  net terug van de Erperheide en waar we voorheen 2 toppings voor 1 fiets per week nodig hadden waren  het er nu 3. En voor een uur bowlen waar voorheen 1 topping voor was, was nu 2.

Dus we worden in mijn ogen weer behoorlijk gekort.
Meer aan toppings per activiteit betalen. En ook nog een 2 friends activiteiten weg en de krant niet meer.

Dat word echt overwegen hoe ik voortaan ga boeken.
Nu hadden we nog de oude regeling omdat ik voor 1 november had geboekt.
[/quote]

2 toppings voor bowling en voor fiets (midweek/weekend) is al jaren zo hoor, heb dat zelfs nooit anders geweten en wij gaan sinds 2012 jaarlijks naar Centerparcs.
Activiteitencadeau kan je niet bij alles inzetten, op de website kan je al zien dat fietsen en bingokaarten niet met de nieuwe activiteitencadeau's betaald kunnen worden.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
mrs Marian
Beheerder
Beheerder

[quote="Ona1991"]
2 toppings voor bowling en voor fiets (midweek/weekend) is al jaren zo hoor, heb dat zelfs nooit anders geweten en wij gaan sinds 2012 jaarlijks naar Centerparcs.
Activiteitencadeau kan je niet bij alles inzetten, op de website kan je al zien dat fietsen en bingokaarten niet met de nieuwe activiteitencadeau's betaald kunnen worden.
[/quote]

Bij ons niet eerder zo geweest. Januari dit jaar in HB ook niet. Geluk gehad blijkbaar.
klarinet
All-in
All-in

Bericht door klarinet »

Is er al iemand die vernieuwde friends voordelen heeft gehad? Dus eerst kortingspas en het vernieuwde friendskado

ben echt benieuwd naar de inhoud
12x meerdal 7x hutteheugte 2 x eemhof 2 x port zelande
4 x vennebos 5 x limburgse peel 1 x de eifel 1 x erperheide 6 x kempervennen
lientje
All-in
All-in
Like! Gegeven!: 29 keren
Like! Gekregen: 23 keren

Bericht door lientje »

De fietsen zijn ergens rond eind 2012 of begin 2013 veranderd van eerst 2 toppings voor een hele week naar 2 toppings voor midweek of weekend. Blijkbaar krijg je straks helemaal geen fietsen meer dat is balen, huurde meestal een fiets voor een week met bijbetaling maar ik vind rond de 37,50 voor een fiets gewoon te duur
mortagne
All-in
All-in

Bericht door mortagne »

Waar is de tijd dat je als friendsvoordelen 2 fietsen kreeg tijdens je verblijf?

De friendsvoordelen zijn wel tot een minimum herleid, vind ik.  Enkel de early check-in is nog handig.
lot
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door lot »

Ik heb een vraagje ivm de friends voordelen.
Ik heb deze avond geboekt voor deze zomer. En nu heb ik net gemerkt in de e-mail dat je krijgt dat wij nu friends zijn. Maar nu lijkt mij de early check-in voor deze zomer handig. Het park is maar op drie uurtjes rijden, dus zouden we er mooi tegen een uur kunnen zijn.
Maar hoe kan ik nu die early check in aanvragen? Tijdens het boeken gaat niet, want ik had nadien pas gezien dat we friends waren.
Ona1991
All-in
All-in

Bericht door Ona1991 »

[quote="lot"]
Ik heb een vraagje ivm de friends voordelen.
Ik heb deze avond geboekt voor deze zomer. En nu heb ik net gemerkt in de e-mail dat je krijgt dat wij nu friends zijn. Maar nu lijkt mij de early check-in voor deze zomer handig. Het park is maar op drie uurtjes rijden, dus zouden we er mooi tegen een uur kunnen zijn.
Maar hoe kan ik nu die early check in aanvragen? Tijdens het boeken gaat niet, want ik had nadien pas gezien dat we friends waren.
[/quote]

CP bellen en het laten toevoegen.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015
De Friends Watcher

Bericht door De Friends Watcher »

In november nog geweest met groep en Friends voordelen: krant en 2 gratis activiteiten per bungalow.
In december plots gedaan met deze voordelen, 3 kortingsbonnen van 10% in de plaats voor dingen die niemand nodig heeft in prijzige winkels.
Aan de receptie van de Vossenmeren dit weekend gemeld doch geen oplossing. Dit is door de beleidsmakers bij Center Parcs zo beslist.
Aangezien dit blijkbaar afhankelijk is van de boekingsdatum lopen er op het Park wel nog een groep enthousiaste Friends rond met gratis activiteiten en kranten bonnetjes. Leuk voor hen maar toch een wrang gevoel voor zij die er naast pakken.
Ik heb 5 kinderen en kom reeds 30 jaar naar Center Parcs. Ik leerde veel mensen Center Parcs kennen en kwam ettelijke malen met groepen tot wel 30 personen. Friend zijn werd gewaardeerd en gaf je een belangrijk voordeel. Het triggerde mij om steeds meer mensen enthousiast te maken.
Nu blijf ik een beetje verweesd achter. Ik behandel mijn vrienden zo niet en voel mij als trouwe klant in de steek gelaten.
Ik had al een mail gestuurd naar de volleyvrienden om in het weekend van 1 juli 2016 met een groep te komen. Ik twijfelde vroeger nooit dat bungalowpark=Center Parcs doch weet het nu even niet meer.
Ik denk eerlijk gezegd dat jullie door deze nieuwe marketingstrategie een commerciële blunder begaan.

Gewenste Oplossing:
Herstel ten bate van alle klanten met het statuut Friends de echte voordelen voor vrienden zodat Center Parcs opnieuw een feest wordt voor de trouwe gasten.
klarinet
All-in
All-in

Bericht door klarinet »

Ben het helemaal met je eens
heb al gebeld met het hoofdkantoor en daar zeggen ze idd is het nieuwr beleid
wij gaan ook al 10 jaar met een grote groep, maar denken nu idd ook aan een andere keten
hebben onderhand een eigen bungalow aan verhuurgelden bij CP liggen , maar het doet ze niks

werd me zelfs verteld dat we er als friends niet op inleveren
blijkbaar gebruiken ze daar een ander soort rekenmachine op het hoofdkantoor
12x meerdal 7x hutteheugte 2 x eemhof 2 x port zelande
4 x vennebos 5 x limburgse peel 1 x de eifel 1 x erperheide 6 x kempervennen
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

Kleinzierig en gierig van Centerparcs om zulke kleine extra's te verwijderen.

Klanten zijn ontevreden en gaan minder boeken of minder activiteiten doen; zal hen meer geld gaan kosten aan gemiste boekingen dan opbrengst van weglaten activiteiten en gratis kranten geven.

Hoe zit het eigenlijk met gratis voorkeursligging en early checken ? En heeft een vip nog gratis wifi ?
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”