Welkom op het Center Parcs Forum. Al sinds 2005 het originele forum voor en door Center Parcs liefhebbers.

Center Parcs Friends-programma

Gesloten [ervaringen & vragen]-topics zijn terug te vinden in het archief. Nieuwe ervaringen en vragen kan je stellen in het meest recente topic onder [Ervaringen & Vragen].
cinderella
All-in
All-in

Re: Center Parcs Friends-programma

Bericht door cinderella »

Ze hadden beter een enquête kunnen houden onder de Friends klanten, misschien hadden ze dan een hele andere kijk op de friendsvoordelen gehad en meer rekening gehouden met de klanten. Als er niks meer overblijft kan je net zo goed last minute boeken of naar een concurrent gaan. Vaste klanten worden duidelijk niet gewaardeerd.
Alles wordt alleen maar duurder en de extraatjes worden allemaal "afgepakt". Ik zit niet te wachten op korting bij de shops. Vond het al belachelijk dat de voorkeursligging niet meer bij de friendsvoordelen zat, maar wat ze nu gaan doen slaat alles. Als ze denken dat de mensen dit nu los gaan boeken/betalen hebben ze het denk ik mooi mis. Want 26 euro bv voor een uurtje bowlen op banen die niet/niet goed werken... ik pas.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.
fanny75
All-in
All-in

Bericht door fanny75 »

ik denk dat het vanaf nu enkel nog mystery zal zijn voor ons ,want voor enkel nog de early check te krijgen als voordeel vind ik de volle pot betalen niet meer leuk . Met een mystery bespaar je toch een hoop waardoor je dan toch nog kan bowlen, golfen...
wij gingen volgend jaar weer eens l3f doen in de zomer bleek 200 euro duurder dan 2 jaar geleden ,dus als er mystery's zijn voor die periode zal het dat worden + onze geboekte week in oostenrijk . anders word het uitkijken naar een alternatief .
verslaafd aan centerparcs sedert 2007
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Ik vind het ook zeer jammer.

Ook wij gebruiken altijd de friends voordelen om te bowlen en midgetgolfen of dergelijke.
Als dit inderdaad weg gaat ga je dat ook niet meer doen en blijf je helemaal weg bij het gedeelte market dome of helemaal weg bij cp.

Dit heb ik ook aangegeven in een enquête die ik kreeg na een verblijf op port zelande.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Deze mail gekregen van CP:
Nu de koudere dagen weer voor de deur staan, wordt het tijd om daar optimaal met elkaar van te genieten. Bekijk daarom nu onze exclusieve aanbiedingen, speciaal voor u geselecteerd. Er even tussenuit naar Center Parcs voor een vakantie vol gezelligheid, sportieve activiteiten en ontspanning, midden in de natuur!

• Kerstvakantie: tot 30% korting
• Winter & Lente: 20% korting + ActiviteitenCadeau* + indien u hiervoor in aanmerking komt, te combineren met Familie- of 55+ korting
• Zomervakantie: 25% korting + ActiviteitenCadeau* + indien u hiervoor in aanmerking komt, te combineren met Familie- of 55+ korting

U heeft nog tot en met 23 november om van deze exclusieve aanbieding te profiteren, dus boek snel!

*ActiviteitenCadeau: Tot 3 activiteiten t.w.v. €30 en daarbovenop gratis Voorkeursligging t.w.v. €33

Ze hebben het nu over activiteiten korting twv 30 euro...dus dat is best veel minder dan normaal lijkt me?
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)Kempervennen (1x) Vossemeren (1x)Sandur (1x)
bo
All-in
All-in

Bericht door bo »

@desireew

Heb je misschien de link naar de actie want ik kan de actie niet vinden op de site van CP.
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

Laatst gewijzigd door desireew op 25 okt 2015, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
CP ganger sinds 1989.
astrid1970
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door astrid1970 »

ik kan op de site niks meer vinden over de friendsvoordelen. ook bij een proefboeking wordt er geen melding van gemaakt. alleen de early check in zag ik staan.
is het nu dan al helemaal over?
dan wordt het toch eens tijd om bij andere parken te gaan kijken,... tot nu toe was het nog interessant om voor de gratis activiteiten toch naar centerparcs te gaan. als dat wegvalt maakt het niet zoveel meer uit.
toch wel heel erg jammer,.......
desireew
All-in
All-in

Bericht door desireew »

"Boek nu uw voorjaarsvakantie en profiteer van vroegboekkorting en ontvang ActiviteitenCadeau t.w.v. €30!"

Dus iedereen die nu boekt krijgt dit, en bij de friends word het afgehaald?
Ze willen die hiermee meer mensen trekken maar de mensen die elk jaar een of meerdere keren komen worden af geserveerd?

Is er al meer bekend over wat ze na 1 november gaan doen voor de friends?

Ik zal vandaag eens bellen met de friendslijn want zo gaan ze wel mensen kwijt raken aan de concurrent!
Zal toch zonde zijn vind ik.
CP ganger sinds 1989.
Ccmel
All-in
All-in

Bericht door Ccmel »

[quote="desireew"]
"Boek nu uw voorjaarsvakantie en profiteer van vroegboekkorting en ontvang ActiviteitenCadeau t.w.v. €30!"

Dus iedereen die nu boekt krijgt dit, en bij de friends word het afgehaald?
Ze willen die hiermee meer mensen trekken maar de mensen die elk jaar een of meerdere keren komen worden af geserveerd?

Is er al meer bekend over wat ze na 1 november gaan doen voor de friends?

Ik zal vandaag eens bellen met de friendslijn want zo gaan ze wel mensen kwijt raken aan de concurrent!

Zal toch zonde zijn vind ik.
[/quote]

Ik boekte vandaag voor zomer 2016, hopende dat ik nog op tijd zou zijn om toch de gratis friendactiviteiten (bowling, enz)  te behouden.
Maar ziet op de boeking totaal niet of dit het geval is, er staat gewoon Friendsvoordeel 1, net als vroeger.
In plaats van toppings staat er nu wel GratisActiviteiten (of iets dergelijks) 3 en gratis voorkeursligging 1.

Het is nog geen 1 november, maar vrees dat we met Pasen en in de zomer niet echt meer moeten hopen op de gratis friendsactiviteiten, gezien dit nergens kan bewezen worden op de boekingsbevestiging.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande
mrs Marian
Beheerder
Beheerder
Like! Gegeven!: 342 keren
Like! Gekregen: 319 keren

Bericht door mrs Marian »

Ik heb vorige week een boeking gemaakt en bij bij staat wel toppings op. Print uit het bewijs dat er toppings zijn als je voor 1 november heb geboekt. Mijn ervaring is dat je het dan gewoon nog krijgt.
Groetjes, Marian Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.
www.facebook.com/CenterParcsForum
S@nne
All-in
All-in

Bericht door S@nne »

Beste forum leden....het valt mee! Wanneer je op de website naar beneden gaat zie je Friendsvoordelen.
Klik daarop en je ziet wat er per 1 november " veranderd"....
De Early check in blijft bestaan, even als de 2 activiteiten, cadeau en extra meubilair.
Enkel de bonnen voor de krant zijn verdwenen!
De toppings, die trouwens niet bij de friendsvoordelen horen blijven ook bestaan.....
Deze gaan enkel Activiteiten vouchers heten....waarvan 1 voor de voorkeursligging en 3 voor....activiteiten.
Valt toch allemaal best mee nietwaar???  ;)
andrebouw
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door andrebouw »

Volgens de guestrelations zouden ook de 2 activiteiten voucher verdwijnen nu is centerparcs wel vaker onduidelijk geweest met publicaties maar of we kunnen vertrouwen of de informatie op de site nu correct is de vraag
S@nne
All-in
All-in

Bericht door S@nne »

Dat zal de tijd dan moeten uitwijzen nietwaar?
Vooralsnog staat dit op de site en aangezien de krant wel verdwenen is zou ik dit aanhouden.
Maar nog we zullen moeten wachten...
linnim
All-in
All-in

Bericht door linnim »

Heb het zekere voor het onzekere genomen en gisteren geboekt voor een weekend met de voorjaarsvakantie. 
2014 dagje eemhof, erperheide, dagje heijderbos
2013 kempervennen 2012 heijderbos, huttenheugte, meerdal, kempervennen  2011 kempervennen 2010 heijderbos, vossemeren, dagje eemhof 2009 port zelande, heijderbos 2008 meerdal 2007 eemhof etc
jesdo
Dagbezoeker
Dagbezoeker

Bericht door jesdo »

Ik lees hier dat de 'krant' nog wel degelijk een voordeel is voor Friends.
Ik heb enige maanden geleden een verblijf geboekt in Bostalsee Duitsland, waar wij volgende week naar vertrekken.
Ik was vorige jaar al op de hoogte gebracht dat de krant niet meer onder de friendsvoordelen zou vallen.
Zou super zijn als we hem nu nog wel zouden krijgen, ik ben benieuwd.
2011 Bispingen - 2013 Les Trois Forets - 2014 Meerdal - 2015 Bispingen
Gesloten

Terug naar “Ervaringen & Vragen archief”